Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hehe.Vi kan gjerne bytte altså:-P Hihi.Neida.Jeg har litt mage og rompe,men rompa er jeg ganske tilfreds med.Bare det blir noe pupper nå,så blir'e likevekt ;-) Hihi.

Tar gjerne litt av rompa i alle fall:) haha,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå nå vil jeg ha større boobs haha .boobie greed er ikke bra

Skrevet

åå nå vil jeg ha større boobs haha .boobie greed er ikke bra

Hehe, mye vil ha mer vettu:)

Skrevet

DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem

Skrevet

DA er det dagen før dagen for meg!!!! iiiik! Skummelt!! Har en plan om å ikke tenke for mye på hva som skal skje for da freaker jeg bare ut! Hehe. Skal prøve å holde neg rolig:) har begynt å tenke på hvordan d kommer til å være å ha noe kunstig i seg, håper jeg venner meg til det og blir happy! Håper op dagen går kjempefint og at resultatet blir flott:) Nå snart skal jeg ta antibiotika og kvalmetab som det står i papirene.. Og så er det hubiscrub all over, joggedressen ligger klar:) IMorgen kl 08.00 starter op. Håper dere tenker på meg:) Klem

Du må bare glede deg :) men skal du ikke ta tabl. om kvelden før?

ikke lenge igjen da

Skrevet (endret)

satt å tenkte på det jeg også, at jeg skal ha noe kunstig inn i kroppen min, og kommer jeg egentlig til å syns det er verdt det :S men fant ut det er det nok :D

Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, og misunner deg kjempe mye :D Du må bare komme inn hit når du er klar for det og si hvordan det har gått :D

Lykke til imorgen!! :klemmer:

Endret av Mirri
Skrevet

Du må bare glede deg :) men skal du ikke ta tabl. om kvelden før?

ikke lenge igjen da

Takk!:) Jo det var det jeg mente, er jo imorgen tidlig op er og jeg skal ta tabl nå ikveld:)

Skrevet

satt å tenkte på det jeg også, at jeg skal ha noe kunstig inn i kroppen min, og kommer jeg egentlig til å syns det er verdt det :S men fant ut det er det nok :D

Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, og misunner deg kjempe mye :D Du må bare komme inn hit når du er klar for det og si hvordan det har gått :D

Lykke til imorgen!! :klemmer:

Liker konklusjonen din jeg også;) Det må bare bli bra:) Tuusen takk for det, skal fortelle alt hvordan det går:) Giiiira!:D Imorgen på denne tiden har jeg større boobs! Likes! Hihi! Vil bare ha d overstått nå:)

Skrevet

Liker konklusjonen din jeg også;) Det må bare bli bra:) Tuusen takk for det, skal fortelle alt hvordan det går:) Giiiira!:D Imorgen på denne tiden har jeg større boobs! Likes! Hihi! Vil bare ha d overstått nå:)

du er super heldig, og du har ikke noe grunn til å føle noe annet enn glede :D :D gleder meg kjempe mye til min tur også, og det skal bli gjort før jul :D (har snakket med pappa som du kanskje så jeg skrev tidligere)

Håper op går kjempebra og at du er fin og kvikk etterpå :) :) Du skulle ta på Nobel klinikken? Eller?

Skrevet

ååå jeg syns mine er for små ! blæh ,jeg og pluske83 burde lage klubb ,hehe ,meen de ser fine ut da,

Skrevet

joiner klubben deres cessi... hehe.. synes mine også er for små. men veldig fine i formen og myke og ta på :)

Skrevet

joiner klubben deres cessi... hehe.. synes mine også er for små. men veldig fine i formen og myke og ta på :)

hehe ,hvor lenge siden du tok? mine er ikke myke hahaha ,6 dager gamle :P

Skrevet

Hei dere et viktig spørsmål!! Skal jeg bruke Hibiscrub i ansiktet?? Det står jo hel kroppsvask?Men d virker litt for sterkt til å ha i ansiktet, eller hva ? Håper noen kan svare meg:) Ja mirri det blir på Nobel Clinic, gleder meg til å snakke med kirurgen nå og få str og alt avklart!:)

Skrevet (endret)

Lykke til!!!

Her er den hvite wondrebra'en! Se såå søøøøøt!

Vil også legge til at i engelsk størrelse er en 70 E en 32 DD visst nok.

Endret av Avalon
Skrevet

ååå jeg syns mine er for små ! blæh ,jeg og pluske83 burde lage klubb ,hehe ,meen de ser fine ut da,

JAAAAA eg melder meg inn :kjefte: Kunne seriøst lagt inn 500ml!!!!!

Skrevet

JAAAAA eg melder meg inn :kjefte: Kunne seriøst lagt inn 500ml!!!!!

Hehe.. Kremt.. Jeg har sett på størrelses forskjellene på hjemmesida til Eurosilicon. Og jeg vurderer seriøst å legge inn litt mer selv... Haha.. Fornebu bruker Eurosilicon i alle fall. Man kan gå inn der å se størrelsesforskjell på de forskjellig innleggene der. Og fra 450 Høyprofil (12.5 cm i diameter og 5.3 cm projektion) som jeg har nå og til 600 ekstra høyprofil

Jada det høres jævli mye ut, men jeg ser IKKE ut som Tine Valle, er ikke så liten og tynn haha. Tror kanskje jeg skal ta en 3. operasjon og få meg store pupper:) Hehe..

MYE VIL HA MER..

Men med en rompe og kropp som blir større etterhvert som jeg trener så vil ikke puppene bli så store.. De jeg har nå er jo ikke gigastore eller noe. Jeg syns de er noe ala det jeg kunne ha blitt "født" med.. :):klemmer:

Skal snakke litt mer kirurgen å høre hva han synes. Hvis han syns det høres bra ut så blir det kanskje ny op om ett halvt års tid..

Skrevet

Janedoe, brukte du hibiscub i ansiktet??

Skrevet

Lykke til!!!

Her er den hvite wondrebra'en! Se såå søøøøøt!

Vil også legge til at i engelsk størrelse er en 70 E en 32 DD visst nok.

Niiiiiiiiiiice :)

Skrevet

Janedoe, brukte du hibiscub i ansiktet??

Nei erru gæærn.. :P Det hadde nok svidd litt.. hehe

Skrevet

Så gøy at det blir din tur.. Lykke til.. Håper du får lite ubehag :)

Du får oppdatere oss når du er i form til det:) :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...