JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12341 Skrevet 28. juli 2010 Tror de færreste kirurger vil legge inn mer enn det som ser bra ut . (nå mangler det bare at jeg tar mitt eget tips og ikke stresser med at de Kan bli for store :gjeiper: ) btw! bare å legge meg til på face everyone! jeg vil sette ansikt på booobsa Hehe er greit det.. Send meg navnet ditt på pm da..
Liinni Skrevet 28. juli 2010 #12342 Skrevet 28. juli 2010 JaneDoe, hvilken side ligger bildene dine på? :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12344 Skrevet 28. juli 2010 JaneDoe, hvilken side ligger bildene dine på? :gjeiper: Ligger på side 587 ..
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12345 Skrevet 28. juli 2010 nå er det ikke lenge til mandag!!! Nei det går jammen fort.. Håper på bildeoppdatering når formen tillater det
cessi89 Skrevet 28. juli 2010 #12346 Skrevet 28. juli 2010 Nei det går jammen fort.. Håper på bildeoppdatering når formen tillater det ja syns det går sakte da .. jeg har først oppmøte tid 15.30 da
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12347 Skrevet 28. juli 2010 ja syns det går sakte da .. jeg har først oppmøte tid 15.30 da åååh, kjipt med op så seint da.. Hehe.. Hadde kl.07 15 jeg.. Førstemann... Konsultasjon først å så op..
cessi89 Skrevet 28. juli 2010 #12348 Skrevet 28. juli 2010 åååh, kjipt med op så seint da.. Hehe.. Hadde kl.07 15 jeg.. Førstemann... Konsultasjon først å så op.. hadde egenlig klokken 9 . og så fikk jeg full panic da det viste seg at konte eksamen var andre august. så jeg avbestilte . så hadde jeg stått på eksamen allikevell så snakket je medc hanne som skviset meg inn tilslutt
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12349 Skrevet 28. juli 2010 hadde egenlig klokken 9 . og så fikk jeg full panic da det viste seg at konte eksamen var andre august. så jeg avbestilte . så hadde jeg stått på eksamen allikevell så snakket je medc hanne som skviset meg inn tilslutt Da var du jo heldig alikevel.. Hanne er så søt atte:)
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12350 Skrevet 29. juli 2010 Tror de færreste kirurger vil legge inn mer enn det som ser bra ut . (nå mangler det bare at jeg tar mitt eget tips og ikke stresser med at de Kan bli for store :gjeiper: ) btw! bare å legge meg til på face everyone! jeg vil sette ansikt på booobsa Hehhe håper det Gikk rundt med de berømte risposene igår, med 300 i hver. Fy søren de såg gedigne ut!! Men på andre siden, når jeg ikke er vant til å ha noe særlig å så plutselig ha noe stort der så er d bare helt sykt! Er ekstreeem smal rundt midjen så det er nok det som medvirker til at puppene ser ekstremt større ut. Men ser jo at det blir mer proposjonert ut, at hoftene og rumpa endelig får pupper å matche til
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12351 Skrevet 29. juli 2010 Hehhe håper det Gikk rundt med de berømte risposene igår, med 300 i hver. Fy søren de såg gedigne ut!! Men på andre siden, når jeg ikke er vant til å ha noe særlig å så plutselig ha noe stort der så er d bare helt sykt! Er ekstreeem smal rundt midjen så det er nok det som medvirker til at puppene ser ekstremt større ut. Men ser jo at det blir mer proposjonert ut, at hoftene og rumpa endelig får pupper å matche til Glemte seff å spør deg om det jeg egentlig skulle: Hva heter du på face?
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12352 Skrevet 29. juli 2010 haha nå tuller jeg fælt! *TRØTT* !! Siste meldingen var til deg cessi89
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12353 Skrevet 29. juli 2010 Hehe er greit det.. Send meg navnet ditt på pm da.. Ja bare send navn
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12354 Skrevet 29. juli 2010 Hehhe håper det Gikk rundt med de berømte risposene igår, med 300 i hver. Fy søren de såg gedigne ut!! Men på andre siden, når jeg ikke er vant til å ha noe særlig å så plutselig ha noe stort der så er d bare helt sykt! Er ekstreeem smal rundt midjen så det er nok det som medvirker til at puppene ser ekstremt større ut. Men ser jo at det blir mer proposjonert ut, at hoftene og rumpa endelig får pupper å matche til Ja, det er det jeg også gleder meg til :D At alt skal matche
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12355 Skrevet 29. juli 2010 (endret) 1 Endret 1. august 2010 av christelle
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12356 Skrevet 29. juli 2010 Jenter, et lite spørsmål utenom topic, håper noen vil svare meg:) Jeg og Kjæresten skal ha 1 års dag snart. Han er også 24 år. Noen tips til hva jeg kan gi i gave som også er litt spesielt? Ikke klær, elektronikk , men litt mer personlig. Kan godt være dyrt liksom. Hva tenker dere? Dok mappe fra mulberry har jeg tenkt på men det er vel ikke så spesielt. Sukk. Mirri har du noe tips? hmmm... liker han smykker, armbånd og slike ting? en weekendtur til london/amsterdam/paris for bare dere to? et personlig gavekort på ting du kan gjøre for han? gavekort på sex, og lignende ting det har jeg gitt til min kjæreste en gang, gratis, enkelt, personlig, og han var ganske fornøyd med det hehe men en weekendtur tror jeg kanskje hadde vært noe
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12357 Skrevet 29. juli 2010 hmmm... liker han smykker, armbånd og slike ting? en weekendtur til london/amsterdam/paris for bare dere to? et personlig gavekort på ting du kan gjøre for han? gavekort på sex, og lignende ting det har jeg gitt til min kjæreste en gang, gratis, enkelt, personlig, og han var ganske fornøyd med det hehe men en weekendtur tror jeg kanskje hadde vært noe Takker Mange bra tips ! Thanks!
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12358 Skrevet 29. juli 2010 Takker Mange bra tips ! Thanks! Bare hyggelig
christelle Skrevet 29. juli 2010 #12359 Skrevet 29. juli 2010 Mirri har du funnet ut hva du skal gjøre i hht operasjon eller ikke? Eller grubler du enda på når det blir?
Mirri Skrevet 29. juli 2010 #12360 Skrevet 29. juli 2010 Mirri har du funnet ut hva du skal gjøre i hht operasjon eller ikke? Eller grubler du enda på når det blir? Jeg har snakket litt med mamma og forklart henne denne kreditkortet-planen min som jeg har nevnt her tidligere, og hun sa at hun hadde ikke gjort det, men om jeg ser selv at jeg har god nok inntekter til å kunne betale ned kreditkortet, så bestemme jeg jo det selv, og "Glad i deg vennen <3" avsluttet hun med, så jeg har nok hennes "velsignelse" hehe Men pappa derimot, han er nok imot selve operasjonen, men han har også sagt til meg at -30 000 er ingenting, så derfor føler jeg at det kanskje går bra Men må fortsatt vente noen måneder før jeg kan gjøre det. Og så skal jeg hente en bil i nord-norge i neste måned, og kjøre den til Stavanger, så det blir jo noen tusenlapper bare i bensin :S Så vi får se Jeg er hvertfall veldig positiv, så noe bra må jo skje så jeg kanskje kan ta det tidligere Vant desverre ikke Jackpoten igår heller, men så at det var ingen som gjor det, så neste onsdag blir det vel TRIPPEL JACKPOT :D hehe, da skal jeg også tippe ;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå