Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe ja blir rart å se ned og ikke se rett på magen ;) Det tenker jeg også på, at jeg kan se litt "stuffed" ut. Kirurgen (Fornebu) sa omtrent det samme til meg, at han ikke ville anbefale mer, men det ville se naturlig ut med rundt 300. De aller fleste som er misfornøyd syns jo at de ble for SMÅ, så jeg tror du gjør rett i å glede deg :)

Mirre, har du bestemt deg for sted?

Jeg har det :) Fornebuklinikken :) Alle sammen snakker så bra om dem, og alle jeg vet som har tatt der har nesten ikke hatt smerter etter operasjon, og det er nok for mine ører :) Pluss at de har den beste garantien i Norge :) Så det er ingen tvil at jeg skal ta på Fornebuklinikken. Spørsmålet er bare når..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christelle: tror ikke du ser forskjell på 290 og 300. Siden du skal ha anatomiske tror jeg ikke du kommer til å se veldig sprengt ut heller.

Jeg hadde nesten 75 a og fikk sannsynligvis 75 c med 260 og 280 (runde).

De ser ikke sprengte ut. Fått litt heng :) Kunne nesten vært større ;)

Skrevet

Christelle: tror ikke du ser forskjell på 290 og 300. Siden du skal ha anatomiske tror jeg ikke du kommer til å se veldig sprengt ut heller.

Jeg hadde nesten 75 a og fikk sannsynligvis 75 c med 260 og 280 (runde).

De ser ikke sprengte ut. Fått litt heng :) Kunne nesten vært større ;)

Mine var litt sprengte den første uka. Men nå la jeg inn 450 å da.. haha.. De var litt sprengte med 260 å. Men bare til huden tøyde seg.

Og 290 og 300 ser man ingen forskjell på..

Skrevet

Aaaaah, bare 3 uker igjen med teip... Gleder meg til å få den av:)

Skrevet

jeg kan dusje i morgen ! woho

Ååh det var sååå digg husker jeg.. hehe

Skrevet

jeg har vondt i sidene, er det noen andre som har hatt dett? typ ved siden av stingene/under armene :)

Skrevet

Hvor lang tid tar det før man kan dusje da?

Cessi, jeg vil tro det er normalt :) jeg vet om andre som også har hatt det..

Skrevet

jeg har vondt i sidene, er det noen andre som har hatt dett? typ ved siden av stingene/under armene :)

Jeg hadde ikke det, men veit om mange som har hatt det..

Hvordan går det med de da? Fornøyd hittil? Eller har du ikke titta? Måtte titte samme dagen som op dagen jeg. haha

Skrevet

Hvor lang tid tar det før man kan dusje da?

Cessi, jeg vil tro det er normalt :) jeg vet om andre som også har hatt det..

Mener Fornebu har 4.dagen etter op.... Det virker leeeeeeenge.. haha.. Men sååå deilig det er å få den dusjen... Jeg sier bare pass på brystvortene.. Haha.. Mine var ganske så sensitive ett par uker så den første dusjen fikk jeg meg en liten overraskelse når en av vannstrålene traff meg midt på brystvorta.. Da skvatt jeg til.. :skratte:

Skrevet

Jeg hadde ikke det, men veit om mange som har hatt det..

Hvordan går det med de da? Fornøyd hittil? Eller har du ikke titta? Måtte titte samme dagen som op dagen jeg. haha

er fornøyd med størrelsen ,gleder meg til de ikke står rett ut da :P

har ikke tatt av bandasjen enda da . men rent bortsett fra stikkingen i siden går det greit.

Skrevet

er fornøyd med størrelsen ,gleder meg til de ikke står rett ut da :P

har ikke tatt av bandasjen enda da . men rent bortsett fra stikkingen i siden går det greit.

Ok.. Jeg skulle ta av den lille bandasjen dagen etter jeg :) Ja de synker ned etterhvert.. hehe...

Skrevet

Hehe høres ut som jeg må være forberedt på det meste: kjegleform, hovne med dobbel str etter op, står rett ut, er høyt oppe før de omsider synker ned..!! Tror det er lett å få sjokk og bare bli skikkelig lei seg for en tror de kommer til å se ut sånn... Kjenner jeg begynner å få en god del nerver nå... har tenkt på dette så lenge, men så begynner jeg plutselig å få angst for å ha noe "fremmed" op i meg...arhh slitsomt med sånne neg tanker ivertfall når jeg til nå har gledet meg sånn! Men så tenker jeg, at dere alle er så fornøyde så da er det ikke vits i at jeg sitter her å angster når jeg nok også får et fint resultat.. *SUKK*

Skrevet

Mener Fornebu har 4.dagen etter op.... Det virker leeeeeeenge.. haha.. Men sååå deilig det er å få den dusjen... Jeg sier bare pass på brystvortene.. Haha.. Mine var ganske så sensitive ett par uker så den første dusjen fikk jeg meg en liten overraskelse når en av vannstrålene traff meg midt på brystvorta.. Da skvatt jeg til.. :skratte:

Åhh, husker jeg hadde skikkelig vondt når jeg dusjet. Måtte for alt i verden ikke få dusjstråler på brystvortene, det var ikke noe deilig. Heldigvis gikk det over etterhvert, men det er bra du advarer om det hehe.

Skrevet

Hehe høres ut som jeg må være forberedt på det meste: kjegleform, hovne med dobbel str etter op, står rett ut, er høyt oppe før de omsider synker ned..!! Tror det er lett å få sjokk og bare bli skikkelig lei seg for en tror de kommer til å se ut sånn... Kjenner jeg begynner å få en god del nerver nå... har tenkt på dette så lenge, men så begynner jeg plutselig å få angst for å ha noe "fremmed" op i meg...arhh slitsomt med sånne neg tanker ivertfall når jeg til nå har gledet meg sånn! Men så tenker jeg, at dere alle er så fornøyde så da er det ikke vits i at jeg sitter her å angster når jeg nok også får et fint resultat.. *SUKK*

håhh, har det sånn jeg også. Redd for at noe skal gå galt osv, eller at man ikke blir fornøyd med det en ser i speilet etterpå. Også har man lissom gledet seg lenge og ser frem til et bra resultat man kan være fornøyd med! Er litt smånervøs for at jeg plutselig ikke skal tørre å gjennomføre operasjonen, og bare droppe det. Men tror sikkert bare at jeg må gjennomføre, har jo tenkt på det lenge og har skikkelig lyst - men er skuuummmmelt!! :gjeiper: Kommer til å være helt i transe hele den dagen tror jeg, bare gå inn å late som om det egentlig ikke skjer med meg eller noe :gjeiper: haha.. sovne av og våkne opp til et perfekt resultat, jaa takk!! :) :)

Skrevet

klarte du å dusje selv da? vaske håret osv? tenker siden du nylig har operert og du må løfte armene opp til hodet.. det er det jeg gruer meg til, at jeg kommer til å være helt hjelpesløs og trenger hjelp til å gå på do, kle på meg, dusje, vaske meg, ja...alt egentlig :P hehe.. jeg har to samboere, og de er gutter, og de er ikke akkurat kjærestene mine :P

Skrevet

Hehe ja det kan være mye rare fasonger på disse puppene.. Mine var litt rare og firkanta etter førte op.. Haha.. men litt blåmerker under og på siden. Men det gikk seg fort til syns jeg. etter andre op var de bare litt høye.. haha.. Mine var omtrent ikke hovne i det hele tatt. Når jeg ser på bilder fra rett etter op og til nå så har de samme størrelse..

Skrevet

klarte du å dusje selv da? vaske håret osv? tenker siden du nylig har operert og du må løfte armene opp til hodet.. det er det jeg gruer meg til, at jeg kommer til å være helt hjelpesløs og trenger hjelp til å gå på do, kle på meg, dusje, vaske meg, ja...alt egentlig :P hehe.. jeg har to samboere, og de er gutter, og de er ikke akkurat kjærestene mine :P

Jeg klarte alt selv. men siden man ikke skal ha albuene over brysthøyde den første uka så satt jeg ned knekkebrød o.l som sto høyt.. haha. Jeg var jo hjemme aleine på dagtid. Når jeg vaska håret bøyde jeg med litt ned om du skjønner haha.. Så ikke armene skulle komme over albuehøyde..

Kan du ikke bo hos ei venninne eller noe en ukes tid da? Om det trengs? hehe

Skrevet

Jeg klarte alt selv. men siden man ikke skal ha albuene over brysthøyde den første uka så satt jeg ned knekkebrød o.l som sto høyt.. haha. Jeg var jo hjemme aleine på dagtid. Når jeg vaska håret bøyde jeg med litt ned om du skjønner haha.. Så ikke armene skulle komme over albuehøyde..

Kan du ikke bo hos ei venninne eller noe en ukes tid da? Om det trengs? hehe

det var nå bra da :) Jo, jeg skal jo gjøre det i Oslo, og bor jo i Stavanger, så jeg må jo være over i Oslo minimum én natt, så tenker jeg er der en helg eller noe, og bor hos søsteren min :) Så kan hun hjelpe meg de første dagene.. Jeg blir glad om jeg kan gå på do selv, og dusje, men trenger jeg hjelp til å kle på meg eller noe andre slike ting, så er jeg ikke så sjenert for at guttene skal hjelpe meg.. De er jo bestevennene mine :) Bare litt flaut å sitte på do og rope "Feeeeeeeeerdig, kom å tørk" :skratte:

Skrevet

Innom tråden for å se hvordan det står til! :) Ser ut til at dere klarer dere utmerket på egenhånd. :)

Gratulerer til alle som har OP, og velkommen til Boobieville! :sexy:

Lykke til alle dere som venter på OP :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...