Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå så kjedelig.. Puppene er jo såå mye finere uten teip.. haha.. Teiper du enda du da eller?

Teiper enda ja,

Jeg blir ganske rød i huden av teipen, så jeg klarer ikke å se hvordan arrene mine egentlig ser ut. Men, neste gang jeg skal skifte skal jeg gå en stund uten så jeg får sett skikkelig etter. Det eneste jeg har lagt merke til er at det ene arret er mer ujevn, ser ut som kirurgen ikke var helt stø på hånda der :P men men.

De har forresten også wonderbra på asos.com. Det er en veldig grei nettbutikk.

Bhene der er billigere enn på f.eks nelly.com men så kommer det 50kr i frakt på asos, så man kan jo måtte betale litt ekstra på toll og slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christelle: det som er viktigest er at du gjør det du har fått beskjed om. Står det ikke noe på papirene dine om f.eks teiping, så spør kirurgen.

Forskjellige klinikker har forskjellige prosedyrer :)

Skrevet

Teiper enda ja,

Jeg blir ganske rød i huden av teipen, så jeg klarer ikke å se hvordan arrene mine egentlig ser ut. Men, neste gang jeg skal skifte skal jeg gå en stund uten så jeg får sett skikkelig etter. Det eneste jeg har lagt merke til er at det ene arret er mer ujevn, ser ut som kirurgen ikke var helt stø på hånda der :P men men.

De har forresten også wonderbra på asos.com. Det er en veldig grei nettbutikk.

Bhene der er billigere enn på f.eks nelly.com men så kommer det 50kr i frakt på asos, så man kan jo måtte betale litt ekstra på toll og slikt...

Blir litt rød av teipen jeg å.. Sikkert fordi huden blir beskytta av teipen og når man drar den av så blir det litt sårt.. I alle fall for meg.. Men det går.. hehe.. Bare 4 skift igjen.. :P Mine arr er i alle fall rette og hvite.. LOL er vel sånn det skal være? hehe

Nå er du veldig ekkel :skratte: syns jeg som frister med Wonderbra og greier... Det er enda 4 måneder igjen for min del :P Uff... hehe

Skrevet

nå er det bare 21 timer igjen woho

Woohoo.. Det går fort.. hehe.. Lykke til i morra da:) Gleder meg til oppdatering etter op:)

Skrevet

Christelle: det som er viktigest er at du gjør det du har fått beskjed om. Står det ikke noe på papirene dine om f.eks teiping, så spør kirurgen.

Forskjellige klinikker har forskjellige prosedyrer :)

Må si meg enig med deg der .. Hehe..

Skrevet

Blir litt rød av teipen jeg å.. Sikkert fordi huden blir beskytta av teipen og når man drar den av så blir det litt sårt.. I alle fall for meg.. Men det går.. hehe.. Bare 4 skift igjen.. :P Mine arr er i alle fall rette og hvite.. LOL er vel sånn det skal være? hehe

Nå er du veldig ekkel :skratte: syns jeg som frister med Wonderbra og greier... Det er enda 4 måneder igjen for min del :P Uff... hehe

:skratte: gir jo bare tips jo :sjenert: (nænænænænæææ :lur: )

Skrevet

:skratte: gir jo bare tips jo :sjenert: (nænænænænæææ :lur: )

Jeg dreiv å virra inne på Asos i går å jeg.. haha.. Så mye fint der:)

Skrevet

Jeg dreiv å virra inne på Asos i går å jeg.. haha.. Så mye fint der:)

Ja, har kjøpt masse der :enig:

Skrevet

Ja, har kjøpt masse der :enig:

Har aldri kjøpt noe der jeg.. Skeptisk til utenlandske sider.. haha... Mtp moms og toll da... Kjedelig å få en haug i toll liksom.. men veit ikke åssen det er jeg..

Skrevet

Har aldri kjøpt noe der jeg.. Skeptisk til utenlandske sider.. haha... Mtp moms og toll da... Kjedelig å få en haug i toll liksom.. men veit ikke åssen det er jeg..

Asos er en veldig grei nettbutikk. Lav frakt. Du kan velge å betale med paypal som jeg synes er veldig greit.

Har ikke kjøpt noe som blir over 200,- faktisk :P det jeg kjøper mest av på asos er smykker og sminke. De har ofte nedsatte varer også så det blir fort ganske billig.

Klær og sko er jeg skeptisk til, for er ikke sikker på størrelser. Og det blir litt ekstra pes å sende tilbake en kjole som var litt for trang til england enn om du sender en retur til ellos :P

Noen ganger har også asos sånn rabattkode som gir gratis frakt til hvorsomhelstiverden ;)

Skrevet

Sist jeg kjøpte noe som ble stoppet i tollen (og var over 200 kr) var det 190 kr i forenklet tollgebyr og så 24% eller 25% moms (husker ikke helt)

Skrevet

Sist jeg kjøpte noe som ble stoppet i tollen (og var over 200 kr) var det 190 kr i forenklet tollgebyr og så 24% eller 25% moms (husker ikke helt)

Kjipt da... Hmm... Nei jeg må vente uansett.. haha aner ikke hvilken størrelse jeg er. en 70 E kanskje... Får litt dobbeltpupp av DD en...

Hvordan går det med deg og dine pupper da:)

Skrevet

Lykke til i morgen Cessi89 :klemmer:

Tusen takk :)

nå er det da et stk cecilie som ikke får sove .,.fakk . pluss det stakkars lille håret jg har på hodet som har gjennomgått bleking etter bleking digget ikke hibiscrub .

Skrevet

Tusen takk :)

nå er det da et stk cecilie som ikke får sove .,.fakk . pluss det stakkars lille håret jg har på hodet som har gjennomgått bleking etter bleking digget ikke hibiscrub .

Hehe mitt hår syns ikke det var så gærdi og mitt er forholdvis tørt.. Ikke helbleika da, men stripa.. hehe

Skrevet

Hehe mitt hår syns ikke det var så gærdi og mitt er forholdvis tørt.. Ikke helbleika da, men stripa.. hehe

hmm tørr ikke rettte det ,er redd det knekker av

Skrevet (endret)

hmm tørr ikke rettte det ,er redd det knekker av

Uff da.. :P Da bør du bruke en god kur fra salong og la den virke en halvtimes tid innimellom nåt du har tid og ellers bruke den som balsam:) Det gjør jeg og det har gjort underverker for håret mitt.. Hehe..

Hvordan er nervene? Husker jeg gleda meg sååå fælt jeg.. Det var du som skulle ha Marius Barstad som kirurg ikke sant?

Endret av JaneDoe
Skrevet

Uff da.. :P Da bør du bruke en god kur fra salong og la den virke en halvtimes tid innimellom nåt du har tid og ellers bruke den som balsam:) Det gjør jeg og det har gjort underverker for håret mitt.. Hehe..

Hvordan er nervene? Husker jeg gleda meg sååå fælt jeg.. Det var du som skulle ha Marius Barstad som kirurg ikke sant?

jeg gleder meg så sinnsykt mye!!! har telt ned i tre mnd og endelig er dagen snart her. meeen jeg får ikke sove. hvor vondt gjør dette egentlig??? ja jeg skal ha barstad

Skrevet

jeg gleder meg så sinnsykt mye!!! har telt ned i tre mnd og endelig er dagen snart her. meeen jeg får ikke sove. hvor vondt gjør dette egentlig??? ja jeg skal ha barstad

Hvor vondt.. Hmm ja det kommer litt ann på personen tror jeg.. hehe.. Da jeg gjorde det første gangen så hadde jeg ubehag og spreng i en ukes tid. Men ikke verre enn at jeg klarte meg selv.. Samboern var jo på jobben om dagen. Tok smertestillende i 3 dagen inkludert op dagen. Bare paracet. Ikke de sterke som du får med hjem.

jeg la under muskel og det er jo verst. Men vondt hadde jeg ikke. Etter en natt på ryggen så sprenger det når man reiser seg opp om morran. Hvor lenge det varte husker jeg ikke.

Man føler seg litt rar siden man ikke skal løfte albuen over brysthøyde.. haha.. Godt det bare er en uke.. :)

Var det 300 du skulle legge inn, under eller over, runde eller anatomiske? Er så mange her inne som skriver vettu. Går litt i surr her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...