JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12701 Skrevet 13. august 2010 Hehe,det veit jeg vettu,har utdanning innen helse;-) Joa,det er vel motivasjon nok for meg,men syns så synd på de rundt meg,jeg er sint hele tiden :-/ Hehe.Hadde holdt med en om dagen:-( Meeen,jeg hadde jo planer om å slutte uansett,så får bite det i meg :-D Ja det klarer du hvis du vil Når er op forresten?
Darialle Skrevet 13. august 2010 #12702 Skrevet 13. august 2010 Tirsdag kl.07.15 :-D Gleder meg,håper alt går bra
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12703 Skrevet 13. august 2010 Tirsdag kl.07.15 :-D Gleder meg,håper alt går bra Ohh:) Da går tida fort... Syns hele greia var skikkelig morsom jeg.. Hehe.. Alt gikk så fint og som det skulle og hyggelige folk o.l. Nå må jeg spørre hvor skal du operere og hvor mye skal du legge inn? Hva er du nå? Helt sikkert spurt før, men det er såpass mange her inne ..LOL Teflonhjerne...
christelle Skrevet 13. august 2010 #12704 Skrevet 13. august 2010 De blir finere og mine blei litt større da muskelen slapp.. De kom mer fram om du skjønner. Og de blir MYE finere i vanlig bh.. hehe.. Gleder meg til jeg kan begynne med push up og spiler Dete r enda litt over 3 mnd til da.. :S Er formen bedre nå eller? Finni bedre stilling å sove i? Det var gøy å høre! Gleder meg til det skjer:) lang tid da, såg du hadde skrevet ca 3 uker..jeg gleder meg også til å bruke vanlig bh:D btw vet du om d ødelegger helingen om jeg går en kveld uten sportsbhn og heller bruker en myk trekantbikini f.eks?? Når det har gått 2 uker.. Har så lyst å kle meg opp en kveld uten sportsbhn:) Må bare spørre, du vet så mye:) greier enda ikke sove på siden, sover med masse puter i ryggen, begynner å gå greit:)
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12705 Skrevet 13. august 2010 Det var gøy å høre! Gleder meg til det skjer:) lang tid da, såg du hadde skrevet ca 3 uker..jeg gleder meg også til å bruke vanlig bh:D btw vet du om d ødelegger helingen om jeg går en kveld uten sportsbhn og heller bruker en myk trekantbikini f.eks?? Når det har gått 2 uker.. Har så lyst å kle meg opp en kveld uten sportsbhn:) Må bare spørre, du vet så mye:) greier enda ikke sove på siden, sover med masse puter i ryggen, begynner å gå greit:) Nei jeg vil nok tro det går bra.. Så lenge bhen gir god støtte.. Men jeg hadde nok tatt med meg sportsbhen sånn i tilfelle det blir ubehagelig, de er jo vant til god støtte Husker mine blei litt ømme på en måte da jeg begynte med bh uten spiler
kvinne88 Skrevet 13. august 2010 #12706 Skrevet 13. august 2010 Hei! Jeg har vert på konsultasjon hos klinikk Bergen, og er svært fornøyd fikk time hos dr. Ørner, og han var en veldig hyggelig og profesjonell fyr. Har litt pupper fra før, men de er blitt litt tomme etter jeg tok av 15-20 kg. Han sa han kunne lage perfekte pupper til meg, uansett hvilken str. jeg ville ha... Ble jo svært fornøyd med dette svaret! Lurer på om noen har erfaring med dr. Ørner fra Klinikk Bergen??
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12707 Skrevet 13. august 2010 Hei! Jeg har vert på konsultasjon hos klinikk Bergen, og er svært fornøyd fikk time hos dr. Ørner, og han var en veldig hyggelig og profesjonell fyr. Har litt pupper fra før, men de er blitt litt tomme etter jeg tok av 15-20 kg. Han sa han kunne lage perfekte pupper til meg, uansett hvilken str. jeg ville ha... Ble jo svært fornøyd med dette svaret! Lurer på om noen har erfaring med dr. Ørner fra Klinikk Bergen?? Så bra tilbakemeldinga var bra:) Hvilen størrelse kan du tenke deg da? eller hvor mye vil du legge inn? Har ingen erfaring fra <<klinikk Bergen da jeg bor i en annen kant av landet.. hehe
kvinne88 Skrevet 13. august 2010 #12708 Skrevet 13. august 2010 Ja, var veldig fornøyd siden tilbakemeldingene har vert varierende på de to andre plassene jeg har vert til konsultasjon! Jeg er litt usikker på størreslen, kanskje en d-cup? Det var det jeg hadde før jeg begynnte å slanke med. Har nå ca. en C-cup. pga slankinga har jeg litt heng (falsk heng som kirurgen sa) fordi de er tomme øverst... jeg ønsker meg runde fine pupper, der brystvorta kommer i øvre del av puppen om du skjønner Han sa det var bare til å ta med eit bilde så kunne han si om han kunne oppfylle ønskene mine eller ikke... men tenker kanskje 300? har liksom ikke noe forhold til ml eller g når det gjelder str. Er 167cm høy og veier 60kg med litt bred overkropp. Hva tror du?
Metalbarbie Skrevet 14. august 2010 #12709 Skrevet 14. august 2010 Nå er det ca 9 uker siden min operasjon. Tenker spørre dere som har hatt puppene så lenge og lengre om det er normalt "der jeg er nå". Jeg har ikke direkte vondt i puppene, men de er veldig ømme hele tiden. Og arrene er veldig stygge... Ser at Janedoe sine arr er så fine... Er alles arr fine etter to mnd? Har jeg vært kjempeuheldig? Mine ser helt fæle ut... Også merker jeg at jeg har en slags "kant" etter sportsbhen... Trodde først at det bare var rett etter jeg hadde brukt den, men jeg kan gå flere dager uten, og alikevell er kanten der. Akkurat som om puppene er formet etter bhen. Er dette mulig? Jeg måtte bære masse esker da puppene var 6 uker gamle, lurer på om dette kan ha påvirket resultatet?
JaneDoe Skrevet 14. august 2010 #12710 Skrevet 14. august 2010 Nå er det ca 9 uker siden min operasjon. Tenker spørre dere som har hatt puppene så lenge og lengre om det er normalt "der jeg er nå". Jeg har ikke direkte vondt i puppene, men de er veldig ømme hele tiden. Og arrene er veldig stygge... Ser at Janedoe sine arr er så fine... Er alles arr fine etter to mnd? Har jeg vært kjempeuheldig? Mine ser helt fæle ut... Også merker jeg at jeg har en slags "kant" etter sportsbhen... Trodde først at det bare var rett etter jeg hadde brukt den, men jeg kan gå flere dager uten, og alikevell er kanten der. Akkurat som om puppene er formet etter bhen. Er dette mulig? Jeg måtte bære masse esker da puppene var 6 uker gamle, lurer på om dette kan ha påvirket resultatet? Noen få får jo stygge arr.. Men jeg veit ikke hvordan dine ser ut. Jeg har alltid vært veldig heldig med arr o.l. Mine er ikke ømme. Det har de heller ikke vært siden de var 3 - 4 uker gamle. men alle er forskjellige og or noen tar ting mye lenger tid. Det er nok viktig at de fortsetter å teipe en god stund til tenker jeg. Syns det virker litt rart med den kanten du skriver om, men jeg veit ikke hva det er. Skal du inn på 3 mnd kontroll eller noe?
JaneDoe Skrevet 14. august 2010 #12711 Skrevet 14. august 2010 Ja, var veldig fornøyd siden tilbakemeldingene har vert varierende på de to andre plassene jeg har vert til konsultasjon! Jeg er litt usikker på størreslen, kanskje en d-cup? Det var det jeg hadde før jeg begynnte å slanke med. Har nå ca. en C-cup. pga slankinga har jeg litt heng (falsk heng som kirurgen sa) fordi de er tomme øverst... jeg ønsker meg runde fine pupper, der brystvorta kommer i øvre del av puppen om du skjønner Han sa det var bare til å ta med eit bilde så kunne han si om han kunne oppfylle ønskene mine eller ikke... men tenker kanskje 300? har liksom ikke noe forhold til ml eller g når det gjelder str. Er 167cm høy og veier 60kg med litt bred overkropp. Hva tror du? Kirurgen veit jo hva han skal legge inn han:) hehe. Jeg aner ikke hva du kommer til å få med 300 jeg... Men høres fint ut det. Tror det tilsvarer en cup størrelse omtrent, men det er veldig varierende..
christelle Skrevet 14. august 2010 #12712 Skrevet 14. august 2010 Janedoe vet du en bra sports bh som du har brukt og kan anbefale? Har bare en jeg fikk på op og vil ut å kjøpe en ny.. Den jeg har nå er ikke typisk sportsbh, den er delt i cup på en måte mn tror nok ikke d har så mye å si bare den nye er stram:)
cessi89 Skrevet 14. august 2010 #12713 Skrevet 14. august 2010 Tok vel en 3 ukers tid første gangen tenker jeg.. får bare glede meg da .men når man tar av teipen , er det vanlig at den svarte streken er der fortsatt da? for jeg vurderer å drøye med å ta av teipen ,for den er jo kke i nærheten av å løsne
Avalon Skrevet 14. august 2010 #12714 Skrevet 14. august 2010 Janedoe vet du en bra sports bh som du har brukt og kan anbefale? Har bare en jeg fikk på op og vil ut å kjøpe en ny.. Den jeg har nå er ikke typisk sportsbh, den er delt i cup på en måte mn tror nok ikke d har så mye å si bare den nye er stram:) Tar meg friheten og anbefaler en Sportsbhen til Change er fantastisk. Det var den desidert beste jeg hadde. Holdt sakene skikkelig på plass og var veldig behagelig på.
christelle Skrevet 14. august 2010 #12715 Skrevet 14. august 2010 Tar meg friheten og anbefaler en Sportsbhen til Change er fantastisk. Det var den desidert beste jeg hadde. Holdt sakene skikkelig på plass og var veldig behagelig på. Takk for tipset! Da skal jeg undersøke om Change finnes her i Stavanger:)
Avalon Skrevet 14. august 2010 #12716 Skrevet 14. august 2010 Takk for tipset! Da skal jeg undersøke om Change finnes her i Stavanger:) Du finner Change på Torgterassen
JaneDoe Skrevet 14. august 2010 #12717 Skrevet 14. august 2010 får bare glede meg da .men når man tar av teipen , er det vanlig at den svarte streken er der fortsatt da? for jeg vurderer å drøye med å ta av teipen ,for den er jo kke i nærheten av å løsne Jeg tror man bør skifte når man skal. For da blir den overflødige teipen borte.. Det svarte du ser.. I alle fall på meg.. Og det kan være bittelitt blod der å. Min var heller ikke i nærheten av å dette av, men jeg skifta for det. Var ikke vondt å ta den av. Jeg syns det er best å ta den før man går i dusjen. Mens huden er tørr.. Var deilig å skifte den teipen i alle fall.
Darialle Skrevet 14. august 2010 #12718 Skrevet 14. august 2010 Ohh:) Da går tida fort... Syns hele greia var skikkelig morsom jeg.. Hehe.. Alt gikk så fint og som det skulle og hyggelige folk o.l. Nå må jeg spørre hvor skal du operere og hvor mye skal du legge inn? Hva er du nå? Helt sikkert spurt før, men det er såpass mange her inne ..LOL Teflonhjerne... Hehe,blir sånn med alle operasjonene vi leser om her inne :-D Jeg er en 80B og skal legge inn 350 eller 375..Lurer på om jeg kanskje vil legge inn litt mer..Hehe.Vet med meg selv at jeg kommer nok til å bli litt boobie greed:-) Skal operere på klinikken over alle klinikker;fornebu ;-) Samme legen som du hadde,da Dr.Schistad brått ble sykemeldt
JaneDoe Skrevet 14. august 2010 #12719 Skrevet 14. august 2010 Hehe,blir sånn med alle operasjonene vi leser om her inne :-D Jeg er en 80B og skal legge inn 350 eller 375..Lurer på om jeg kanskje vil legge inn litt mer..Hehe.Vet med meg selv at jeg kommer nok til å bli litt boobie greed:-) Skal operere på klinikken over alle klinikker;fornebu ;-) Samme legen som du hadde,da Dr.Schistad brått ble sykemeldt hihi, man blir litt sånn Boobie greed. Jeg hadde jo ikke noe å har alltid likt eller syntes at store pupper er fint. SÅ får se hva jeg gjør etterhvert.. LOL.. Skal se ann ett år i alle fall.. Jeg kan få mer hvis jeg vil. Jeg har en dialog med kirurgen, og han har sagt klart i fra at han ikke kommer til å legge inn noe som blir stygt og altfor stort.. Det er bra syns jeg. I LOVE BARSTAD.. Hehe...
Camilla7 Skrevet 14. august 2010 #12720 Skrevet 14. august 2010 Nå er det endelig overstått :rødme: Det gikk overraskende bra! Det ble 400cc over muskel.. opererte i går, og kjenner så og si ingenting i dag. eneste jeg merker, er at jeg er "utslitt" i ryggen. Synes dette er veldi rart, ettersom jeg har sittet i ro nesten hele tiden.. Vet noen hva jeg bør gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå