Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er veldig individuelt hvor store de blir.

Jeg gikk fra liten 75a til sannsynligvis liten 75c med 260 og 280.

Der var du akkurat før meg, JaneDoe :)

Ja det er det samme :) Nå bruker jeg jo 70 DD i de spilefrie bhene, men kan nok hende de blir litt små.. Det blir litt dobbelt pupp liksom.. :P Skal få målt meg når tiden er inne for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt hvor store de blir.

Jeg gikk fra liten 75a til sannsynligvis liten 75c med 260 og 280.

Der var du akkurat før meg, JaneDoe :)

Elinpelin er du fornøyd med str da? liten c ser bra ut? :)

Skrevet

Guuud jeg er usikker på om jeg vil ha protesen under eller over muskelen, men på Stokkan i Trondheim hvor jeg har time, tar de bare over, såå..

Skrevet

Guuud jeg er usikker på om jeg vil ha protesen under eller over muskelen, men på Stokkan i Trondheim hvor jeg har time, tar de bare over, såå..

Åltså... Jeg er slank og hadde jo ikke noe pupper fra før. Jeg er sinnsylt glad for at jeg a under. det var aldri snakk om noe annet heller. men jeg kunne får over om jeg ville, men da hadde jeg endt opp med trillrunde pupper og en veldig synlig "kant" øverst. Det ville jeg ikke ha..

Så har man lite pupper og er slank så ville jeg definitivt ta under muskel. Men det er veldig individuelt hva slags utseende o.l man ønsker på de:)

Skrevet

3 uker igjen :rødme:

Det går fort da:) Hehe husker jeg bare hadde 4 uker mellom konsultajon og op jeg.. hehe.. Sist hadde jeg 3 uker fra jeg bestilte og til op..

Skrevet

Det går fort da:) Hehe husker jeg bare hadde 4 uker mellom konsultajon og op jeg.. hehe.. Sist hadde jeg 3 uker fra jeg bestilte og til op..

13 dager igjen!!! :danse: :rødme:

Skrevet

Hvordan går det med deg Merete M? Alt gått greit etter op.?Begynner de å ta sin naturlige form og bli mykere? Fornøyd med str? :sjenert:

Skrevet (endret)

.

Endret av christelle
Skrevet (endret)

.

Nå har jeg ikke tålmodighet lengre. Overalt jeg ser, så ser jeg nye pupper, jeg hører snakk om silikon, alle skal ta, og jeg er den eneste som ikke kan pga penger!!!

Men, jeg tror jeg har funnet et mulighet :D

Jeg vil gjerne diskutere det, men da må jeg bre ut hele min økonomiske situasjon her inne :P hehe

Oi nå ble jeg litt gira

Oi, jeg kommenterte det på prikken din :P hehe, skulle egentlig skrive et nytt innlegg, jaja :)

Endret av Mirri
Skrevet

Hvordan går det med deg Merete M? Alt gått greit etter op.?Begynner de å ta sin naturlige form og bli mykere? Fornøyd med str? :sjenert:

Det er en stund siden vi har hørt fra henne nå er det ikke?

Hun opererte vel noen uker etter meg.

Skrevet (endret)

Dobbeltpost.. :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Nå har jeg ikke tålmodighet lengre. Overalt jeg ser, så ser jeg nye pupper, jeg hører snakk om silikon, alle skal ta, og jeg er den eneste som ikke kan pga penger!!!

Men, jeg tror jeg har funnet et mulighet :D

Jeg vil gjerne diskutere det, men da må jeg bre ut hele min økonomiske situasjon her inne :P hehe

Oi nå ble jeg litt gira

Oi, jeg kommenterte det på prikken din :P hehe, skulle egentlig skrive et nytt innlegg, jaja :)

Ja bre det ut :) Inger her inne som kjenner deg alikevel.. hehe..

Skrevet

Ja bre det ut :) Inger her inne som kjenner deg alikevel.. hehe..

haha okej, føler meg litt dum nå da men..

Har ingen lån, kun -23 000 på et kreditkort. Har fortsatt 22 000 jeg kan ta fra kreditkortet. I september/oktober har jeg betalt ned kreditkortet slik at jeg har + 31 000, og 10 000 på en sparekonto :) Fikser jeg puppene da, så har jeg -35 000 på kreditkortet og 0 på sparekontoen. Så, egentlig så går det jo?

Jeg tenker at, om jeg fikser puppene mine nå eller til neste år, så må jeg jo fortsatt ut med samme beløp uansett! Smart?? :D

Var dette en god nok unnskyldning? :S

Skrevet

haha okej, føler meg litt dum nå da men..

Har ingen lån, kun -23 000 på et kreditkort. Har fortsatt 22 000 jeg kan ta fra kreditkortet. I september/oktober har jeg betalt ned kreditkortet slik at jeg har + 31 000, og 10 000 på en sparekonto :) Fikser jeg puppene da, så har jeg -35 000 på kreditkortet og 0 på sparekontoen. Så, egentlig så går det jo?

Jeg tenker at, om jeg fikser puppene mine nå eller til neste år, så må jeg jo fortsatt ut med samme beløp uansett! Smart?? :D

Var dette en god nok unnskyldning? :S

Hehe joa alt går ann... Om det er god nok unnskyldning er opp til deg.. hehe.. Tok av 3 lønninger jeg og da var det i boks. Tok av dette før jeg i det hele tatt hadde vært til konsultasjon, men da hadde jeg bestemt meg for at NÅ skal det gjøres.. hehe

Skrevet

Hehe joa alt går ann... Om det er god nok unnskyldning er opp til deg.. hehe.. Tok av 3 lønninger jeg og da var det i boks. Tok av dette før jeg i det hele tatt hadde vært til konsultasjon, men da hadde jeg bestemt meg for at NÅ skal det gjøres.. hehe

neeei, hvorfor fikk du det til å høres ut som en dum idé :(

Jeg har jo ingen lån, så et lån på kreditkortet mitt på 35 000 er jo ikke mye :O eller...

Skrevet

neeei, hvorfor fikk du det til å høres ut som en dum idé :(

Jeg har jo ingen lån, så et lån på kreditkortet mitt på 35 000 er jo ikke mye :O eller...

Hehe mente det ikke sånn da. Men jeg har alltid vært sånn at har man ikke pengene så bør man vente. Sånn er jeg.. Hehe.. Men Det er jo verre ideer enn å ta opp ett lite lån på kredittkortet... Men renta er jo forferdelig høy da er den ikke?

Skrevet

Hehe mente det ikke sånn da. Men jeg har alltid vært sånn at har man ikke pengene så bør man vente. Sånn er jeg.. Hehe.. Men Det er jo verre ideer enn å ta opp ett lite lån på kredittkortet... Men renta er jo forferdelig høy da er den ikke?

jo, betaler ca 500 kr per måned i bare renter. Men jeg har hatt minus på kreditkortet så lenge nå at jeg bryr meg egentlig ikke :P Jeg betaler jo litt hver måned selvfølgelig, men har hatt litt problemer med jobbtimer i det siste, så derfor har det blitt slik. Men nå har jeg fått ny jobb og det er bedre betalt, og jobber mer, så jeg lever jo på en måte i luksus nå :) Men ikke SÅ i luksus at jeg har råd til pupper i neste måned :O

Skrevet

jo, betaler ca 500 kr per måned i bare renter. Men jeg har hatt minus på kreditkortet så lenge nå at jeg bryr meg egentlig ikke :P Jeg betaler jo litt hver måned selvfølgelig, men har hatt litt problemer med jobbtimer i det siste, så derfor har det blitt slik. Men nå har jeg fått ny jobb og det er bedre betalt, og jobber mer, så jeg lever jo på en måte i luksus nå :) Men ikke SÅ i luksus at jeg har råd til pupper i neste måned :O

Har du lyst har du lov :)

Skrevet

Har du lyst har du lov :)

:) Har veldig lyst å få råd hos pappa, men hehe, vet ikke helt om det er så lurt i denne situasjonen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...