Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:tristbla:

Opplevde faktisk noe liknende som deg når eg var og skulle prøve en kjole for noen dager siden :tristbla: Jenta som var i butikken hjelpte meg med di stropene på kjolen men puppene flaut litt ut på sidene om du skjønner. Sa at eg skulle klare og fikse det på en måte med en bh eller noe.

Da sa ho: Ja bare du ikke fikser heeeelt på det!!!

Jævla frekke f... spør du meg. Fattet jo godt hva ho mente.

Hva i alle dager er det med alle som er SSSÅÅÅÅÅÅ jævla messunelige!!!

Ja.... de e jo uvitende om hvorfor folk velger å fikser på kroppen, og hva det innebærer.

Ser jo på tråder på kropp og helse forumet når det gjelder silikon, det er jo sååå teit, såå bortkastet, og ALLE som tar silikon får trill runde fotballer som er harde.... uhm, nei?

Det er ikke noe hyggelig, men jeg tror nok vi vil møte på flere sånne, neste gang håper jeg bare at jeg ikke er så forbanna hyggelig at jeg ikke klarer å si noe tilbake....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.... de e jo uvitende om hvorfor folk velger å fikser på kroppen, og hva det innebærer.

Ser jo på tråder på kropp og helse forumet når det gjelder silikon, det er jo sååå teit, såå bortkastet, og ALLE som tar silikon får trill runde fotballer som er harde.... uhm, nei?

Det er ikke noe hyggelig, men jeg tror nok vi vil møte på flere sånne, neste gang håper jeg bare at jeg ikke er så forbanna hyggelig at jeg ikke klarer å si noe tilbake....

Herregud hvordan kan di si det er teit og bortkaset osv når en alldri har prøvd holdt eg på og si.

Lite voksne folk spør du meg :kjefte::kjefte::kjefte:

Skrevet

Som jeg skrev i det innlegget der jeg la inn bilder av min nye bh, så var hun på Change veldig ufin idag.

Jeg har tenkt litt over det, og har faktisk sendt en mail til Change om det.

Jeg var der noen uker etter op og kjøpte sporstbh, da fikk jeg god hjelp av en hyggelig dame, og hun visste jeg hadde nettopp fått silikon. Allikevel fikk jeg god service. Samme greia på butikken Sørbø.

Men, idag derimot.... Jeg visste jo ikke hvilken up jeg var, og ba om hjelpt til det. Jeg sa uten å nykke at jeg har hatt en brystforstørrelse og er usikker på cup størrelsen.

Det ekspeditrusen svarte til det var å heise opp øyenbryene til bak i nakken...

Jeg sa jeg vil gjerne prøve en push-up også, og det var hun meget motvillig til å la meg få prøve...

Jeg synes dette var skikkelig ubehagelig og ufint!

Da hadde nok jeg sendt en klage å... Skal velikke behandle folk forskjellig om man har silikon eller ikke.. Vi har en liten undertøysbutikk her jeg bor og de fører mange av de kjente gode merkene.. Tenker jeg skal en tur ned dit når det er min tur..

Skrevet

Jeg er hyggelig jeg assa, MEN hvis noen hadde sagt noe sånt så hadde jeg svart med ett eller annet.. Det har lett for å dette ut noe.. :P JOa jeg er veldig ærlig og kan bli oppfatta som litt frekk av de som ikke kjenner meg :P Men sånn er det bare :)

Jeg har ikke harde runde fotballer i alle fall.. hehe..

Skrevet

Herregud hvordan kan di si det er teit og bortkaset osv når en alldri har prøvd holdt eg på og si.

Lite voksne folk spør du meg :kjefte::kjefte::kjefte:

Folk som mååå kommentere negativt er nok misfornøyde med sine egne kropper.. :) :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg får vel slenge inn ett nytt puppebilde da :P

Det er nå 7 uker siden op. :) Tror jeg..

Føler mine pupper begynner å bli bra nå.. Føler ikke de ser kjempekunstige ut. Men heller ikke helt ekte selvfølgelig. men jeg er superhappy for at jeg tok under muskel siden jeg er slank. Vil ikke ha den "harde" kanten øverst:)

Kjempebra bevegelighet og faste og fine.. Ikke harde. Kan lett klemme de sammen til kløft og jeg kjenner de ikke når jeg ligger på de:)

Arrene er nesten borte også. Bare en tynn lys strek.

Hva syns dere jenter?

Endret av JaneDoe
Skrevet

:)

Jeg får vel slenge inn ett nytt puppebilde da :P

Det er nå 7 uker siden op. :) Tror jeg..

Føler mine pupper begynner å bli bra nå.. Føler ikke de ser kjempekunstige ut. Men heller ikke helt ekte selvfølgelig. men jeg er superhappy for at jeg tok under muskel siden jeg er slank. Vil ikke ha den "harde" kanten øverst:)

Kjempebra bevegelighet og faste og fine.. Ikke harde. Kan lett klemme de sammen til kløft og jeg kjenner de ikke når jeg ligger på de:)

Arrene er nesten borte også. Bare en tynn lys strek.

Hva syns dere jenter?

Kjempe fine ,ble bedre med 450 faktisk :)

Skrevet

Kjempe fine ,ble bedre med 450 faktisk :)

Ja de blei det.. Jeg hadde jo ikke noefør op :P Jeg er veldig fornøyd.. Med 450 blei puppene mere "voksne" om du skjønner.. haha

Skrevet

Ja de blei det.. Jeg hadde jo ikke noefør op :P Jeg er veldig fornøyd.. Med 450 blei puppene mere "voksne" om du skjønner.. haha

Gleder med til Barstad nå ja. åååååh tiden går så sakte

Skrevet

Gleder med til Barstad nå ja. åååååh tiden går så sakte

Han er fantastisk:) Kunne aldri tenkt meg å velge en annen kirurg.. Så koselig og snill.. Han forstår hva du vil :)

Skrevet

Nå har jeg betalt og er bare ni dager igjen :D :fnise:

gleder meg så mye at jeg ikke får sove. Er ikke så lenge til 9.8 Chriselle

Ja det begynner å nærme seg, og som jeg gleder meg :D Alle har fått så fint resultat også her inne. Jane Doe, dine var virkelig flotte, mye mer naturlige og skikkelig perfekte nå:) ser ut som du har tatt anatomiske denne gangen, stemmer det :)

Gled deg masse Cessi89!! Blir spennende å høre fra deg fremimot og etter op!:)

Hvor mye skal du ha og hva er dine mål fra før av?

God helg alle sammen :)

Skrevet

mente å skrive inn et spørsmålstegn bak stemmer det.. :)

Skrevet

Ja det begynner å nærme seg, og som jeg gleder meg :D Alle har fått så fint resultat også her inne. Jane Doe, dine var virkelig flotte, mye mer naturlige og skikkelig perfekte nå:) ser ut som du har tatt anatomiske denne gangen, stemmer det :)

Takk for det.. Mine er fortsatt runde... Siden jeg ikke har noe pupp øverst liksom.. haha Men nå er de høyprofil hadde moderat profil før.

Jeg tror de alle fleste får ett bra resultat så lenge man ikke overdriver størrelse. Jeg syns ikke det er pent med pupper ala Tine Valle og hu Heidi fra The Hills eller noe sånt. Men hver sin smak da :P

Skrevet

Her er min andre nye bh med spile, fra Sørbø. Den var visst i 70E den også :P

post-19781-1279923342,0028_thumb.jpg

Skrevet

Her er min andre nye bh med spile, fra Sørbø. Den var visst i 70E den også :P

Misunnelig :) Ønsker meg også masse fine bher:)

Skrevet

Jeg er en liten b cup nå (målt hos forhandler) men ser at andre med tilsvarende kaller seg a cup :gjeiper:

Jeg skal ha 260 under muskel, ville helst ha anatomiske men jg har ikke det påkrevde fylllet øverst .Kirurgen mente jeg burde ta 300 ,men er liten og tynn med langt blondt hår så vil ikke se for fake ut :gjeiper: men jeg gleder meg!!!

Skrevet

Ok da er vi nok ganske like, bare jeg er ganske høy..har heller ikke fylde øverst,mn han sa d vil bli fint fordi om så håper på d:) hvilken cup str håper du å få md 300gram da? Tenk nå er d snart din tur,spent på dine vegne,håper du forteller om op ol.og om hva du syntes om str:) lykke til:)

Skrevet (endret)

herreguud da jeg gleder meg til å få pupper!! :gjeiper: bare det å kunne fylle ut en bh eller bikini ordentlig skal bare bli helt herlig :rødme: ser alle dere her inne som allerede har opperert og fått såå fine resultater :jepp: gruer meg kjempekjempe masse til dagen jeg går inn gjennom dørene på Klinikk Stokkan, og tror sikkert jeg kommer til å gå litt i transe.. er litt bekymret for at jeg plutselig skal ombestemme meg og ikke tørre å utføre op. :sukk: men går vell sikkert bra :)

men må bare skrive det til alle dere her inne som har lagt inn bilder på forumet, kjempe fine pupper og hååper bare jeg får like bra resultat som det dere har fått! Gratulerer :) :)

Endret av Liinni
Skrevet

Ok da er vi nok ganske like, bare jeg er ganske høy..har heller ikke fylde øverst,mn han sa d vil bli fint fordi om så håper på d:) hvilken cup str håper du å få md 300gram da? Tenk nå er d snart din tur,spent på dine vegne,håper du forteller om op ol.og om hva du syntes om str:) lykke til:)

Meg du mener her eller??? For jeg skal ha 260 ,og regner med det blir en c egentlig :) Du skal ha anatomiske?

Skrevet

herreguud da jeg gleder meg til å få pupper!! :gjeiper: bare det å kunne fylle ut en bh eller bikini ordentlig skal bare bli helt herlig :rødme: ser alle dere her inne som allerede har opperert og fått såå fine resultater :jepp: gruer meg kjempekjempe masse til dagen jeg går inn gjennom dørene på Klinikk Stokkan, og tror sikkert jeg kommer til å gå litt i transe.. er litt bekymret for at jeg plutselig skal ombestemme meg og ikke tørre å utføre op. :sukk: men går vell sikkert bra :)

men må bare skrive det til alle dere her inne som har lagt inn bilder på forumet, kjempe fine pupper og hååper bare jeg får like bra resultat som det dere har fått! Gratulerer :) :)

Når skal du til op? og hvor mye skal du ha? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...