JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12301 Skrevet 27. juli 2010 Har veldig lyst å få råd hos pappa, men hehe, vet ikke helt om det er så lurt i denne situasjonen Hehe ja.. Det er jo lov å spørre. Du kjenner han jo og veit sikkert hvordan han vil takle det.. hehe....
Mirri Skrevet 27. juli 2010 #12302 Skrevet 27. juli 2010 Hehe ja.. Det er jo lov å spørre. Du kjenner han jo og veit sikkert hvordan han vil takle det.. hehe.... Haha ja, og det er ikke noe positivt Syns jeg hører han "Hvorfor skal du ødelegge kroppen din sånn, du har jo pupper!!"
cessi89 Skrevet 27. juli 2010 #12303 Skrevet 27. juli 2010 Haha ja, og det er ikke noe positivt Syns jeg hører han "Hvorfor skal du ødelegge kroppen din sånn, du har jo pupper!!" Moren min ville gjøre meg arveløs (så langt det lar seg gjøre, noe må jeg jo få ) Nå har hun vendt seg til tanken og sa bare at nå har jeg gnålt om det i så mange år .Meeen vet ikke om hun ville støttet med cash ,lån eller ikke. Har masse venninner som har tatt på forbrukslån .JEG personlig syns du burde vente til du har penger
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12304 Skrevet 27. juli 2010 Haha ja, og det er ikke noe positivt Syns jeg hører han "Hvorfor skal du ødelegge kroppen din sånn, du har jo pupper!!" Hehe ja foreldre er foreldre... Sa aldri noe til pappa jeg for han liker ikke sånt og ikke piercinger heller.. haha.. men mamma skjønte meg siden jeg aldri har hatt pupper. Men hu likte det heller ikke, men det er tross alt min kropp sa hun...
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12305 Skrevet 27. juli 2010 Moren min ville gjøre meg arveløs (så langt det lar seg gjøre, noe må jeg jo få ) Nå har hun vendt seg til tanken og sa bare at nå har jeg gnålt om det i så mange år .Meeen vet ikke om hun ville støttet med cash ,lån eller ikke. Har masse venninner som har tatt på forbrukslån .JEG personlig syns du burde vente til du har penger Forbrukslån er ikke tingen å gjøre syns jeg.. Tenk om det ikke går som det skal da. og man må ta de ut. I verste fall. Da sitter du der å betaler på noe du ikke har.. Ttenk så kjipt. Å bli minnt på det hver måned..
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12306 Skrevet 27. juli 2010 Hvordan går det med deg da Pluske? Hver gang jeg prøver å prate med deg på facebook så har du logga av:P ÆSJ....
Anne90 Skrevet 27. juli 2010 #12307 Skrevet 27. juli 2010 Hei, eg er ny her, vel har lest i dette forume i et år no. Veldig spenende å lese alt. Eg har op den 10 august. Har tenkt på å ta silikon i 2 år snart så gleder meg. Men eg bare lurte på en ting som eg synes e litt flaut å spøre legen om. Kortid kan en egentilig ha sex etter operasjonen? Er det noe en må vurdere selv eller er det noen som har spørt om det?
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12308 Skrevet 27. juli 2010 Hei, eg er ny her, vel har lest i dette forume i et år no. Veldig spenende å lese alt. Eg har op den 10 august. Har tenkt på å ta silikon i 2 år snart så gleder meg. Men eg bare lurte på en ting som eg synes e litt flaut å spøre legen om. Kortid kan en egentilig ha sex etter operasjonen? Er det noe en må vurdere selv eller er det noen som har spørt om det? Hei og velkommen.. Sex kan man ha når man føler for det. Vi hadde etter noen dager bare, men var forsiktig med puppa.. hehe Hvor skal du operere? Hvilken størrelse er du nå og hva skal du legge inn? hehe nysgjerrig vettu:)
elinpelin Skrevet 27. juli 2010 #12309 Skrevet 27. juli 2010 Vi hadde sex dagen etter. Den opererte må bare ta det litt rolig.
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12310 Skrevet 27. juli 2010 Vi hadde sex dagen etter. Den opererte må bare ta det litt rolig. Har du lyst har du lov..
Anne90 Skrevet 27. juli 2010 #12311 Skrevet 27. juli 2010 Hei og velkommen.. Sex kan man ha når man føler for det. Vi hadde etter noen dager bare, men var forsiktig med puppa.. hehe Hvor skal du operere? Hvilken størrelse er du nå og hva skal du legge inn? hehe nysgjerrig vettu:) oki så en kan ha sex så lenge en e forsiktig. eg skal operere på klinikk bergen. eg e 70 a håper på minst 300. skjønner at en er nyskjerrig,
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12312 Skrevet 27. juli 2010 oki så en kan ha sex så lenge en e forsiktig. eg skal operere på klinikk bergen. eg e 70 a håper på minst 300. skjønner at en er nyskjerrig, Ja vi er litt puppefikserte her inne.. Har du vært på konsultasjon da? hva sa de angående størrelse o.l der?
Darialle Skrevet 27. juli 2010 #12313 Skrevet 27. juli 2010 Det går fort da:) Hehe husker jeg bare hadde 4 uker mellom konsultajon og op jeg.. hehe.. Sist hadde jeg 3 uker fra jeg bestilte og til op.. Skulle ønske det gikk sånn med meg også,hehe :rødme: Men så skulle jeg på ferie ikke så lenge etter konsultasjon og når jeg kom tilbake skulle legene ha ferie tok ikke sjansen på å dra relativt nyoperert på ferie,så da måtte jeg bare smøre meg med tålmodighet. Men nå er det ikke lenge igjen,håper tiden går fort altså :rødme: Gleder meg veldig
Anne90 Skrevet 27. juli 2010 #12314 Skrevet 27. juli 2010 Ja vi er litt puppefikserte her inne.. Har du vært på konsultasjon da? hva sa de angående størrelse o.l der? He he ja men e bra å vere litt puppefiksert, ja var på konsultasjon den 30 juli for andre gang skulle egentlig ta for et år siden men samboeren min ombestemte seg. Men no e den bestillt og betalt. men e litt bekymret for selve op. noen andre som er det?
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12315 Skrevet 28. juli 2010 Moren min ville gjøre meg arveløs (så langt det lar seg gjøre, noe må jeg jo få ) Nå har hun vendt seg til tanken og sa bare at nå har jeg gnålt om det i så mange år .Meeen vet ikke om hun ville støttet med cash ,lån eller ikke. Har masse venninner som har tatt på forbrukslån .JEG personlig syns du burde vente til du har penger Ja, de fleste sier jo jeg burde vente, men er jeg bare korttenkt da eller som mener at det ikke gjør noe at jeg tar det på kredit.. For jeg mener, jeg har jo ingen lån. Ikke billån, ikke studielån, ikke huslån, ingenting. Kun usle 30 000 på et kreditkort, og jeg jobber jo 100% stilling..
cessi89 Skrevet 28. juli 2010 #12316 Skrevet 28. juli 2010 Ja, de fleste sier jo jeg burde vente, men er jeg bare korttenkt da eller som mener at det ikke gjør noe at jeg tar det på :gjeiper:kredit.. For jeg mener, jeg har jo ingen lån. Ikke billån, ikke studielån, ikke huslån, ingenting. Kun usle 30 000 på et kreditkort, og jeg jobber jo 100% stilling.. det blir jo dyrere på den måten..hmm men jeg skjønner deg jo ,vi er unge og dumme vi to :gjeiper:
Mirri Skrevet 28. juli 2010 #12317 Skrevet 28. juli 2010 det blir jo dyrere på den måten..hmm men jeg skjønner deg jo ,vi er unge og dumme vi to :gjeiper: Ja, jeg vet det blir dyrere Men jeg holdt på å kjøpe meg bil, og da måtte jeg jo ta opp et lån, men så kjøpte pappa seg ny bil og sa jeg kunne FÅ hans gamle!!! :D :D så da sparte jeg jo de pengene :D Så derfor tenker jeg..... hehe
JaneDoe Skrevet 28. juli 2010 #12318 Skrevet 28. juli 2010 He he ja men e bra å vere litt puppefiksert, ja var på konsultasjon den 30 juli for andre gang skulle egentlig ta for et år siden men samboeren min ombestemte seg. Men no e den bestillt og betalt. men e litt bekymret for selve op. noen andre som er det? Hva sa kirurgen at han ville legge inn på konsultasjonen da? Jeg var ikke redd for selv op, men var mest redd for de sprøytene jeeg hadde hørt en del folk hadde fått mens de var våkne.. Du får 3 lokalbedøvelsessprøyter i hver pupp, men jeg fikk de etter at jeg hadde sovna så jeg kjente ikke noe til det.. hehe
christelle Skrevet 28. juli 2010 #12319 Skrevet 28. juli 2010 Ja, jeg vet det blir dyrere Men jeg holdt på å kjøpe meg bil, og da måtte jeg jo ta opp et lån, men så kjøpte pappa seg ny bil og sa jeg kunne FÅ hans gamle!!! :D :D så da sparte jeg jo de pengene :D Så derfor tenker jeg..... hehe Mirri Forstår ditt dilemma Jeg personlig hadde ikke greid å levd med ny pupper og minus 30 000 på kreditt uten støtte fra famile ivertfall.. Men på den andre siden med 100% stilling så kan du jo regne ut på forhånd hvor mange vakter som skal til for å nedbetale kreditten + rentene. Jeg får angst av å ha minus på kontoen, men for meg så ville det ha lettet på angsten og kunne kanskje gått for op om jegvisste at så så mange vakter skal til får ha bli kredittfri igjen og kose deg med nye pupper håper du finner utav det
christelle Skrevet 28. juli 2010 #12320 Skrevet 28. juli 2010 Hva sa kirurgen at han ville legge inn på konsultasjonen da? Jeg var ikke redd for selv op, men var mest redd for de sprøytene jeeg hadde hørt en del folk hadde fått mens de var våkne.. Du får 3 lokalbedøvelsessprøyter i hver pupp, men jeg fikk de etter at jeg hadde sovna så jeg kjente ikke noe til det.. hehe Håper flere klinikker også går for å fyre de inn i puppene ETTER vi er drugga. Pliiis, håper det! Har sprøyteskrekk og har aldri op noe før!! skummelt, men uansett verdt det. Misunnlig på deg JaneDoe som er ferdig og fornøyd! Jeg vil bli ferdig med op og bare ha pupper nå! Btw var å kjøpte meg en herlig rosa velour joggedress igår til op. Sånn god og baggy:) Må vaske den og laken på ny for de oppfordrer til å ha helt rene klær o.l . Når begynte du å lage mat selv JaneDoe? Er så redd for å belaste sårene når den tid kommer..vil være litt føre var
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå