Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vondt.. Hmm ja det kommer litt ann på personen tror jeg.. hehe.. Da jeg gjorde det første gangen så hadde jeg ubehag og spreng i en ukes tid. Men ikke verre enn at jeg klarte meg selv.. Samboern var jo på jobben om dagen. Tok smertestillende i 3 dagen inkludert op dagen. Bare paracet. Ikke de sterke som du får med hjem.

jeg la under muskel og det er jo verst. Men vondt hadde jeg ikke. Etter en natt på ryggen så sprenger det når man reiser seg opp om morran. Hvor lenge det varte husker jeg ikke.

Man føler seg litt rar siden man ikke skal løfte albuen over brysthøyde.. haha.. Godt det bare er en uke.. :)

Var det 300 du skulle legge inn, under eller over, runde eller anatomiske? Er så mange her inne som skriver vettu. Går litt i surr her:)

jeg skal ta 260 under musklel .runde moderat profil .har nesten ikke sovet i narr så det er jo litt dumt . meeen nå er det bare 7.5 timer igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ta 260 under musklel .runde moderat profil .har nesten ikke sovet i narr så det er jo litt dumt . meeen nå er det bare 7.5 timer igjen

HERREGUUUD, LYKKE TIL :D :D :D er såååå spent :D

Skrevet

Massemasse lykke til altså!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk, og hvordan det går med deg etter operasjonen :) :) Går helt sikkert kjempe bra! :)

Skrevet (endret)

JIPPI!!! Bare 1 uke igjen! wohooo :) :)

Endret av christelle
Skrevet

Du er så heeeldiiig :D

Skrevet

jippi bare FIRE uker igjen...... :gjeiper: :ler:

Skrevet

omg!!! nå er det under halvannen time igjen!

Skrevet

Lykke til :D Du kommer til å være såååååå glad etterpå :D :D

Skrevet

Lykke til.. Nå er du snart under kniven:)

Skrevet

I dag var jeg å kjøpte inn medisinene til før/etter op. Greit en heel pose med drugs!! Åå er spent på hvordan det går med deg cessi89! Føler med deg! :) Take care:)

Skrevet

I dag var jeg å kjøpte inn medisinene til før/etter op. Greit en heel pose med drugs!! Åå er spent på hvordan det går med deg cessi89! Føler med deg! :) Take care:)

går supert :) woho kjegle pupper

Skrevet

Hehe, så bra det går bra. Så du har fått kjeglepupper ja.. Det går seg til.. :)

Skrevet

Hvordan føles det å ha større pupper da?? :) :)

Skrevet

Hvordan føles det å ha større pupper da?? :) :)

digg endelig .er ikke vondt faktisk .litt vondt i går kveld i ryggen .men dette skal jo være verste dagen så blir spennende å se..

var kjempe ålreite da .så du burde dra dit dersom du ikke har bestemt deg enda. :)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper :D så bra at alt er ok :)

Skrevet

digg endelig .er ikke vondt faktisk .litt vondt i går kveld i ryggen .men dette skal jo være verste dagen så blir spennende å se..

var kjempe ålreite da .så du burde dra dit dersom du ikke har bestemt deg enda. :)

Ja, til Fornebuklinikken? Er dit jeg har tenkt meg :) Jeg drømte seriøst inatt at jeg fikk nye pupper, for jeg tenkte så mye på hvordan det hadde gått med deg før jeg gikk å la meg :P Og det føltes HÆRLIG i drømmen, så jeg tenker ikke på noe annet nå.. Hvordan ble de i forhold til hva du hadde tenkt deg?

Skrevet

jeg har drømt TO ganger nå at jeg står på klinikken på selve operasjonsdagen, og at jeg helt plutselig kommer på at jeg har glemt å vasket meg med den skrubb tingen, glemt at jeg ikke skal spise fra kvelden før, og glemt å tatt de pillene en skal ta før operasjonen :ler: haha, hvordan kan en glemme det?

Skrevet

jeg har drømt TO ganger nå at jeg står på klinikken på selve operasjonsdagen, og at jeg helt plutselig kommer på at jeg har glemt å vasket meg med den skrubb tingen, glemt at jeg ikke skal spise fra kvelden før, og glemt å tatt de pillene en skal ta før operasjonen :ler: haha, hvordan kan en glemme det?

i min drøm gikk legen i vanlige hverdagsklær, og ikke "lege-klær" når han opererte meg, og når jeg våknet, så hadde jeg ikke fått noe støtte/sports-bh, jeg gikk bare rundt helt vanlig, og legen hadde ikke fortalt meg noe, ikke noe info, ingenting. Så drømmen var jo egentlig ikke så hyggelig :S Bortsett fra det at jeg faktisk fikk pupper :P

Skrevet

Ja, til Fornebuklinikken? Er dit jeg har tenkt meg :) Jeg drømte seriøst inatt at jeg fikk nye pupper, for jeg tenkte så mye på hvordan det hadde gått med deg før jeg gikk å la meg :P Og det føltes HÆRLIG i drømmen, så jeg tenker ikke på noe annet nå.. Hvordan ble de i forhold til hva du hadde tenkt deg?

de erkjempe greie alle sammen der. sykepleierne osv :) nå er vel christelle nestemann ? under en uke sant? :)

Skrevet

de erkjempe greie alle sammen der. sykepleierne osv :) nå er vel christelle nestemann ? under en uke sant? :)

Ja, jeg skal så absolutt ta på Fornebuklinikken :) :)

Ja, Christelle er vel nestemann, heldiggrisen!! Nå er det bare meg igjen :O

Men fortell litt da :D Hva skjedde? Hva gjorde du/dem/dere? Fortell litt hvordan det var :) Hvordan er det nå, har du vondt?

*nysgjerrig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...