Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

de erkjempe greie alle sammen der. sykepleierne osv :) nå er vel christelle nestemann ? under en uke sant? :)

Åh så bra du hadde d bra! Tenkt mye på deg:) Men håper at du kan fortelle litt om hvordan formen din var,er, og hvor vondt d gjør?? Er så nysgjerrig jeg også.. Ligger du bare å sover og har pain eller greier du å være litt sosial allerede? OH WEE er meg på mandag ja!!!! kl 08.00, konsultasjon først 07.30. Greit å få d tidlig unnagjort:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så bra du hadde d bra! Tenkt mye på deg:) Men håper at du kan fortelle litt om hvordan formen din var,er, og hvor vondt d gjør?? Er så nysgjerrig jeg også.. Ligger du bare å sover og har pain eller greier du å være litt sosial allerede? OH WEE er meg på mandag ja!!!! kl 08.00, konsultasjon først 07.30. Greit å få d tidlig unnagjort:p

jeg hadde oppmøte halv fire. kom først inn ti over fem ,men før det lå jeg i en seng og leste blader. så snakket jeg litt med sykepleierne på op ordet. så kom linda (sykepleier ) å sa jeg var ferdig :)

har hatt litt vondt i ryggen ,og kjente det godt i sårene da jeg reiste meg meg opp etter jeg sov litt nå. men alt i alt ,ikke vondt egenlitg. ubehagelig ja ,men med tanke på at dette skal være verste ddagen er det ikke ille :d

Skrevet

jeg hadde oppmøte halv fire. kom først inn ti over fem ,men før det lå jeg i en seng og leste blader. så snakket jeg litt med sykepleierne på op ordet. så kom linda (sykepleier ) å sa jeg var ferdig :)

har hatt litt vondt i ryggen ,og kjente det godt i sårene da jeg reiste meg meg opp etter jeg sov litt nå. men alt i alt ,ikke vondt egenlitg. ubehagelig ja ,men med tanke på at dette skal være verste ddagen er det ikke ille :d

lå du våken å snakket med sykepleierne mens du ble operert??! :O :O

Skrevet

hun snakka med de FØR hun sovna vil jeg tro.. hehe.. Man går inn og legger seg på op bordet selv :) Så kommer de å sjekker deg og prater litt med deg når du våkner.. :) Spør om du vil ha mat o.l...

Vi opererte på samme sted :)

Skrevet

hun snakka med de FØR hun sovna vil jeg tro.. hehe.. Man går inn og legger seg på op bordet selv :) Så kommer de å sjekker deg og prater litt med deg når du våkner.. :) Spør om du vil ha mat o.l...

Vi opererte på samme sted :)

aaaah, det hørtes nesten ut som hun var våken under operasjonen :P

Skrevet

aaaah, det hørtes nesten ut som hun var våken under operasjonen :P

Hehe neida..

Skrevet

Hehe neida..

btw hvor lenge er det gått nå siden du op deg janeDoe?er formen helt den vanlige igjen til hverdagslige gjøremål bare ikke hardcore frivekt og slikt? Kan du ha sex normalt eller er du enda redd for sårene? Nysgjerrig;)

Skrevet

btw hvor lenge er det gått nå siden du op deg janeDoe?er formen helt den vanlige igjen til hverdagslige gjøremål bare ikke hardcore frivekt og slikt? Kan du ha sex normalt eller er du enda redd for sårene? Nysgjerrig;)

Det 2 måneder i dag siden op...

Formen er knall den.. Det har den egentlig vært hele tida.. hehe Og her drives jeg med hardcore vekttrening ja.. her skal det bygges muskler.. Kunne fint begynne for fullt etter 6 uker. var litt forsiktig før det.

Sex hadde jeg normalt fra 1,5 uke etter op. jeg har operert 2 ganger så det var nesten ikke ubehag etter andre op i det hele tatt. Jeg veit ikke hvor lang tid det tar før sårene gror innvendig, men har nesten ikke kjent sårene heller..

Skrevet

jeg sov ja !!! hehe . JaneDoe . da du hadde sex første gang ,var det med sportsbh??? :)

Skrevet

Så bra at du ikke føler så mye pain :) Har du spist mye paracet? hvordan føles dag 3 i forhold til dag 1 og 2, merker du betydelig forskjell, dvs at du er mer pigg på dag 3? Tenker å reise hjem på min dag 4 så håper det lar seg gjøre.

Håper du er fornøyd med valg av størrelse :)

God bedring videre! og GRATTIS ;)

Skrevet

Så bra at du ikke føler så mye pain :) Har du spist mye paracet? hvordan føles dag 3 i forhold til dag 1 og 2, merker du betydelig forskjell, dvs at du er mer pigg på dag 3? Tenker å reise hjem på min dag 4 så håper det lar seg gjøre.

Håper du er fornøyd med valg av størrelse :)

God bedring videre! og GRATTIS ;)

jeg ble jo først op. 17.30 .så dette kan nesten ikke kalles dag tre da :P

har spist paracet etter skjema :P pluss oxynorm når jeg skal sove . er bare 5 mg, er jo ikke noe :P jeg har ikke sett de helt enda ,ble enig med sykepleier i går morges at jeg burde vente med å ta av kompressen litt, så nå siitter jeg her med kompresser . Men moren min (som var super negativ til op) syns de var veldig fine i størrelsen .det syns jeg også av det lille jeg har sett :)

Skrevet

Da har jeg skrevet en melding til pappa der jeg sa at jeg ville ta silikon, eller, at jeg SKAL, og jeg vurderer å ta av kreditkortet, men jeg vil bare ta det opp med han først for å høre om han syns det er greit å ta det på kreditt :) Så nå er jeg spent på hva svaret er :P Siden pappa trolig kommer til å FREAKE UT når jeg nevner silikon og operasjon :S :S Han er så imot å "tulle" med kroppen med operasjoner, røyk, alkohol osv..

Skrevet

jeg sov ja !!! hehe . JaneDoe . da du hadde sex første gang ,var det med sportsbh??? :)

Hehe ja.. Hadde sex etter 2 dager så hadde på bhen da ja...

Skrevet

jeg ble jo først op. 17.30 .så dette kan nesten ikke kalles dag tre da :P

har spist paracet etter skjema :P pluss oxynorm når jeg skal sove . er bare 5 mg, er jo ikke noe :P jeg har ikke sett de helt enda ,ble enig med sykepleier i går morges at jeg burde vente med å ta av kompressen litt, så nå siitter jeg her med kompresser . Men moren min (som var super negativ til op) syns de var veldig fine i størrelsen .det syns jeg også av det lille jeg har sett :)

Så du har brukt de sterke ja.. hehe.. :P Kasta de jeg. Er lite fan av smertestillende fra før av .. haha

Skrevet

Hehe du er blitt vår guru her inne janedoe!;)

Skrevet

Hehe du er blitt vår guru her inne janedoe!;)

Haha... :klemmer:

Skrevet

Da var wonderbra'ene kommet.

Den ene blir sendt tilbake, bestillte 70E, fikk den i 70D :snurt: Dekket såvidt brystvortene og hadde så skrå cuper at alt bare datt rett ut.

Den andre var i rett cup str og var fin på.

Men jeg synes at de engelske størrelsene rundt ryggen virker så mye mindre enn hva de er i norge..

Skrevet

Da var wonderbra'ene kommet.

Den ene blir sendt tilbake, bestillte 70E, fikk den i 70D :snurt: Dekket såvidt brystvortene og hadde så skrå cuper at alt bare datt rett ut.

Den andre var i rett cup str og var fin på.

Men jeg synes at de engelske størrelsene rundt ryggen virker så mye mindre enn hva de er i norge..

Hehe ja er litt forskjell på D og E da.. haha.. Bare 4 mnd igjen til jeg skal kjøpe.. hihi...

Gleder meg til jeg skal på shopping og handle ordentlige bher...

Skrevet

Hehe ja er litt forskjell på D og E da.. haha.. Bare 4 mnd igjen til jeg skal kjøpe.. hihi...

Gleder meg til jeg skal på shopping og handle ordentlige bher...

Gikk inn på siden deres og så at den bhen jeg fikk ikke var lik den jeg bestillte en gang :kjefte:

Så nå ligger den i posen med returlappen!

Enda godt den andre var i rett str og rett bh, ellers ville jeg ha blitt pissesur!

Skrevet (endret)

Her er bilder,

den i svart/hvitt bildet blir sendt tilbake. Hvis dere ser på nelly sin side, så ser ikke den jeg har på meg der ut som den Evevryday t-shit bra som er på bildet hos dem :kjefte:

Den i fargebildet er jeg veldig fornøyd med!

Dere må bare se bort fra flesket :fnise:

En ting jeg ikke likte med wonderbra, er at de var veldig smale rundt ryggen. Etter min personlige mening kunne de godt ha vært breiere. Spesiellt siden akkurat rundt skulderbladene har jeg spekk, og får derfor massivt ryggfett :kjefte:

post-19781-1280939493,0479_thumb.jpg

post-19781-1280939505,1408_thumb.jpg

Endret av Avalon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...