Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg merket med mine venner var at omtrent halvparten (inkludert den ene søsteren min) interesserte seg midt i ræva. Bare jattet med liksom.

Og de samme sa ikke lykke til på op dagen, eller spurte hvordan det gikk med meg etterpå...

så sånn er det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se som slenger dritt er som regel misunnelige sånn er det bare... Ingen av mine venner har gjort det til meg.. De har sagt at de er såååå fine... Og flere kunne tenke seg å legge inn selv. Andre har fine, store pupper.. hehe.. Mine venner er vel 50 % med og 50 % uten silikon,. haha

Vet,og misunnelige mennesker er det styggeste jeg vet!Hvis jeg er misunnelig på ei venninne,så pleier jeg å si det til henne jeg,hehe.Jeg blir jo ikke slem eller noe,bare sier at hun er heldig,at hun har fortjent det og at jeg er misunnelig :-P Hihi. Har bare en venninne med silikon,og det ser kjempe bra ut.Ho var jo helt flat før,og det har hjulpet innmari på selvfølelsen hennes:-)

Skrevet

Det jeg merket med mine venner var at omtrent halvparten (inkludert den ene søsteren min) interesserte seg midt i ræva. Bare jattet med liksom.

Og de samme sa ikke lykke til på op dagen, eller spurte hvordan det gikk med meg etterpå...

så sånn er det..

Såpass ja..Hva skjer med å glede seg over andres glede liksom? herre.Blir så oppgitt over sånne mennesker.Vet du hva jeg kaller dem? sosiopater :-P haha:-)

Skrevet

er ikke direkte vondt , er ubehagelig .jg tok kun de sterkeste pillene for å sove (er ikke vant til å sove på ryggen). Nå er det fire dager siden op. og det kløør!! ååå litt øm i sidene bare men ikke så vondt i sårene faktisk:) var greit å våkne ,kjempe hyggelig sykepleier :)

Ooh,*Lettet*.hehe.Jeg tåler mye smerte,men er jo typisk at jeg skal få vondt da,haha! Jeg klarer heller ikke å sove,så tenkte jeg skulle tigge til meg noen sove tabletter jeg altså.MÅ ligge på siden.Men klarer å sove litt på ryggen,prøvde å vende meg til det,etter jeg bestilte time til OP.Tenkte det var like greit å begynne:-)

Skrevet

Såpass ja..Hva skjer med å glede seg over andres glede liksom? herre.Blir så oppgitt over sånne mennesker.Vet du hva jeg kaller dem? sosiopater :-P haha:-)

Ja.... søsteren min spurte ikke hvordan det gikk før mamma ringte henne og minnet henne på det, mens jeg lå på sofan i smertehelvete liksom.

Har en venninne som har spurt litt nå i ettertid, to som har brydd seg hele veien, og hun ene sier rett ut at hun er sjalu :fnise: hun er også den eneste som har spurt om å få se og kjenne på sakene :P

Bryr meg ikke så mye nå om hvordan de andre var/ er, men akkurat der og da var det litt sårt. Spesiellt siden jeg hadde så vondt såpass lenge...

De som engasjerte seg mest var vel mamma, hun tok jo vare på meg, hjalp meg med bukser og mat :P

Den eldste søsteren min og hennes mann som kom på besøk dagen etter op.

Tenker litt på om de venninnene som ikke viser normal høflighet kanskje også er sjalu, selv om hun ene har en naturlig E/F cup.. hun vet jo at silikon er fastere :fnise:

Skrevet

Ooh,*Lettet*.hehe.Jeg tåler mye smerte,men er jo typisk at jeg skal få vondt da,haha! Jeg klarer heller ikke å sove,så tenkte jeg skulle tigge til meg noen sove tabletter jeg altså.MÅ ligge på siden.Men klarer å sove litt på ryggen,prøvde å vende meg til det,etter jeg bestilte time til OP.Tenkte det var like greit å begynne:-)

hahah jeg prvde å venne meg til det på forhånd ,men så tenkte jeg fuck it ,og ville sove før op. skal du ha over eller under muskel?

Skrevet

Ja.... søsteren min spurte ikke hvordan det gikk før mamma ringte henne og minnet henne på det, mens jeg lå på sofan i smertehelvete liksom.

Har en venninne som har spurt litt nå i ettertid, to som har brydd seg hele veien, og hun ene sier rett ut at hun er sjalu :fnise: hun er også den eneste som har spurt om å få se og kjenne på sakene :P

Bryr meg ikke så mye nå om hvordan de andre var/ er, men akkurat der og da var det litt sårt. Spesiellt siden jeg hadde så vondt såpass lenge...

De som engasjerte seg mest var vel mamma, hun tok jo vare på meg, hjalp meg med bukser og mat :P

Den eldste søsteren min og hennes mann som kom på besøk dagen etter op.

Tenker litt på om de venninnene som ikke viser normal høflighet kanskje også er sjalu, selv om hun ene har en naturlig E/F cup.. hun vet jo at silikon er fastere :fnise:

kan tenke meg det er ganske sårt,ja..man blir jo litt følsom når man har vondt,og synes gjerne litt synd på seg selv.jeg blir iallfall sånn når jeg er sjuk,hehe.Man vil jo gjerne at folk skal bry seg eller iallfall late som,hehehe:-) En av venninnen min,har null forståelse om hvorfor jeg gjør dette.Og bare jatter med.Hu har syke hengepupper liksom,hehe.Sier at jeg må farge håret mitt etter OP(jeg er blond),så jeg ikke kommer til å se bimbo ut.Syns det er unødvendig å si sånn!Det er sant det at de vi er glad i,er de som sårer oss mest:-/ Hihi,kjenne på sakene ja.!Har fått det spm selv-allerede :fnise: Godt vi har mødre som passer på oss:-) Snille mamma'n min skal kjøre meg ut,og ho er vel like spent som meg,hehe:-)

Skrevet

hahah jeg prvde å venne meg til det på forhånd ,men så tenkte jeg fuck it ,og ville sove før op. skal du ha over eller under muskel?

Hehe.Det er et tiltak da,det å sove på ryggen!Kan våkne at jeg lig

ger på ryggen,men sjelden jeg klarer å sovne inn:-) Jeg skal ha over muskel,er det som er planen iallfall:-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden fra dag en.. Fornebuklinikken:) Men alt er relativt, kommer ann på hvor øm man er i sidene..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden fra dag en.. Fornebuklinikken:) Men alt er relativt, kommer ann på hvor øm man er i sidene..

Spurte om det jeg også:-) Alt var greit så lenge det ikke gjorde vondt:-) Er så sikker på at jeg har valgt riktig klinikk altså:-)Lurer fælt på hvilken cup str jeg blir da,hihi

Skrevet

Spurte om det jeg også:-) Alt var greit så lenge det ikke gjorde vondt:-) Er så sikker på at jeg har valgt riktig klinikk altså:-)Lurer fælt på hvilken cup str jeg blir da,hihi

Ja det skjønner jeg godt.. Jeg er knallfornøyd med klinikken:)

Hvilken størrelse er du nå da? Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt.. Jeg er knallfornøyd med klinikken:)

Hvilken størrelse er du nå da? Hvor mye skal du legge inn?

bra å høre,har aldri hørt noe negativt om fornebu:-)

jeg er en 80B og skal legge inn enten 350 eller 375,er så spent altså:-D

Skrevet

bra å høre,har aldri hørt noe negativt om fornebu:-)

jeg er en 80B og skal legge inn enten 350 eller 375,er så spent altså:-D

Blir nok ganske store da:) Blir sikkert kjempebra:)

Skrevet

Blir nok ganske store da:) Blir sikkert kjempebra:)

Jeg håper det;at de blir bra:-) Gjør ikke noe om de blir litt store heller,hehe:-) når er det "for seint" å ombestemme seg ang størrelsen,JaneDoe? Mulig jeg kanskje vil ha bittelitt større..boobie greed allerede jeg da :-/

Skrevet

Jeg håper det;at de blir bra:-) Gjør ikke noe om de blir litt store heller,hehe:-) når er det "for seint" å ombestemme seg ang størrelsen,JaneDoe? Mulig jeg kanskje vil ha bittelitt større..boobie greed allerede jeg da :-/

Aner ikke jeg. Men tror de har de fleste størrelser inne. Hehe... Hadde mange da jeg var der i alle fall.. Jeg skulle egentlig ha 400 men han spurte om jeg ville ha 450 hvis det passa fint. Så da blei det det... :)

Skrevet

kan jeg spørre hvor gammel du er?:-) Jeg har ikke fortalt pappa'n min om det.Jeg venter heller til jeg har puppene,så får han ikke sagt noe,haha:-)

Jeg er 22 :P:ler: så jeg bestemmer jo selv :P Men jeg spør pappa om ALT før jeg gjør noe som helst (når det gjelder "store" ting), ellers føler han seg skuffet..

Mine foreldre er også skilt, så jeg vet pappa føler seg lei seg og skuffet om jeg forteller mamma om det, og ikke han.. Jeg er mer "pappa-jente" enn "mamma-jente", så derfor blir han veldig lei seg om jeg utelater han.. Så jeg er veldig fornøyd med at han ga meg "lov" :ler:

Jeg er KJEMPE misunnelig på mine venninner som har tatt silikon, men jeg slenger jo ikke med leppa, jeg er "åååååå jeg vil ogsåååå, få kjenne" :ler::P

Skrevet

Aner ikke jeg. Men tror de har de fleste størrelser inne. Hehe... Hadde mange da jeg var der i alle fall.. Jeg skulle egentlig ha 400 men han spurte om jeg ville ha 450 hvis det passa fint. Så da blei det det... :)

åååh,så bra da :-) Lurer litt på om jeg skal gå for litt større kanskje..Har jo former,så trenger litt pupp!Hehe:-) Og har sett på bildene dine,og det er kjempefint på deg!Og du er jo mindre enn meg..Små'n;-)

Skrevet

jeg syns mine er for små allerede hahah

Skrevet

åååh,så bra da :-) Lurer litt på om jeg skal gå for litt større kanskje..Har jo former,så trenger litt pupp!Hehe:-) Og har sett på bildene dine,og det er kjempefint på deg!Og du er jo mindre enn meg..Små'n;-)

Hehe ja jeg strever etter å bli større. Så trener seriøs styrketrening med Bodybuilding program.. haha.. Men det blir muskler av det:)

De blir nok større enn mine.. haha jeg hadde jo ikke noe som utgangspunkt..

Skrevet

Hehe ja jeg strever etter å bli større. Så trener seriøs styrketrening med Bodybuilding program.. haha.. Men det blir muskler av det:)

De blir nok større enn mine.. haha jeg hadde jo ikke noe som utgangspunkt..

hehe.Vi kan gjerne bytte altså:-P Hihi.Neida.Jeg har litt mage og rompe,men rompa er jeg ganske tilfreds med.Bare det blir noe pupper nå,så blir'e likevekt ;-) Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...