Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barstad er kjempeflink.. Han opererte meg og kjenner mange som er fornøyde med han:) De er veldig opptatt av det estetiske der.. Det liker jeg:)

De har ett godt rykte begge to, hele klinikken er jo bare helt super. Sykepleierene, og ja alt. Måten jeg ble tatt imot på og de jeg prata med var så utrolig hyggelige. Ble utrolig godt tatt vare på, og det er viktig. Har hørt mange skrekkhistorier :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener anatomiske bare har en profil ja...

Jepp, jeg fant papirene mine nå ;)

Det står ikke noe med profil nei, er dråpeformede anatomiske proteser 380 og 400 jeg har :jepp:

Skrevet

De har ett godt rykte begge to, hele klinikken er jo bare helt super. Sykepleierene, og ja alt. Måten jeg ble tatt imot på og de jeg prata med var så utrolig hyggelige. Ble utrolig godt tatt vare på, og det er viktig. Har hørt mange skrekkhistorier :gjeiper:

Har såååå positivt inntrykk ,kjøpt konfekt til Hanne (hun som booker timer) ,for jeg var et mareritt med å bestemme dato og hun var super søt

Skrevet

Har såååå positivt inntrykk ,kjøpt konfekt til Hanne (hun som booker timer) ,for jeg var et mareritt med å bestemme dato og hun var super søt

Hehe....søt du var da :klemmer:

Skrevet

Men hvem andre har dråpeformet, anatomiske proteser her? Bilder? :)

Skrevet

Helt enig med deg de.. Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd. :) Om de må fikses i seinere tid er det i alle fall ingen tvil om hvor jeg skal opereres:)

Skrevet

Ja hun er helt super :)

Skrevet

Som jeg skrev i det innlegget der jeg la inn bilder av min nye bh, så var hun på Change veldig ufin idag.

Jeg har tenkt litt over det, og har faktisk sendt en mail til Change om det.

Jeg var der noen uker etter op og kjøpte sporstbh, da fikk jeg god hjelp av en hyggelig dame, og hun visste jeg hadde nettopp fått silikon. Allikevel fikk jeg god service. Samme greia på butikken Sørbø.

Men, idag derimot.... Jeg visste jo ikke hvilken up jeg var, og ba om hjelpt til det. Jeg sa uten å nykke at jeg har hatt en brystforstørrelse og er usikker på cup størrelsen.

Det ekspeditrusen svarte til det var å heise opp øyenbryene til bak i nakken...

Jeg sa jeg vil gjerne prøve en push-up også, og det var hun meget motvillig til å la meg få prøve...

Jeg synes dette var skikkelig ubehagelig og ufint!

Skrevet

Som jeg skrev i det innlegget der jeg la inn bilder av min nye bh, så var hun på Change veldig ufin idag.

Jeg har tenkt litt over det, og har faktisk sendt en mail til Change om det.

Jeg var der noen uker etter op og kjøpte sporstbh, da fikk jeg god hjelp av en hyggelig dame, og hun visste jeg hadde nettopp fått silikon. Allikevel fikk jeg god service. Samme greia på butikken Sørbø.

Men, idag derimot.... Jeg visste jo ikke hvilken up jeg var, og ba om hjelpt til det. Jeg sa uten å nykke at jeg har hatt en brystforstørrelse og er usikker på cup størrelsen.

Det ekspeditrusen svarte til det var å heise opp øyenbryene til bak i nakken...

Jeg sa jeg vil gjerne prøve en push-up også, og det var hun meget motvillig til å la meg få prøve...

Jeg synes dette var skikkelig ubehagelig og ufint!

Bra du sier ifra! man skal forvente samme service uansett

Skrevet

Bra du sier ifra! man skal forvente samme service uansett

Ja... jeg ble så paff og overrasket da jeg har fått god behandlig der før... ikke kan jeg bytte sted å handle bher heller. Den eneste andre undertøysbutikken her har bare opp til 70DD..

Skrevet (endret)

Hørtes ikke bra ut Avalon, fint at du tar tak i det :)

Endret av elinpelin
Skrevet

Likte den videolinken du la ut her Pearlys :)

Var lett å se forskjell på de 3 forskjellige protesene, der anatomiske så utrolig flotte ut :)

Forresten kom jeg i prat med en bekjent av meg igår, og det kom plutselig fram at også hun hadde silikon! Så det er flere enn en tror, fordi du kan ikke se det på alle. Hun hadde anatomiske, 300 gram i hver og er kjempefornøyd! Hun er litt lavere enn meg, ca 168, men like smal overkropp, og hun fortalte meg at hun nå har en liten c og de ser kjempeflotte ut. Kan ikke se at det er silikon engang, og de ser store ut, men ikke silikonstore. Håper å få like!!! :rødme: :jepp:

Jaja Mirri, gjør deg klar for den store dagen imårå?? *Jackpot* :popcorn:

Skrevet

Likte den videolinken du la ut her Pearlys :)

Var lett å se forskjell på de 3 forskjellige protesene, der anatomiske så utrolig flotte ut :)

Forresten kom jeg i prat med en bekjent av meg igår, og det kom plutselig fram at også hun hadde silikon! Så det er flere enn en tror, fordi du kan ikke se det på alle. Hun hadde anatomiske, 300 gram i hver og er kjempefornøyd! Hun er litt lavere enn meg, ca 168, men like smal overkropp, og hun fortalte meg at hun nå har en liten c og de ser kjempeflotte ut. Kan ikke se at det er silikon engang, og de ser store ut, men ikke silikonstore. Håper å få like!!! :rødme: :jepp:

Jaja Mirri, gjør deg klar for den store dagen imårå?? *Jackpot* :popcorn:

Jeg er så misunnelig nååååååååååå :trist::sukk:

Om jeg er klar ja!!! LETT. Jeg har bestilt en sånn kortleser fra Norsk Tipping som gjør at jeg kan tippe hjemme, og den kom idag, så jeg tror jeg skal levere inn 20 kuponger til, så har jeg større sjangse for å vinne :fnise:

Når skulle du opereres sa du? Var det nå onsdag?

Skrevet

Jeg er så misunnelig nååååååååååå :trist::sukk:

Om jeg er klar ja!!! LETT. Jeg har bestilt en sånn kortleser fra Norsk Tipping som gjør at jeg kan tippe hjemme, og den kom idag, så jeg tror jeg skal levere inn 20 kuponger til, så har jeg større sjangse for å vinne :fnise:

Når skulle du opereres sa du? Var det nå onsdag?

Haha awesome!!! ;)

Skulle ønske at det va nå på onsdag!!!...MEEEN det er ikke før mandag 9 august. For må jobbe ferdig på min sommerjobb, få med meg glamaten og de siste festene før jeg skal ha masse hviletid.. Kjæresten kunne ikke bli med på op, pga han plutselig fikk sommerjobb og er nå stuck i den, men min søster skal passe på meg man-ons også håper jeg at jeg greier meg alene på hotell ons-tors, tror nok d går fint to dgr etter, hope so :-) Teller ned! :))

Skrevet

Haha awesome!!! ;)

Skulle ønske at det va nå på onsdag!!!...MEEEN det er ikke før mandag 9 august. For må jobbe ferdig på min sommerjobb, få med meg glamaten og de siste festene før jeg skal ha masse hviletid.. Kjæresten kunne ikke bli med på op, pga han plutselig fikk sommerjobb og er nå stuck i den, men min søster skal passe på meg man-ons også håper jeg at jeg greier meg alene på hotell ons-tors, tror nok d går fint to dgr etter, hope so :-) Teller ned! :))

Å, nei det var søstra mi som skulle til Oslo nå på onsdag, sånn var det :P hehe

Ja, men mandag 9.august er jo ikke lenge til!! Jeg håper bare de kan operere meg så fort som mulig etter jeg vinner i Lotto imorgen :fnise:

Off, jeg er alt for gira på noe som ikke er planlagt eller som er sikkert enda. Vet ikke om det er så bra :P

Håper på bra vær til Gladmaten hvertfall :D Idag var det jo ikke så ille :)

Skrevet

Nå har jeg betalt og er bare ni dager igjen :D :fnise:

gleder meg så mye at jeg ikke får sove. Er ikke så lenge til 9.8 Chriselle

Skrevet

Har fått mail tilbake fra Change Stavanger, hvor de beklaget det som skjedde, at de tok slikt alvorlig og ville vite når på dagen jeg var der og hvordan ekspditrusen så ut :popcorn:

Skal man selge bher, er man avhengig av at det finnes folk med pupper, uansett hvordan puppene ble til!

Skrevet

Likte den videolinken du la ut her Pearlys :) Var lett å se forskjell på de 3 forskjellige protesene, der anatomiske så utrolig flotte ut :)Forresten kom jeg i prat med en bekjent av meg igår, og det kom plutselig fram at også hun hadde silikon! Så det er flere enn en tror, fordi du kan ikke se det på alle. Hun hadde anatomiske, 300 gram i hver og er kjempefornøyd! Hun er litt lavere enn meg, ca 168, men like smal overkropp, og hun fortalte meg at hun nå har en liten c og de ser kjempeflotte ut. Kan ikke se at det er silikon engang, og de ser store ut, men ikke silikonstore. Håper å få like!!! :rødme: :jepp: Jaja Mirri, gjør deg klar for den store dagen imårå?? *Jackpot* :popcorn:

Ja mine både ser helt ekte ut og kjennes ekte ut :nigo: Det er ikke alle som vet det men snakker jeg med venner å jeg sier jeg har gjort det så tror de meg ikke. For de ser virkelig helt ekte ut, vil jeg si vertfall :jepp:

Skrevet

:tristbla:

Har fått mail tilbake fra Change Stavanger, hvor de beklaget det som skjedde, at de tok slikt alvorlig og ville vite når på dagen jeg var der og hvordan ekspditrusen så ut :popcorn:

Skal man selge bher, er man avhengig av at det finnes folk med pupper, uansett hvordan puppene ble til!

Opplevde faktisk noe liknende som deg når eg var og skulle prøve en kjole for noen dager siden :tristbla: Jenta som var i butikken hjelpte meg med di stropene på kjolen men puppene flaut litt ut på sidene om du skjønner. Sa at eg skulle klare og fikse det på en måte med en bh eller noe.

Da sa ho: Ja bare du ikke fikser heeeelt på det!!!

Jævla frekke f... spør du meg. Fattet jo godt hva ho mente.

Hva i alle dager er det med alle som er SSSÅÅÅÅÅÅ jævla messunelige!!!

Skrevet

:klemmer:

Nå har jeg betalt og er bare ni dager igjen :D :fnise:

gleder meg så mye at jeg ikke får sove. Er ikke så lenge til 9.8 Chriselle

Bare gled deg masse :klemmer: Er seriøst det beste eg har gjort i hele mitt liv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...