Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Trenger litt råd her...:S

Oppererte meg den 15 januar. 280 i høyre og 300 i venstre pupp.

Nå er de jo grodd ferdig, å sånn,

MEN.

De er forsjellige. Venstre pupp er fin og har en fin sånn "kant" eller bue eller hva man skal kalle det oppe. Høyre pupp ser ut som et skihopp. når jeg måler, så sitter implantatet lenger nede. dette resulterer i at brystvorten på Skihoppet mitt peker opp å den andre normalt. :(

Det er ikke noe som folk ser me en gang, men jeg ser meg selv hver dag i speilet å er missfornøyd med det. plager meg sykt.....

Så... skal jeg gå tibake å klage?

Hva synes dere?

Hei du!

Du ble operert rett etter meg :D

Jeg hadde nok fått en time, det kan jo være noe som inngår i garantien deres så det er verdt å sjekke ut.

Har ofte tenkt på hvordan det gikk med deg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La de over muskel. Jeg er så stressa. Men jeg skriver inn til de på nettsiden så ringer di meg. Vi får se hva di sier..

Takk for kjappe svar:)

Skrevet

Hei du!

Du ble operert rett etter meg :D

Jeg hadde nok fått en time, det kan jo være noe som inngår i garantien deres så det er verdt å sjekke ut.

Har ofte tenkt på hvordan det gikk med deg :sjenert:

Ja :D haha det va morsomt. Begynner å bli en stund siden:P

Hvordan går det med dine? :)

Jeg husker ikke hva de sa om garanti å sånt...

Skrevet

Ja :D haha det va morsomt. Begynner å bli en stund siden:P

Hvordan går det med dine? :)

Jeg husker ikke hva de sa om garanti å sånt...

Går bra med mine :)endte opp med en E cup faktisk :popcorn:

Husker ikke helt jeg heller, men de har en eller annen 1års garanti, tror det var noe om det skjedde noe i ettertid som ikke var ventet.. eller noe sånn

Men hør med dem og be om en time.

Husker enda da jeg lå og var litt groggy etter narkosen og hørte deg skravle inne på op-stuen :skratte:

Skrevet

Wow! e cup! det er jo konge:D

hva var du fra før av igjenn? jeg er en 75 D tror jeg, skulle vel kansje målt meg.

haha, jeg var jo døøøødsnervøs, å da fosser det ut av munnen av å til:P

Jeg skulle ønske jeg fikk mere kløft me mine silikon pupper... kansje jeg skulle tatt mer?

Skrevet

Wow! e cup! det er jo konge:D

hva var du fra før av igjenn? jeg er en 75 D tror jeg, skulle vel kansje målt meg.

haha, jeg var jo døøøødsnervøs, å da fosser det ut av munnen av å til:P

Jeg skulle ønske jeg fikk mere kløft me mine silikon pupper... kansje jeg skulle tatt mer?

Jeg var vel en 70B fra før.

Jeg har heller ikke noe særlig kløft, men det har jo med omkretsen å gjøre. Fra før også hadde jeg et godt mellomrom mellom puppene.

Skal en ha en god kløft bør man vel gå opp i gram og gå for lavprofil, trooor jeg :P

Skrevet

Jeg har heller ikke noe særlig kløft, men det har jo med omkretsen å gjøre. Fra før også hadde jeg et godt mellomrom mellom puppene.

Skal en ha en god kløft bør man vel gå opp i gram og gå for lavprofil, trooor jeg :P

[/quote

hvor mye la de inn hos deg da?

hva er forskjell på lav å høy profil? har glemt ut så mye:P

Skrevet

jeg fikk 240 og 260gram.

Hvis jeg husker riktig har høyprofil minst omkrets og passer best hos de med ingenting fra før, de går mer utover på en måte.

Moderatprofil som jeg har, har litt større omkrets og er flatere enn høyprofil.

Lavprofil har størst omkrets og er flate, eller mer flate enn moderatprofil :P

sånn ca :P

Skrevet

Jeg aner ikke.. men jeg kan ikke ha lavprofil i alle fall.. Det blir ikke pent siden jeg ikke er så bred over brystkassa.. hehe.. Har ikke kløft jeg heller, ikke uten bh, men med bh blir den fin kløft.. :)

Og dessuten så kan jo ikke alla få kløft. Alle kan sikkert det hvis man legger inn HUGE innlegg, men det er jo ikke så populært i Norge.. hehe...

Skrevet

Jeg aner ikke.. men jeg kan ikke ha lavprofil i alle fall.. Det blir ikke pent siden jeg ikke er så bred over brystkassa.. hehe.. Har ikke kløft jeg heller, ikke uten bh, men med bh blir den fin kløft.. :)

Og dessuten så kan jo ikke alla få kløft. Alle kan sikkert det hvis man legger inn HUGE innlegg, men det er jo ikke så populært i Norge.. hehe...

Sant det, man må jo ha en ganske stor omkrets ppå puppene liksom og det har ikke alle, og hos mange må det nok ganske store innlegg til for å få.

Skrevet

Denne linken her er nyttig.. 3D animasjoner om forskjellige profiler og hvordan de legges inn :)

Den blei lagt ut her for noen dager siden men legger den ut igjen jeg:)

Skrevet

hehe, mye å huske på:P

jeg har også mistet myyyye følelse :( fra arret og opp tillitt over brystvorten... det er ganske kjipt.

menmen. sånne rissker tar man jo...

Skrevet

hehe, mye å huske på:P

jeg har også mistet myyyye følelse :( fra arret og opp tillitt over brystvorten... det er ganske kjipt.

menmen. sånne rissker tar man jo...

Ja det er sant.. Jeg har full følelse i mine.. Men heller ingen følelse enn ingen pupper for min del.

Skrevet

Meg du mener her eller??? For jeg skal ha 260 ,og regner med det blir en c egentlig :) Du skal ha anatomiske?

Heia :) Jeg som vimset litt, ja det stod jo at du skulle ha 260 :)

Jepp vil gå for anatomiske :)

Linii: hva er dine mål, og hvor skal du opereres? Nå er det snart min tur også :D

Mirri: Bedre lykke neste gang med jackpoten! U go girl!;)

Hate når det skjer- spilleavhenging mens en sparer til nye pupper ;) hehe. Bare tuller:)

Til dere andre som har operert og kom raskt i god form: Det står i mine papirer at det er spesielle matvarer en skal spise og ikke spise. Bl.a unngå rå grønnsaker, rødt kjøtt og sterke sauser.. Hva spiste dere til middag dagene etter op som dere følte fungerte bra med kvalme o.l? Står også at jeg bør unngå søtsaker og brus bl.a

Takk for tips :)

Skrevet

Tror ikke det er så mange som har lister med mat en ikke skal spise. Bare unngå ibux osv som kan virke negativt på hvordan det gror.

Enten så reagerer man på narkose og/eller smertestillende og klarer ikke å spise noenting (erfart) eller så reagerer man ikke og da tror jeg man kan spise det meste?

Skrevet

Tror ikke det er så mange som har lister med mat en ikke skal spise. Bare unngå ibux osv som kan virke negativt på hvordan det gror.

Enten så reagerer man på narkose og/eller smertestillende og klarer ikke å spise noenting (erfart) eller så reagerer man ikke og da tror jeg man kan spise det meste?

Ja oki ser den. Jeg har aldri operert før, men håper jeg er grei form etter narkosen!:)

Skal rigge sengen til foran tv'en med dataen likeved, er vel det som blir livet mitt dagene etter op, bare ligge å slappe av, drugges ned og håpe at formen kommer seg :)

Skrevet

Linii: hva er dine mål, og hvor skal du opereres? Nå er det snart min tur også :D

Hate når det skjer- spilleavhenging mens en sparer til nye pupper ;) hehe. Bare tuller:)

Til dere andre som har operert og kom raskt i god form: Det står i mine papirer at det er spesielle matvarer en skal spise og ikke spise. Bl.a unngå rå grønnsaker, rødt kjøtt og sterke sauser.. Hva spiste dere til middag dagene etter op som dere følte fungerte bra med kvalme o.l? Står også at jeg bør unngå søtsaker og brus bl.a

off, ja, det er en ond sirkel :P men på onsdag, DA!!

Skrevet

Skal opereres på Klinikk Stokkan i Trondheim, veier 56 kg og er 168 høy - bruker A cup i dag. Har fått time 2. september, rundt 5 uker til :) du da?

Skrevet

Hei alle sammen!

Trenger litt råd her...:S

Oppererte meg den 15 januar. 280 i høyre og 300 i venstre pupp.

Nå er de jo grodd ferdig, å sånn,

MEN.

De er forsjellige. Venstre pupp er fin og har en fin sånn "kant" eller bue eller hva man skal kalle det oppe. Høyre pupp ser ut som et skihopp. når jeg måler, så sitter implantatet lenger nede. dette resulterer i at brystvorten på Skihoppet mitt peker opp å den andre normalt. :(

Det er ikke noe som folk ser me en gang, men jeg ser meg selv hver dag i speilet å er missfornøyd med det. plager meg sykt.....

Så... skal jeg gå tibake å klage?

Hva synes dere?

Hei,MissCupcake :yvonne: Skjønner at du er bekymret.Men det kan jo også være at puppene dine ikke er "ferdige" enda.Det kan jo gå ett år før de blir som de skal :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...