Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12421 Skrevet 30. juli 2010 de har WONDERBRA hos NELLY.COM!!!!!!!! FRA 65 og opp gjett om jeg skal brenne visa kortet mitt...
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12422 Skrevet 30. juli 2010 Mener å ha sett dem her også, men aldri med store cuper. Jeg er veldig skeptisk til å bestille noe over 200kr grensa selv om det er mange ting jeg har lyst på Litt skeptisk jeg å. men mange nettsteder skriver gjerne at det på er en gave på pakka og verdi feks 180 kr selv om det er mer. er bare å sende en mail å høre med de.. hehe
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12423 Skrevet 30. juli 2010 de har WONDERBRA hos NELLY.COM!!!!!!!! FRA 65 og opp gjett om jeg skal brenne visa kortet mitt... Oooojjjjjjj... Må inn å kikke.. Det der skulle du aldri ha segt. men jeg må jo vente alikevel da
pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12424 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har visst hemmelig facebook så det er ikke lett å finne meg ved å søke på navnet, emn bare si i fra om dere vil ha meg på listen:) Her er mine nye bher med spile. Den med blonder er 65F, så den er litt trang, men men . Den helt hvite er i 70E. Det er puter i dem, men får ikke kløft, må ha sterkere saker som presser dem sammen og ikke bare opp til det FLOTTE :rødme: :rødme: :rødme: Får heller ikke kløft
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12425 Skrevet 30. juli 2010 Skal kjøpe ammeinllegg i ull til jentene mine Er altid såååå kalde daker Var ikke det normalt at puppene kunne vere kalde? Jo det er det og de kan forbli sånn. Kirurgen min sa at jenter med veldig lite underhudsfett kan lettere fryse på puppene. Men han trodde jeg unngikk den kategorien.. hehe..
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12426 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Her er mine pupper påkledde.. haha.. I bh og tynn singlet.. Har klemt de litt sammen med armene da jeg ikke hadde sånn bh for hånden. Men mine er fine og bevegelige.. Men det er jo ikke alle som får kløft... Jeg får heller ikke den "kanten" øverst i push up.. Bare om jeg klemmer de skikkelig opp, men vil jo ikke ha de i halsen.. LOL Å AVALON ... De hadde mange fine Wonderbra jeg ikke har sett før en gang.. :rødme: Endret 17. august 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12427 Skrevet 30. juli 2010 veeeeeeeet! men syns ikke de hadde det store utvalget i 70E akkurat, er usikker på hvilken jeg skal gå for... Den wonderbra strapless lace er mye finere enn den wonderbra cleavage kunne de ikke a putta ei med litt større pupper oppi den cleavage greia sånn at jeg fekk sett hvordan det kan se uuuut??
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12428 Skrevet 30. juli 2010 (endret) veeeeeeeet! men syns ikke de hadde det store utvalget i 70E akkurat, er usikker på hvilken jeg skal gå for... Den wonderbra strapless lace er mye finere enn den wonderbra cleavage kunne de ikke a putta ei med litt større pupper oppi den cleavage greia sånn at jeg fekk sett hvordan det kan se uuuut?? I soooo agree.. med det siste du sa.. haha.. Men på de bildene så ser man jo hvor mye en bh gjør på formen på puppene:) Jeg er misunnelig på dere som kan bruke spile bh.. Buhuuuuuuuuuuu.. Må lure med meg noen wonderbraer neste gang jeg er på bh jakt.. haha Endret 30. juli 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12429 Skrevet 30. juli 2010 I soooo agre.. med det siste du sa.. haha.. Men på de bildene så ser man jo hvor mye en bh gjør på formen på puppene:) Jeg er misunnelig på dere som kan bruke spile bh.. BUhuuuuuuuuuuu.. Jeg kjøpte to...hehe....begge svart. Everyday t-shirt bra, egentlig bare fordi det så ut som damen oppi bhen fikk fines kløft av den, etter min mening Gel balcony bra, synes denne var kjempe søt, og om de passer og ser bra ut vil jeg kjøpe den i hvitt også :D
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12430 Skrevet 30. juli 2010 Jeg kjøpte to...hehe....begge svart. Everyday t-shirt bra, egentlig bare fordi det så ut som damen oppi bhen fikk fines kløft av den, etter min mening Gel balcony bra, synes denne var kjempe søt, og om de passer og ser bra ut vil jeg kjøpe den i hvitt også :D Ja de så jeg på å Kjempefine og enkle:)
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12431 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 30. juli 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12432 Skrevet 30. juli 2010 Ja de så jeg på å Kjempefine og enkle:) Melder meg frivillig til å være forsøkskanin, teste ut Wonderbra og gi terningkast! Noen som har handlet hos nelly før? Gjort det engang, bare lurer litt på det ang returseddel, det følgte ikke med i pakken sist. Jeg skal fornye truseskuffen min også, kjøpe nye festlige truser fra nelly. Fikk en mld fra dem om at om jeg handlet igjen innen 14dager får jeg gratisk frakt, wooooohooooo! Truser ftw!
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12433 Skrevet 30. juli 2010 Melder meg frivillig til å være forsøkskanin, teste ut Wonderbra og gi terningkast! Noen som har handlet hos nelly før? Gjort det engang, bare lurer litt på det ang returseddel, det følgte ikke med i pakken sist. Jeg skal fornye truseskuffen min også, kjøpe nye festlige truser fra nelly. Fikk en mld fra dem om at om jeg handlet igjen innen 14dager får jeg gratisk frakt, wooooohooooo! Truser ftw! Du er herved prøvekanin.. hehe..Men kan jo hende den ikke funker på alle da Har ikke handla der enda.. hehe
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12434 Skrevet 30. juli 2010 Du er herved prøvekanin.. hehe..Men kan jo hende den ikke funker på alle da Har ikke handla der enda.. hehe Det er sant, men slik er det jo med alt krysser fingrene for at de passer bra og er gode på!
cessi89 Skrevet 30. juli 2010 #12435 Skrevet 30. juli 2010 Okey Har du mye utgangspunkt da? var en liiiten 75a før op eg så lite her :gjeiper: har vel helt likt som elinpelin
pluske83 Skrevet 31. juli 2010 #12436 Skrevet 31. juli 2010 har vel helt likt som elinpelin Okey og hva er det da???
pluske83 Skrevet 31. juli 2010 #12437 Skrevet 31. juli 2010 Her er mine pupper påkledde.. haha.. I bh og tynn singlet.. Har klemt de litt sammen med armene da jeg ikke hadde sånn bh for hånden. Men mine er fine og bevegelige.. Men det er jo ikke alle som får kløft... Jeg får heller ikke den "kanten" øverst i push up.. Bare om jeg klemmer de skikkelig opp, men vil jo ikke ha de i halsen.. LOL Å AVALON ... De hadde mange fine Wonderbra jeg ikke har sett før en gang.. :rødme: Fy flaaaate så bra dem ser ut
pluske83 Skrevet 31. juli 2010 #12438 Skrevet 31. juli 2010 Jo det er det og de kan forbli sånn. Kirurgen min sa at jenter med veldig lite underhudsfett kan lettere fryse på puppene. Men han trodde jeg unngikk den kategorien.. hehe.. Hmm okey da har j null underhudsfett så må vel vere pga det da.. grrrr...
Mirri Skrevet 31. juli 2010 #12439 Skrevet 31. juli 2010 Om noen er pålogget nå, så anbefaler jeg at dere skrur på tv og kanal Fem, der er det et program nå om pupper og å finne rett bh. De snakker faktisk on Wonderbra, at det vil at puppene får et mer naturlig resultat og gir deg kløft. Skikkelig interessant program!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå