JaneDoe Skrevet 6. august 2010 #12601 Skrevet 6. august 2010 hehe.Vi kan gjerne bytte altså:-P Hihi.Neida.Jeg har litt mage og rompe,men rompa er jeg ganske tilfreds med.Bare det blir noe pupper nå,så blir'e likevekt ;-) Hihi. Tar gjerne litt av rompa i alle fall:) haha,.
cessi89 Skrevet 6. august 2010 #12602 Skrevet 6. august 2010 åå nå vil jeg ha større boobs haha .boobie greed er ikke bra
JaneDoe Skrevet 7. august 2010 #12603 Skrevet 7. august 2010 åå nå vil jeg ha større boobs haha .boobie greed er ikke bra Hehe, mye vil ha mer vettu:)
christelle Skrevet 8. august 2010 #12604 Skrevet 8. august 2010 DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem
cessi89 Skrevet 8. august 2010 #12605 Skrevet 8. august 2010 DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem Du må bare glede deg men skal du ikke ta tabl. om kvelden før? ikke lenge igjen da
Mirri Skrevet 8. august 2010 #12606 Skrevet 8. august 2010 (endret) DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem satt å tenkte på det jeg også, at jeg skal ha noe kunstig inn i kroppen min, og kommer jeg egentlig til å syns det er verdt det :S men fant ut det er det nok :D Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, og misunner deg kjempe mye :D Du må bare komme inn hit når du er klar for det og si hvordan det har gått :D Lykke til imorgen!! Endret 8. august 2010 av Mirri
christelle Skrevet 8. august 2010 #12607 Skrevet 8. august 2010 Du må bare glede deg men skal du ikke ta tabl. om kvelden før? ikke lenge igjen da Takk! Jo det var det jeg mente, er jo imorgen tidlig op er og jeg skal ta tabl nå ikveld:)
christelle Skrevet 8. august 2010 #12608 Skrevet 8. august 2010 satt å tenkte på det jeg også, at jeg skal ha noe kunstig inn i kroppen min, og kommer jeg egentlig til å syns det er verdt det :S men fant ut det er det nok :D Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, og misunner deg kjempe mye :D Du må bare komme inn hit når du er klar for det og si hvordan det har gått :D Lykke til imorgen!! Liker konklusjonen din jeg også Det må bare bli bra:) Tuusen takk for det, skal fortelle alt hvordan det går:) Giiiira!:D Imorgen på denne tiden har jeg større boobs! Likes! Hihi! Vil bare ha d overstått nå
Mirri Skrevet 8. august 2010 #12609 Skrevet 8. august 2010 Liker konklusjonen din jeg også Det må bare bli bra:) Tuusen takk for det, skal fortelle alt hvordan det går:) Giiiira!:D Imorgen på denne tiden har jeg større boobs! Likes! Hihi! Vil bare ha d overstått nå du er super heldig, og du har ikke noe grunn til å føle noe annet enn glede :D :D gleder meg kjempe mye til min tur også, og det skal bli gjort før jul :D (har snakket med pappa som du kanskje så jeg skrev tidligere) Håper op går kjempebra og at du er fin og kvikk etterpå :) Du skulle ta på Nobel klinikken? Eller?
cessi89 Skrevet 8. august 2010 #12610 Skrevet 8. august 2010 ååå jeg syns mine er for små ! blæh ,jeg og pluske83 burde lage klubb ,hehe ,meen de ser fine ut da,
eplekak1 Skrevet 8. august 2010 #12611 Skrevet 8. august 2010 joiner klubben deres cessi... hehe.. synes mine også er for små. men veldig fine i formen og myke og ta på
cessi89 Skrevet 8. august 2010 #12612 Skrevet 8. august 2010 joiner klubben deres cessi... hehe.. synes mine også er for små. men veldig fine i formen og myke og ta på hehe ,hvor lenge siden du tok? mine er ikke myke hahaha ,6 dager gamle
christelle Skrevet 8. august 2010 #12613 Skrevet 8. august 2010 Hei dere et viktig spørsmål!! Skal jeg bruke Hibiscrub i ansiktet?? Det står jo hel kroppsvask?Men d virker litt for sterkt til å ha i ansiktet, eller hva ? Håper noen kan svare meg:) Ja mirri det blir på Nobel Clinic, gleder meg til å snakke med kirurgen nå og få str og alt avklart!
Avalon Skrevet 8. august 2010 #12614 Skrevet 8. august 2010 (endret) Lykke til!!! Her er den hvite wondrebra'en! Se såå søøøøøt! Vil også legge til at i engelsk størrelse er en 70 E en 32 DD visst nok. Endret 17. august 2010 av Avalon
pluske83 Skrevet 8. august 2010 #12615 Skrevet 8. august 2010 ååå jeg syns mine er for små ! blæh ,jeg og pluske83 burde lage klubb ,hehe ,meen de ser fine ut da, JAAAAA eg melder meg inn Kunne seriøst lagt inn 500ml!!!!!
JaneDoe Skrevet 8. august 2010 #12616 Skrevet 8. august 2010 JAAAAA eg melder meg inn Kunne seriøst lagt inn 500ml!!!!! Hehe.. Kremt.. Jeg har sett på størrelses forskjellene på hjemmesida til Eurosilicon. Og jeg vurderer seriøst å legge inn litt mer selv... Haha.. Fornebu bruker Eurosilicon i alle fall. Man kan gå inn der å se størrelsesforskjell på de forskjellig innleggene der. Og fra 450 Høyprofil (12.5 cm i diameter og 5.3 cm projektion) som jeg har nå og til 600 ekstra høyprofil Jada det høres jævli mye ut, men jeg ser IKKE ut som Tine Valle, er ikke så liten og tynn haha. Tror kanskje jeg skal ta en 3. operasjon og få meg store pupper:) Hehe.. MYE VIL HA MER.. Men med en rompe og kropp som blir større etterhvert som jeg trener så vil ikke puppene bli så store.. De jeg har nå er jo ikke gigastore eller noe. Jeg syns de er noe ala det jeg kunne ha blitt "født" med.. Skal snakke litt mer kirurgen å høre hva han synes. Hvis han syns det høres bra ut så blir det kanskje ny op om ett halvt års tid..
christelle Skrevet 8. august 2010 #12617 Skrevet 8. august 2010 Janedoe, brukte du hibiscub i ansiktet??
JaneDoe Skrevet 8. august 2010 #12618 Skrevet 8. august 2010 Lykke til!!! Her er den hvite wondrebra'en! Se såå søøøøøt! Vil også legge til at i engelsk størrelse er en 70 E en 32 DD visst nok. Niiiiiiiiiiice
JaneDoe Skrevet 8. august 2010 #12619 Skrevet 8. august 2010 Janedoe, brukte du hibiscub i ansiktet?? Nei erru gæærn.. Det hadde nok svidd litt.. hehe
JaneDoe Skrevet 8. august 2010 #12620 Skrevet 8. august 2010 DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem Så gøy at det blir din tur.. Lykke til.. Håper du får lite ubehag Du får oppdatere oss når du er i form til det:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå