Mirri Skrevet 11. august 2010 #12681 Skrevet 11. august 2010 Sukk i dag er det dag 3 etter op og jeg verker enda!! reagerte på alt smertestillende i går slik at magen min ble sur og jeg hadde magesmerter og halsbrann i hele natt! Har derfor kuttet ut smertestillende, mn var på sjekk i dag, kirurgen sa de så fine ut, og jeg fikk med paracet stikkpiller siden de da ikke går på magen.. Kirurgen sa d var uvanlig å være så dårlig på 3 dagen men igjen at vi har våre smerteterskler, jeg tåler generelt lite smerte og syntes alt er skikkelig mørkt da jeg verker viilt i ryggen og har masse spreng! Har noen tips for å avlaste ryggmuskulaturen??? Håper det!! Sitter å sover i sengen for å holde overkroppen høy og for at jeg skal greie å reise meg igjen. Kan jeg spørre deg janeDoe om dette? Tips til bra sovestilling?? håper på svar! Ryggen verker. Sukk ånei stakkars er det like ille, værre, eller litt bedre enn det var?? jeg kan desverre ikke svare deg på ryggsmertene, for jeg jo ingen erfaring med dette men det kommer jo til å bli bedre snart da Jeg har også hørt at om man op under muskelen, så varer smertene mye lengre enn man tar over. Men du får ha god bedring hvertfall
Avalon Skrevet 11. august 2010 #12682 Skrevet 11. august 2010 Sukk i dag er det dag 3 etter op og jeg verker enda!! reagerte på alt smertestillende i går slik at magen min ble sur og jeg hadde magesmerter og halsbrann i hele natt! Har derfor kuttet ut smertestillende, mn var på sjekk i dag, kirurgen sa de så fine ut, og jeg fikk med paracet stikkpiller siden de da ikke går på magen.. Kirurgen sa d var uvanlig å være så dårlig på 3 dagen men igjen at vi har våre smerteterskler, jeg tåler generelt lite smerte og syntes alt er skikkelig mørkt da jeg verker viilt i ryggen og har masse spreng! Har noen tips for å avlaste ryggmuskulaturen??? Håper det!! Sitter å sover i sengen for å holde overkroppen høy og for at jeg skal greie å reise meg igjen. Kan jeg spørre deg janeDoe om dette? Tips til bra sovestilling?? håper på svar! Ryggen verker. Sukk Det som hjalp litt på min rygg etter op, var å sitte med shakti matten bak ryggen. Ellers ble det bedre så snart jeg klarte å ha overkroppen reist og kunne sove på flat rygg.
Ikke kjendis Skrevet 11. august 2010 #12683 Skrevet 11. august 2010 Sukk i dag er det dag 3 etter op og jeg verker enda!! reagerte på alt smertestillende i går slik at magen min ble sur og jeg hadde magesmerter og halsbrann i hele natt! Har derfor kuttet ut smertestillende, mn var på sjekk i dag, kirurgen sa de så fine ut, og jeg fikk med paracet stikkpiller siden de da ikke går på magen.. Kirurgen sa d var uvanlig å være så dårlig på 3 dagen men igjen at vi har våre smerteterskler, jeg tåler generelt lite smerte og syntes alt er skikkelig mørkt da jeg verker viilt i ryggen og har masse spreng! Har noen tips for å avlaste ryggmuskulaturen??? Håper det!! Sitter å sover i sengen for å holde overkroppen høy og for at jeg skal greie å reise meg igjen. Kan jeg spørre deg janeDoe om dette? Tips til bra sovestilling?? håper på svar! Ryggen verker. Sukk Hei Jeg er ny her i dag men kan forsøke å dele litt av mine erfaringer med deg. Jeg opererte for 8 uker siden, og fikk brystløft samtidig. Jeg hadde det "flott" på operasjonsdagen for da var jeg tydligvis meget godt smertelindret.. Dag to til fem var et smertehelvete, (selv om jeg har rimelig høy smerteterskel) og jeg var avhengig av smertestillende for i det hele tatt å klare å puste.. Jeg hadde også kjempe speng i brystene den første uken før det endelig begynte å gå over.. Jeg lå på ryggen i to og en halv uke før jeg klarte å ligge på siden, jeg hadde stort sett 6-8 puter i sengen for å gjøre det mest mulig konfortabelt! Så hent alle putene du kan få tak i Men jeg kom meg gjennom det og i dag 8 uker senere var det verdt det, og jeg hadde gjort det igjen jeg Lykke til, det blir bedre
christelle Skrevet 12. august 2010 #12684 Skrevet 12. august 2010 Tuusen takk for svar dere:) går litt bedre i dag, men har enda tungt for å puste og trenger hjelp for å komme opp av sengen. Håper på en enda bedre dag imorgen. Takk igjen for gode råd:)
Mirri Skrevet 12. august 2010 #12685 Skrevet 12. august 2010 Tuusen takk for svar dere:) går litt bedre i dag, men har enda tungt for å puste og trenger hjelp for å komme opp av sengen. Håper på en enda bedre dag imorgen. Takk igjen for gode råd:) Men hvordan er puppene dine da? :) Hva syns du?
cessi89 Skrevet 12. august 2010 #12686 Skrevet 12. august 2010 herregud ,jeg falt i trappen i dag og måtte ta imot med armene! at det går ann.au au
JaneDoe Skrevet 12. august 2010 #12687 Skrevet 12. august 2010 (endret) herregud ,jeg falt i trappen i dag og måtte ta imot med armene! at det går ann.au au Hørtes vondt ut :S Men det går nok bra.. 2 uker etter op skulle jeg bare skreve opp ett høøøyt trinn i litt fart og tredde selvfølgelig kneet inn i den en puppen.. Det var vondt det å.. Uff.. Smalt kneet inn i puppen hvis du skjønner.. Endret 12. august 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 12. august 2010 #12688 Skrevet 12. august 2010 Tuusen takk for svar dere:) går litt bedre i dag, men har enda tungt for å puste og trenger hjelp for å komme opp av sengen. Håper på en enda bedre dag imorgen. Takk igjen for gode råd:) Prøv å løsne litt på sportsbhen hvis den er på innerste hakket. JEg syns mine var jævlig stram. Blei helt sår og øm i ribbeina.. Helt til jeg kjøpte en å bytte på med.. Hvor mye la du inn da? Fornøyd hittil?
cessi89 Skrevet 12. august 2010 #12689 Skrevet 12. august 2010 Hørtes vondt ut :S Men det går nok bra.. 2 uker etter op skulle jeg bare skreve opp ett høøøyt trinn i litt fart og tredde selvfølgelig kneet inn i den en puppen.. Det var vondt det å.. Uff.. Smalt kneet inn i puppen hvis du skjønner.. hvor farlig er egentlig dette med armer over hodet nå? er jo nå ti dager siden op og det gjør ikke vondt . har ikke noe vondt. er øm i den ene siden bare. helt hardt
JaneDoe Skrevet 12. august 2010 #12690 Skrevet 12. august 2010 hvor farlig er egentlig dette med armer over hodet nå? er jo nå ti dager siden op og det gjør ikke vondt . har ikke noe vondt. er øm i den ene siden bare. helt hardt De sa til meg at den første uka er det viktig.. Andre uka kan man leve som normalt, men ikke strekke armene så høyt at det strekker og\eller gjør vondt..
cessi89 Skrevet 12. august 2010 #12691 Skrevet 12. august 2010 De sa til meg at den første uka er det viktig.. Andre uka kan man leve som normalt, men ikke strekke armene så høyt at det strekker og\eller gjør vondt.. ja var sånn jeg forsto det. men for å ta på en genser uke en måtte jo armene litt opp
JaneDoe Skrevet 12. august 2010 #12692 Skrevet 12. august 2010 (endret) ja var sånn jeg forsto det. men for å ta på en genser uke en måtte jo armene litt opp Ja man må jo det... hehe... Endret 12. august 2010 av JaneDoe
cessi89 Skrevet 13. august 2010 #12694 Skrevet 13. august 2010 4 dager til OP :rødme: Spennende bare å glede seg . Noen som vet når denne berømte muskelen slippper?? sånn ca tid hos de forskjellige??
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12695 Skrevet 13. august 2010 Spennende bare å glede seg . Noen som vet når denne berømte muskelen slippper?? sånn ca tid hos de forskjellige?? Tok vel en 3 ukers tid første gangen tenker jeg..
christelle Skrevet 13. august 2010 #12696 Skrevet 13. august 2010 Tok 300 det var det det var max plass til.. De ser veldig naturlige ut:) Men lurer på om de blir større når muskelen slipper siden jeg har under muskel?? Har hørt det.. For kjekt om de ble Bittelitt større;) mn tror og at det blir mye finere med vanlig bh, can't waite!!
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12697 Skrevet 13. august 2010 Tok 300 det var det det var max plass til.. De ser veldig naturlige ut:) Men lurer på om de blir større når muskelen slipper siden jeg har under muskel?? Har hørt det.. For kjekt om de ble Bittelitt større;) mn tror og at det blir mye finere med vanlig bh, can't waite!! De blir finere og mine blei litt større da muskelen slapp.. De kom mer fram om du skjønner. Og de blir MYE finere i vanlig bh.. hehe.. Gleder meg til jeg kan begynne med push up og spiler Dete r enda litt over 3 mnd til da.. :S Er formen bedre nå eller? Finni bedre stilling å sove i?
Darialle Skrevet 13. august 2010 #12698 Skrevet 13. august 2010 Jeg sliter noe ille med og ikke røyke..aaarg!
JaneDoe Skrevet 13. august 2010 #12699 Skrevet 13. august 2010 Jeg sliter noe ille med og ikke røyke..aaarg! Hehe... Lønner seg nok å slutte pga bedre sårheling,blodsirkulasjon o.l.. Men det veit du vel.. hehe Det må da være bra motivasjon å få nye pupper Det hadde det vært for meg i alle fall.. jeg slutta for ca 4 år siden da jeg fant ut at jeg var gravid med nr 1 Det var motivasjon det..
Darialle Skrevet 13. august 2010 #12700 Skrevet 13. august 2010 Hehe... Lønner seg nok å slutte pga bedre sårheling,blodsirkulasjon o.l.. Men det veit du vel.. hehe Det må da være bra motivasjon å få nye pupper Det hadde det vært for meg i alle fall.. jeg slutta for ca 4 år siden da jeg fant ut at jeg var gravid med nr 1 Det var motivasjon det.. Hehe,det veit jeg vettu,har utdanning innen helse;-) Joa,det er vel motivasjon nok for meg,men syns så synd på de rundt meg,jeg er sint hele tiden :-/ Hehe.Hadde holdt med en om dagen:-( Meeen,jeg hadde jo planer om å slutte uansett,så får bite det i meg :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå