Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ingen her inne som har noen bildeupdates da? Før og etter bilder å sånn :) Moro å se:)

prøvde å legge ut bilder av arrene mine, men de ville ikke legges til.. kanskje jeg har brukt opp kvoten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde å legge ut bilder av arrene mine, men de ville ikke legges til.. kanskje jeg har brukt opp kvoten?

Det pleier å stå at filen er for stor eller noe sånt.. Hmm.. Du får slette noen gamle da.. Lurer på åssen dine arr ser ut :)

Skrevet

Har slettet flere bilder nå, men de vil fremdeles ikke bli lagt ved. Får ingen beskjed om at kvoten er brukt opp heller :/

Kan alltids sende de på mail om noen vil se arrene, ellers ser puppene ut som de har gjort før :P

Skrevet

Jeg bare lurte på en ting.

Det er nå 5 dager siden op. og jeg kom til å tenke på dette med strekkmerker.. Jeg har tatt i så mye det var plass til, og derfor er det vell stor fare for å få strekkmerker..

Vet noen om det finnes en krem, eller noe lignende, som skal forebygge dette?

:yvonne:

Skrevet

Jeg bare lurte på en ting.

Det er nå 5 dager siden op. og jeg kom til å tenke på dette med strekkmerker.. Jeg har tatt i så mye det var plass til, og derfor er det vell stor fare for å få strekkmerker..

Vet noen om det finnes en krem, eller noe lignende, som skal forebygge dette?

:yvonne:

Det gjorde jeg første gangen å det. Men ingen strekkmerker her. Nå fikk ikke jeg det når jeg var gravid heller. Aner ikke hvor vanlig det er jeg.

Skrevet

Om det er noen her som angrer på at de fikk brystforstørrelse? Da tenker jeg fra 1% angring altså, en bitteliten tvil teller.

Skrevet

Og en ting til, hvor lenge trengte dere å være hjemme etter op? Hvor mange dager tok det før dere kunne være tilbake på jobb? (Jeg jobber i sentralbord)

Skrevet

Og en ting til, hvor lenge trengte dere å være hjemme etter op? Hvor mange dager tok det før dere kunne være tilbake på jobb? (Jeg jobber i sentralbord)

Jeg opererte fredag 13.august, og begynte på jobb igjen tirsdag 17.august. Så jeg hadde 3 dager fri.

Dette anbefales jo ikke, men jeg var i såpass bra form at dette var ingen problem. Jobber som frisør..

Skrevet

Jeg opererte fredag 13.august, og begynte på jobb igjen tirsdag 17.august. Så jeg hadde 3 dager fri.

Dette anbefales jo ikke, men jeg var i såpass bra form at dette var ingen problem. Jobber som frisør..

Oi, så kjapt du kom deg da :) Og i tillegg jobber du som frisør. Da må jeg vel klare meg ved et skrivebord og en telefon, etter 3-4 dager. Tenker jeg operer på en torsdag, og drar på jobb på mandag igjen. Om det er mulig selvfølgelig.. (Liker ikke ta fri fra jobb :S )

Skrevet

Oi, så kjapt du kom deg da :) Og i tillegg jobber du som frisør. Da må jeg vel klare meg ved et skrivebord og en telefon, etter 3-4 dager. Tenker jeg operer på en torsdag, og drar på jobb på mandag igjen. Om det er mulig selvfølgelig.. (Liker ikke ta fri fra jobb :S )

Ja, liker ikke å ta fri jeg heller. Men som sakt; det er jo ikke lurt. Og jeg tar det veldig forsiktig. Jeg sluttet også på smertestillende dagen før jeg begynte på jobb, slik at jeg kunne kjenne meg litt frem.

Kirurgen sa til meg at jeg skulle være sykemeldt i 2 uker, siden jeg hadde det yrke jeg hadde. Men at jeg selvsakt kunne prøve å se. Og det gikk jo veldig fint:)

Skrevet

Ja, liker ikke å ta fri jeg heller. Men som sakt; det er jo ikke lurt. Og jeg tar det veldig forsiktig. Jeg sluttet også på smertestillende dagen før jeg begynte på jobb, slik at jeg kunne kjenne meg litt frem.

Kirurgen sa til meg at jeg skulle være sykemeldt i 2 uker, siden jeg hadde det yrke jeg hadde. Men at jeg selvsakt kunne prøve å se. Og det gikk jo veldig fint:)

å herregud, to uker er uaktuelt for meg!! Da må jeg isåfall gjøre det dagen før juleferien min :P hehe.. for da skal jeg ha to uker fritt for å reise hjem til familie! Men det blir for lenge å vente :P

Men kan liksom ikke se problemet, når jeg jobber i et sentralbord, og det eneste jeg løfter er noen brev og en telefon.

Skrevet

Om det er noen her som angrer på at de fikk brystforstørrelse? Da tenker jeg fra 1% angring altså, en bitteliten tvil teller.

Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke har gjort det før. Og jeg har ikke fått sett mitt endelige resultat enda engang:) (Ettersom jeg er håven, og de er veldig harde fortsatt.)

Det er det beste jeg noengang har gjort:):)

Skrevet

å herregud, to uker er uaktuelt for meg!! Da må jeg isåfall gjøre det dagen før juleferien min :P hehe.. for da skal jeg ha to uker fritt for å reise hjem til familie! Men det blir for lenge å vente :P

Men kan liksom ikke se problemet, når jeg jobber i et sentralbord, og det eneste jeg løfter er noen brev og en telefon.

Snakk med kirurgen din:) Han vet best. Men jeg ser heller ikke noe problem i at du kan jobbe igjen ganske fort (med den jobben du har)

Skrevet

Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke har gjort det før. Og jeg har ikke fått sett mitt endelige resultat enda engang:) (Ettersom jeg er håven, og de er veldig harde fortsatt.)

Det er det beste jeg noengang har gjort:):)

ååh, så bra :) Da gleder jeg meg :) Jeg er veldig glad i puppene mine, slik som de er nå, bortsett fra at de er for små for min smak, så jeg er redd jeg skal "ødelegge" dem, og angre :S Men har ikke hørt om noen som har angret på det enda..

Skrevet

Snakk med kirurgen din:) Han vet best. Men jeg ser heller ikke noe problem i at du kan jobbe igjen ganske fort (med den jobben du har)

Det skal jeg gjøre :) Tror jeg har valgt den beste klinikken, Fornebu, så jeg er egentlig ikke i tvil om at dette blir bra :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :) Tror jeg har valgt den beste klinikken, Fornebu, så jeg er egentlig ikke i tvil om at dette blir bra :)

Så kjekt:) Lykke til da :yvonne:

Skrevet

Så kjekt:) Lykke til da :yvonne:

takk :) Håper det ikke blir så lenge til :)

Skrevet

Virker som på meg at du ikke er helt sikker på dette her da :)

og utifra face osv så virker det jo som om du er godt fornøyd med deg selv (og dette mener jg som en god ting ,ikke negativt).

Kanskje du burde tenke litt mer på det , jeg gikk inn med innstillngen at dette skulle jeg gjøre og heller harde pupper enn ingen pupper :)

Skrevet (endret)

og utifra face osv så virker det jo som om du er godt fornøyd med deg selv (og dette mener jg som en god ting ,ikke negativt).

Kanskje du burde tenke litt mer på det , jeg gikk inn med innstillngen at dette skulle jeg gjøre og heller harde pupper enn ingen pupper :)

Jeg er fornøyd med meg selv til en viss grad.. Jeg bruker jo bh med innlegg, og da føler jeg meg ok, men så kommer bikinisesongeng, og så er det jo alltid speilet jeg ser meg selv i. Jeg tenker konstant på det, og det gjør meg deppa. Jeg har tenkt over dette siden jeg var 18 år, altså 4 år nå.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Et godt likt ordtak :)

Men ville bare vite hvorfor dere angret, OM dere skulle angre :) Jeg er ikke redd for harde pupper :) Men det tror jeg ikke dem blir heller :) Ikke steinharde hvertfall :P

Endret av Mirri
Skrevet (endret)

Litt enig med deg der. jeg hadde jo ikke noe og jeg hadde tenkt på å gjøre dette i 6 år. Så turte jeg endelig å gjøre det :) Jeg var også sånn heller harde pupper som ser uekte ut enn ingen pupper for min del. Men de er verken harde eller ser veldig uekte ut,

Syns det ser ut som Mirri har en fin størrelse på puppene men jeg aner ikke hva som skjuler seg under bhen.. hehe... Hadde jeg hatt pupper som deg Mirri på bildene dine så hadde jeg nok aldri tatt silikon. Men det er meg da.. :)

Hvilken størrelse bruker du da Mirri?

Endret av JaneDoe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...