Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest ElCaramba

Jeg har hatt armene over hodet.....Uuups, håper ikke det har gjort noe :sjenert: Har både skiftet gardiner og vært høyt og lavt. Kremt.. Uff, har vært litt aktiv, er en rastløs person og blir litt sprellemann av å være i ro så lenge. Håper det går bra det da.......

Morsomt å lese at det er så mange nye her inne som er midt oppi det nå! :)

Håper dere blir fornøyde som oss andre her! :klem:

Crianza, jeg synes også TriActionen gnagde noe inni *** :frustrert::sinna::kjempesinna: *** på sårene mine, holdt på å bli spenna gæren.

Men LostSOul hadde en annen, hadde du ikke? En som gikk lenger ned på ribbena, hva het denne, husker du?

Kansje denne er et godt alternativ til Crianza.

Så frustrerende med arrene,LostSOul!! Få høre hva de sier da, når du snakker med de. Håper de kan gjøre noe med det. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ElCaramba

RosaMirabella:

Ok, så du tok over muskelen ja, det stemmer, kan ikke tenke meg at de blir så veldig mye mindre jeg. Når min hevelse gikk ned så ble det mindre volum oppe liksom, men de sank mer ned på plass, og så mye bedre ut. Synes ikke de ble mindre, volumet bare skifta plass.

240ml er bare 10 mer enn det jeg tok, håper du blir fornøyd med str!

Er spent å se bilder, når du får tatt, tro om det er mye forskjell på våre. Det blir spennende :hoppe:

God bedring videre, kos deg med dine to nye boobies! :klem:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er noe jeg har tenkt på veldig lenge. Men har ikke hatt noen konsultasjonstime. Grunnen til jeg ikke har hatt det enda, er at om jeg har det så kommer jeg til å ønske å gjøre det med engang. Jeg må nok spare litt til.. Men snart kan jeg få en time :)

Men siden jeg har ganske fine pupper (men skal ha større..), er dette et godt utgangspunkt for at resultatet blir enda bedre...? Jeg bare lurer..

Jeg tenkte på Fornebu klinikken som en god kandidat, dette et bra valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må det gå før de fjerner bandasjene? Må jo være ille å ikke kunne se dem med engang...! :)

Og hvorfor legger noen under muskelen, om dette er en verre måte å gjøre det på? eller var den omvendt...? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Fornebuklinikken: Brystforstørring (opp til 500 ml) 25 800,- mener de da opp til 500 ml pr bryst, eller tilsammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Fornebuklinikken: Brystforstørring (opp til 500 ml) 25 800,-  mener de da opp til 500 ml pr bryst, eller tilsammen?

pr. bryst.. :)

Joda, du har jo det godt utgangspunkt fra før av da, og i tillegg trenger du ikke legge inn så mye for å få en d cup, da du har pupper fra før av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caramba : Bh'en jeg fikk fra klinikken er fra.. www.ANITA.com..

Men kjøpte en annen som er myye bedre og ikke så stram og den står det : SWEGMARK på.. jeg kjøpte den på lindex..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge må det gå før de fjerner bandasjene? Må jo være ille å ikke kunne se dem med engang...! :)

Og hvorfor legger noen under muskelen, om dette er en verre måte å gjøre det på? eller var den omvendt...? :)

Fordi de som har lite underhudsfett på brystet kan protesene synes bedre enn de med mer underhudfett og gjerne da får ripling.. legger du under muskel vil det være liten sjangse for ripling :) Også er det noen som velger det kun fordi de føler at det passer best for dem..

Bandasjen fjernes etter 4 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morning babes :)

Da er det dag to for meg allerede, og jeg skal til kontroll på klinikken i dag. Da skal de fjerne bandasjene, så etterpå kan jeg dusje!! skal bli digg:) tenkte å få sambo til å vaske håret mitt, så jeg ikke løfter armene for høyt.. nei , forresten, det blir jo ikke så høyt! kanskje jeg bare skal gjøre d selv? syns dere?

Skal kjøpe sportsbh etter at jeg har vært på kontrolltimen i dag. Legen har tidligere tipset meg om en fra champion(vet virkelig ikke hvordan det skrives...), med knapping foran. noen som har erfaring med denne!!

er så spent på å se puppene!!!!! klør etter å¨få av bandasjen ;)

ha en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til Kristina: Var det du som valgte å legge in foran muskeln eller var det din lege som anbefalte det? Det høres nemlig ut som om du 'var' i samme situasjon som meg. Veldig små pupper, amming... Jeg har lurt på om jeg burde legge inn bak muskeln for at de ikke skal vises så godt, men nå blir jeg usikker.. Hvorfor valgte du å gjøre slik du gjorde??

God morgen Melinda, og dere andre girls'ene :)

Det var kirurgen som sa at det ville bli penest på meg å legge foran muskelen. Jeg har sterk brystmuskulatur, så overgangen vil ikke syns i det hele tatt. I tillegg har jeg anatomiske proteser. Er superfornøyd, ser på dem hver time :danse: Han har virkelig tyllet!

Så kirurgen kommer til å se med en gang hva som blir penest på deg, er jo en del faktorer som spiller inn.

Lykke, lykke til :)

Kristina :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bandasje, har ikke det jeg :forvirret: Dvs, har en kompress på såret og et par teip-strips. Så jeg har bra utsikt :) Men kanskje det er dere som har protesen under muskelen som må bandasjeres rundt? Jeg har jo sett på bilder at noen er skikkelig bandasjert. Var selv overrasket over at jeg ikke ble det, men selvfølgelig lykkelig over å kunne se dem fra jeg våknet.

Flere som ha kompress (og teip)?

Og så var det det med sports-bh, supert å høre om anbefalinger på den fronten! Fortell, fortell! Må jo bare investere i en bra bh føler jeg. Vil jo ha best mulig resultat :)

Ellers så har jeg hatt en super natt og i veldig bra form. Deilig å kjenne at det blir bedre! Om å gjøre å fortsatt ta det rolig, selv om jeg føler jeg kan gjøre mye. Litt ivrig :hoppe:

GoldenGlow: Anbefaler Fornebuklinikken på det varmeste! Hyggelig sted, super service og flinke folk!

Rosa: Lykke til å kontroll idag! Regner med du forteller hvordan det gikk! Spennende å høre hva som skjer på en sånn kontroll.

Kristina :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bandasje, har ikke det jeg  :forvirret: Dvs, har en kompress på såret og et par teip-strips. Så jeg har bra utsikt  :) Men kanskje det er dere som har protesen under muskelen som må bandasjeres rundt? Jeg har jo sett på bilder at noen er skikkelig bandasjert. Var selv overrasket over at jeg ikke ble det, men selvfølgelig lykkelig over å kunne se dem fra jeg våknet.

Flere som ha kompress (og teip)?

Og så var det det med sports-bh, supert å høre om anbefalinger på den fronten! Fortell, fortell! Må jo bare investere i en bra bh føler jeg. Vil jo ha best mulig resultat :)

Kristina :vinke:

Heisann. Jeg hadde også kun kompress og teip, selv om jeg tok under muskel. Tror det bare er forskjeller på praksis hos de ulike klinikker... Lurer på hva som kan være fordelen med stor bandasje?? Kanskje formen holder seg bedre? Hm, tror egentlig ikke det heller. Mine bryst har i alle fall fin form nå :ler:

Når det gjelder bh, skal jeg løpe og kjøpe ny idag. Tror jeg blir sprø av denne sviingen og kløingen ved at triAction gnager på sårene :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina: Takk for info. Jeg har ikke fått med meg at de og vurderer str før operasjon, da høres det ut som det er trygt nok med en telefonkonsultasjon i forkant da. Skal jammen få tatt bilder av meg nå da og sende inn :hoppe:

Jeg får mer og mer tro på at jeg får gjort det før påske nå, da muligens eldstejenten min kan være her, hun skal vel egentlig være med faren i den del av påsken, men nå har jeg flere å velge mellom. Hun har hvertfall sagt hun kan hjelpe meg :hjerter_rundt:

Nå som jeg har bestemt meg og er ferdig å amme så går liksom ikke tiden fort nok :icon_smile: Jeg har jo drømt om dette i ca 7 år nå :)

Endret av Løvinne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Jeg ble ringt av kirurgen i dag.. han ville gjerne at jeg skulle komme ned så han kunne få sett på arret mitt, selvom han mente det pleide å rette seg etterhvert..

Problemet er jo bare det jeg jeg og kjæresten jobber i dag (levering av varer) så jeg vet jo ikke helt når jeg kan være der, og ettersom han opererer i dag så må jeg komme inn mellom operasjonene.. uff, håper bare jeg rekker¨å dra innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Kristina! Nå gleder jeg meg veldig! Jeg har fått tid på Fornebuklinikken nå på tirsdag. Det skal bli veldig spennendes å høre hva de syns, om jeg bør legge foran eller bak muskeln. Jeg har jo en formening om hvor store pupper jeg har lyst på, men det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal legge inn. Fikk du vente lenge fra konsultasjon til operasjon?? Jeg håper jeg kan ta operasjonen ganske snart etterpå for jeg skal begynne å jobbe i slutten av februar og vil gjerne være i fin form før det...

Hvordan har det gått etter operasjonen med dine två barn? Har de skjønt mye av att "mamma har fått nye pupper"? Hvordan går det å løfte å kose med dem etterpå??

Ha en kjempefin dag!

P.s. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan legge inn et eget bilde i signaturen min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig å være til hjelp :)

Så bra at du har fått time til konsultasjon. Jeg skal på kontroll på tirsdag, vært artig om vi er der samtidig!

Jeg tenkte akkurat som deg, visste jeg ville ha større pupper, men ingen formening om hvor mye jeg skulle legge inn. Men her var kirurgen til stor hjelp, både på den første konsultasjonen og samtalen på operasjonsdagen. Du får testet med ulike innlegg på konsultasjonen, så lurt å ha med en bh i den str du ønsker så du har et utgangspunkt, uten at det er avgjørende.

Jeg var først gang til konsultasjon i slutten av mai i fjor, men skulle på ferie i juni, så passet ikke å operere da. Og i juli har de stengt, så da fikk jeg time 17. august. Men så reiste jeg til utlandet i juli ifm min manns jobb, kom tilbake nå i januar. Ringte da 3. januar og fikk operasjonsdag 9.!

Det har gått fint med mine 2 jenter ift operasjonen. Største på 6 er veldig oppmerksom og forsiktig med meg:) Minsten på 2 leverte jeg hos min mor på tirsdag, kommer tilbake ikveld. Følte jeg ikke kunne ta sjensen på å ha henne rundt meg de første dagene, men er nå i ganske fin form uten smerter, bare støl i brystmuskulaturen og skuldrene/ryggen. Skal ikke løfte henne og må være forsiktig med for mye nærkontakt da hun er ganske aktiv og en brå bevegelse er ikke noe særlig for såret :sjokkbla: Litt spent på hvordan det går å ha henne rundt meg.

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

4 uker idag!!!!! Gratulerer til meg og LostSOul!!! :gratulerer:

Det er så kult at så mange har funnet veien hit, denne dagboka har vært til stor hjelp for meg iallefall, dere nye må bare spørre så mye dere vil til oss andre her, hvis det er noe som ikke er svart på allerede...hehe, tror mye er nevnt ja :ler: Noe står jo langt bak i boka, spør gjerne på nytt.

Jeg hadde kun små kompresser på undersiden av puppene, og teip under de igjen, på selve arrene. Hadde utsikt fra dag 1, og må si det var en sweet utsikt!

Skifta teip igår igjen, kan nesten ikke se arrene, kun en rosa tynn strek som ligger akkurat i folden. Hadde problemer med å finne streken da jeg skulle sette på ny teip igjen.

Så her er det helt klart noen som har hatt orden på sysakene sine, bokstavelig talt, og er veldig glad for det selvfølgelig.

Har megaømme pupper om dagene, jeg venter mensen for første gang etter operasjonen (utsatte den forrige så jeg slapp å styre med det midt opp i det hele) Det kjennes rart, et skritt fram, og to tilbake. Nå kjennes de like ømme ut som de gjorde for 1 uke siden!

Ha en fin dag alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på kontroll og fått av bandasjen. er veldig fornøyd med resultatet. men må si jeg ble litt sint når jeg målte meg med målbånd her hjemme. jeg er bare 75a!!!! fylte jo ikke ut en 75 a bh før i det hele tatt, men det ville jo vært litt spennende å kunne kjøpe b liksom :forvirret:

men jeg må ikke legge for mye i tallene:.. jeg fikk pene pupper, og str passet veldig bra til meg!

men likevell....grrrrrrrrrrrrrrr

Endret av Rosa Mirabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
har vært på kontroll og fått av bandasjen. er veldig fornøyd med resultatet. men må si jeg ble litt sint når jeg målte meg med målbånd her hjemme. jeg er bare 75a!!!! fylte jo ikke ut en 75 a bh før i det hele tatt, men det ville jo vært litt spennende å kunne kjøpe b liksom :forvirret:

men jeg må ikke legge for mye i tallene:.. jeg fikk pene pupper, og str passet veldig bra til meg!

men likevell....grrrrrrrrrrrrrrr

En A? Det går ikke ann???? :overrasket:

Du har jo lagt inn 240ml!!! Ikke heng deg opp i tallene, de aller fleste har ulike erfaringer med disse målingene iflg forumet her. De viser forskjellige str.

MEN: Sjekk ut denne siden: www.underverker.no Se på deres bhkalkulator.

Jeg er 70 cm under brystene og 86 cm rundt brystene (over vortene) med sportsbhen på, og ble en C iflg denne tabellen.

Har også målt på QVINNA sine siden og ble det samme.

Det viktigste er at du er fornøyd, og at de passer til kroppen din!!! Uansett hva str sier på disse sidene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...