Gjest ElCaramba Skrevet 10. januar 2007 #1201 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hei RosaMirabella! Håper du fikk sove litt inatt Har du hattmye vondt? Ta to i slengen, med litt mat i magen først, det funker! Så slipper du å ha vondt, det gjør alt så mye kjedeligere Ønsker deg god bedring!! Er du fornøyd ellers? Med str og sånn? Er spent å se, det er sikkert superlekkert!! (hadde så mange rare skriveleifer her, at jeg måtte endre litt, så ut som et annet språk til tider her! ) Endret 10. januar 2007 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 10. januar 2007 #1202 Del Skrevet 10. januar 2007 det hele er litt uvirkelig, tenk at jeg er med i silikonklubben nå!!!!!! ElCaramba: jeg føler ikke jeg har så mye vurderingsgrunnlag, om jeg er fornøyd eller ikke, for det er fullt av bandasjer og så vet jeg jo at de kommer til å krympe når hevelsen går ned. men jeg håper på å like det endelige resultatet!! jeg sitter å kjenneer utenpå bandasjen hele tiden, er så herli å kjenne at det er boobs der;) klem til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 10. januar 2007 #1203 Del Skrevet 10. januar 2007 Tok du under muskel...? I seeee.... Ja da er det noen dager til du får et nogenlunde inntrykk. Men det er så spennende, får du ikke kriblinger i magen av å kjenne at det er noe der? Jeg var helt surrete jeg Tok over muskel jeg da, og klarte ikke å la være å se, måtte se med en gang, WOW var vel min første tanke, hehe. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 10. januar 2007 #1204 Del Skrevet 10. januar 2007 Glemte å skrive (Hadde anledning til det, hadde jo kun små kompresser...) God bedring videre! Må løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina79 Skrevet 10. januar 2007 #1205 Del Skrevet 10. januar 2007 Hello ladies! Kristina heter jeg og er lykkelig nyoperert! Supert forum her, glad jeg fant den Jeg fikk nye etterlengtede pupper i går på Fornebuklinikken kl 13, som jeg forøvrig anbefaler på det varmeste på alle måter! Har ammet 2 barn og hadde et mildt sagt stusselig puppestell en A-Cup var nesten å overdrive, men nå er jeg C-Cup! Superfornøyd! Fikk 280ml i hver pupp over muskelen. Gikk veldig greit alt sammen og har ikke hatt særlig vondt, bare "melkespreng". Overrasket over hvor fin form jeg var etter inngrepet, og er det fremdelse. Tok en pinex forte igår kveld for å være sikker på å få sove godt, og det gjorde jeg. Har ikke hatt behov for smertestillende idag. Vært mye sittende i sofaen, men også oppe og gått innimellom uten at det har plaget meg bortsett fra at det strammer litt når jeg gjør visse bevegelser. Gleder meg så til å se dem skikkelig uten kompress og teip, og ikke minst i en litt mer sexy bh enn jeg har nå Rosa M; hvordan er formen din? Vært hyggelig å holde kontakten her med deg siden vi er på omtrent samme stadium. Uansett, kommer til å følge med her fremover Ha det bra så lenge! Kristina :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #1206 Del Skrevet 10. januar 2007 Heisann Rosa, Kristina og Molly Gratulerer så masse med nye pupper !! Det er så utrolig gøy med 3 nyopererte til her på forumet. Håper dere vil dele mange tanker og erfaringer med oss i tiden fremover Løvinne og Melinda: Gled dere, og stup ut i det . Denne beslutningen vil dere trolig aldri angre. Alt jeg angrer, er at jeg ikke gjorde det tidligere :rosasmil: Jeg ble operert under muskel for akkurat 1 uke siden idag, og har allerede vært på jobb 2 dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 10. januar 2007 #1207 Del Skrevet 10. januar 2007 Enig med Crianza her ( Så bra du er i god form!!! Himmel du er jo superwoman!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina79 Skrevet 10. januar 2007 #1208 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja du, Crianza, er supersprek! Så bra da! Må bare komme med en rettelse (ikke for å skryte på meg større pupper ) Jeg fikk 295cc ikke 280 som jeg skrev. Går litt i surr når jeg har sittet og lest her på forumet i halve dag om de forskjellige puppestørrelsene, hehe. Kristina:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 10. januar 2007 #1209 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Tok du under muskel...? I seeee.... Ja da er det noen dager til du får et nogenlunde inntrykk. Men det er så spennende, får du ikke kriblinger i magen av å kjenne at det er noe der? Jeg var helt surrete jeg Tok over muskel jeg da, og klarte ikke å la være å se, måtte se med en gang, WOW var vel min første tanke, hehe. Klem ← nei, nå utrykte jeg meg litt utydelig, jeg tok OVER muskel. men i papirene mine står det at det vil være litt hevelse de første ukene? eller vil de være ca slik som dette? str jeg har nå er iallfall himmelsk!! jeg er helt i skyene! skulle hatt puppetreff vi damene her inne en gang Kristina: ja så spennende at vi tok samme dag!! jeg la inn 240 over muskel, bare 55 ml mindre enn deg og jeg hadde veldig lite i utgangspunktet, kanskje egentlig aa, eller noe sånn.. Endret 10. januar 2007 av Rosa Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 10. januar 2007 #1210 Del Skrevet 10. januar 2007 Kristina: Kjekt å lese din rapport her inne Rosa: God ide med en venninne, skal jammen se det ordner seg da Jeg er så puppesyk at jeg må få medisiner Men så skulle jeg og kommet meg en tur til Bergen på konsultasjoner da. Vet jo jeg kan ta over telefon og sende bilde, men føler vel det blir best å komme så legen kan vurdere rett størrelse, eller kan det og funke med bare bilder tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina79 Skrevet 10. januar 2007 #1211 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Løvinne! Ganske sikker på at du kan sende bilde og snakke med dem over telefon. Vet at det var et alternativ på Fornebuklinikken. Uansett skal du snakke med kirurgen før du opereres, og kommer da frem til endelig str ect. Så dreven som de er, går det helt fint! Men du ringer sikkert til dem så du får det bekreftet. Til dere nyopererte: et lite tips er å skrive dagbok om formen, vondter og ellers annet relevant i forhold til operasjonen. Ikke minst spørsmål til kirurgen på kontrolltimen. jeg syns ihvertfall det er veldig greit. Ikke så lett å huske alt som skjer den første tiden Kristina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 10. januar 2007 #1212 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer med nye pupper alle dere nyopererte :D dette blir en spennende tid gitt Nå har jeg hatt pupper i 4 uker og guud så deilig det er å ha litt pupp å ta i.. haha Leste inne på forumet til kirurgen min, og der står det at de med over muskel kan begynne å trene osv etter 4 uker, så det er jo helt superbra. Tør ikke løfte armene over hodet ennå, selom det er lov nå etter 4 uker, men er så redd for kapsel.. Om natten så sover jeg på siden, og jeg snur å vender på meg som bare det, tror ikke det er lenge til jeg klarer å sove på magen.. Om det er flere som vil se bilder er det bare å si ifra.. husker ikke alle jeg har sendt til.. kos kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #1213 Del Skrevet 10. januar 2007 Enig med Crianza her ( Så bra du er i god form!!! Himmel du er jo superwoman!! ) ← Oi superwoman er nok å ta vel hardt i Føler at jeg er i god form, men tar jo livet med ro. Har hatt stillesittende arbeid de 2 siste dager, og skal ha fri frem til tirsdag nå Har lite smerter i brystene, men det svir og klør i sårene. Dessuten synes jeg sportsbh'n min gnager meg veldig, spesielt ved sårene. Det gjør vondt, klage klage, og jeg vurderer å kjøpe en sportsbh som går lengre nedover brystet. Har Triumph tri-action nå. Ellers så har jeg fått grusomt vondt i ryggen, og sover veldig dårlig om natten. Tror dette også kommer av at jeg spente meg så veldig de første dagene etter op, og kanskje litt ennå... Jeg har ikke fått beskjed av legen om å ikke løfte armene over hodet men er jo litt redd for å gjøre det likevel ettersom noen av dere har fått denne beskjeden. Gjelder det forresten for dere alle? At dere har fått beskjed om dette altså. Blir litt forvirret av at det gis ut varierende info ved klinikkene. Når kan man eventuelt begynne å løfte armene igjen da?? Håper det går bra med dere nyopererte. Ta en dag av gangen. Hver dag blir bare bedre enn den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 10. januar 2007 #1214 Del Skrevet 10. januar 2007 Spørsmål til Kristina: Var det du som valgte å legge in foran muskeln eller var det din lege som anbefalte det? Det høres nemlig ut som om du 'var' i samme situasjon som meg. Veldig små pupper, amming... Jeg har lurt på om jeg burde legge inn bak muskeln for at de ikke skal vises så godt, men nå blir jeg usikker.. Hvorfor valgte du å gjøre slik du gjorde?? Hvis dere andre også har svar på dette så skriv gjerne dere og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #1215 Del Skrevet 10. januar 2007 Har akkurat fått lastet opp min egen avatar. Så stolt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 10. januar 2007 #1216 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk beskjed om å ikke løfte armene over hodet,løfte tungt osv de første 4 ukene.. Jeg skifta teipen i dag, for den hadde løsna, og dra ble resten av skorpen med på teipen (hadde skorpe fra blodet som kom første dagen) Under denne en store skorpen ytterst på såret, så var det to hull inn i puppen :O:S Og arret er tykkere der.. ser ut som en dårlig syjobb dette altså... på andre puppen synes ikke arret nesten og på den med de hullene, så synes ikke arret noe særlig der heller bortsett fra, ja de hullene... haha... hva gjør jeg med det da? vil ikke ha et stort og tykt arr der, når resten er så fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1217 Del Skrevet 10. januar 2007 LostS0ul: Noen steder får man gratis arrkorreksjon har jeg hørt, men jeg vet ikke hvilke.. Du får se det an litt.. Jeg fikk gliper i sømmen min og, men det har retta seg fint nå Til dere nyopererte: Så morsomt med nye her inne Del erfaringer i vei, det er kjempegøy å lese For snart 4 måneder siden var jeg i samme båt også, tiden går veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 10. januar 2007 #1218 Del Skrevet 10. januar 2007 LostS0ul: Noen steder får man gratis arrkorreksjon har jeg hørt, men jeg vet ikke hvilke.. Du får se det an litt.. Jeg fikk gliper i sømmen min og, men det har retta seg fint nå Til dere nyopererte: Så morsomt med nye her inne Del erfaringer i vei, det er kjempegøy å lese For snart 4 måneder siden var jeg i samme båt også, tiden går veldig fort ← Hmm.. Da skal jeg høre med kirurgen min... for det er virkelig ikke noe fint med to store søkk under puppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 #1219 Del Skrevet 10. januar 2007 Her inne likte jeg meg Jeg vil også ha nye pupper.. Jeg er en B cup nå, og har egnetlig fine, faste bryster, men vil bare ha dem større. Er en liten D mye...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 10. januar 2007 #1220 Del Skrevet 10. januar 2007 Her inne likte jeg meg Jeg vil også ha nye pupper.. Jeg er en B cup nå, og har egnetlig fine, faste bryster, men vil bare ha dem større. Er en liten D mye...? ← Tja.. jeg synes ikke D-cup er for mye men jeg liker store pupper da.. Du burde tenke deg nøye om før du gjennomgår en operasjon.. det kan skje at du kan få komplikasjoner, og da må du vurdere nøye om det er verdt å ofre de du har nå. som du sier så har du pene pupper og b - cup er jo ikke så lite.. Tenk iallefall gjennom det før du bestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå