Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Caramba : Bh'en jeg fikk fra klinikken er fra.. www.ANITA.com..

Men kjøpte en annen som er myye bedre og ikke så stram og den står det : SWEGMARK på.. jeg kjøpte den på lindex..:)

Jeg kjøpte også den :ler: og den var fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi de som har lite underhudsfett på brystet kan protesene synes bedre enn de med mer underhudfett og gjerne da får ripling.. legger du under muskel vil det være liten sjangse for ripling :) Også er det noen som velger det kun fordi de føler at det passer best for dem..

Bandasjen fjernes etter 4 dager :)

Jeg hadde min bandasje i en uke. Men det var bare en liten bandasje, så jeg såg godt puppene! :hoppe:

Skrevet
Angående bandasje, har ikke det jeg  :forvirret: Dvs, har en kompress på såret og et par teip-strips. Så jeg har bra utsikt  :) Men kanskje det er dere som har protesen under muskelen som må bandasjeres rundt? Jeg har jo sett på bilder at noen er skikkelig bandasjert. Var selv overrasket over at jeg ikke ble det, men selvfølgelig lykkelig over å kunne se dem fra jeg våknet.

Flere som ha kompress (og teip)?

Jeg har undre muskelen, og jeg fikk også det samme som deg. Kompress og teip strips. Jeg tror det kommer helt an på klinikken jeg. Hva de velger å bruke!

Skrevet
Jeg har undre muskelen, og jeg fikk også det samme som deg. Kompress og teip strips. Jeg tror det kommer helt an på klinikken jeg. Hva de velger å bruke!

Siden du hadde under muskelen Fergie, -hvor lang tid tok det før du merket at smertene ble mindre.hatt ganske vondt i to dager nå. Opererte under muskelen på tirsdag...

Skrevet
Supert med BH-tipset, Crianza! Skal jammen ut å få tak i den på Lindex. Så synd at du hadde den dårlige erfaringen med Triumph da :icon_frown:  Jeg trodde det var skikkelig bra merke jeg, men tydeligvis ikke når det kommer til sports-bh'er.

Kjipt at du har hatt ustabil mage! Og så mye du har gått ned, til tross for  innleggene også.

Lurer på hvilke reseptmedisiner du har fått? Antibiotika kanskje? I så fall påvirker det magen i stor grad.  Noen som har fått antibiotika? Jeg fikk med pinex forte og panodil.

Ja kjøp SVEGMARK bh med regulerbare skulderstropper :) Er knall.

Syntes jeg burde "advare" andre mot Triumph sin når jeg ble så plaget selv.

De tablettene jeg fikk resept på fra klinikken var Celebra (betennelsesdempende) og Diclocil (pennicillin). Ellers så fikk jeg med meg et brett med paralgin forte, som skulle brukes etter at Celebra-kuren var avsluttet 2 dager etter op.

Sammen med Celebra tok jeg 2 paracet 4g pr. dag.

Tar fortsatt litt paracet da :sjenert: Spesielt for å få sove godt. Har vond rygg nå etter op :cry: Det er nesten det verste nå synes jeg, sammen med den ekle sviinga og irritasjonen i arrene.

Skrevet
Siden du hadde under muskelen Fergie, -hvor lang tid tok det før du merket at smertene ble mindre.hatt ganske vondt i to dager nå. Opererte under muskelen på tirsdag...

Jeg hadde veldig vondt i 4 dager. Så avtok smertene kraftig. Det skjedde store forandringer i hva jeg kunne gjøre etter det.

Så på mandag er du sikkert mye bedre! :klem:

Men ikke vær redd for å ta smertestillende! Du trenger ikke å ha vondt! :klem:

Skrevet

Hei babes :sexy:

Gratulerer super masse til alle dere nyopererte, det er utrolig spennende å følge med dere :klem: Håper dere kommer dere problemfritt, og uten for mye smerte, gjennom de første ukene.

Så gøy med 4 uker i dag LostSoul og ElCaramba, det har gått sååå fort!!!

Vet forresten ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere, deres "reise" har vært helt avgjørende for meg, og har gitt meg nok GIRLPOWER til å gjennomføre drømmen om pupper :blomst::klem:

Jeg var på min 2. konsultasjon i dag, var kjempe interessant. Det var på Fornebuklinikken hos dr. Pål Schistad, har noen av dere operert dere hos han?

De var veldig koselige der, men fikk inntrykk av at det var litt mer "buissniss" (husker aldri hvordan man skriver det ordet der...hehe :eeeh: ) der enn det var på dr. Kveim klinikken. Kirurgen la ut om at han hadde operert masser vis av glamour-modeller som la inn 800cc osv.....

Vet at Dr. Kveim derimot har sendt hjem flere jenter fordi han mente de var flotte som de var og at de ikke trengte større bryster hvis de hadde f. eks en god b-cup. Han sier at det viktigste for han er at puppene blir seende naturlige og flotte ut og at de ikke lyser silikon-babe.

Han har over 20 års erfaring som plastisk kirurgi mens Schistad bare har 6..... don't get me wrong, Schistad virker som en veldig flink og hyggelig kirurg, fin størrelse anbefalte han også ;)

Det som er flott med Fornebuklinikken er at de har ett års garanti, det er jo flott å ha dersom man skulle bli uheldig å få hardkapsel eller alvorlig mye rippling....

Vanskelig valg det her.... Tar imot erfaringer med åpene armer :klem1:

Har uannsett bestemt meg for å operere i begynnelsen av mars....yohoooo...

GLEDER MEG, GLEDER MEG, GLEDER MEG :hoppe::hoppe::hoppe:

Tror det blir 260cc under muskelen.

Puppeguri: Har fått bildene dine, men klarer ikke å åpne den hersens filen :sur:

prøver og prøver, men får det ikke til :grine: Er så utolig uteknisk av meg :klaske:

Vil forresten kjempegjerne se bildene dine LostSoul :sjenert: Kan jeg sende deg en pm med e-mailen min?

MANGE VARME KLEMMER OG TANKER TIL DERE ALLE SAMMEN :klem1:

Skrevet (endret)

Glemte forresten å nevne at kirurgen sa ta det var mest vanlig at man fikk hardkapsel på den høyre puppen. Kirurgene vet visst ikke helt sikkert hvorfor det er sånn, men de tror det kan være fordi det er den høyre armen man bruker mest og at noen dessverre beveger den for mye kort tid etter operasjon, og at det kan resultere i hardkapsel. Vet ikke om dette stemmer, men tror jeg kommer til å vente leeenge med å vaske håret etc. selv ;)

Stor klem fra Leah :sminkedokke: soon to be :sexy: hihi....

Endret av Leah
Skrevet

Takk igjen Kristina for ditt svar! Ja, kanskje vi sees på tirsdag - uten å vite det! :sjenert:

Leah: Jeg finner ikke priser på siden til Dr Kveim. Er han i nivå med f.eks. Fornebuklinikken?? Vet du om han har lang ventetid?

Dere andre: Jeg vil gjeeeerne ha "puppebilder" fra dere. Selv har jeg planer på en b-c cup og vil gjerne se på dere andre hvordan resultatet kan bli. Jeg ser for meg noe som dette, hva syns dere? Det er hun litt lenger ned på siden som står med hendene over hoftene, har blå olabukser:

http://www.breastimplants411.com/dbii/gall...efore=A&after=B

Hun har litt større bryster enn jeg har nå (jaaa, jeg har smååå bryster..!) men jeg syns resultatet blev veldig bra. Jeg regner med at "Subpectoral" betyr under muskeln..??

Er det andre klinikker enn Fornebuklinikken dere kan anbefale??

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre om deres skepsis til den artikkelen jenter :) Syntes og det hørtes litt overdrevent ut. Puuh, da får jeg sove i natt ;)

Natta jenter :)

Skrevet
Hei babes  :sexy:

Gratulerer super masse til alle dere nyopererte, det er utrolig spennende å følge med dere  :klem:  Håper dere kommer dere problemfritt, og uten for mye smerte, gjennom de første ukene.

Vet forresten ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere, deres "reise" har vært helt avgjørende for meg, og har gitt meg nok GIRLPOWER til å gjennomføre drømmen om pupper :blomst::klem:

Jeg var på min 2. konsultasjon i dag, var kjempe interessant. Det var på Fornebuklinikken hos          dr. Pål Schistad, har noen av dere operert dere hos han?

De var veldig koselige der, men fikk inntrykk av at det var litt mer "buissniss" (husker aldri hvordan man skriver det ordet der...hehe :eeeh: ) der enn det var på dr. Kveim klinikken. Kirurgen la ut om at han hadde operert masser vis av glamour-modeller som la inn 800cc osv.....

Vet at Dr. Kveim derimot har sendt hjem flere jenter fordi han mente de var flotte som de var og at de ikke trengte større bryster hvis de hadde f. eks en god b-cup. Han sier at det viktigste for han er at puppene blir seende naturlige og flotte ut og at de ikke lyser silikon-babe.

Han har over 20 års erfaring som plastisk kirurgi mens Schistad bare har 6..... don't get me wrong, Schistad virker som en veldig flink og hyggelig kirurg, fin størrelse anbefalte han også  ;) 

Det som er flott med Fornebuklinikken er at de har ett års garanti, det er jo flott å ha dersom man skulle bli uheldig å få hardkapsel eller alvorlig mye rippling....

Vanskelig valg det her.... Tar imot erfaringer med åpene armer  :klem1:

GLEDER MEG, GLEDER MEG, GLEDER MEG  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Puppeguri: Har fått bildene dine, men klarer ikke å åpne den hersens filen  :sur:

prøver og prøver, men får det ikke til :grine:  Er så utolig uteknisk av meg  :klaske:

Vil forresten kjempegjerne se bildene dine LostSoul  :sjenert: Kan jeg sende deg en pm med e-mailen min?

MANGE VARME KLEMMER OG TANKER TIL DERE ALLE SAMMEN  :klem1:

Selvfølgelig skal du få se bildene;) bare send en pm du

Skrevet (endret)

som jeg har fått med meg så skal man måle stramt under brystet og løst rundt brystet.. er det rett? isåfall er jeg 66 under og 87/88 rundt... :) det vil altså si en 65 F :O oh shit.. håper viirkelig jeg har målt rett :D

Endret av LostS0ul
Skrevet

LostSOul: Kan jeg sende et pm med min mail til deg? Jeg er fryktelig nysgjerrig på resultatet... :hoppe:

Skrevet
LostSOul: Kan jeg sende et pm med min mail til deg? Jeg er fryktelig nysgjerrig på resultatet... :hoppe:

Trenger ikke spørre vettu ;) er bare å sende pm, det har jeg sagt

Skrevet

Ha! Jeg klarte ikke å skjønne hvordan jeg skulle få inn et bilde i min signatur, men så såg jeg noe om at hvis jeg blev "Supermedlem" så kunne jeg få inn bilder og lignende. Jeg betalte, men det det var jo ikke nødvendig... Jeg skjønte etterpå at det var "avatar" jeg skulle bruke for å få inn bilde.. Vel, vel. Hva jeg skal med superbrukeren til skjønner jeg ikke, men pytt pytt..! :forvirret:

Jeg ser at alle dere andre sover, så nå skal jeg også gå og legge meg. :sove: Håper på mange morsomme svar fra dere imorgen! OG: Jeg tar gjeeerne mot puppebilder til inspirasjon. På tirsdag skal jeg inn på konsultasjon!!

Ha det! :vinke:

Skrevet

LostSOul: Wow! De var jo kjempefine! :danse: Store og runde og sikkert nydelige i en lekker bikini til sommeren! Nå gleder jeg meg enda mer!!

Skrevet
LostSOul: Wow! De var jo kjempefine! :danse: Store og runde og sikkert nydelige i en lekker bikini til sommeren! Nå gleder jeg meg enda mer!!

Hihi, takk takk :)

Gled deg ja;)

Skrevet
Hei babes  :sexy:

Gratulerer super masse til alle dere nyopererte, det er utrolig spennende å følge med dere  :klem:  Håper dere kommer dere problemfritt, og uten for mye smerte, gjennom de første ukene.

Jeg var på min 2. konsultasjon i dag, var kjempe interessant. Det var på Fornebuklinikken hos          dr. Pål Schistad, har noen av dere operert dere hos han?

Han har over 20 års erfaring som plastisk kirurgi mens Schistad bare har 6..... don't get me wrong, Schistad virker som en veldig flink og hyggelig kirurg, fin størrelse anbefalte han også  ;) 

Vanskelig valg det her.... Tar imot erfaringer med åpene armer  :klem1:

GLEDER MEG, GLEDER MEG, GLEDER MEG  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Puppeguri: Har fått bildene dine, men klarer ikke å åpne den hersens filen  :sur:

prøver og prøver, men får det ikke til :grine:  Er så utolig uteknisk av meg  :klaske:

Vil forresten kjempegjerne se bildene dine LostSoul  :sjenert: Kan jeg sende deg en pm med e-mailen min?

MANGE VARME KLEMMER OG TANKER TIL DERE ALLE SAMMEN  :klem1:

Heisann girls!

Håper det står bra til med alle :tommel:

Leah, jeg ble operert av Dr. Shistad, og var veldig fornøyd med han. Hyggelig og avslappet kar, som har gitt meg flotte pupper syns jeg :danse:

Syns også det er veldig fint med den 1 års garantien de har, OG at 1 årlig kontroll livet ut er inkludert i prisen :-D

Ha en strålende dag alle sammen!

:blomst:

Skrevet
Først vil jeg bare si; Det stemmer sikkert at endel kvinner får hard kapsel, men det er nok et stoort mindretall av alle oss opererte. Når man tenker på hvor mange som har silikon, så er nok ikke problemet så stort - tror jeg. Derfor er jeg helt avslappet, og håper jeg og alle dere her inne er blandt de som ikke opplever dette  :) 

Har idag vært å kjøpt meg ny sports-bh. Svegmark på Lindex. Den er fantastisk god å ha på, og går litt ned på ribbeina. Gir kjempegodt hold. Stor forskjell fra Triumph tri-action ja. Den er noe dritt! Jeg har fått sviende arr som føles harde etter å ha brukt denne bh'n de første 8 dagene, og håper det ikke vil gi meg stygge arr  :sur:  Har forresten ikke sett arrene ennå, da jeg ikke har skiftet tape.

Krysser fingrene for at triumphen ikke har påført meg styggere arr....

Håper ingen andre av dere bruker denne  :forvirret:  I så fall, skift til annet merke før den får gnagd irritasjon i sårene deres. Dette er en velmenende anbefaling fra meg i alle fall - som har dårlig erfaring  :klem1:

jeg kjøpte jo denne trumph bhen i går, og ja, den klemmer veldig på arret! så jeg skal til lindex i dag og kjøpe ny!

Har likevel noen sp.mål: la meg litt på siden i halvsøvne i natt, og i dag er jeg veldig sår i arrene. Tror også at det har kommet litt mer blod på taipen, men det kan være innbilllning. i går "krasja jeg" med sofakanten, og da fikk jeg veldig vondt i den ene puppen. oppdaget etterpå at det var et lite parti over taipen som var bltt litt rødlig/lilla. spørsmålet er om dette er normalt? håper det er det...hilsen hypokonder meg.. :sjenert:

Skrevet

Fikk meg en overraskelse da jeg tok av bh'n noen sekunder idag! Venstre pupp er ganske mye mindre enn den høyre :overrasket: Klar over at det kan skje, da de ikke faller på plass samtidig, men likevel, er litt bekymret :(

Noen andre nyopererte som har 2 forskjellige.. :forvirra: (Eller andre erfarne som hadde det?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...