JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12821 Skrevet 22. august 2010 jeg er 173 og ca 66 kg.. har ikke veid meg på et par uker da, men jeg går aldri opp eller ned egentlig! Jeg vet egentlig ikke.. man kan jo aldri vite egentlig.. du har vel over 400, og det er ikke for stort for deg sant, og kanskje 300 e blir alt for stort for meg, så jeg vet rett og slett ikke! må nesten snakke med legen.. men jeg vil ha så mye som mulig! uten at jeg ser ut som pamela.. hehe for jeg vil ikke angre på at jeg tok for lite, sånn som de fleste gjør her inne hehe Pamela pupper vil man ikke ha. Det kommer mye ann på utgangspunktet å.. Jeg hadde ikke no, du har jo litt Jeg har 450 ml høyprofil under muskel ja.. Har litt lyst på mer.. Haha.. Tror man blir litt sånn spesielt om man ikke hadde noe før. Men skal se ann ett år, og noen cm mindre rundt midja og bredere rygg Hehe.. Skal se ann til ett årskontrollen i alle fall.. Eller eventuelt en unga til og puppa blir "rare" da..
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12822 Skrevet 22. august 2010 Mine arr etter nesten 3 måneder.. Nå gidder jeg ikke å teipe mer.. Bilde er brunlig fordi arrene faktisk syns bedre da enn i vanlig farger.. Hva syns dere? Litt klemte å dratte pupper for å få fram arrene.. Ikke alt er like lett med en hånd.... haha... Legger ved 4 bilder av mine pupper nå å.. De har blitt veldig fine på bare 3 måneder.. Kan klemme de mye mer sammen enn på bilde nr 4 da.. Var bare for å vise litt forskjell fra uten å gjøre noen ting til å klemme litt sammen.. Wow, så fine de var Arrene vises jo nesten ikke!! Ååååh, nå håper jeg virkelig mine blir like pene som dine :D Og fin størrelse hadde dem også, og så hadde du så fin flate mage *misunnelig*
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12823 Skrevet 22. august 2010 Pamela pupper vil man ikke ha. Det kommer mye ann på utgangspunktet å.. Jeg hadde ikke no, du har jo litt Jeg har 450 ml høyprofil under muskel ja.. Har litt lyst på mer.. Haha.. Tror man blir litt sånn spesielt om man ikke hadde noe før. Men skal se ann ett år, og noen cm mindre rundt midja og bredere rygg Hehe.. Skal se ann til ett årskontrollen i alle fall.. Eller eventuelt en unga til og puppa blir "rare" da.. skal du ha flere barn? Jeg har ingen foreløpig.. må finne noen å få unger med først Så jeg orker ikke vente med operasjon til jeg har fått baby.. Vet jo aldri når det blir! Ja, jeg vil også ha høyprofil! Skrev i mailen til klinikken at jeg hvertfall ville ha runde proteser, og så mye som mulig, for jeg vil ikke angre på at jeg tok for lite, men det må fortsatt se naturlig ut! Så, spent ja :D
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12824 Skrevet 22. august 2010 Wow, så fine de var Arrene vises jo nesten ikke!! Ååååh, nå håper jeg virkelig mine blir like pene som dine :D Og fin størrelse hadde dem også, og så hadde du så fin flate mage *misunnelig* Takk Den er nesten flat, bare en liten "bulk" som jeg ser i alle fall.. haha, vil ha heeelt flat mage og markert mage Men kan jo ikke regna med å ha det etter 2 tette svangerskap.. Men det går seg til.. Er det noen andre som har bilder å dele da? Føler meg litt som flashern her inne
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12825 Skrevet 22. august 2010 (endret) skal du ha flere barn? Jeg har ingen foreløpig.. må finne noen å få unger med først Så jeg orker ikke vente med operasjon til jeg har fått baby.. Vet jo aldri når det blir! Ja, jeg vil også ha høyprofil! Skrev i mailen til klinikken at jeg hvertfall ville ha runde proteser, og så mye som mulig, for jeg vil ikke angre på at jeg tok for lite, men det må fortsatt se naturlig ut! Så, spent ja :D Kan hende vi skal ha en til og da blir det ganske kjapt vil jeg tro.. Skal ikke ha noen unger etter jeg blir 30 assa.. Haha.. Men blir 26 i år så har noen år igjen. jeg måtte ha høyprofil ellers så hadde de blitt for brede for brystkassa. Jeg hadde moderat første gangen men da var jo innleggene mindre.. Endret 22. august 2010 av JaneDoe
Camilla7 Skrevet 22. august 2010 #12826 Skrevet 22. august 2010 Mine arr etter nesten 3 måneder.. Nå gidder jeg ikke å teipe mer.. Bilde er brunlig fordi arrene faktisk syns bedre da enn i vanlig farger.. Hva syns dere? Litt klemte å dratte pupper for å få fram arrene.. Ikke alt er like lett med en hånd.... haha... Legger ved 4 bilder av mine pupper nå å.. De har blitt veldig fine på bare 3 måneder.. Kan klemme de mye mer sammen enn på bilde nr 4 da.. Var bare for å vise litt forskjell fra uten å gjøre noen ting til å klemme litt sammen.. Ååh, håper mine arr og blir så usynlige:) Har du hatt 1 eller 2 operasjoner? Jeg synes størrelsen på de var så fin til deg. Jeg fikk jo nylig 400 gram selv, men er jo håven ennå sikkert. Så jeg rekner med at de krymper litt:( Føler liksom de er akkuratt på grensen nå, og om de blir mindre tror jeg at jeg kommer til å ta litt til med tiden. Men siden det var første gang, hadde jeg ikke plass til mer.
Liinni Skrevet 22. august 2010 #12827 Skrevet 22. august 2010 herreguuud JaneDoe du burde være suuuper fornøyd altså!! Håper jeg får like bra resultat som det du har fått, nyyydelige pupper :) Og arrene tror jeg nesten ikke at jeg ser??? hehe..
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12828 Skrevet 22. august 2010 Takk Den er nesten flat, bare en liten "bulk" som jeg ser i alle fall.. haha, vil ha heeelt flat mage og markert mage Men kan jo ikke regna med å ha det etter 2 tette svangerskap.. Men det går seg til.. Er det noen andre som har bilder å dele da? Føler meg litt som flashern her inne haha, du har INGEN bulk i forhold til meg litt for mye øl under fotballkamper, og litt for mye sjokolade under filmkvelder det er vanskelig å få den bort da, men men.. Kosepute kaller jeg den, så da føler jeg meg ikke så ille hahaha jeg tok jo noen bilder idag da, for å sende til klinikken.. men jeg er så redd for å legge dem ut haha..
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12829 Skrevet 22. august 2010 herreguuud JaneDoe du burde være suuuper fornøyd altså!! Håper jeg får like bra resultat som det du har fått, nyyydelige pupper :) Og arrene tror jeg nesten ikke at jeg ser??? hehe.. Thanx Arrene er de små linjene assa, ikke det andre helt underst på puppene, det er etter bhen. Ser helt jævig ut på bilder sånne bh merker.. haha... Når skal du inn til op?
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12830 Skrevet 22. august 2010 haha, du har INGEN bulk i forhold til meg litt for mye øl under fotballkamper, og litt for mye sjokolade under filmkvelder det er vanskelig å få den bort da, men men.. Kosepute kaller jeg den, så da føler jeg meg ikke så ille hahaha jeg tok jo noen bilder idag da, for å sende til klinikken.. men jeg er så redd for å legge dem ut haha.. Ikke farlig å legge de ut da.. Kom igjen da jeg la ut mine og det var som å legge ut bilde av en gutt.. FLAU Men men, nå er det ikke sånn lenger. Er utrolig hva de kan gjøre med litt skjæring, og "graving" og stuffing.. haha... Er ikke så glad i sjokolade jeg.. LAge sunn snacks i stedet sm er søtt, men sunt
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12831 Skrevet 22. august 2010 Ikke farlig å legge de ut da.. Kom igjen da jeg la ut mine og det var som å legge ut bilde av en gutt.. FLAU Men men, nå er det ikke sånn lenger. Er utrolig hva de kan gjøre med litt skjæring, og "graving" og stuffing.. haha... Er ikke så glad i sjokolade jeg.. LAge sunn snacks i stedet sm er søtt, men sunt å heldige du som ikke er glad i sjokolade, jeg elsker det.. sunn snacks?? da må jeg få noen oppskrifter eller, legger du dem ut på bloggen din? da kan jeg jo titte innom der ja okej, jeg skal legge ut et bilde om hvordan puppene mine er nå, så skal jeg oppdatere om en måne forhåpentligvis :D
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12832 Skrevet 22. august 2010 å heldige du som ikke er glad i sjokolade, jeg elsker det.. sunn snacks?? da må jeg få noen oppskrifter eller, legger du dem ut på bloggen din? da kan jeg jo titte innom der ja okej, jeg skal legge ut et bilde om hvordan puppene mine er nå, så skal jeg oppdatere om en måne forhåpentligvis :D Ligger noen på bloggen.. men får de fleste ideer fra Kristine Weber sin blogg Legg ut bildene nå.. hehe
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12833 Skrevet 22. august 2010 Ikke farlig å legge de ut da.. Kom igjen da jeg la ut mine og det var som å legge ut bilde av en gutt.. FLAU Men men, nå er det ikke sånn lenger. Er utrolig hva de kan gjøre med litt skjæring, og "graving" og stuffing.. haha... Er ikke så glad i sjokolade jeg.. LAge sunn snacks i stedet sm er søtt, men sunt Vet ikke om jeg klarer legge ved bilde nå? Men om jeg klarte det, så TATTA! Mine bigge ballonger.. LOL. Jeg liker puppene mine da, men de er så små i forhold til resten Og jeg legger ikke ut bilde av resten haha
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12834 Skrevet 22. august 2010 Vet ikke om jeg klarer legge ved bilde nå? Men om jeg klarte det, så TATTA! Mine bigge ballonger.. LOL. Jeg liker puppene mine da, men de er så små i forhold til resten Og jeg legger ikke ut bilde av resten haha OI HAHA så stort det ble!!!! *amatør*
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12835 Skrevet 22. august 2010 Vet ikke om jeg klarer legge ved bilde nå? Men om jeg klarte det, så TATTA! Mine bigge ballonger.. LOL. Jeg liker puppene mine da, men de er så små i forhold til resten Og jeg legger ikke ut bilde av resten haha Du kan forminske det i Picasa eller Photoshop eller noe da.. Det gjør jeg med mine nå Var fine de da, men skjønner den at du vil ha noen som passer bedre med resten av kroppen Ser ut som om du har ett bra utgangspunkt Blir spennende hva de sier angående størrelse o.l da.. Over \ under muskel å sånn,
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12836 Skrevet 22. august 2010 Du kan forminske det i Picasa eller Photoshop eller noe da.. Det gjør jeg med mine nå Var fine de da, men skjønner den at du vil ha noen som passer bedre med resten av kroppen Ser ut som om du har ett bra utgangspunkt Blir spennende hva de sier angående størrelse o.l da.. Over \ under muskel å sånn, åja, haha, tenkte ikke på det før jeg la ut bilde tror nesten jeg må slette det så folk ikke blir skremt når de trykker på bilde og det tar over skjermen HAHAHA jaaaa, jeg har jo et ok grunnlag, så jeg er også kjempespent!! :D
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12837 Skrevet 22. august 2010 åja, haha, tenkte ikke på det før jeg la ut bilde tror nesten jeg må slette det så folk ikke blir skremt når de trykker på bilde og det tar over skjermen HAHAHA jaaaa, jeg har jo et ok grunnlag, så jeg er også kjempespent!! :D Jeg hadde også ett godt utgangspunkt som han sa.. Ikke noe heng eller noe også var de like i størrelse og satt like høyt. Ingen ulikheter på brystvorter el.. hehe, gled deg hehe
Mirri Skrevet 22. august 2010 #12838 Skrevet 22. august 2010 Jeg hadde også ett godt utgangspunkt som han sa.. Ikke noe heng eller noe også var de like i størrelse og satt like høyt. Ingen ulikheter på brystvorter el.. hehe, gled deg hehe men vet du hva jeg la merke til, når jeg sto på badet og tok bildene..jeg så at når brystvortene mine var varme, og på sitt største, så så jeg at den ene brystvorta mi var litt høyere opp enn den andre :S men på det bilde jeg la ut her istad, så var de ikke så store, så det vises ikke der, men OI liksom!! håper ikke det er noe problem, at det blir mer synlig etter operasjon liksom :S
JaneDoe Skrevet 22. august 2010 #12839 Skrevet 22. august 2010 men vet du hva jeg la merke til, når jeg sto på badet og tok bildene..jeg så at når brystvortene mine var varme, og på sitt største, så så jeg at den ene brystvorta mi var litt høyere opp enn den andre :S men på det bilde jeg la ut her istad, så var de ikke så store, så det vises ikke der, men OI liksom!! håper ikke det er noe problem, at det blir mer synlig etter operasjon liksom :S veit ikke jeg, men er det noe som blir veldig synlig er det jo alltids en mulighet å flytte brystvorta. Selv om jeg syns det høres veldig skummelt ut.. hehe.. Går nok så fint atte. De tar det du har og lager det større. Kirurgen skal jo se på deg og måle litt og tegne. Du får lufte tankene dine til han angående det da vettu
cessi89 Skrevet 22. august 2010 #12840 Skrevet 22. august 2010 Uffda Er det lenge siden du hadde operasjon? Og hvilken klinikk var du på? Jeg håper jeg ikke blir like hemmet. Vet om mange da som var ute å shoppet etter 2 dager. Er viktig å vite at du kan få hjelp dersom du trenger ,er jo ikke sikkkert du gjør det dag tre hadde jeg sex ,var på kino etc så kan gå utmerket. Du har heeelt samme størrelse som jeg hadde btw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå