pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12401 Skrevet 30. juli 2010 Hvordan kan en få lagt ut bilder? Har tatt noen ny idag dere kan få se men kommer bare opp at di er for store,åheeee Så jævla grøn på dataen her....
cessi89 Skrevet 30. juli 2010 #12402 Skrevet 30. juli 2010 Hvor mye skulle du legge inn og hvor stor er du? skal legge inn 260 tror jeg .eller 240 ,hmm :gjeiper: er 163 cm ,og 56 kg. du ser jo sånn ca på face...
Liinni Skrevet 30. juli 2010 #12403 Skrevet 30. juli 2010 har du uken etter meg eller husker jeg helt feil??? jeg gleder meg så sinnsykt! men får ikke sove om natten for tenker bare på booobs :gjeiper: tenk at på mandagkvelden når du kommer hjem har du stoore fine pupper husker litt feil ja, hehe.. har akkurat 4 uker etter deg faktisk :-P
cessi89 Skrevet 30. juli 2010 #12404 Skrevet 30. juli 2010 Hvor lang tid brukte dere fra dere annkom til dere kunne dra hjem??
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12405 Skrevet 30. juli 2010 Hvor lang tid brukte dere fra dere annkom til dere kunne dra hjem?? Tror jeg var der halvannen time eller to timer før jeg fikk gå hjem. Kommer an på hvor godt du takler narkosen og sånn om du skal ha det. Takler du ikke narkosen får du være lenger.
cessi89 Skrevet 30. juli 2010 #12406 Skrevet 30. juli 2010 Tror jeg var der halvannen time eller to timer før jeg fikk gå hjem. Kommer an på hvor godt du takler narkosen og sånn om du skal ha det. Takler du ikke narkosen får du være lenger. det var fra du haddde oppmøte tid?? åå tiden går så sakte
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12407 Skrevet 30. juli 2010 det var fra du haddde oppmøte tid?? åå tiden går så sakte Ja, eller hadde ikke oppmøtetid sånn sett, skulle bare være der til klokkeslettet jeg skulle under kniven. Så, jeg var der vel 10min før tiden.
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12408 Skrevet 30. juli 2010 Hvordan kan en få lagt ut bilder? Har tatt noen ny idag dere kan få se men kommer bare opp at di er for store,åheeee Så jævla grøn på dataen her.... Siden bildene du legger ut har vært så store så har du sikkert brukt opp maksimalt av det du kan laste ned.. Så prøv å slett noe du har lagt ut her inne og så forminsker du de bildene du skal legge ut
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12409 Skrevet 30. juli 2010 Hvor lang tid brukte dere fra dere annkom til dere kunne dra hjem?? Fra op tiden til jeg kunne reise hjem var det vel ca 1,5 til 2 timer.. Hadde ikke full narkose da. Men blei ikke dårlig eller noe...
Rødtoppen86 Skrevet 30. juli 2010 #12410 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har visst hemmelig facebook så det er ikke lett å finne meg ved å søke på navnet, emn bare si i fra om dere vil ha meg på listen:) Her er mine nye bher med spile. Den med blonder er 65F, så den er litt trang, men men . Den helt hvite er i 70E. Det er puter i dem, men får ikke kløft, må ha sterkere saker som presser dem sammen og ikke bare opp til det Kjempefine Har akkurat samme bh som den første, bare at jeg har den i svart hehe. På change har de en veldig bra bh for å få fin kløft, ihvertfall får jeg det. Den kommer i svart og hvit og man kan bytte stropper. Skikkelig pushup-bh som er kjekt å ha hvis man vil vise fram boobsene *lol* Skal se om det ikke er mulig å få tatt bilde for å vise hva en bh kan gjøre.
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12411 Skrevet 30. juli 2010 Kjempefine Har akkurat samme bh som den første, bare at jeg har den i svart hehe. På change har de en veldig bra bh for å få fin kløft, ihvertfall får jeg det. Den kommer i svart og hvit og man kan bytte stropper. Skikkelig pushup-bh som er kjekt å ha hvis man vil vise fram boobsene *lol* Skal se om det ikke er mulig å få tatt bilde for å vise hva en bh kan gjøre. Takk takk Vet hvilken du mener, hadde en slik i svart før jeg tok silikon. Prøvde den igjen også når jeg var der, men den presset de ikke godt nok sammen for at det ble kløft :/ Kommer til å kjøpe den uansett, men vil ha den i svart og de hadde ikke flere igjen i i str, får vente litt.
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12412 Skrevet 30. juli 2010 Er det noen som har prøvd de "berømte" Wonderbraene?? Har sett de på Lindex men hadde liksom ikke pupper før så kjøpte jo aldri det.. hehe..
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12413 Skrevet 30. juli 2010 Er det noen som har prøvd de "berømte" Wonderbraene?? Har sett de på Lindex men hadde liksom ikke pupper før så kjøpte jo aldri det.. hehe.. Har aldri prøvd, men har alltid hatt lyst!! Ei venninne kjøpte en på ebay (kan ikke være sikker på om det var ekte vare da...), ifølge henne klødde stoffet.
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12414 Skrevet 30. juli 2010 Har aldri prøvd, men har alltid hatt lyst!! Ei venninne kjøpte en på ebay (kan ikke være sikker på om det var ekte vare da...), ifølge henne klødde stoffet. Ja de har mange basic og fine som passer til alt og de litt mer "fancy".. hehe.. De har de orginale på Lindex her jeg bor i alle fall. Fra 32 og oppover. Men spørs om cupene er store nok hehe... Har sett 32 DD men det blir jo for lite uanserr. jeg bruker jo 34 tror jeg for det er vel 70. kan nok hende jeg kan bruke 32 å men da må cupstørrelsen opp å.. :S De skal jo lage bra kløft å sånn..
pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12415 Skrevet 30. juli 2010 skal legge inn 260 tror jeg .eller 240 ,hmm :gjeiper: er 163 cm ,og 56 kg. du ser jo sånn ca på face... Okey Har du mye utgangspunkt da? var en liiiten 75a før op eg så lite her :gjeiper:
pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12416 Skrevet 30. juli 2010 Hvor lang tid brukte dere fra dere annkom til dere kunne dra hjem?? Ca 6timer MEN eg var dårlig.. Holdt på og besvime mange ganger når eg skulle reise meg opp. Klarte ikke kle meg selv og sov og sov..
Avalon Skrevet 30. juli 2010 #12417 Skrevet 30. juli 2010 Ja de har mange basic og fine som passer til alt og de litt mer "fancy".. hehe.. De har de orginale på Lindex her jeg bor i alle fall. Fra 32 og oppover. Men spørs om cupene er store nok hehe... Har sett 32 DD men det blir jo for lite uanserr. jeg bruker jo 34 tror jeg for det er vel 70. kan nok hende jeg kan bruke 32 å men da må cupstørrelsen opp å.. :S De skal jo lage bra kløft å sånn.. Mener å ha sett dem her også, men aldri med store cuper. Jeg er veldig skeptisk til å bestille noe over 200kr grensa selv om det er mange ting jeg har lyst på
pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12418 Skrevet 30. juli 2010 Siden bildene du legger ut har vært så store så har du sikkert brukt opp maksimalt av det du kan laste ned.. Så prøv å slett noe du har lagt ut her inne og så forminsker du de bildene du skal legge ut Men hvordan forminsker eg da? :gjeiper: :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 30. juli 2010 #12419 Skrevet 30. juli 2010 Men hvordan forminsker eg da? :gjeiper: :gjeiper: Jeg bruker Photoscape. Men mener du kan gjøre det hvis du importerer bildet ditt til Paint å..
pluske83 Skrevet 30. juli 2010 #12420 Skrevet 30. juli 2010 Skal kjøpe ammeinllegg i ull til jentene mine Er altid såååå kalde daker Var ikke det normalt at puppene kunne vere kalde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå