Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom tråden for å se hvordan det står til! :) Ser ut til at dere klarer dere utmerket på egenhånd. :)

Gratulerer til alle som har OP, og velkommen til Boobieville! :sexy:

Lykke til alle dere som venter på OP :)

Så hyggelig :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøssenavn .storbesøk innom :)

jeg passer ikke sports bhen jeg kjøøpte. crap .nå må jeg utsette dusjen for jeg har enten en bh som er for liten eller en som er dekket av tusj ..

Skrevet

jeg passer ikke sports bhen jeg kjøøpte. crap .nå må jeg utsette dusjen for jeg har enten en bh som er for liten eller en som er dekket av tusj ..

:fnise: uffda!

Jeg brukte en sportsbh som var litt løs rundt ryggen etter den første dusjen, mens den andre var til vask.

Faktisk var det ganske deilig, for jeg var så håven rundt hele. Men, den som var til vask var så "lett" i tøyet at den tørket ganske kjapt.

Den beste sports bhen jeg hadde kjøpte jeg på change.

Husker jeg fikk litt angst da den jeg fikk på klinikken var til vask. tittet ned i den som var litt for stor og så at puppene var i nærheten av hverandre.. tenkte "ånei, herregud, jeg ødlegger dem. de kommer til å gro skjeivt"

Tenkte ikke så logisk at puppene begynte å bli mer beveglige :sjenert:

Skrevet

Kan du ikke bare bruke den du har mens du vasker den andre da? Var nesten ikke tusj på min.. hehe.. Kommer vel ann på hvor mye de tegner.

hvilken størrelse på bhen fikk du på deg på klinikken da?

Skrevet

Kan du ikke bare bruke den du har mens du vasker den andre da? Var nesten ikke tusj på min.. hehe.. Kommer vel ann på hvor mye de tegner.

hvilken størrelse på bhen fikk du på deg på klinikken da?

fikk 80 b av fornebu. den jeg hadde var 75 c ,ordner seg nok :)

Skrevet

fikk 80 b av fornebu. den jeg hadde var 75 c ,ordner seg nok :)

Ja det går nok bra.. haha :klemmer:

Skrevet

ååååå det klør!!! når begynner de å bli myke??? utålmodig

Skrevet

11 dager igjen:-)

Lykke til på mandag,Christelle:-)

Dr.Barstad skal visst operere meg,Dr.Scistad begynner brått ikke å operere før i midten av september:-)

Meen så lenge jeg skal på Fornebu,så er jeg fornøyd :popcorn:

Skrevet

ååååå det klør!!! når begynner de å bli myke??? utålmodig

Hehe.. det kan ta litt tid det.. Veldig individuelt .. Men husk at hvis du ikke hadde mye pupp fra før så vil de jo bli hardere.. eler fastere da.. :P

Jeg husker ikke om du hadde mye fra før jeg..

Skrevet

11 dager igjen:-)

Lykke til på mandag,Christelle:-)

Dr.Barstad skal visst operere meg,Dr.Scistad begynner brått ikke å operere før i midten av september:-)

Meen så lenge jeg skal på Fornebu,så er jeg fornøyd :popcorn:

Oi, ja det går fort.. Dr. Barstad er helt toppers... Det syns jeg i alle fall...

Skrevet

Hehe.. det kan ta litt tid det.. Veldig individuelt .. Men husk at hvis du ikke hadde mye pupp fra før så vil de jo bli hardere.. eler fastere da.. :P

Jeg husker ikke om du hadde mye fra før jeg..

å si a jeg hadde mye blir å dra den langt ,hehe . hadde en a cup. dette er seriøst noe av det beste jeg har gjort! endelig pupper. skulle ønnske de var større ahahah nå begynner jeg med boobie greed. Typen likte de veldig godt da :)

Skrevet

UPDATE på min front :D Har snakket med pappa, som er TOTALT imot slike ting...ja, han sa det var greit hvis jeg følte jeg trengte det, så kunne han ikke nekte meg, og -45 000 på et kreditkort mente han fortsatt ikke var "noe å bry seg om", siden jeg har ingen andre lån. Ikke studielån engang.. men jeg får gammelbilen hans gratis, så han var ikke overlykkelig at han skal gi meg en bil, så går jeg å bruker 30 000 på pupper :P såeh, IIIK :D da skal jeg begynne å spare litt så han blir "fornøyd", så ser jeg for meg at ting begynner å skje i oktober/november :D :D *lykkelig* :rødme:

føler meg nesten litt som en liten jente på 15 år nå som må spørre pappa om tillatelse :sjenert: føler meg dum..

Skrevet

Oi, ja det går fort.. Dr. Barstad er helt toppers... Det syns jeg i alle fall...

han virket veldig ålreit da jeg snakket med ham i stad iallfall :jepp: Kunne fått time 14.september,men det blir aaaalt for lenge til!Har jo telt ned fra det var 63 dager igjen,og nå skulle jeg liksom begynne å telle ned fra 40 igjen-uaktuelt! Hehe.også var jeg heldig,for jeg har oppmøte kl.07.15 :jepp::jepp::jepp:

Skrevet

UPDATE på min front :D Har snakket med pappa, som er TOTALT imot slike ting...ja, han sa det var greit hvis jeg følte jeg trengte det, så kunne han ikke nekte meg, og -45 000 på et kreditkort mente han fortsatt ikke var "noe å bry seg om", siden jeg har ingen andre lån. Ikke studielån engang.. men jeg får gammelbilen hans gratis, så han var ikke overlykkelig at han skal gi meg en bil, så går jeg å bruker 30 000 på pupper :P såeh, IIIK :D da skal jeg begynne å spare litt så han blir "fornøyd", så ser jeg for meg at ting begynner å skje i oktober/november :D :D *lykkelig* :rødme:

føler meg nesten litt som en liten jente på 15 år nå som må spørre pappa om tillatelse :sjenert: føler meg dum..

kan jeg spørre hvor gammel du er?:-) Jeg har ikke fortalt pappa'n min om det.Jeg venter heller til jeg har puppene,så får han ikke sagt noe,haha:-)

Skrevet

kan jeg spørre hvor gammel du er?:-) Jeg har ikke fortalt pappa'n min om det.Jeg venter heller til jeg har puppene,så får han ikke sagt noe,haha:-)

hvor gammel er du?

jeg har skilte foreldre og ikke sagt noe til faren min. færreste av venninnene mine med silikon har sagt noe til foreldrene sine .er ingen foreldre som nevner det heller :P

Skrevet

hvor gammel er du?

jeg har skilte foreldre og ikke sagt noe til faren min. færreste av venninnene mine med silikon har sagt noe til foreldrene sine .er ingen foreldre som nevner det heller :P

Jeg blir 24 i september,så er voksen nok til å avgjøre det selv da:-) Jeg kommer nok til å si det til pappa.Mamma var med meg på konsultasjon og satt og klasket til meg i ansiktet med silikon-innleggene,hehe.Så jeg er ganske åpen om operasjonen min:-) Har ikke noe i mot om at folk evt vil synes jeg er fake siden jeg har "kjøpt" meg pupper.eneste jeg bryr meg om er at jeg blir fornøyd:-)Har et par venninner som slenger litt med leppa om det,men jeg ser at de egentlig er ganske så misunnelige,lett å gjennom skue med andre ord.Jeg tror også at dette er "venninner" jeg ikke kommer til å ha så mye med å gjøre i fremtiden,etter op.Ekte venner skal støtte hverandre,og ikke slenge dritt.

Skrevet

Jeg blir 24 i september,så er voksen nok til å avgjøre det selv da:-) Jeg kommer nok til å si det til pappa.Mamma var med meg på konsultasjon og satt og klasket til meg i ansiktet med silikon-innleggene,hehe.Så jeg er ganske åpen om operasjonen min:-) Har ikke noe i mot om at folk evt vil synes jeg er fake siden jeg har "kjøpt" meg pupper.eneste jeg bryr meg om er at jeg blir fornøyd:-)Har et par venninner som slenger litt med leppa om det,men jeg ser at de egentlig er ganske så misunnelige,lett å gjennom skue med andre ord.Jeg tror også at dette er "venninner" jeg ikke kommer til å ha så mye med å gjøre i fremtiden,etter op.Ekte venner skal støtte hverandre,og ikke slenge dritt.

jeg har også en del venninner som slang med leppa :P men nå som jeg er ferdig er alle kjempe nyskjerrige og vil ha de også :)

Skrevet

jeg har også en del venninner som slang med leppa :P men nå som jeg er ferdig er alle kjempe nyskjerrige og vil ha de også :)

Godt å høre:-) Har du fortsatt noe smerter,eller?Åssen var det å våkne opp igjen etter OP? Er så spent jeg altså:-)

Skrevet

Se som slenger dritt er som regel misunnelige sånn er det bare... Ingen av mine venner har gjort det til meg.. De har sagt at de er såååå fine... Og flere kunne tenke seg å legge inn selv. Andre har fine, store pupper.. hehe.. Mine venner er vel 50 % med og 50 % uten silikon,. haha

Skrevet

Godt å høre:-) Har du fortsatt noe smerter,eller?Åssen var det å våkne opp igjen etter OP? Er så spent jeg altså:-)

er ikke direkte vondt , er ubehagelig .jg tok kun de sterkeste pillene for å sove (er ikke vant til å sove på ryggen). Nå er det fire dager siden op. og det kløør!! ååå litt øm i sidene bare men ikke så vondt i sårene faktisk:) var greit å våkne ,kjempe hyggelig sykepleier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...