Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

takk :klem:

men jeg var inne på underverker, triumph og flere andre for å være sikker...

legen sa i dag at puppene ikke vill krympe(heldigvis) men at de vil få en litt naturlig form etterhvert og samle seg litt mer. så kanskje målene blir annerledes da :sjenert:

i dag har jeg iallfall målt meg til 86 på det største rundt brystet og 74 under brystet.. . uansett, jeg liker str på de, skulle bare ønske jeg ikke målte ;)

de er gode å holde i , og passer perfekt i hånden min ;) de er fyldige og fine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ElCaramba, jeg har sendt deg en mail med bilder av det foreløpige resultatet, legen sa de ville forandre form, men bare pittelitt. og de skulle ikke krympe slik jeg trodde, og det er jeg EVIG glad for!!! jeg er ikke så vant til å sende bilder via mail, så si ifra hvis de ikke kom frem.

hilsen pupperosa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
ElCaramba, jeg har sendt deg en mail med bilder av det foreløpige resultatet, legen sa de ville forandre form, men bare pittelitt. og de skulle ikke krympe slik jeg trodde, og det er jeg EVIG glad for!!! jeg er ikke så vant til å sende bilder via mail, så si ifra hvis de ikke kom frem.

hilsen pupperosa :ler:

HELLO MAMA!!!!!! :wow:

Dette er FINE pupper,Pupperosa!!!!!! Når de roer seg mer, og synker ned blir dette HOT HOT HOT!! Wow, du er heldig du! Dette er jo et krempar at noen attributter. Gled deg til sommeren, juhu :sexy:

Syntes ikke de er små i det hele tatt, foressten, du er 86 cm rundt på det bredeste, det samme er jeg, og det er en C frøken! Hehe!

Ikke mål deg mer, jeg har heller ikke gjort det.

Du har fantastisk fine pupper!!! Skal vi bytte? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa: Ikke bry deg om str.målet du fant. Det viktigste er at du er fornøyd  :klem:

takk:) er ikke sinna lenger nå ;) jeg har en liten og spinkel kropp, og smale hofter, så større ville sett unaturlig ut på meg. Det sa iallfall kjæresten min, han synes ikke de burde vært større. han var superfornøyd! og det er jammen jeg også! (har virkelig studert de i speilet nå, og prøvd mange topper ;) )deilig å føle meg litt babe :sexy:

Formen min er også kjempebra, har ikke trengt smertestillende i dag!

Hvordan går det med formen din Kristina?

klem til alle fra fornøyde meg :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELLO MAMA!!!!!! :wow:

Dette er FINE pupper,Pupperosa!!!!!! Når de roer seg mer, og synker ned blir dette HOT HOT HOT!! Wow, du er heldig du! Dette er jo et krempar at noen attributter. Gled deg til sommeren, juhu  :sexy:

Syntes ikke de er små i det hele tatt, foressten, du er 86 cm rundt på det bredeste, det samme er jeg, og det er en C frøken! Hehe!

Ikke mål deg mer, jeg har heller ikke gjort det.

Du har fantastisk fine pupper!!! Skal vi bytte? :ler:

å tusen takk!!! nå ble jeg smigra!! :sjenert: grunnen til at jeg får 75 a og du 70 c, er at jeg er større i omkrets under puppene. men so what, vi har kjempepene pupper begge to:) var fint at du likte de, styrker selvtillitten det:) men finn aldri på å bytt pupper med noen, så perfekte som dine er! :) klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella, du skal sansynligvis ha mindre størelse rundt brystet en 75, jeg bruker 65 i str og det er tilpasset i en butikk og jeg er nok ca 73 cm rundt livet.

i cup bruker jeg F, tilsvarende D i 75, har ikke målt meg da, så jeg vet ikke cm rundt.

Det er virkelig ikke cm som teller på størelsee, det er hva som passer deg, og det får man vite hvis man går i en ordentlig undertøys butikk og får de som jobber der til å finne ut hvilken str. man har! Det koster mer for BH'ene der, men det er det verdt! og så kan man bestille den størelsen som passer på nettet etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer :)

Så fint å høre at dere er happy med puppene deres! Det er jeg med mine også skal jeg love :hoppe: Hadde vært gøy om noen vil sende meg bilde :sjenert:

Rosa: Joda, formen er ganske så bra! Noe stiv i skuldrene/nakken, tror jeg anspenner meg helt unødvendig, så prøver å fokusere på å slappe av. Er jo ikke akkurat sånn at de detter av om jeg gjør det :ler: Men har ikke vondt, og det er deilig! Værtpå butikken en tur, og smårydder litt rundt. Blir jo litt rastløs..

Er bare så fantastisk å ha fine pupper!

Syns vi har valgt bra timing, så er vi klar til å vise skjønnhetene til sommer'n ;) Ihaa!

Klem :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en side her i dag som ikke var så hyggelig lesning. Leste om komlikasjoner som legen aldri nevner. Det var stor andel som fikk hard kapsel :tristbla: Visst det er riktige tall da :forvirret:

Overskriften var Det kirurgen kanskje ikke forteller deg..

. Dere får selv velge om dere vil lese. Og dere som har lest? Har dere noen mer positive tall å komme med til meg og andre? :sjenert: Jeg vil jo så gjerne ha større pupper!!!

Her er linken: http://www.raringen.no/article/00211.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella, du skal sansynligvis ha mindre størelse rundt brystet en 75, jeg bruker 65 i str og det er tilpasset i en butikk og jeg er nok ca 73 cm rundt livet.

i cup bruker jeg F, tilsvarende D i 75, har ikke målt meg da, så jeg vet ikke cm rundt.

Det er virkelig ikke cm som teller på størelsee, det er hva som passer deg, og det får man vite hvis man går i en ordentlig undertøys butikk og får de som jobber der til å finne ut hvilken str. man har! Det koster mer for BH'ene der, men det er det verdt! og så kan man bestille den størelsen som passer på nettet etterpå!

skal ta meg en tur i en slik butikk når jeg får anledning :)

det skjedde ikke så mye på kontrollen. han fjernet bandasjene, og kikket på hvordan det stod til. han ga meg praktisk informasjon, og svarte på mine spørsmål. og så spurte han hvordan det hadde gått osv. opplevde det som bra oppfølging iallfall! og så fikk jeg time til ny kontroll om 6 uker hvis jeg ønsket det. og det ville jeg ;) føles litt trygt når legen sier at det ser bra ut lissom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en side her i dag som ikke var så hyggelig lesning. Leste om komlikasjoner som legen aldri nevner. Det var stor andel som fikk hard kapsel  :tristbla:  Visst det er riktige tall da  :forvirret:

Overskriften var Det kirurgen kanskje ikke forteller deg..

. Dere får selv velge om dere vil lese. Og dere som har lest? Har dere noen mer positive tall å komme med til meg og andre?  :sjenert: Jeg vil jo så gjerne ha større pupper!!!

Her er linken: http://www.raringen.no/article/00211.shtml

Jaja, tar det med en klype salt jeg. Sikkert skrevet av silikonmotstandere og vil man finne noe negativt,så finner man det. Skjønner ikke helt hvor de tallene kommer fra heller...

Rart vi ikke hører mer om komplikasjoner i media da,når vi vet hvor mange som har silikon. Tror ikke media ville nølt med å skrive om det hvis det var noe negativt om silikon heller..

Slapp av jenter,de vet ikke hva de snakker om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg bare si; Det stemmer sikkert at endel kvinner får hard kapsel, men det er nok et stoort mindretall av alle oss opererte. Når man tenker på hvor mange som har silikon, så er nok ikke problemet så stort - tror jeg. Derfor er jeg helt avslappet, og håper jeg og alle dere her inne er blandt de som ikke opplever dette :)

Har idag vært å kjøpt meg ny sports-bh. Svegmark på Lindex. Den er fantastisk god å ha på, og går litt ned på ribbeina. Gir kjempegodt hold. Stor forskjell fra Triumph tri-action ja. Den er noe dritt! Jeg har fått sviende arr som føles harde etter å ha brukt denne bh'n de første 8 dagene, og håper det ikke vil gi meg stygge arr :sur: Har forresten ikke sett arrene ennå, da jeg ikke har skiftet tape.

Krysser fingrene for at triumphen ikke har påført meg styggere arr....

Håper ingen andre av dere bruker denne :forvirret: I så fall, skift til annet merke før den får gnagd irritasjon i sårene deres. Dette er en velmenende anbefaling fra meg i alle fall - som har dårlig erfaring :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi må forresten dele en annen erfaring med dere.

Siden min operasjon for 8 dager siden har jeg faktisk gått ned hele 2 kilo i vekt :hoppe: Og dette er faktisk sammenliknet med vekten min FØR jeg la inn 600g silikon...

He he, det er jeg jo selvsagt glad for, selv om jeg er normalt slank i utgangspunktet.

Men må jo fortelle årsaken også da :( Har hatt veldig stor forbrenning og løs mage siden operasjonen, så jeg har vært hyppig gjest på skåla - for å si det sånn.

Er det flere av dere som har opplevd det samme?? Jeg lurer litt på om dette kan være bivirkninger fra medisinene.

Men, jeg er jo happy uansett da :kgblunk: Bare magen normaliserer seg snart. Har bare denne dagen igjen med reseptmedisinene nå, så da kan det vel hende at alt blir normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Først vil jeg bare si; Det stemmer sikkert at endel kvinner får hard kapsel, men det er nok et stoort mindretall av alle oss opererte. Når man tenker på hvor mange som har silikon, så er nok ikke problemet så stort - tror jeg.

alle får en grad av hard kapsel, og det stemmer nok at det er såpass som får hard kapsel. MEN, det er svært få som får såpass hard kapsel at de må/vil fjerne det!

en sånn artikkel som det der skiller ikke på gradene, derfor ser det forskrekkelig ut ;)

jeg merker selv at jeg har mer kapsel på venstre enn på høyre bryst, men det er ingen fare.

det jeg gruer meg til, er graviditet/amming, regner med at noe skjer da, ettersom jeg har tendenser nå. men, men, da er det på tide å operere igjen, så det tar jeg ikke så tungt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert med BH-tipset, Crianza! Skal jammen ut å få tak i den på Lindex. Så synd at du hadde den dårlige erfaringen med Triumph da :icon_frown: Jeg trodde det var skikkelig bra merke jeg, men tydeligvis ikke når det kommer til sports-bh'er.

Kjipt at du har hatt ustabil mage! Og så mye du har gått ned, til tross for innleggene også.

Lurer på hvilke reseptmedisiner du har fått? Antibiotika kanskje? I så fall påvirker det magen i stor grad. Noen som har fått antibiotika? Jeg fikk med pinex forte og panodil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Avgårde til Lindex å kjøpe ny bh, det er helt sikkert at jeg skal :reise:

Det ble snakket så varmt om den Triumfh TriAction her inne, at jeg kjøpte den, men den gnager så innmari at det ikke er rart at jeg har hatt vondt i arrene.

Det har gjort at selv om jeg bytta til andre merker gjør det fremdeles vondt faktisk, selv om det var ok første timene. Men så kom det igjen.

Svegmark høres super ut.

Kapsel er en av faktorene som gjør at en må vurdere en operasjon nøye. Alle får det, i ulik grad. Sånn er det bare. Men man vet jo ikke hvem som blir ille plaget eller ikke. Derfor må hver enkelt vurdere om en vil ta den sjansen.

Min kirurg la ikke skjul på dette i det hele tatt, og jeg valgte å ta operasjonen.

Blir jeg plaget med hard kapsel, tar jeg det derfra.

Den statistikken som slike artikler referer til, er ikke valid i mine øyne, tallene de opererer med lukter dårlig journalistikk lang vei.

Bare overskriften "Det kirurgene ikke forteller" er usann, har hun virkelig sjekket opp dette med alle kirurgene? Nei. Og røper med dette at flere "antakelser" er på vei.

Journalisten her avslører at

1) Jeg har ikke peiling

2) så jeg bare gjetter noe

3) privat liker jeg ikke silikon

4) jeg finner noen skremmende tall

5) sammenligner ikke med tall over vellykkede tilfeller som får de andre tallene til å se mindre skremmende ut

6) leserne sluker slike historier

En dårlig informerende artikkel med andre ord.

De fleste kirurgene opplyser om reele fakta ang inngrepet. Det er komplikasjoner som kan inntreffe, men det går OFTE veldig veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crianza: Jeg personlig tror ikke at det at man løfter armene over hodte vil gjøre slik at man får kapel dannelse. Det er mange teorier om hva som kan gi kapseldannelse. Men det er fremdeles ingen bevis på hva som gjør det.

Gjør det som smertene tilsier, og det som legen din har sagt.

Men løfting over armene bør du nok vente litt til med (og med dette mener jeg ikke pga av kapseldannelse)

:klem: Fergie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...