Mirri Skrevet 24. august 2010 #12901 Skrevet 24. august 2010 Nei skjønte ikke den.. Hmm... Kanskje jeg leste det feil Sportsbh natt og dag i 4 uker.. Så spileløs og ikke pushup de neste 5 månedene.. 6 måneder UTEN PUSH UP!?!?!!! ååååååh for et mareritt haha.. jaja, jeg regner med det er verdt det
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12902 Skrevet 24. august 2010 Hei igjen dere Nå er det gått 16 dager etter op og jeg er såå fornøyd!!! Det er helt utrolig hvor naturlige de ser ut og samtidig perfect størrelse! Greit jeg hadde ganske vondt i over en uke men det er såå verdt det! Angrer på at jeg ikke har gjort det før! Er så lykkelig! Er så herlig å føle seg kvinnelig og endelig er det noe der som matcher hoftene;) Til dere som tviler just go girls!! hehe. er en annen verden. Jeg la inn 300gram og gikk fra AA cup til C cup. Herlig;) Er ferdig med det plagsomme brystbåndet nå, og er bare teipingen som gjenstår. Er ganske overrasket hvor ekte de ser ut, jeg valgte under muskel, og det er jeg såå glad for fordi du kjenner overhodet ikke noe kant e.l. Kjenner jeg klør fælt etter å bruke push up men skal greie å vente! hadde på meg en trekant bikini her en kveld, gøy med pupper! hehe endelig med i gjengen;) Klem fra superhappy Christelle Jeeeei, morsomt å høre fra deg :D Jeg har sendt inn bilder nå til vurdering, så snart er min tur :D Forhåpentligvis i september!!
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12903 Skrevet 24. august 2010 6 måneder UTEN PUSH UP!?!?!!! ååååååh for et mareritt haha.. jaja, jeg regner med det er verdt det For å si det sånn. Du trenger ikke push up.. Haha.. Fornebu anbefaler i alle fall 6 mnd uten push up.. Jeg bruker det på fest o.l. kommer ann på hva jeg har på meg på fest.. hehe... Men er ikke så ofte på fest heller..
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12904 Skrevet 24. august 2010 (endret) Endret 24. august 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12905 Skrevet 24. august 2010 (endret) Endret 24. august 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12906 Skrevet 24. august 2010 (endret) Her hang det seg noe veldig.. Endret 24. august 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12907 Skrevet 24. august 2010 For å si det sånn. Du trenger ikke push up.. Haha.. Fornebu anbefaler i alle fall 6 mnd uten push up.. Jeg bruker det på fest o.l. kommer ann på hva jeg har på meg på fest.. hehe... Men er ikke så ofte på fest heller.. ja det var det jeg tenkte på, at det må vel gå fint å gå med en push up når man er på fest? er ikke på fest hver dag da hehe
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12908 Skrevet 24. august 2010 ja det var det jeg tenkte på, at det må vel gå fint å gå med en push up når man er på fest? er ikke på fest hver dag da hehe Ja vil ikke tro det gjør noen skade... Fester du ikke hver dag assa hehe Har du ikke hørt ordtaket: Hver dag er en fest !!
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12909 Skrevet 24. august 2010 Ja vil ikke tro det gjør noen skade... Fester du ikke hver dag assa hehe Har du ikke hørt ordtaket: Hver dag er en fest !! hehe joda Men hver dag er ikke en "må bruke push-up fest" ;P
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12910 Skrevet 24. august 2010 Ja vil ikke tro det gjør noen skade... Fester du ikke hver dag assa hehe Har du ikke hørt ordtaket: Hver dag er en fest !! dette var tørre vitsene sine ja jeg tenkte å gå med skikkelig bh på nyttårsaften osv selvom det er etter "bare" fem mnd
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12911 Skrevet 24. august 2010 dette var tørre vitsene sine ja jeg tenkte å gå med skikkelig bh på nyttårsaften osv selvom det er etter "bare" fem mnd ja jøss, er ikke snakk om noe annet Eller så går jeg uten bh
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12912 Skrevet 24. august 2010 dette var tørre vitsene sine ja jeg tenkte å gå med skikkelig bh på nyttårsaften osv selvom det er etter "bare" fem mnd Hehe ja det hadde nok jeg gjort å Hehe...
Avalon Skrevet 24. august 2010 #12913 Skrevet 24. august 2010 Når jeg er ferdig med de heftige utgiftene til skolestart, skal jeg igjen på bh shopping!!!!! De wonderbraene, de var jo flotte, men størrelsene er jo for små. Så det er ikke bher jeg kommer til å bruke ofte. Kanskje i oktober kan jeg kjøpe meg nye uff, skolestart er en skikklige pengesuger!
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12914 Skrevet 24. august 2010 Når jeg er ferdig med de heftige utgiftene til skolestart, skal jeg igjen på bh shopping!!!!! De wonderbraene, de var jo flotte, men størrelsene er jo for små. Så det er ikke bher jeg kommer til å bruke ofte. Kanskje i oktober kan jeg kjøpe meg nye uff, skolestart er en skikklige pengesuger! hehe ja tenkte jeg skulle teste noen Wonderbraer selv, men tror ikke størrelsene går lenger opp en DD i butikkene her.. Men er ikke helt sikker...
Avalon Skrevet 24. august 2010 #12915 Skrevet 24. august 2010 hehe ja tenkte jeg skulle teste noen Wonderbraer selv, men tror ikke størrelsene går lenger opp en DD i butikkene her.. Men er ikke helt sikker... De engelske størrelsene er veldig anderledes. 70 E er 32 DD i engelsk størrelse. For at de skulle vært mer behagelige på så burde jeg ha gått opp til 34, men hvilken cup er usikker på, siden størrelsene er veldig anderledes og mye mindre.
Selita Skrevet 24. august 2010 #12916 Skrevet 24. august 2010 Hvordan blei dine pupper etter 2 barn da? Hmm. Lurer litt. Siden vi kankskje skal ha en til Jeg har selv 450 under muskel.. Hva slags utgangspunkt hadde du da? og hva er størrelsen nå? Hva er høyde og vekt da?? Hmm.. Nysgjerrig vettu:) Har lekt litt med tanken på å legge inn litt mer... De er ikke såå store liksom, siden jeg var helt flat fra før.. Har tenkt på 600 ml men veit ikke helt. Skal se ann litt... Bare å spørre det ) Før jeg tok silikon var jeg litt større en jeg er nå, og brukte da en stor b/liten c. Fikk ganske raskt etter operasjonen et veldig naturlig preg på puppene, dvs et lite heng, så ikke typisk "silikon-struttende" ut hvis du skjønner. Var ikke helt fornøyd med dette da men.. Delammet barna mine i ca 2-3mnd hver, da jeg ikke hadde nok melk til å fullammet, og da gikk over til å gi de morsmelkestatning. Gikk fint å amme, men det kom bare ikke nok. Puppene fikk nok litt mere heng etter ammingen, men ikke mye. Tror nok puppene holder seg penere til de med minst mulig eget vev, med tanke på tyngdekraften osv.. Nå bruker jeg 75D, eller noen ganger 70DD. Er 1.75 høy og veier 57kg Ble enig med kirurgen igår om at vi går for 500g, da jeg liker store bryst, og får forhåpentligvis da spilt ut det jeg har av hud. Om det mot all formodning skulle begynne å henge, så blir det evt brystløft om et års tid. Var ikke behov for det enda iallefall, og vil jo gjerne unngå det i det lengste mtp arrene. Har sett bilder av puppene dine, og synes de er kjempefine. Ser veldig riktig ut til kroppen din Men skjønner deg ang størrelsen, er jo litt sånn "mye vil ha mer". Håper jeg blir fornøyd når jeg våkner etter operasjonen og ser under lakenet.. For sist tenke jeg "hva, hvor er puppene?" haha Men tror og håper det greier seg med 500.. Jeg er veldig smalskuldret, samt har spinkel overkropp, så kirurgen mente 550 ble for mye. Så nå er det bare å telle dager og glede seg :rødme: Jeg er over gjennomsnittet puppeinteressert, samboeren min holder på å bli småsprø, haha.. Men jeg har jo dere å jabbe pupper med da
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12917 Skrevet 24. august 2010 Bare å spørre det ) Før jeg tok silikon var jeg litt større en jeg er nå, og brukte da en stor b/liten c. Fikk ganske raskt etter operasjonen et veldig naturlig preg på puppene, dvs et lite heng, så ikke typisk "silikon-struttende" ut hvis du skjønner. Var ikke helt fornøyd med dette da men.. Delammet barna mine i ca 2-3mnd hver, da jeg ikke hadde nok melk til å fullammet, og da gikk over til å gi de morsmelkestatning. Gikk fint å amme, men det kom bare ikke nok. Puppene fikk nok litt mere heng etter ammingen, men ikke mye. Tror nok puppene holder seg penere til de med minst mulig eget vev, med tanke på tyngdekraften osv.. Nå bruker jeg 75D, eller noen ganger 70DD. Er 1.75 høy og veier 57kg Ble enig med kirurgen igår om at vi går for 500g, da jeg liker store bryst, og får forhåpentligvis da spilt ut det jeg har av hud. Om det mot all formodning skulle begynne å henge, så blir det evt brystløft om et års tid. Var ikke behov for det enda iallefall, og vil jo gjerne unngå det i det lengste mtp arrene. Har sett bilder av puppene dine, og synes de er kjempefine. Ser veldig riktig ut til kroppen din Men skjønner deg ang størrelsen, er jo litt sånn "mye vil ha mer". Håper jeg blir fornøyd når jeg våkner etter operasjonen og ser under lakenet.. For sist tenke jeg "hva, hvor er puppene?" haha Men tror og håper det greier seg med 500.. Jeg er veldig smalskuldret, samt har spinkel overkropp, så kirurgen mente 550 ble for mye. Så nå er det bare å telle dager og glede seg :rødme: Jeg er over gjennomsnittet puppeinteressert, samboeren min holder på å bli småsprø, haha.. Men jeg har jo dere å jabbe pupper med da Takk for svar forresten:) Jeg liker store pupper jeg å hehe.. Jeg er jo 170 og veier ca 60 og vekta skal opp, men ikke i fett men muskler. Får se ann ett år i alle fall og eventuelt en unge til.. haha Har jo ikke fått de inn i vanlig bh enda og det er jo stor forandring
Liinni Skrevet 24. august 2010 #12918 Skrevet 24. august 2010 Så gøy med så mange nye jeg var på change i dag for å finne spileløs bh (får ikke bruke det får om tre uker ,frk utålmodig ). Og jeg ble møtt med verdens søteste ekspeditør . får veie opp for bitchen i stavanger hehe ,dette var da på majorstuen . Ble størrelse 65 DD/ E ! sykt haha ,men de er jo ikke store. det var min update ! nå er det vell snart linnis tur jaa, er snart min tur nå *grøss* :gjeiper: ringer klinikken på torsdag for å få tidspunktet for operasjonen - også blir det op neste torsdag. Jøss hvor tiden går fort...
Selita Skrevet 24. august 2010 #12919 Skrevet 24. august 2010 Takk for svar forresten:) Jeg liker store pupper jeg å hehe.. Jeg er jo 170 og veier ca 60 og vekta skal opp, men ikke i fett men muskler. Får se ann ett år i alle fall og eventuelt en unge til.. haha Har jo ikke fått de inn i vanlig bh enda og det er jo stor forandring Bare hyggelig Kan være greit å se an litt da ja kanskje, er jo rimelig ferske enda de puppene dine Blir sikkert knallbra når du kan begynne å bruke vanlig bh, så jo bare hvor fine de ble da du prøvde den push up'n (?) på det bildet i prøverommet du la ut tidligere. Høyprofil du har du sant? Følte du det ble stor forandring i formen på puppene i overgangen fra moderat profil? Har moderat nå skjønner du, og skal gå over til høyprofil, spent på å se hvor forandret de blir
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12920 Skrevet 24. august 2010 jaa, er snart min tur nå *grøss* :gjeiper: ringer klinikken på torsdag for å få tidspunktet for operasjonen - også blir det op neste torsdag. Jøss hvor tiden går fort... Så spennede Vat det i begynnelsen av september du skulle operere? Tida går jammen fort når man har det gøy.. hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå