Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe.. Kremt.. Jeg har sett på størrelses forskjellene på hjemmesida til Eurosilicon. Og jeg vurderer seriøst å legge inn litt mer selv... Haha.. Fornebu bruker Eurosilicon i alle fall. Man kan gå inn der å se størrelsesforskjell på de forskjellig innleggene der. Og fra 450 Høyprofil (12.5 cm i diameter og 5.3 cm projektion) som jeg har nå og til 600 ekstra høyprofil

Jada det høres jævli mye ut, men jeg ser IKKE ut som Tine Valle, er ikke så liten og tynn haha. Tror kanskje jeg skal ta en 3. operasjon og få meg store pupper:) Hehe..

MYE VIL HA MER..

Men med en rompe og kropp som blir større etterhvert som jeg trener så vil ikke puppene bli så store.. De jeg har nå er jo ikke gigastore eller noe. Jeg syns de er noe ala det jeg kunne ha blitt "født" med.. :):klemmer:

Skal snakke litt mer kirurgen å høre hva han synes. Hvis han syns det høres bra ut så blir det kanskje ny op om ett halvt års tid..

:hakeslepp:

Tuller du nå hehe :) Lett å se seg blind, så jeg forstår på en måte at folk ender opp med gigapupper etterhvert. Kunne godt hatt større, men så tenker jeg at det er flott at jeg kan skjule dem hvis det treng, jeg kan enda trene uten problemer, og det er bare å slenge på en superbh og klær med utringning, så blir jeg superfornøyd hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hakeslepp:

Tuller du nå hehe :) Lett å se seg blind, så jeg forstår på en måte at folk ender opp med gigapupper etterhvert. Kunne godt hatt større, men så tenker jeg at det er flott at jeg kan skjule dem hvis det treng, jeg kan enda trene uten problemer, og det er bare å slenge på en superbh og klær med utringning, så blir jeg superfornøyd hehe.

hehe nei tuller ikke. Har ikke sett meg blind. Haha. Gigapupper blir det ikke. Jeg er ikke så lita.. hehe... Super bh ja. Det har enda ikke finni.. LOL.. Men jeg skal se an fram til jul. Snakke litt med kirurgen før det bare lufte tankene mine litt.. Han veit også hva som passer meg. Han er veldig opptatt av det estetiske så jeg er ikke redd for å stole på han:)

Puppene mine nå stikker like mye ut som rompa.. haha. om du skjønner.. Stikker ut like mye foran og bak...

Skrevet

DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem

Masse lykke til i morgen! Alt kommer til å gå supert, også blir det spennende å høre hvordan det går med deg etterpå :) I morgen er det jo bare 23 dager til jeg selv skal :ler: juhuu..

Skrevet

åå nå vil jeg ha større boobs haha .boobie greed er ikke bra

Hehe.Er redd for at jeg også skal bli boobie greed.Har ikke lyst til å operere meg 2-3 ganger pga jeg har sett meg blind på størrelsen..Hehe.Vanskelig blir dt å finne klær som passer også:-) Vi får tenke litt sånn Cessi,hehe.Hvordan er formen din nå da?:-)

Skrevet

DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem

Masse lykke til Christelle,jeg skal tenke på deg :-) Det kommer til å gå så bra vet du: )

Prøver å holde meg rolig selv,9 dager til min tur.Tror jeg kommer til å skjelve som et aspeløv når dagen er her,hehe.

Skrevet

ååå gleder meg skikkelig til det er min tuuur!!!! :-D :-D

Skrevet

Tusen takk dere! Nå har jeg tatt antibiotika og tab mot kvalme og sterilisert meg, skal prøøve å sove nå!:)

Skrevet

Hehe.Er redd for at jeg også skal bli boobie greed.Har ikke lyst til å operere meg 2-3 ganger pga jeg har sett meg blind på størrelsen..Hehe.Vanskelig blir dt å finne klær som passer også:-) Vi får tenke litt sånn Cessi,hehe.Hvordan er formen din nå da?:-)

hehe formen er fin den :) sov litt på siden i natt og gikk litt for lang tur i går så kunne hvert bedre! hmm tror problemet for min del ,er at jeg har gått opp 5 kg fr konsultasjon til nå. Tror egentlig puppene er perfekte til min kropp ,<(med min vanlige vekt ) jeg skal ikke operere flere ganger .blir heller slanking her :P

Skrevet

hehe formen er fin den :) sov litt på siden i natt og gikk litt for lang tur i går så kunne hvert bedre! hmm tror problemet for min del ,er at jeg har gått opp 5 kg fr konsultasjon til nå. Tror egentlig puppene er perfekte til min kropp ,<(med min vanlige vekt ) jeg skal ikke operere flere ganger .blir heller slanking her :P

Hvor mye var det du la inn igjen? Og hvordan er målene dine? Er så mange som skriver her inne, så ikke alltid like lett å huske hva alle har gjort og skal gjøre :)

Skrevet

Lykke til!!!

Her er den hvite wondrebra'en! Se såå søøøøøt!

Vil også legge til at i engelsk størrelse er en 70 E en 32 DD visst nok.

Wæow, skikkelig fin bh som kler puppene dine godt :D

Skrevet

Har funnet noen bilder fra før og etter, og forandringen er i grunn ganske så stor :) Er veldig glad i mine nye pupper, spesielt når jeg ser hva jeg hadde før.

Skrevet

Har funnet noen bilder fra før og etter, og forandringen er i grunn ganske så stor :) Er veldig glad i mine nye pupper, spesielt når jeg ser hva jeg hadde før.

Dine er skikkelig fine:)

Skrevet

Hvor mye var det du la inn igjen? Og hvordan er målene dine? Er så mange som skriver her inne, så ikke alltid like lett å huske hva alle har gjort og skal gjøre :)

er 163, og vanligvis 54 /55 kg, men akkuratt nå 58/59

la inn 260 under muskel :)

Skrevet

sweeeeeet :lur: så skikkelig flott ut!

Og takker så meget. Jeg er også ganske fornøyd, her blir det ikke flere op før etter jeg evt får barn engang.

Skrevet

Tusen takk JaneDoe og Avalon :jepp:

Har samme tankegang som deg hva barn angår. Ser for meg at jeg muligens må ta en ny op hvis puppene blir slappe og sånn etter amming. Det skumle er vel at når det kommer melk i dem, så blir de enda større og så vil man kanskje ha dem så store i ettertid hehe :)

Skrevet

Tusen takk JaneDoe og Avalon :jepp:

Har samme tankegang som deg hva barn angår. Ser for meg at jeg muligens må ta en ny op hvis puppene blir slappe og sånn etter amming. Det skumle er vel at når det kommer melk i dem, så blir de enda større og så vil man kanskje ha dem så store i ettertid hehe :)

Hehe, ja, jeg kommer til å vente til de blir slappe, løs hud osv så får jeg heller ta og fikse på de når den tid kommer.

Skrevet

Hehe, ja, jeg kommer til å vente til de blir slappe, løs hud osv så får jeg heller ta og fikse på de når den tid kommer.

Det er nok det jeg kommer til å gjøre å.. haha.. Unger er jeg jo ferdig med.. Tror jeg LOL. Man veit aldri.. :)

Gleder meg til å bli ferdig med teipen har 3 uker igjen og så gleder jeg meg til å bruke vanlig bh.. johooo...

Skrevet

Hei dere! Liten update:) Op gikk bra, kjempekoselige folk, våknet opp i god og varm seng, har tatt mye medisiner så har ikke hatt så vondt. Har matlyst, bare vært litt svimmel

og kjenner mye spreng, litt stikking/ pulssmerte i dem. Håper dagen imorgen også er lik som i dag. Skal sjekke dem imorgen også snakke med anestisi sykepleier om hvordan d går, d står i papirene. De ser fine ut utpå bhn, litt små kanskje mn har hørt de blir størrr når muskelen slipper, noen som vet? Btw de har kjegleform. Lol. Tok btw 300gram!! Hihi

Skrevet

Hei dere! Liten update:) Op gikk bra, kjempekoselige folk, våknet opp i god og varm seng, har tatt mye medisiner så har ikke hatt så vondt. Har matlyst, bare vært litt svimmel

og kjenner mye spreng, litt stikking/ pulssmerte i dem. Håper dagen imorgen også er lik som i dag. Skal sjekke dem imorgen også snakke med anestisi sykepleier om hvordan d går, d står i papirene. De ser fine ut utpå bhn, litt små kanskje mn har hørt de blir størrr når muskelen slipper, noen som vet? Btw de har kjegleform. Lol. Tok btw 300gram!!

Så flott alt er bra.. Digg med boobs:)

De kommer i alle fall litt mer fram når muskelen slipper.. Det gjorde mine:)

Dagen etter op skal være den verste dagen sies det..

Skrevet

og kjenner mye spreng, litt stikking/ pulssmerte i dem. Håper dagen imorgen også er lik som i dag. Skal sjekke dem imorgen også snakke med anestisi sykepleier om hvordan d går, d står i papirene. De ser fine ut utpå bhn, litt små kanskje mn har hørt de blir størrr når muskelen slipper, noen som vet? Btw de har kjegleform. Lol. Tok btw 300gram!! Hihi

supert :) :) Gratulerer med nye pupper! :-D Hvor mye var det du hadde planlagt å ta da? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...