Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! Liten update:) Op gikk bra, kjempekoselige folk, våknet opp i god og varm seng, har tatt mye medisiner så har ikke hatt så vondt. Har matlyst, bare vært litt svimmel

og kjenner mye spreng, litt stikking/ pulssmerte i dem. Håper dagen imorgen også er lik som i dag. Skal sjekke dem imorgen også snakke med anestisi sykepleier om hvordan d går, d står i papirene. De ser fine ut utpå bhn, litt små kanskje mn har hørt de blir størrr når muskelen slipper, noen som vet? Btw de har kjegleform. Lol. Tok btw 300gram!! Hihi

Heeei :D Så bra at det har gått fint!! Herregud, mener virkelig alle her inne at de har tatt for lite!?!? :O Hva i all verden skal jeg gjøre da :P haha

Si ifra hvordan det er i morgen da, ang smerter osv :):klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei :D Så bra at det har gått fint!! Herregud, mener virkelig alle her inne at de har tatt for lite!?!? :O Hva i all verden skal jeg gjøre da :P haha

Si ifra hvordan det er i morgen da, ang smerter osv :):klemmer:

Mye vil ha mer vet du.. hehe..

neida, men man blir vant til de etterhvert i alle fall. jeg kunne kanskje ha tenkt meg litt til så de blir enda litt fyldigere. Men kommer nok ikke til å gjøre noe enda.. Har lufta tankene for kirurgen min så vi har en dialog på det i alle fall. Sendte han et bilde av sånne jeg vil ha å.. hehe..

Jeg er veldig fornøyd med mine. Veit ikke om puppene blir for store for kroppen om jeg tar de større. Derfor vil jeg snakke med kirurgen å vente.. Skal se an til jeg skal inn på årskontroll til neste år:)

Skrevet

Det er nok det jeg kommer til å gjøre å.. haha.. Unger er jeg jo ferdig med.. Tror jeg LOL. Man veit aldri.. :)

Gleder meg til å bli ferdig med teipen har 3 uker igjen og så gleder jeg meg til å bruke vanlig bh.. johooo...

Tror jeg kommer til å teipe noen uker til, så ikke ut som alt var blitt hvitt enda, men en god del. Blir nok ikke de fineste arrene jeg har heller så det ut som. De var ikke sånn som dine, en liten strek. Noen plasser var det mer arrvev enn ellers, men men :)

Skrevet (endret)

Tror jeg kommer til å teipe noen uker til, så ikke ut som alt var blitt hvitt enda, men en god del. Blir nok ikke de fineste arrene jeg har heller så det ut som. De var ikke sånn som dine, en liten strek. Noen plasser var det mer arrvev enn ellers, men men :)

:sprettoy:

Har bare en liten strek fortsatt jeg.. Nå er de hvite.. Fornebu anbefaler å teipe i 2 - 3 mnd. Huden min blir litt sår av teipen selv om jeg ikke skifter den mer en maks en gang i uka.. Akkrat i kanten av teipen.. jaja.. Men skal bli godt å få den av... Puppene blir jo enda finere da:)

Jeg har vært veldig heldig med arr ellers å.. Hadde en 2. - 3. gradsforbrenning som 12 åring. Over begge knærne, men det synes ikke en gang. jeg husker legen sa til meg at jeg kom til å få stygge arr.. pent av en lege å si til ei 12 år gammal jente.. :P Men jeg har ikke merker eller arr i det hele tatt..

Endret av JaneDoe
Skrevet

:sprettoy:

Har bare en liten strek fortsatt jeg.. Nå er de hvite.. Fornebu anbefaler å teipe i 2 - 3 mnd. Huden min blir litt sår av teipen selv om jeg ikke skifter den mer en maks en gang i uka.. Akkrat i kanten av teipen.. jaja.. Men skal bli godt å få den av... Puppene blir jo enda finere da:)

Jeg har vært veldig heldig med arr ellers å.. Hadde en 2. - 3. gradsforbrenning som 12 åring. Over begge knærne, men det synes ikke en gang. jeg husker legen sa til meg at jeg kom til å få stygge arr.. pent av en lege å si til ei 12 år gammal jente.. :P Men jeg har ikke merker eller arr i det hele tatt..

Noen har hud som leges veldig bra andre ikke. jeg har to arr nederst på buken etter laparoskopi og de er skikkelig fine, men de er jo også veldig mye mindre enn disse.

Kan jo også være at kirurgen ikke sydde pent nok. Men, arr er ikke det jeg griner over :P

Husker det tok evigheter før de to arrene etter lap ble hvite, så tror min hud leges sent.

Skrevet

Mye vil ha mer vet du.. hehe..

neida, men man blir vant til de etterhvert i alle fall. jeg kunne kanskje ha tenkt meg litt til så de blir enda litt fyldigere. Men kommer nok ikke til å gjøre noe enda.. Har lufta tankene for kirurgen min så vi har en dialog på det i alle fall. Sendte han et bilde av sånne jeg vil ha å.. hehe..

Jeg er veldig fornøyd med mine. Veit ikke om puppene blir for store for kroppen om jeg tar de større. Derfor vil jeg snakke med kirurgen å vente.. Skal se an til jeg skal inn på årskontroll til neste år:)

ja, jeg hører dere sier dette :P hehe.. men jeg håper jeg skal slippe det, at jeg kommer til å bli fornøyd med mine :P får bare stappe inn det som går da :P hehe

Skrevet

Noen har hud som leges veldig bra andre ikke. jeg har to arr nederst på buken etter laparoskopi og de er skikkelig fine, men de er jo også veldig mye mindre enn disse.

Kan jo også være at kirurgen ikke sydde pent nok. Men, arr er ikke det jeg griner over :P

Husker det tok evigheter før de to arrene etter lap ble hvite, så tror min hud leges sent.

Hehe.. Griner ikke over arr jeg heller.. I alle fall ikke det to der.. De blir jo ikke synlige for alle og enhver:)

Skrevet

ja, jeg hører dere sier dette :P hehe.. men jeg håper jeg skal slippe det, at jeg kommer til å bli fornøyd med mine :P får bare stappe inn det som går da :P hehe

Ja er jo det mange angrer på at de ikke tok mer. Men er jo ikke alle som har plass til så mye heller..

Skrevet

Ja er jo det mange angrer på at de ikke tok mer. Men er jo ikke alle som har plass til så mye heller..

Cristelle var vel litt mindre enn meg tror jeg, og hun tok 300. Så jeg har jo litt fra før av, så jeg håper og tror at jeg muligens får plass til litt mer :)

Skrevet

Til alle som skal under kniven snart: IKKE ta for lite!!!!

Er mange her inne som synst puppene er for små. Inkludert meg selv. L inn 300ml og det er ikke stort.

Tror faktisk det er bedre om en føler di er litt for store en litt for små når en betaler sååå mye oggår igjennom mye psykisk å fysisk i forbindelse med en op.

Ville bare si det :sjenert: Ta en str større en det du har tenkt seriøst!!!!

Skrevet

Er mange her inne som synst puppene er for små. Inkludert meg selv. L inn 300ml og det er ikke stort.

Tror faktisk det er bedre om en føler di er litt for store en litt for små når en betaler sååå mye oggår igjennom mye psykisk å fysisk i forbindelse med en op.

skal huske på det :)

Skrevet

hehe formen er fin den :) sov litt på siden i natt og gikk litt for lang tur i går så kunne hvert bedre! hmm tror problemet for min del ,er at jeg har gått opp 5 kg fr konsultasjon til nå. Tror egentlig puppene er perfekte til min kropp ,<(med min vanlige vekt ) jeg skal ikke operere flere ganger .blir heller slanking her :P

Hihi.Godt å lese at du er fornøyd og at du har det bra:-) jeg skal betale min op i mirgen.Kjenner nervene er godt på vei,Ja :-)

Skrevet

Har funnet noen bilder fra før og etter, og forandringen er i grunn ganske så stor :) Er veldig glad i mine nye pupper, spesielt når jeg ser hva jeg hadde før.

Wow,det ser skikkelig naturlig ut.Så fin du er:-)

• Liker 1
Skrevet

Når begynte puppene til folk å bli mykere? mine er bare en uke så er vel bare sykt utålmodig ,men de er jo steinharde !! blæh

Skrevet

Når begynte puppene til folk å bli mykere? mine er bare en uke så er vel bare sykt utålmodig ,men de er jo steinharde !! blæh

Jeg begynte å kjenne litt forskjell etter en ukes tid.. Så kom det gradvis..

Skrevet

Jeg begynte å kjenne litt forskjell etter en ukes tid.. Så kom det gradvis..

de er mykere under og på siden ,men litt oppover harde, men når slipper liksom denne muskelen? for på dag 6 så mine ut som de fleste her har hatt etter to uker ,,,

Skrevet

Dine er jo svære da frøken :) hihi

Skrevet

Du må nok smøre deg med tålmodighet :) Alle heles vi forskjellig. Mine pupper var ikke bevegelige de to første ukene, og jeg har over muskel. Når det var gått to mnd derimot, så snakker vi om at de ble mer normale.

Etter ett år ble de skikkelig myke og bevegelige som vanlige pupper, så det skjer stadig forandringer.

Skrevet

de er mykere under og på siden ,men litt oppover harde, men når slipper liksom denne muskelen? for på dag 6 så mine ut som de fleste her har hatt etter to uker ,,,

Nei jeg veit ikke jeg.. Det er vanskelig å si. Men du kjenner det:) For da strammer de ikke sånn lenger.

Skrevet

Du må nok smøre deg med tålmodighet :) Alle heles vi forskjellig. Mine pupper var ikke bevegelige de to første ukene, og jeg har over muskel. Når det var gått to mnd derimot, så snakker vi om at de ble mer normale.

Etter ett år ble de skikkelig myke og bevegelige som vanlige pupper, så det skjer stadig forandringer.

Hvor fikk du utført op? Hvor mye la du inn og hvordan er målene dine? Skal legge over muskelen selv, og har i grunn inntrykk av at de fleste får lagt inn under :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...