Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

syns det er morro :P

Ja det er litt moro.. Greit å ha ett ansikt på den man prater med å :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan forestilte du meg da..?? hehe.

hehe dont know. du er jo liksom arvtageren til cee cee :gjeiper:

neida men tenker meg pluske83 litt sånn glamour. men har jo ikke sett henne så skal ikke si for sikkert

Skrevet

neida men tenker meg pluske83 litt sånn glamour. men har jo ikke sett henne så skal ikke si for sikkert

Er jeg arvetageren hennes? LOL :) Hvor blei det av henne forresten... Hmm.. Ikke at jeg har prata med henne da men.

Skrevet

Er jeg arvetageren hennes? LOL :) Hvor blei det av henne forresten... Hmm.. Ikke at jeg har prata med henne da men.

jeg vet ikke hvor hun er . ja du er jo den som ikke bare har operert en gang meen to!!! loL :gjeiper:

Skrevet

jeg vet ikke hvor hun er . ja du er jo den som ikke bare har operert en gang meen to!!! loL :gjeiper:

Ja det er sant.. hehe.. Har jo operert 2 ganger op 8 måneder... haha... men sånn er det.. Fort og gærdi, men så blei det som jeg ville å. Jeg måtte jo vente 6 - 12 mnd med å foreta op nr 2 for huden måtte strekke seg.. hehe

Skrevet

Å hva mener du med det? :gjeiper: Litt sånt glamour? :sjenert: håper det står bra til med alle puppeguriene mine :klemmer:

Vil fortsatt ha størrreee eg da :skratte:

Skrevet

Å hva mener du med det? :gjeiper: Litt sånt glamour? :sjenert: håper det står bra til med alle puppeguriene mine :klemmer:

Vil fortsatt ha størrreee eg da :skratte:

neeei ,litt sånn pynte jente men støpe negler osv :)

Skrevet

neeei ,litt sånn pynte jente men støpe negler osv :)

Å sånt ja :klemmer: Har du sett meg på facebook? Herregud eg klarer seriøst ikke følge med på alle her inne og hvem eg har som venn på facen :gjeiper: Jaajaa sånt er det når en har så sykt mye og tenke på... :skravle:

Skrevet

Å sånt ja :klemmer: Har du sett meg på facebook? Herregud eg klarer seriøst ikke følge med på alle her inne og hvem eg har som venn på facen :gjeiper: Jaajaa sånt er det når en har så sykt mye og tenke på... :skravle:

har ikke sett deg nei ..men send meg navnet ditt på pm så legger jeg deg til :)

Skrevet

har ikke sett deg nei ..men send meg navnet ditt på pm så legger jeg deg til :)

Hmm hvordan gjør eg det? :gjeiper: Men du finner meg på facen under elin. Har en rosa topp på meg med langt lyst hår :klemmer:

Skrevet

Hmm hvordan gjør eg det? :gjeiper: Men du finner meg på facen under elin. Har en rosa topp på meg med langt lyst hår :klemmer:

la deg til :)

Skrevet

la deg til :)

Ja såg deg nå :klemmer: Men husk operasjonen er TOPPSECRET så ikke nevn den på Facen:) Hadde du tatt eller skulle du ta?

Er seriøst det beste eg har gjort :yvonne::yvonne::yvonne:

Elsker puppene mine :yvonne: Har sikkert sakt det 50ganger her inne at det er det beste eg har gjort :skratte::skratte:

Skrevet

Ja såg deg nå :klemmer: Men husk operasjonen er TOPPSECRET så ikke nevn den på Facen:) Hadde du tatt eller skulle du ta?

Er seriøst det beste eg har gjort :yvonne::yvonne::yvonne:

Elsker puppene mine :yvonne: Har sikkert sakt det 50ganger her inne at det er det beste eg har gjort :skratte::skratte:

hahah man ser jeg ikke har tatt :gjeiper:

skal nå på mandag .gleeeeder meg

Skrevet

hahah man ser jeg ikke har tatt :gjeiper:

skal nå på mandag .gleeeeder meg

jøss, er jo ikke lenge til i det heeele tatt! :) når det er såå få dager til jeg selv skal op., kommer jeg til å være heelt ødelagt av nerver :ler:

Skrevet

send gjerne navn på pm til meg oxo, er gøy å se hvem dere er :) men op. er hemmelig :lur:

Skrevet

Jeg har visst hemmelig facebook :P så det er ikke lett å finne meg ved å søke på navnet, emn bare si i fra om dere vil ha meg på listen:)

Her er mine nye bher med spile.

Den med blonder er 65F, så den er litt trang, men men :P. Den helt hvite er i 70E. Det er puter i dem, men får ikke kløft, må ha sterkere saker som presser dem sammen og ikke bare opp til det :P

post-19781-1280500213,417_thumb.jpg

post-19781-1280500225,1727_thumb.jpg

post-19781-1280500235,0124_thumb.jpg

post-19781-1280500243,7425_thumb.jpg

Skrevet

send gjerne navn på pm til meg oxo, er gøy å se hvem dere er :) men op. er hemmelig :lur:

Op er "hemmelig" her å.. Prater ikke om det på facern liksom.. hehe...

Skrevet

Jeg har visst hemmelig facebook :P så det er ikke lett å finne meg ved å søke på navnet, emn bare si i fra om dere vil ha meg på listen:)

Her er mine nye bher med spile.

Den med blonder er 65F, så den er litt trang, men men :P. Den helt hvite er i 70E. Det er puter i dem, men får ikke kløft, må ha sterkere saker som presser dem sammen og ikke bare opp til det :P

:transe::wow: :wow: Nice.. Ser ut som om de er på størrelsen med mine.. :P DD jeg har nå blir det litt dobbeltpupp av :S

Skrevet

jøss, er jo ikke lenge til i det heeele tatt! :) når det er såå få dager til jeg selv skal op., kommer jeg til å være heelt ødelagt av nerver :ler:

har du uken etter meg eller husker jeg helt feil???

jeg gleder meg så sinnsykt! men får ikke sove om natten for tenker bare på booobs :gjeiper:

Skrevet

har du uken etter meg eller husker jeg helt feil???

jeg gleder meg så sinnsykt! men får ikke sove om natten for tenker bare på booobs :gjeiper:

Hvor mye skulle du legge inn og hvor stor er du? :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...