JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12361 Skrevet 29. juli 2010 haha nå tuller jeg fælt! *TRØTT* !! Siste meldingen var til deg cessi89 Send navn til meg å da:)
cessi89 Skrevet 29. juli 2010 #12362 Skrevet 29. juli 2010 TIL ALLE SAMMEN :gjeiper: dere må sende navn til meg i pm. Jeg har hemmelig face siden psykiatriske pasienter søker meg opp så man finner ikke meg noensted .
cessi89 Skrevet 29. juli 2010 #12363 Skrevet 29. juli 2010 Hehhe håper det Gikk rundt med de berømte risposene igår, med 300 i hver. Fy søren de såg gedigne ut!! Men på andre siden, når jeg ikke er vant til å ha noe særlig å så plutselig ha noe stort der så er d bare helt sykt! Er ekstreeem smal rundt midjen så det er nok det som medvirker til at puppene ser ekstremt større ut. Men ser jo at det blir mer proposjonert ut, at hoftene og rumpa endelig får pupper å matche til Ja de ser svære ut for er så uvant . meeen man blir mye mer proposjonert woho ! var den 9.8 du skulle ?
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12364 Skrevet 29. juli 2010 TIL ALLE SAMMEN :gjeiper: dere må sende navn til meg i pm. Jeg har hemmelig face siden psykiatriske pasienter søker meg opp så man finner ikke meg noensted . oi, haha, det hørtes ikke så bra ut hvorfor gjør de det? :S
cessi89 Skrevet 29. juli 2010 #12365 Skrevet 29. juli 2010 oi, haha, det hørtes ikke så bra ut hvorfor gjør de det? :S haha ,er unge gutter med seksuelle tanker
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12366 Skrevet 29. juli 2010 haha ,er unge gutter med seksuelle tanker Hehe, såpass ja
cessi89 Skrevet 29. juli 2010 #12367 Skrevet 29. juli 2010 Hehe, såpass ja men send meg navnet ditt på personlig melding .så legger jeg deg til
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12368 Skrevet 29. juli 2010 men send meg navnet ditt på personlig melding .så legger jeg deg til ikke freak ut når du ser bildene av meg da, for det ser ut som har helt ok store pupper men hva kan ikke en push up bh med innlegg gjøre ;P
Avalon Skrevet 29. juli 2010 #12369 Skrevet 29. juli 2010 Idag var jeg tilbake hos Change. Kjøpte to bher med spile. en hvit helt enkel,litt pute i så fikk litt push (70E). Og en i krem med blonder og pushup (65F) :D Så nå har jeg bh jeg kan bruke under den lekre kjolen jeg ska ha når jeg skal feire bursdag! Fikk forresten mail fra change igjen for noen dager sider, det stod at saken var tatt opp med vedkommende boooooooooobies!
cessi89 Skrevet 29. juli 2010 #12370 Skrevet 29. juli 2010 Idag var jeg tilbake hos Change. Kjøpte to bher med spile. en hvit helt enkel,litt pute i så fikk litt push (70E). Og en i krem med blonder og pushup (65F) :D Så nå har jeg bh jeg kan bruke under den lekre kjolen jeg ska ha når jeg skal feire bursdag! Fikk forresten mail fra change igjen for noen dager sider, det stod at saken var tatt opp med vedkommende boooooooooobies! Hihih, INGEN av dere var sånn som jeg forestilte meg
Avalon Skrevet 29. juli 2010 #12371 Skrevet 29. juli 2010 Hihih, INGEN av dere var sånn som jeg forestilte meg hahahaha, hva hadde du forestillt deg da? (jeg gjør meg litt til på det bildet da men det har man jo lov til ) Linni meister?
JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12372 Skrevet 29. juli 2010 Idag var jeg tilbake hos Change. Kjøpte to bher med spile. en hvit helt enkel,litt pute i så fikk litt push (70E). Og en i krem med blonder og pushup (65F) :D Så nå har jeg bh jeg kan bruke under den lekre kjolen jeg ska ha når jeg skal feire bursdag! Fikk forresten mail fra change igjen for noen dager sider, det stod at saken var tatt opp med vedkommende boooooooooobies! Dust assa... hehe Jeg vil å ha ordentlige fiiine bher.. Du får legge inn noen bilder av dissa bhene dine da så vi får se Bra saken har blitt tatt opp med vedkommende i Change da:) Hva slags merker fører de?
JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12373 Skrevet 29. juli 2010 Hihih, INGEN av dere var sånn som jeg forestilte meg Hvordan forestilte du meg da..?? hehe.
Avalon Skrevet 29. juli 2010 #12374 Skrevet 29. juli 2010 Dust assa... hehe Jeg vil å ha ordentlige fiiine bher.. Du får legge inn noen bilder av dissa bhene dine da så vi får se Bra saken har blitt tatt opp med vedkommende i Change da:) Hva slags merker fører de? Skal legge inn bilder i morgen, er en snart visitt hos foreldrene mine til da Husker ikkje i farten navnene, men de har egne merker. De har f.eks ikke triumph eller chantelle og sånn. Du kan jo sjekke på change.com.
JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12375 Skrevet 29. juli 2010 Skal legge inn bilder i morgen, er en snart visitt hos foreldrene mine til da Husker ikkje i farten navnene, men de har egne merker. De har f.eks ikke triumph eller chantelle og sånn. Du kan jo sjekke på change.com. Ja det skal jeg gjøre.. Triumph har de "alle" stand ellers.. hehe.. Det er det jeg bruker nå
Avalon Skrevet 29. juli 2010 #12376 Skrevet 29. juli 2010 Ja det skal jeg gjøre.. Triumph har de "alle" stand ellers.. hehe.. Det er det jeg bruker nå Jeg liker godt change, de har mye som er veldig enkelt og helt basic. Men, så har de også bher som er mer "for seg gjort" og, helt enkle som er veldig fine med diskré blondere eller et lite fint bånd på osv. Pluss at de har godt med størrelser, og ganske ok pris Den uheldige dagen på Change gikk jeg jo et annet sted, kjøpte en Chantelle bh der til 580kr med min student lommebok I stavanger har jeg enda ikke funnet et sted som har triumph i 70 jeg synes det er et godt merke, men kjøper ikke noe så koster såpass som egentlig blir for stort.
JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12377 Skrevet 29. juli 2010 Jeg liker godt change, de har mye som er veldig enkelt og helt basic. Men, så har de også bher som er mer "for seg gjort" og, helt enkle som er veldig fine med diskré blondere eller et lite fint bånd på osv. Pluss at de har godt med størrelser, og ganske ok pris Den uheldige dagen på Change gikk jeg jo et annet sted, kjøpte en Chantelle bh der til 580kr med min student lommebok I stavanger har jeg enda ikke funnet et sted som har triumph i 70 jeg synes det er et godt merke, men kjøper ikke noe så koster såpass som egentlig blir for stort. De har Triumph på Lindex her.. De begynner på 70.. men ett sted jeg virkelig skal hamstre bher er i Irland. Var der for ei uke sida og der hadde de masse fine bh fra 60 - 90 i omkrets og AA - G cup.. Alt fra Hm kvalitet og til skikkelig kvalitet.. Godt i er i Irland innimellom... hehe
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12378 Skrevet 29. juli 2010 Oi, så mye som var skjedd her Jeg er helt opptatt av å snike på Facebook-profilene deres
JaneDoe Skrevet 29. juli 2010 #12379 Skrevet 29. juli 2010 Oi, så mye som var skjedd her Jeg er helt opptatt av å snike på Facebook-profilene deres Har snikt litt på din jeg da.. hehe..
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12380 Skrevet 29. juli 2010 Har snikt litt på din jeg da.. hehe.. syns det er morro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå