JaneDoe Skrevet 31. juli 2010 #12442 Skrevet 31. juli 2010 Om noen er pålogget nå, så anbefaler jeg at dere skrur på tv og kanal Fem, der er det et program nå om pupper og å finne rett bh. De snakker faktisk on Wonderbra, at det vil at puppene får et mer naturlig resultat og gir deg kløft. Skikkelig interessant program!! Hva het programmet da?
Theri86 Skrevet 31. juli 2010 #12443 Skrevet 31. juli 2010 Hmm okey da har j null underhudsfett så må vel vere pga det da.. grrrr... Jeg også blir lett kald på puppene etter op, men jeg kan ikke ha hatt så lite underhudsfett siden kirurgen valgte å legge innleggene over muskel istedet for under som egentlig var avtalt. Så det må være flere grunner enn bare det. Men som sagt, jeg også blir lett kald på puppene, så normalt er det ihvertfall. Og det at jeg bli kald er den eneste plagen jeg har etter op omtrent. Det og litt stikking i høyre pupp, men det kaller jeg egentlig ikke særlig til plager i hele tatt. Er den eneste plagen din kalde pupper så er ikke det så verst egentlig.
cessi89 Skrevet 31. juli 2010 #12444 Skrevet 31. juli 2010 mest sannsynlig er blodsirkulasjonen noe nedstatt så derfor blir man kaldere. jeg har op. nesen og den er ofte iskald :gjeiper:
Mirri Skrevet 31. juli 2010 #12445 Skrevet 31. juli 2010 Hva het programmet da? husker ikke helt, men det var de to motejentene fra england, Trinny and Susanna eller noe sånt hehe.. se bare på tv-programmet over idag, og se hva som gikk rundt den tiden, så står det nok der var ganske interessant..
JaneDoe Skrevet 31. juli 2010 #12446 Skrevet 31. juli 2010 husker ikke helt, men det var de to motejentene fra england, Trinny and Susanna eller noe sånt hehe.. se bare på tv-programmet over idag, og se hva som gikk rundt den tiden, så står det nok der var ganske interessant.. Ok, da skal jeg kikke på den på nettet:)
Liinni Skrevet 1. august 2010 #12447 Skrevet 1. august 2010 Her er mine pupper påkledde.. haha.. I bh og tynn singlet.. Har klemt de litt sammen med armene da jeg ikke hadde sånn bh for hånden. Men mine er fine og bevegelige.. Men det er jo ikke alle som får kløft... Jeg får heller ikke den "kanten" øverst i push up.. Bare om jeg klemmer de skikkelig opp, men vil jo ikke ha de i halsen.. LOL Å AVALON ... De hadde mange fine Wonderbra jeg ikke har sett før en gang.. :rødme: kjempe fine pupper JaneDoe!!
Liinni Skrevet 1. august 2010 #12448 Skrevet 1. august 2010 tenk, idag reiser kjæresten til Thailand og jeg må være hjemme alene i en hel måned! Det betyr altså at når han kommer tilbake hjem den 1. september, er operasjonen neeeste dag wow.. grugleder seg altså! Cessi89, hvordan er nervene? Stor dag i morgen!! :)
JaneDoe Skrevet 1. august 2010 #12449 Skrevet 1. august 2010 kjempe fine pupper JaneDoe!! Takk.. Veldig fornøyd selv:)
cessi89 Skrevet 1. august 2010 #12450 Skrevet 1. august 2010 tenk, idag reiser kjæresten til Thailand og jeg må være hjemme alene i en hel måned! Det betyr altså at når han kommer tilbake hjem den 1. september, er operasjonen neeeste dag wow.. grugleder seg altså! Cessi89, hvordan er nervene? Stor dag i morgen!! :) JEG GLEDER MEG !!!A hhaha ,tar smerten soom en mann (sier jeg nå :gjeiper: ) hmm nei blir spennende ,typen stkkker på ferie den 7.så satser på å være selvhjulpen da. Bare 26 timeer igejn
christelle Skrevet 1. august 2010 #12452 Skrevet 1. august 2010 JEG GLEDER MEG !!!A hhaha ,tar smerten soom en mann (sier jeg nå :gjeiper: ) hmm nei blir spennende ,typen stkkker på ferie den 7.så satser på å være selvhjulpen da. Bare 26 timeer igejn Lykke til!!! Kommer til å gå kjempefint skal du se Jeg skal også være selvhjulpen på min, litt trist å ikke ha typen der under op og til å passe på meg, men det må jo gå greit fordiom. Håper vi får rapport! 8 dager igjen her!!!:D
christelle Skrevet 1. august 2010 #12453 Skrevet 1. august 2010 Håper du får til bilder pluske83, spennende å se hvordan dine ble! Knallfine dine Janedoe! heldigen!
JaneDoe Skrevet 1. august 2010 #12454 Skrevet 1. august 2010 Håper du får til bilder pluske83, spennende å se hvordan dine ble! Knallfine dine Janedoe! heldigen! Takk.. Plutselig er du ferdig du å...
JaneDoe Skrevet 1. august 2010 #12455 Skrevet 1. august 2010 (endret) her er det ett par bilder av mine arr.. 2 måneder gamle... Må si jeg syns de er veldig fine.. Jeg er ferdig med teipen om en måned.. Siden de anbefaler å teipe i 2 - 3 mnd så teiper jeg i 3.. hehe.. Arrene blei så å si usynlige forrige gang.. Man måtte "leite" for å finne de hvis man ikke visste hvor de var Tok bare nærbilde av den ene puppen siden begge arrene er like. Litt bhmerker må dere se bort i fra hehe Endret 1. august 2010 av JaneDoe
christelle Skrevet 1. august 2010 #12456 Skrevet 1. august 2010 Janedoe: Det var ikke noe stort arr må jeg si så fint ut. Er de hovne nå selv etter 2 mnd syntes du eller har de blitt normal str ca som du skulle ha? Forresten er det en bestemt teip du bruker, syntes å huske at du å noen andre her inne snakket så varmt om en teip av et bestemt merke, eller tar jeg feil? dusjer du med teipen på og så skifter du til ny etterpå? klem
Avalon Skrevet 1. august 2010 #12457 Skrevet 1. august 2010 heldig du som får slutte med teipen så tidelig. Colosseum anbefaler å teipe i minst 6 mnd, aller helst 1år :/
Avalon Skrevet 1. august 2010 #12458 Skrevet 1. august 2010 Janedoe: Det var ikke noe stort arr må jeg si så fint ut. Er de hovne nå selv etter 2 mnd syntes du eller har de blitt normal str ca som du skulle ha? Forresten er det en bestemt teip du bruker, syntes å huske at du å noen andre her inne snakket så varmt om en teip av et bestemt merke, eller tar jeg feil? dusjer du med teipen på og så skifter du til ny etterpå? klem Micropore teip er å anbefale. Alt etter hvilken klinikk du "hører" til skal teipen skiftes første gang etter op rundt 2-4uker om jeg ikke husker helt feil. Og etter det skal teipen skiftes hver uke eller hver 2 uke, alt etter hva som står på dine papirer.
JaneDoe Skrevet 1. august 2010 #12459 Skrevet 1. august 2010 Janedoe: Det var ikke noe stort arr må jeg si så fint ut. Er de hovne nå selv etter 2 mnd syntes du eller har de blitt normal str ca som du skulle ha? Forresten er det en bestemt teip du bruker, syntes å huske at du å noen andre her inne snakket så varmt om en teip av et bestemt merke, eller tar jeg feil? dusjer du med teipen på og så skifter du til ny etterpå? klem Arret er jo bare en tynn hvit strek:) Mine var bare bittelitt hovne i 2 ukers tid.. Nesten ikke i det hele tatt. De er nok den størrelsen de kommer til å bli. :)Mine har vært omtrent samme størrelse hele tiden.. Det er greit å bruke Micropore 2, 5 cm bred siden den puster bedre enn scanpore.. Men det får du sikkert beskje om:) Teiåen satt på i 2 uker først så skulle teipen skiftes en gang i uka. Var det jeg skulle i alle fall.. IKKE oftere for da kan huden bli sår..
JaneDoe Skrevet 1. august 2010 #12460 Skrevet 1. august 2010 heldig du som får slutte med teipen så tidelig. Colosseum anbefaler å teipe i minst 6 mnd, aller helst 1år :/ Ååå så kjedelig.. Puppene er jo såå mye finere uten teip.. haha.. Teiper du enda du da eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå