Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er bilder,

den i svart/hvitt bildet blir sendt tilbake. Hvis dere ser på nelly sin side, så ser ikke den jeg har på meg der ut som den Evevryday t-shit bra som er på bildet hos dem :kjefte:

Den i fargebildet er jeg veldig fornøyd med!

Dere må bare se bort fra flesket :fnise:

En ting jeg ikke likte med wonderbra, er at de var veldig smale rundt ryggen. Etter min personlige mening kunne de godt ha vært breiere. Spesiellt siden akkurat rundt skulderbladene har jeg spekk, og får derfor massivt ryggfett :kjefte:

T-shit bra ja.. Haha.. Neida måtte bare.. Men fine var de:)

Det flesket du sikter til veit ikke jeg hvor er da men. Haha spekk ja, ser ikke noe spekk på deg jeg assa... :fy_fy:

Jeg så den ikke var lik som den på Nelly, men det er sikkert mange typer av den vil jeg tro.. jeg skal prøve med på Lindex først når jeg skal handle.. hehe.. Kanskje jeg må lure meg inn der neste gang jeg er på shopping:) Bare for å prøve.. Å ta bilder.. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T-shit bra ja.. Haha.. Neida måtte bare.. Men fine var de:)

Det flesket du sikter til veit ikke jeg hvor er da men. Haha spekk ja, ser ikke noe spekk på deg jeg assa... :fy_fy:

Jeg så den ikke var lik som den på Nelly, men det er sikkert mange typer av den vil jeg tro.. jeg skal prøve med på Lindex først når jeg skal handle.. hehe.. Kanskje jeg må lure meg inn der neste gang jeg er på shopping:) Bare for å prøve.. Å ta bilder.. haha

HAHAHAHA, syns jeg ser deg inne på prøverommet :skratte:

Har nå bestillt den jeg beholder i hvitt også, synes den var ganske fin.

Skrevet

HAHAHAHA, syns jeg ser deg inne på prøverommet :skratte:

Har nå bestillt den jeg beholder i hvitt også, synes den var ganske fin.

Hehe.. Moro med bher.. haha.. Ja den var kjempefin syns jeg :) puppene blei fine i den:)

Skrevet

JaneDoe: Kjempeflotte og store pupper du har fått. Nå blir det vel ikke flere operasjoner hehe.

Avalon: Den bhen som var litt sånn balconette var kjempefin :) Jeg tør ikke å bestille fra nett. Er så innmari store forskjeller på bher :(

Har lagt merke til at bher fra LaSenza er kjempesmå. Bruker vanligvis 70, men med LaSenza er det ikke snakk om. Bhene er altfor små, så det kan vel tenkes at størrelsene er mindre i noen land.

Har også merket meg at jeg får mer "valker" på ryggen av billige bher, enn dyre.

Skrevet

JaneDoe: Kjempeflotte og store pupper du har fått. Nå blir det vel ikke flere operasjoner hehe.

Avalon: Den bhen som var litt sånn balconette var kjempefin :) Jeg tør ikke å bestille fra nett. Er så innmari store forskjeller på bher :(

Har lagt merke til at bher fra LaSenza er kjempesmå. Bruker vanligvis 70, men med LaSenza er det ikke snakk om. Bhene er altfor små, så det kan vel tenkes at størrelsene er mindre i noen land.

Har også merket meg at jeg får mer "valker" på ryggen av billige bher, enn dyre.

Det er nok fordi at størrelsene er engelske vil jeg tro. Merket på de jeg kjøpte (wonderbra) at 70 føltes mer som 65.. bestillte fra en norsk side så da er det lettere å sende tilbake. Men, jeg skal takle å bruke de selv om de var litt for trange. :P

Jeg får fettrygg uansett om det er billige eller dyre bher :P bare når jeg bruker en bh som er for stor jeg ikke får fettrygg :fnise:

Skrevet

Takk.. Nei ingen flere op nå nei.. Var for omkretsens skyld jeg opererte andre gangen da.. ikke størrelsen. Men de blei da mye finere litt større å.. hehe...

Jeg får ikke valker av noe jeg.. Bare hvis de er veldig stramme.. Jeg skal i alle fall måle meg før jeg bestiller noe over nettet..

Skrevet

Tror det er svææært få som ikke får litt sånn "fettrygg" (ikke så pent ord *lol*) Vi kvinner er ikke så snille med oss selv, er vi :P

Husker før operasjonen at jeg tenkte: Endelig skal jeg slippe å bruke push-up bher og vatterte bher, men så viser det seg at mye vil ha mer. Til vanlig bruker jeg sportsbh eller bh uten effekt, men er det snakk om en tur på byen, ja da er det på med superbh.

Det fine er at jeg til dags dato ikke har fått en eneste kommentar om at puppene mine er falske osv. Ihvertfall ingen som har pekt og sagt det slik at jeg har hørt det.

Hvordan er det med dere andre? Har dere fått noen negative kommentarer, og bruker dere enda push-up bher og slikt?

Skrevet (endret)

Tror det er svææært få som ikke får litt sånn "fettrygg" (ikke så pent ord *lol*) Vi kvinner er ikke så snille med oss selv, er vi :P

Husker før operasjonen at jeg tenkte: Endelig skal jeg slippe å bruke push-up bher og vatterte bher, men så viser det seg at mye vil ha mer. Til vanlig bruker jeg sportsbh eller bh uten effekt, men er det snakk om en tur på byen, ja da er det på med superbh.

Det fine er at jeg til dags dato ikke har fått en eneste kommentar om at puppene mine er falske osv. Ihvertfall ingen som har pekt og sagt det slik at jeg har hørt det.

Hvordan er det med dere andre? Har dere fått noen negative kommentarer, og bruker dere enda push-up bher og slikt?

Jeg kommer nok til å bruke en del vatterte bher og push up ja. Men, ingen kan se at jeg har silikon så sant jeg ikke ligger på ryggen (wøhøhøhøhøhø) :skratte:

Det er akkurat rundt der bhen er jeg har ekstra fett, resten av ryggen er fettløs. Er rimelig sikker på at kroppen konspirerer mot meg.

Endret av Avalon
Skrevet (endret)

Hehe fettrygg :S

Mine ser man jo at er opererte hvis jeg bruker skikkelig push up for da blir de litt ekstra runde øverst.Men nå hadde ikke jeg noe pupper fra før.. men har bare fått positive kommentarer... Og de som kjenner meg syns at den størrelsen jeg har nå passer perfekt.. og noen er misunnelige.. hehe...

Jeg kommer nok til å bruke push up og plunge bher. For en liten kløft er jo veldig fint:) Men kommer ikke til å klemme puppa oppi halsen.. haha

Nå bruker jeg jo ikke push up enda.. Hehe...

Sånn som på profilbildet ditt på facebook Rødtoppen så ser jo dine ganske så store ut, men ikke kunstige.. hehe..

Hvilken størrelse bruker du igjen?

Endret av JaneDoe
Skrevet

Dilemmaaa!

Jeg har prøvd å lete meg litt bakover for å se om noen andre spør om det samme, men virker ikke slik... så jeg håpte kanskje noen har svaret? Har noen her inne forminsket brystvortene? Fungerte det?

Jeg har tatt tlf-konsultasjon med Nobelklinikken og Fornebuklinikken (bor langt vekke) fordi jeg vil ha brystforstørrelse og brystvortereduksjon, men ikke nødvendigvis samtidig. Nobelklinikken sa at det var ikke noe problem, kunne ta det samtidig. Fornebu-kirurgen sa at brystvortereduksjon faktisk ikke fungerer. Det ser bra ut i 6 mnd, så går de tilbake til nesten den opprinnelige størrelsen på grunn av press, men da med stygge arr rundt i tillegg. Dette gjelder selv om man ikke tar brystforstørring.

Hvem har rett... help?

Skrevet (endret)

Dobbeltpostet.. heh.

Endret av semegvokse
Skrevet

Dilemmaaa!

Jeg har prøvd å lete meg litt bakover for å se om noen andre spør om det samme, men virker ikke slik... så jeg håpte kanskje noen har svaret? Har noen her inne forminsket brystvortene? Fungerte det?

Jeg har tatt tlf-konsultasjon med Nobelklinikken og Fornebuklinikken (bor langt vekke) fordi jeg vil ha brystforstørrelse og brystvortereduksjon, men ikke nødvendigvis samtidig. Nobelklinikken sa at det var ikke noe problem, kunne ta det samtidig. Fornebu-kirurgen sa at brystvortereduksjon faktisk ikke fungerer. Det ser bra ut i 6 mnd, så går de tilbake til nesten den opprinnelige størrelsen på grunn av press, men da med stygge arr rundt i tillegg. Dette gjelder selv om man ikke tar brystforstørring.

Hvem har rett... help?

Jeg aner ikke selv. Men jeg skjønner logikken til de på Fornebu... Det er jo naturlig at de kanskje vil bli større igjen siden huden strekkes.. Spurte du kirurgen på Nobel om det?

Håper du finner ut av det... For det er jo unødvendig å gjøre det hvis det bare ser bra ut i 6 mnd, for så å bli stygge arr.. De på Fornebu er jo en av de fremste klinikkene i Norge...

Skrevet

Dilemmaaa!

Hvem har rett... help?

hei! Forstår d er vanskelig, for Nobel er jo en av de mest anerkjente klinikkene også! Jeg vil anbefale deg å høre med en 3klinikk da Colosseum og hørt deres mening også, og evt da forklare den klinikken du ønsker å op deg på at du har forhørt deg hos annen klinikk som mener noe annet , og da få forklaringen på hvorfor forskjellige svar.. Har sett på amerikanske op sider at d er blitt utført men kjenner ikke til det selv. Håper du finner utav det:)

Skrevet

Takk for hurtig svar :)Må nesten le litt for etter at jeg logget av forumet sendte jeg en mail til Colosseum, akkurat som du foreslo Christelle. Så det virker som vi er enige i hvilke tre klinikker som er best ;) Jeg kan poste svaret itilfelle noen lurer på det samme.

Vil jo tro at Haga hos Nobel både har erfaring og ønsker at de hun jobber med blir fornøyde, så her må det jo bare være forskjellige metoder... Blir nesten litt sint hvis noen kirurger opererer slik at det ser bra ut i seks måneder, men etter ett år ser det stygt ut og da har kanskje garantien gått ut hos mange klinikker også.

Vil forresten takke for de som holder forumet aktivt. Det tok meg lang tid å bestemme meg og det at jeg kunne lese om andres erfaringer gjorde det lettere. Ellers hører man jo nesten bare om mislykkede operasjoner og "frankensteinboobs"...

Skrevet

Takk for hurtig svar :)Må nesten le litt for etter at jeg logget av forumet sendte jeg en mail til Colosseum, akkurat som du foreslo Christelle. Så det virker som vi er enige i hvilke tre klinikker som er best ;) Jeg kan poste svaret itilfelle noen lurer på det samme.

Vil jo tro at Haga hos Nobel både har erfaring og ønsker at de hun jobber med blir fornøyde, så her må det jo bare være forskjellige metoder... Blir nesten litt sint hvis noen kirurger opererer slik at det ser bra ut i seks måneder, men etter ett år ser det stygt ut og da har kanskje garantien gått ut hos mange klinikker også.

Vil forresten takke for de som holder forumet aktivt. Det tok meg lang tid å bestemme meg og det at jeg kunne lese om andres erfaringer gjorde det lettere. Ellers hører man jo nesten bare om mislykkede operasjoner og "frankensteinboobs"...

Jeg er veldig glad for dette forumet å. Men har ikke hørt om mange dårlige jobber. Har bare hørt positivt og selvfølgelig lest om skrekkhistorier på nettet. hehe...

Tror nok de aller fleste her inne er fornøyde med sine pupper:) Det virker i alle fall sånn :)

Skrevet

Ja det må være snakk om ulike metoder, kan ikke forstå noe annet. Tror ikke de ville op dersom de visste resultatet ble stygt etter 6 mnd. Da hadde de nok fått en god del reklamasjoner mot seg, de ønsker jo å ha bra rykte.. Ville sagt til Haga at du har hørt det andre så kan hun gi deg en forklaring:)

Ja jeg syntes også det er så kjekt med dette formuet, slepper at andre folk, gutter og jenter som hater silikon blander seg inn i samtalene, for det har jeg sett på endel andre forum. Masse nyttige råd, tips og støtte her inne :) Har du tenkt på hvor mye du skal legge inn? Og når tid skal du op? Jeg skal også op meg på Nobel ser du, hos Dr. Lykke på mandag :D

Skrevet

Mandag, herregud, fire dager! Lykke til, men jeg tror ikke du trenger det. Hva tenker du å legge inn?

Hmm, det skulle bli mellom 270 og 300 men jeg har ikke vært inne til endelig konsultasjon. Kommer til å bli rart å ta med bilder som jeg pleier å gjøre til frisøren, bare at det er halvnakne damer jeg peker på denne gangen. "Sånn syns jeg er fint, ikke sånn.." osv. Jeg har bittelitt i utgangspunktet men sprenger vel neppe bhen. Mer som at jeg legger godviljen til når jeg kjøper en b-cup om du skjønner... ;) Så jeg vil gå fra ltien B til fyldig C. Jeg vil booke operasjon til slutten av september.

Skrevet

Mandag, herregud, fire dager! Lykke til, men jeg tror ikke du trenger det. Hva tenker du å legge inn?

Hmm, det skulle bli mellom 270 og 300 men jeg har ikke vært inne til endelig konsultasjon. Kommer til å bli rart å ta med bilder som jeg pleier å gjøre til frisøren, bare at det er halvnakne damer jeg peker på denne gangen. "Sånn syns jeg er fint, ikke sånn.." osv. Jeg har bittelitt i utgangspunktet men sprenger vel neppe bhen. Mer som at jeg legger godviljen til når jeg kjøper en b-cup om du skjønner... ;) Så jeg vil gå fra ltien B til fyldig C. Jeg vil booke operasjon til slutten av september.

Da høres det ut som vi har ca det samme :) Jeg har vel egentlig en 80A, men jeg kan også bruke 75B, men da syns jeg den strammer bittelitt rundt ryggen, så jeg går heller for 80A, så jeg vil også opp i en full C, eller en liten D kanskje :)

Skrevet

Hehe takk takk :)

Jeg er en 70A og ønsker meg en liten c. Kirurgen anbefalte med 300gram og at det ville bli en liten c. Men det er det som det MAX er plass til så frykter det skal se litt "sprengt" ut, så tenker mby 290 :) Blir ekstremt uvant å ha boobes hehe så kommer vel til å føle at de er wild store uansett i begynnelsen vil jeg tro, men håper jeg blir fornøyd!:) Skal ha under muskel og anatomiske. Gleder meg helt vilt nå! :)

Skrevet

Hehe ja blir rart å se ned og ikke se rett på magen ;) Det tenker jeg også på, at jeg kan se litt "stuffed" ut. Kirurgen (Fornebu) sa omtrent det samme til meg, at han ikke ville anbefale mer, men det ville se naturlig ut med rundt 300. De aller fleste som er misfornøyd syns jo at de ble for SMÅ, så jeg tror du gjør rett i å glede deg :)

Mirre, har du bestemt deg for sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...