loxodonta Skrevet 24. august 2010 #12881 Skrevet 24. august 2010 Weee..., dette går unna. Når er finansieringen i orden, alt er fikset, og jeg har fått time kl 11, den 9. september. Jippii!! Deilig å få satt en dato! Jeg lurer også på hvor du skal... har du planlagt ukene fremover fra da i detalj eller..? Jeg driver og prøver å mikse sammen jobb, skole, osv... liten kabal som må finnes ut av.
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12882 Skrevet 24. august 2010 Jippii!! Deilig å få satt en dato! Jeg lurer også på hvor du skal... har du planlagt ukene fremover fra da i detalj eller..? Jeg driver og prøver å mikse sammen jobb, skole, osv... liten kabal som må finnes ut av. Ja tull nå ikke, syns det er så komplisert alt dette.. Jeg aner ikke om jeg får fri engang, og kan jo ikke spørre om fri fra jobb før jeg vet operasjonsdatoen, og kan jo ikke sette en operasjonsdato før jeg vet om jeg får fri fra jobb osv. Hater det jeg hehe
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12883 Skrevet 24. august 2010 Ja tull nå ikke, syns det er så komplisert alt dette.. Jeg aner ikke om jeg får fri engang, og kan jo ikke spørre om fri fra jobb før jeg vet operasjonsdatoen, og kan jo ikke sette en operasjonsdato før jeg vet om jeg får fri fra jobb osv. Hater det jeg hehe Op datoen kan du jo alltids flytte om du ikke får fri når du vil da..
Mirri Skrevet 24. august 2010 #12884 Skrevet 24. august 2010 Op datoen kan du jo alltids flytte om du ikke får fri når du vil da.. Flott :D Men nå er jeg sååååå lei av å vente på en telefon fra dem altså selv om det var igår jeg sendte mailen :gjeiper:
Selita Skrevet 24. august 2010 #12885 Skrevet 24. august 2010 Heihei jenter! Har fulgt dere en liten stund nå, så på tide at jeg gir meg til kjenne Artig å finne en slik tråd med likesinnede Jeg er ei jente på 25, som har 2 barn. Hadde min første operasjon for 5 år siden, og skal nå straks inn igjen for en "redo" :rødme: Gleder meg masse masse, da jeg har tenkt på dette ganske lenge Har nå 290g over muskel i hver, og skal nå legge inn 500g i hver Super spent. Teller ned dager, op-dato 6 september!
Vianne Skrevet 24. august 2010 #12886 Skrevet 24. august 2010 Jippii!! Deilig å få satt en dato! Jeg lurer også på hvor du skal... har du planlagt ukene fremover fra da i detalj eller..? Jeg driver og prøver å mikse sammen jobb, skole, osv... liten kabal som må finnes ut av. Jeg skal gjøre det i Bergen, på FMS, hos Øyvind Borch Bugge. Skal visstnok være veldig dyktig, og jeg følte meg trygg hos han. Har ikke vært noen andre steder, men har heller ikke mulighet for å reise bort, da jeg har 3 barn, og ble alene for ikke så lenge siden. Har en kabal jeg også skal få opp, men regner med det løser seg. Må finne noen som kan kjøre meg, og være litt med meg etterpå. Ellers så satser jeg friskt på at jeg fort er rekonvalesert.
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12887 Skrevet 24. august 2010 Så gøy med så mange nye jeg var på change i dag for å finne spileløs bh (får ikke bruke det får om tre uker ,frk utålmodig ). Og jeg ble møtt med verdens søteste ekspeditør . får veie opp for bitchen i stavanger hehe ,dette var da på majorstuen . Ble størrelse 65 DD/ E ! sykt haha ,men de er jo ikke store. det var min update ! nå er det vell snart linnis tur
christelle Skrevet 24. august 2010 #12888 Skrevet 24. august 2010 Hei igjen dere Nå er det gått 16 dager etter op og jeg er såå fornøyd!!! Det er helt utrolig hvor naturlige de ser ut og samtidig perfect størrelse! Greit jeg hadde ganske vondt i over en uke men det er såå verdt det! Angrer på at jeg ikke har gjort det før! Er så lykkelig! Er så herlig å føle seg kvinnelig og endelig er det noe der som matcher hoftene;) Til dere som tviler just go girls!! hehe. er en annen verden. Jeg la inn 300gram og gikk fra AA cup til C cup. Herlig;) Er ferdig med det plagsomme brystbåndet nå, og er bare teipingen som gjenstår. Er ganske overrasket hvor ekte de ser ut, jeg valgte under muskel, og det er jeg såå glad for fordi du kjenner overhodet ikke noe kant e.l. Kjenner jeg klør fælt etter å bruke push up men skal greie å vente! hadde på meg en trekant bikini her en kveld, gøy med pupper! hehe endelig med i gjengen;) Klem fra superhappy Christelle
christelle Skrevet 24. august 2010 #12889 Skrevet 24. august 2010 ps : er enda litt ubehagelig å ligge på siden, og jeg kjenner det er litt ømt spesielt på sidene men det går seg nok til
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12890 Skrevet 24. august 2010 (endret) Heihei jenter! Har fulgt dere en liten stund nå, så på tide at jeg gir meg til kjenne Artig å finne en slik tråd med likesinnede Jeg er ei jente på 25, som har 2 barn. Hadde min første operasjon for 5 år siden, og skal nå straks inn igjen for en "redo" :rødme: Gleder meg masse masse, da jeg har tenkt på dette ganske lenge Har nå 290g over muskel i hver, og skal nå legge inn 500g i hver Super spent. Teller ned dager, op-dato 6 september! Hvordan blei dine pupper etter 2 barn da? Hmm. Lurer litt. Siden vi kankskje skal ha en til Jeg har selv 450 under muskel.. Hva slags utgangspunkt hadde du da? og hva er størrelsen nå? Hva er høyde og vekt da?? Hmm.. Nysgjerrig vettu:) Har lekt litt med tanken på å legge inn litt mer... De er ikke såå store liksom, siden jeg var helt flat fra før.. Har tenkt på 600 ml men veit ikke helt. Skal se ann litt... Endret 24. august 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12891 Skrevet 24. august 2010 Hei igjen dere Nå er det gått 16 dager etter op og jeg er såå fornøyd!!! Det er helt utrolig hvor naturlige de ser ut og samtidig perfect størrelse! Greit jeg hadde ganske vondt i over en uke men det er såå verdt det! Angrer på at jeg ikke har gjort det før! Er så lykkelig! Er så herlig å føle seg kvinnelig og endelig er det noe der som matcher hoftene;) Til dere som tviler just go girls!! hehe. er en annen verden. Jeg la inn 300gram og gikk fra AA cup til C cup. Herlig;) Er ferdig med det plagsomme brystbåndet nå, og er bare teipingen som gjenstår. Er ganske overrasket hvor ekte de ser ut, jeg valgte under muskel, og det er jeg såå glad for fordi du kjenner overhodet ikke noe kant e.l. Kjenner jeg klør fælt etter å bruke push up men skal greie å vente! hadde på meg en trekant bikini her en kveld, gøy med pupper! hehe endelig med i gjengen;) Klem fra superhappy Christelle SÅ bra du er fornøyd.. Smertene var nok verdt det vil jeg tro Jeg kjenner heller ingen kant noen sted..
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12892 Skrevet 24. august 2010 Så gøy med så mange nye jeg var på change i dag for å finne spileløs bh (får ikke bruke det får om tre uker ,frk utålmodig ). Og jeg ble møtt med verdens søteste ekspeditør . får veie opp for bitchen i stavanger hehe ,dette var da på majorstuen . Ble størrelse 65 DD/ E ! sykt haha ,men de er jo ikke store. det var min update ! nå er det vell snart linnis tur Se der, der ser du... Det er digg å begynne med spileløs bh etter 2 uker med sportsbh ass hehe.. Aner ikke hvilken størrelse jeg blir jeg.. men 70 DD blir det litt dobbeltpupp i og E\ F har jeg ikke fått prøvd enda
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12893 Skrevet 24. august 2010 Se der, der ser du... Det er digg å begynne med spileløs bh etter 2 uker med sportsbh ass hehe.. Aner ikke hvilken størrelse jeg blir jeg.. men 70 DD blir det litt dobbeltpupp i og E\ F har jeg ikke fått prøvd enda er det ikke 6 uker med sportsbh????? har jeg bommet helt :O
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12894 Skrevet 24. august 2010 er det ikke 6 uker med sportsbh????? har jeg bommet helt :O Det skulle stå 4 uker... Det står i mine papirer og det sa de på klinikken...
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12895 Skrevet 24. august 2010 Det skulle stå 4 uker... Det står i mine papirer og det sa de på klinikken... hah jeg har fått klistremerket med størrelse over siste delen hvis du skjønner. så er sportsbh i fire uker dag og natt så vanlig uten spiler`?
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12896 Skrevet 24. august 2010 Så hyggelig med svar! Størrelse syns jeg også er vanskelig... fikk dårlig tid til å teste da jeg var inne syns jeg. Da hadde jeg en BH med ingen innlegg, og syns 300 virka lite. 350 syns jeg passet bedre. Nå har jeg testet litt med risposer og sånn. Og syns 300 virker så mye!! så jeg vet ikke. Men jeg vil ikke at det skal synes på meg (eller, jo!), og jeg vil at det skal være naturlig. Har kikket litt på bilder av andre på nettet, fant sånn før og etter bilder. Jeg syns mange av de var helt forferdelig! sprengt, kuleformet og alt for mye etter min smak. Etter som jeg aldri har hatt noe bryster, vet jeg ikke hva som er "normalt" og hvordan det skal være. Og de risposene ser ikke helt naturlig ut..! Men det tenker jeg at jeg tar operasjonsdagen. Det har de jo gjort før. Tror egentlig jeg blir fornøyd nesten uannsett, så lenge jeg har noe. Så forresten mange fine før/etter bilder også! Bare bittelitt fylde hos noen, ga et kjempeløft. Angående over/under muskel, så husker jeg rett og slett ikke hva han anbefalte... Jeg var så nervøs Har veldig lyst å baree ringe og bestille time, så slipper je g å måtte gå på nok en konsultasjon... De ser jo sånt hver eneste dag, og det kirurgiske er jo viktigere enn det personlige. De er sikkert dyktige... Jeg bor et stykke unna også nemlig, sør for Stavangerområdet. Men hva gjør man viss man ikke er fornøyd? Angående arrene, er vel mye av jobben opp til en selv? Å gå på stranda i bikini om noen måneder høres merkelig uvant ut, men fantastisk... Jeg har aldri før sett noe særlig på bikini, men nå derimot...hehe! Jeg har ikke planer om å fortelle det til noen flere. Men jeg ser for meg at de etterhvert må da merke at det ser litt annerledes ut. Feks når venninneflokken reiser sørover i julen... Med sportsBH de første månedene, håper jeg ingen ser det da. Også får det bare komme etterhvert. Da er de jo kommet for å bli. Men jeg har ikke lyst å bli noe samtaleeemne i venneflokker, i familieselskap, på facebook osv... Å være helt i ro i 8 uker blir nok min største utfordring... Jeg må nok gjøre det snart, viss jeg skal bli i fin form til ivertfall desember.. Når er dere 100% recovered igjen? Egentlig syns jeg det er dumt at jeg ikke har tenkt seriøst på tanken om operasjon før nå... Det er jo klart at det har ført til en ubalanse i kroppen psykisk. Jeg gleder meg sånN!! Halvparten av mine venninner har silikon, så det er alltid et lite samtaleemne når vi har jentefest. Noen er nysgjerrige og andre syns de er så fine.. De lurer på alt mulig.. Men du må jo ikke fortelle det til noen.. hehe Men på facebook prater jeg ikke om sånt.. Du kan godt legge meg til som venn på facebook hvis du vil Navnet mitt på facern er Jane Thatsme 100 % recovered mtp trening o.l var etter 7 - 8 uker for min det. Uten treninga så kjente jeg ikke noe i det hele tatt etter 2 uker.. Bortsett fra at de var litt "rare" å ligge på.. hehe, man kjente at det var noe der ...
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12897 Skrevet 24. august 2010 hah jeg har fått klistremerket med størrelse over siste delen hvis du skjønner. så er sportsbh i fire uker dag og natt så vanlig uten spiler`? Nei skjønte ikke den.. Hmm... Kanskje jeg leste det feil Sportsbh natt og dag i 4 uker.. Så spileløs og ikke pushup de neste 5 månedene..
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12898 Skrevet 24. august 2010 Nei skjønte ikke den.. Hmm... Kanskje jeg leste det feil Sportsbh natt og dag i 4 uker.. Så spileløs og ikke pushup de neste 5 månedene.. Aha ,da er jeg med sa de noe om når man kan sove på magen ? eller er det også noe man må føle seg frem til?
loxodonta Skrevet 24. august 2010 #12899 Skrevet 24. august 2010 (endret) Hei igjen dere Nå er det gått 16 dager etter op og jeg er såå fornøyd!!! Det er helt utrolig hvor naturlige de ser ut og samtidig perfect størrelse! Greit jeg hadde ganske vondt i over en uke men det er såå verdt det! Angrer på at jeg ikke har gjort det før! Er så lykkelig! Er så herlig å føle seg kvinnelig og endelig er det noe der som matcher hoftene;) Til dere som tviler just go girls!! hehe. er en annen verden. Jeg la inn 300gram og gikk fra AA cup til C cup. Herlig;) Er ferdig med det plagsomme brystbåndet nå, og er bare teipingen som gjenstår. Er ganske overrasket hvor ekte de ser ut, jeg valgte under muskel, og det er jeg såå glad for fordi du kjenner overhodet ikke noe kant e.l. Kjenner jeg klør fælt etter å bruke push up men skal greie å vente! hadde på meg en trekant bikini her en kveld, gøy med pupper! hehe endelig med i gjengen;) Klem fra superhappy Christelle Så bra å høre! Ja, jeg og vil... tenker rundt 300 jeg også. Hvordan/hva er brystbånd? Du tok på Nobel gjorde du ikke? Hvilken kirurg hadde du? Var det bra? Endret 24. august 2010 av loxodonta
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12900 Skrevet 24. august 2010 Aha ,da er jeg med sa de noe om når man kan sove på magen ? eller er det også noe man må føle seg frem til? Bare å føle seg fram. Hørte ikke noe om det.. Men de sa at man bare skulle føle seg fram når det gjaldt soving på siden å..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå