pluske83 Skrevet 28. juli 2010 #12321 Skrevet 28. juli 2010 Hei, eg er ny her, vel har lest i dette forume i et år no. Veldig spenende å lese alt. Eg har op den 10 august. Har tenkt på å ta silikon i 2 år snart så gleder meg. Men eg bare lurte på en ting som eg synes e litt flaut å spøre legen om. Kortid kan en egentilig ha sex etter operasjonen? Er det noe en må vurdere selv eller er det noen som har spørt om det? Vi hadde etter 3uker.. Hadde ikke sjangs og ha før MEN eg hadde vondt
pluske83 Skrevet 28. juli 2010 #12322 Skrevet 28. juli 2010 Hvordan går det med deg da Pluske? Hver gang jeg prøver å prate med deg på facebook så har du logga av:P ÆSJ.... Det går bare bra takk Og med deg da? Tenker nesten ikke over op lenger.. Er bare så glad for eg har gjort det.. Men har lyst på støøørreeee :gjeiper: ville hatt 450-500ml Men vi får se om 10år når eg kanskje må byte ut di gamle...
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12323 Skrevet 28. juli 2010 Mirri Forstår ditt dilemma Jeg personlig hadde ikke greid å levd med ny pupper og minus 30 000 på kreditt uten støtte fra famile ivertfall.. Men på den andre siden med 100% stilling så kan du jo regne ut på forhånd hvor mange vakter som skal til for å nedbetale kreditten + rentene. Jeg får angst av å ha minus på kontoen, men for meg så ville det ha lettet på angsten og kunne kanskje gått for op om jegvisste at så så mange vakter skal til får ha bli kredittfri igjen og kose deg med nye pupper håper du finner utav det Neida, men min far vet at jeg allerede har minus på kontoen. Når jeg først hadde så mye minus, og det gikk opp for meg, så fikk jeg panikk!! :O Ringte pappa å bare ropte "Hjelp hva gjør jeg nå, KRIIISE, har minus 20 000 på kreditkortet mitt". Da sa han at jeg overreagerer og har ingenting å få panikk for. Han sa jeg måtte tenke på det sånn at det er så mange mennesker i verden som skulle ønske de hadde -20 000 på et kreditkort, enn de millionlånene de selv har. Han sa at alle mennesker i Norge har lån, og de er mye større enn 20 000 som jeg har Så det roet meg ned, og det fikk meg til å tenke nå, at -30 000 ser jeg ikke som et kjempeproblem. Alle mine venninner tok det på kredit. Men jeg skal tenke mer over det Det er jo Lotto-trekning ikveld så *knis*
Anne90 Skrevet 28. juli 2010 #12324 Skrevet 28. juli 2010 Hva sa kirurgen at han ville legge inn på konsultasjonen da? Jeg var ikke redd for selv op, men var mest redd for de sprøytene jeeg hadde hørt en del folk hadde fått mens de var våkne.. Du får 3 lokalbedøvelsessprøyter i hver pupp, men jeg fikk de etter at jeg hadde sovna så jeg kjente ikke noe til det.. hehe Han sa ikk noe om hva han ville legge inn, me blei enig om at han skulle fylle i så mye som det e plass til. Så e litt spent på kor stort det blir. Eg har sprøyteskrekk så håper eg sover da.
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12325 Skrevet 28. juli 2010 JaneDoe, nå har jeg sett bildene du la ut for en stund siden Jeg må være helt ærlig og si at, OK, jeg skjønner deg SÅ godt at du ville ta silikon, du hadde jo ingenting! Regner med bilde nr 2 var etter første gangen du tok, og bilde 3 var nå den siste. Jeg er positivt overrasket over resultatet. Jeg så for meg at mine kommer til å se SPRENGT ut om jeg skal ta så mye som du har gjort, men jeg har jo litt fra før av, kan jo ikke se så sprengt ut da når det ikke gjorde det på deg Du burde være kjempe fornøyd, og det regner jeg med du er også :)Så håper jeg bare at JEG også blir fornøyd
christelle Skrevet 28. juli 2010 #12326 Skrevet 28. juli 2010 JaneDoe, nå har jeg sett bildene du la ut for en stund siden Jeg må være helt ærlig og si at, OK, jeg skjønner deg SÅ godt at du ville ta silikon, du hadde jo ingenting! Regner med bilde nr 2 var etter første gangen du tok, og bilde 3 var nå den siste. Jeg er positivt overrasket over resultatet. Jeg så for meg at mine kommer til å se SPRENGT ut om jeg skal ta så mye som du har gjort, men jeg har jo litt fra før av, kan jo ikke se så sprengt ut da når det ikke gjorde det på deg Du burde være kjempe fornøyd, og det regner jeg med du er også :)Så håper jeg bare at JEG også blir fornøyd Jeg er også nesten så flat, og derfor vært redd for å høre på kirurgens anbefaling om å legge inn 300gram som det er maks plass til fordi det kan se så sprengt ut, men når jeg også ser det bbilde av JaneDoe sine så forandrer jeglitt mening, for hennes ser ikke sprengt ut i det hele syntes jeg og..heldig! Men dere når dere snakker om d cup o.l er det ikke slik at det blir en aen cup str når du går fra 70- 75 el 80 d f.eks også, slik at 70 d egentlig er en c cup når du f.eks bruker 75 rundt..syntes det er så forvirrende...
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12327 Skrevet 28. juli 2010 Håper flere klinikker også går for å fyre de inn i puppene ETTER vi er drugga. Pliiis, håper det! Har sprøyteskrekk og har aldri op noe før!! skummelt, men uansett verdt det. Misunnlig på deg JaneDoe som er ferdig og fornøyd! Jeg vil bli ferdig med op og bare ha pupper nå! Btw var å kjøpte meg en herlig rosa velour joggedress igår til op. Sånn god og baggy:) Må vaske den og laken på ny for de oppfordrer til å ha helt rene klær o.l . Når begynte du å lage mat selv JaneDoe? Er så redd for å belaste sårene når den tid kommer..vil være litt føre var Jeg lagde middag selv andre dagen etter op første gangen. Brødskive o.l smurte jeg samme dag.. Bare husk å ha alt lavt.. Man skal ikke ha albuene over brysthøyde den første uka.. hehe.. Du kjenner om det gjør vondt eller ikke vettu og er det vondt\ubehagelig er det bare å droppe middan å lage noe annet. Samboern min lagde middag til oss de 2 første dagene.. Jeg har aldri hatt sprøyte og nåle skrekk da. Men de sprøytespissene er ganske store. Man ser merkene etter de etter op.. hehe.. Men jeg tror vel de fleste klinikker gir deg lokalbedøvelsen etter man har sovna. Hvis ikke kan du sikker be om det.. hehe... Jeg hadde heller aldri operert før jeg gjorde dette..
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12328 Skrevet 28. juli 2010 Det går bare bra takk Og med deg da? Tenker nesten ikke over op lenger.. Er bare så glad for eg har gjort det.. Men har lyst på støøørreeee :gjeiper: ville hatt 450-500ml Men vi får se om 10år når eg kanskje må byte ut di gamle... Hehe ja her er det bra:) Man trenger jo ikke å bytte de ut lenger etter 10 år nå da.. I alle fall ikke det merker jeg har
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12329 Skrevet 28. juli 2010 JaneDoe, nå har jeg sett bildene du la ut for en stund siden Jeg må være helt ærlig og si at, OK, jeg skjønner deg SÅ godt at du ville ta silikon, du hadde jo ingenting! Regner med bilde nr 2 var etter første gangen du tok, og bilde 3 var nå den siste. Jeg er positivt overrasket over resultatet. Jeg så for meg at mine kommer til å se SPRENGT ut om jeg skal ta så mye som du har gjort, men jeg har jo litt fra før av, kan jo ikke se så sprengt ut da når det ikke gjorde det på deg Du burde være kjempe fornøyd, og det regner jeg med du er også :)Så håper jeg bare at JEG også blir fornøyd Jeg hadde ikke noe jeg. Bilderad nr 2 var etter første op ja, 3. rad etter andre. Skal du legge inn 450? Det er det jeg har nå. Jeg er superfornøyd med mine jeg:) De blir jo finere og finere. Er glad de er bevegelige også.
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12330 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er også nesten så flat, og derfor vært redd for å høre på kirurgens anbefaling om å legge inn 300gram som det er maks plass til fordi det kan se så sprengt ut, men når jeg også ser det bbilde av JaneDoe sine så forandrer jeglitt mening, for hennes ser ikke sprengt ut i det hele syntes jeg og..heldig! Men dere når dere snakker om d cup o.l er det ikke slik at det blir en aen cup str når du går fra 70- 75 el 80 d f.eks også, slik at 70 d egentlig er en c cup når du f.eks bruker 75 rundt..syntes det er så forvirrende... Puppene kan se litt sprenge ut i begynnelsen da.. hehe... Men det går seg til. Det er riktig som du tror ja... 70 D er det samme som 75 C og 80 B. JA det er litt forvirrende.. hehe.. Så 70 D er ikke sååå svært liksom. Ikke i forhold til en 80 D hehe.
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12331 Skrevet 28. juli 2010 Puppene kan se litt sprenge ut i begynnelsen da.. hehe... Men det går seg til. Det er riktig som du tror ja... 70 D er det samme som 75 C og 80 B. JA det er litt forvirrende.. hehe.. Så 70 D er ikke sååå svært liksom. Ikke i forhold til en 80 D hehe. Bare tenk, Går opp i cup, gå ned i omkrets. Altså 75 D = 80 C, 70 D = 75 C. Bare tenk + -
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12333 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde ikke noe jeg. Bilderad nr 2 var etter første op ja, 3. rad etter andre. Skal du legge inn 450? Det er det jeg har nå. Jeg er superfornøyd med mine jeg:) De blir jo finere og finere. Er glad de er bevegelige også. oi, hadde du så mye, jeg trodde du hadde 300-350 eller noe sånt.. Njæ, jeg tror ikke jeg går for 450 med det første, ser for meg 300-350 Får høre hva legen sier også
christelle Skrevet 28. juli 2010 #12334 Skrevet 28. juli 2010 Puppene kan se litt sprenge ut i begynnelsen da.. hehe... Men det går seg til. Det er riktig som du tror ja... 70 D er det samme som 75 C og 80 B. JA det er litt forvirrende.. hehe.. Så 70 D er ikke sååå svært liksom. Ikke i forhold til en 80 D hehe. Takk dere Har ikke brukt annet enn 70a og 70b så har ikke peiling på sånne ting For det er det som er så forvirrende er jo at når kirurgen har sagt at 300g blir en liten c så hvordan skal jeg vite om det er en 70c eller en 80 c?hheehe *BLONDIIII*
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12335 Skrevet 28. juli 2010 oi, hadde du så mye, jeg trodde du hadde 300-350 eller noe sånt.. Njæ, jeg tror ikke jeg går for 450 med det første, ser for meg 300-350 Får høre hva legen sier også Ja jeg har såpass.. hehe.. La inn 260 første gangen. Det var maks plass til det.. Så la jeg inn 450 andre gangen. det er ikke så mye når man ikke hadde noe fra før.. Å jeg ville ikke ha pupper som ikke passer til kroppen.. hehe
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12336 Skrevet 28. juli 2010 Takk dere Har ikke brukt annet enn 70a og 70b så har ikke peiling på sånne ting For det er det som er så forvirrende er jo at når kirurgen har sagt at 300g blir en liten c så hvordan skal jeg vite om det er en 70c eller en 80 c?hheehe *BLONDIIII* Hehe, neida, jeg skjønner hva du mener Jeg hadde sikkert spurt han hva han mener med en C, en 70C, 75C, HVILKEN C???? hehehe
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12337 Skrevet 28. juli 2010 Takk dere Har ikke brukt annet enn 70a og 70b så har ikke peiling på sånne ting For det er det som er så forvirrende er jo at når kirurgen har sagt at 300g blir en liten c så hvordan skal jeg vite om det er en 70c eller en 80 c?hheehe *BLONDIIII* Ja men han mener nok en liten C til deg. Han ser vel omtrent hvordan du er i omkrets.. Han har sikkert bra øyemål. hehehehe...
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12338 Skrevet 28. juli 2010 Ja jeg har såpass.. hehe.. La inn 260 første gangen. Det var maks plass til det.. Så la jeg inn 450 andre gangen. det er ikke så mye når man ikke hadde noe fra før.. Å jeg ville ikke ha pupper som ikke passer til kroppen.. hehe nei sant jeg håper jeg får så store som mulig, som passer til meg
cessi89 Skrevet 28. juli 2010 #12339 Skrevet 28. juli 2010 nei sant jeg håper jeg får så store som mulig, som passer til meg Tror de færreste kirurger vil legge inn mer enn det som ser bra ut . (nå mangler det bare at jeg tar mitt eget tips og ikke stresser med at de Kan bli for store :gjeiper: ) btw! bare å legge meg til på face everyone! jeg vil sette ansikt på booobsa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå