JaneDoe Skrevet 26. juli 2010 #12262 Skrevet 26. juli 2010 Nå er det bare en uke ijgjen!!! joy Ååh, det er ikke lenge til Tipper du gleder deg...
elinpelin Skrevet 26. juli 2010 #12263 Skrevet 26. juli 2010 Så gøy! Husker jeg hadde 1 uke igjen (talte ned fra noen og tredve jeg da). Da går det fort Snart har du (større) pupper!
MissCupcake Skrevet 26. juli 2010 #12264 Skrevet 26. juli 2010 Hei,MissCupcake Skjønner at du er bekymret.Men det kan jo også være at puppene dine ikke er "ferdige" enda.Det kan jo gå ett år før de blir som de skal Hei :)er jo sant det, men tviler på at implantatet kommer til å hoppe opp på plass:P og om et år, hvem vet om de vil fikse på det da..
JaneDoe Skrevet 26. juli 2010 #12265 Skrevet 26. juli 2010 Hei :)er jo sant det, men tviler på at implantatet kommer til å hoppe opp på plass:P og om et år, hvem vet om de vil fikse på det da.. Jeg hadde latt kirurgen se på det i alle fall
MissCupcake Skrevet 26. juli 2010 #12266 Skrevet 26. juli 2010 jepp:) jeg har sendt mail til di, så ringer di meg så fort de kan:) skal holde dere oppdatert:)
JaneDoe Skrevet 26. juli 2010 #12267 Skrevet 26. juli 2010 jepp:) jeg har sendt mail til di, så ringer di meg så fort de kan:) skal holde dere oppdatert:) Det er bra... Det er bedre å høre en gang for mye Hvis kirurgen sier at han vil du skal vente ett år å se ann så må du jo det. Men da fikser de det sikkert hvis det ikke har skjedd noen forandring..
cessi89 Skrevet 26. juli 2010 #12268 Skrevet 26. juli 2010 Så gøy! Husker jeg hadde 1 uke igjen (talte ned fra noen og tredve jeg da). Da går det fort Snart har du (større) pupper! hoho ,har nok telt ned siden konsultasjon (ca 3 mnd) har bare ikke delt på kg.haha . tiden går sakte. jeg vil ha nå .hvor lang tid tar det ca før de ser nogenlunde normale ut?
Darialle Skrevet 26. juli 2010 #12269 Skrevet 26. juli 2010 Hei :)er jo sant det, men tviler på at implantatet kommer til å hoppe opp på plass:P og om et år, hvem vet om de vil fikse på det da.. Mulig det ikke hopper opp ja;) Men det andre kan jo synke ned;)Og det skader jo uansett ikke å få kirurgen din til å se på det,har han gjort en feil,så fikser han sikkert på det igjen:-) Det er jo "reklame" for dem,og viktig at det ser bra ut
elinpelin Skrevet 26. juli 2010 #12270 Skrevet 26. juli 2010 Det tar vel en stund før de ser ut sånn som de blir, men syntes mine så ganske ok ut ved 3 uker.
christelle Skrevet 27. juli 2010 #12271 Skrevet 27. juli 2010 Ååå jeg gleder meg sånn!! Er helt puppefiksert om dagen :rødme: Ikje lenge til nå :) Btw leste på siden til Fornebuklinkken der det står at for å gå fra A til B må en generelt legge inn 250gram...Da vil vel 50gram mer tilsvare en liten C cup vil jeg tro
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12272 Skrevet 27. juli 2010 hoho ,har nok telt ned siden konsultasjon (ca 3 mnd) har bare ikke delt på kg.haha . tiden går sakte. jeg vil ha nå .hvor lang tid tar det ca før de ser nogenlunde normale ut? Syns mine så greie ut etter 2 uker.. Litt høye og rare i fasongen men ikke noe som man legger merke til:) Jeg la under muskel.
Mirri Skrevet 27. juli 2010 #12273 Skrevet 27. juli 2010 Ååå jeg gleder meg sånn!! Er helt puppefiksert om dagen :rødme: Ikje lenge til nå :) Btw leste på siden til Fornebuklinkken der det står at for å gå fra A til B må en generelt legge inn 250gram...Da vil vel 50gram mer tilsvare en liten C cup vil jeg tro Haha, føler nesten at din dag også er min, siden vi er så lik Spennendeeeee!!!! :D
Mirri Skrevet 27. juli 2010 #12274 Skrevet 27. juli 2010 Ååå jeg gleder meg sånn!! Er helt puppefiksert om dagen :rødme: Ikje lenge til nå :) Btw leste på siden til Fornebuklinkken der det står at for å gå fra A til B må en generelt legge inn 250gram...Da vil vel 50gram mer tilsvare en liten C cup vil jeg tro Forresten, skulle du legge over eller under muskelen? Hva anbefalte legen?
Mirri Skrevet 27. juli 2010 #12275 Skrevet 27. juli 2010 Ååå jeg gleder meg sånn!! Er helt puppefiksert om dagen :rødme: Ikje lenge til nå :) Btw leste på siden til Fornebuklinkken der det står at for å gå fra A til B må en generelt legge inn 250gram...Da vil vel 50gram mer tilsvare en liten C cup vil jeg tro Forresten, skal du legge under eller over muskelen? Hva anbefalte legen?
christelle Skrevet 27. juli 2010 #12276 Skrevet 27. juli 2010 Forresten, skal du legge under eller over muskelen? Hva anbefalte legen? Haha stemme!! Ser det for meg du vilt nervøs der på op dagen min Men det blir jo litt sånn siden vi er ganske like ja. Jeg skal ha under muskel, DET var ikke noe å diskutere en gang, for jeg har så lite å ta av itillegg til at jeg er ganske tynn så det valgtet var ikke vanskelig.. Bedre å gjennomgå litt pain for å få mest mulig naturlig resultat visuelt men også at de kjennes mykere ut, enn at en kan kjenne protesene mye lettere over muskel.. Hva skal du? Når du skal på konsultasjon?? Anbefaler egentlig ikke å gjøre det FØR du har vunnet jackpot fordi du blir såå gira og tenker bare på pupper og op etterpå! BEEN THERE DONE THAT!! Jeg var til konsultasjon allerede i januar, og var såå gira greide nesten ikke å studere om dagene etterpå Skulle ta op i påsken men avlyste dagen før, fordi jeg fikk plutselig nerver..men denne gangen er jeg bare så klar og skal ikke tenke så mye på selve op heller tenke på hvor herlig det blir å våkne opp til en c-cup :rødme:
Mirri Skrevet 27. juli 2010 #12277 Skrevet 27. juli 2010 Haha stemme!! Ser det for meg du vilt nervøs der på op dagen min Men det blir jo litt sånn siden vi er ganske like ja. Jeg skal ha under muskel, DET var ikke noe å diskutere en gang, for jeg har så lite å ta av itillegg til at jeg er ganske tynn så det valgtet var ikke vanskelig.. Bedre å gjennomgå litt pain for å få mest mulig naturlig resultat visuelt men også at de kjennes mykere ut, enn at en kan kjenne protesene mye lettere over muskel.. Hva skal du? Når du skal på konsultasjon?? Anbefaler egentlig ikke å gjøre det FØR du har vunnet jackpot fordi du blir såå gira og tenker bare på pupper og op etterpå! BEEN THERE DONE THAT!! Jeg var til konsultasjon allerede i januar, og var såå gira greide nesten ikke å studere om dagene etterpå Skulle ta op i påsken men avlyste dagen før, fordi jeg fikk plutselig nerver..men denne gangen er jeg bare så klar og skal ikke tenke så mye på selve op heller tenke på hvor herlig det blir å våkne opp til en c-cup :rødme: Ja, jeg har jo hele tiden sagt at jeg skal IKKE ha under muskelen hvertfall, men nå begynner jeg å endre litt mening tror jeg Får heller ligge et par ekstra dagen i smerter for å få det beste resultatet! Haha, ja jeg har jo vurdert å dra på konsultasjon nå snart, men tenkte det kanskje ikke er så smart siden jeg ikke har penger enda, og vet heller ikke når jeg får det ÅH, nå fikk jeg melding fra Norsk Tipping om at jeg hadde vunnet i Keno igår :O Men det var bare bare 20 kr GRRRR. Men i morgen er det jo DOBBEL JACKPOT i Viking Lotto :D :D Den er allerede min
cessi89 Skrevet 27. juli 2010 #12278 Skrevet 27. juli 2010 Ååå jeg gleder meg sånn!! Er helt puppefiksert om dagen :rødme: Ikje lenge til nå :) Btw leste på siden til Fornebuklinkken der det står at for å gå fra A til B må en generelt legge inn 250gram...Da vil vel 50gram mer tilsvare en liten C cup vil jeg tro jeg vil tro du nesten får en d med 300 gram. Jeg tenker så mye på pupper at jeg ikke får sove
JaneDoe Skrevet 27. juli 2010 #12279 Skrevet 27. juli 2010 jeg vil tro du nesten får en d med 300 gram. Jeg tenker så mye på pupper at jeg ikke får sove Det med størrelse varierer fælt. Jeg hadde 70 AA og la inn 260 og endte opp på en D. Men de så ikke ut som D pupper da.. hehe. Men det var den størrelsen som passa..
elinpelin Skrevet 27. juli 2010 #12280 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Det er veldig individuelt hvor store de blir. Jeg gikk fra liten 75a til sannsynligvis liten 75c med 260 og 280. Der var du akkurat før meg, JaneDoe Endret 27. juli 2010 av elinpelin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå