Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fine! hvor mye la du inn igjen?

Takk!

240 og 260g, var en b fra før.

Endret av Avalon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg endelig fått fingen ut og målt meg!

Gikk på Change, kjøpte bare en bh med spile der fordi hun som var på jobb idag var igrunn litt frekk....gikk på Sørbø etterpå, men der hadde de ikke str, men fant en som var en cup mindre og som ikke strammet øverst på puppene så den gikk.

Slenger med to skryte bilder, denne bhen her er den jeg kjøpte på change (til tross for at dama var frekk..)

YOU ARE LOOKING AT A 70 E :eeeh:

Misunnelig :tommelopp:

Jeg ser frem til å få meg sånne jeg og! <3

Skrevet (endret)

Heia:)Jeg har en venninne som har op seg på Nobel og ser så fint ut og siden jeg fikk godt inntrykk av plassen valgte jeg de selv om jeg må reise inn dit..så derfor har jeg ikke oppsøkt noen av klinikkene her i området. Men jeg kjenner til en som blei veldig fornøyd hos Colosseum i stavanger vertfall:) Jeg prøvde med risposer igår, prøvde å vise typen og meg selv forskjellen på 280gram og 300gram og det er jo ganske stor forskjell syntes jeg. Syntes 300 ser veeldig stort ut, men samtidig blir jeg litt forelsket i str også;) Men på andre siden, tar jeg 300 blir det nok helt sprengt og da blir det nok litt lite bevegelighet. men kirurgen sa at 300 blir liten c cup og det er jo kjipt å ta 280 og ende opp med b-cup når jeg først legger meg under kniven.. Kanskje jeg skal tenke som Jane doe her å ta mer i senere når det er plass.. Jane doe, hvordan blir det med arrene etter 2 gangs operasjon? blir de større?

Men men denne gangen SKAL jeg tørre å legge meg under kniven. Gleder meg masse samtidig som det er skummelt!;) 9 august- ikke lenge til! Seff skal jeg skrive update hvordan det går:-) skulle ønske du også tok samtidig med meg så kunne vi ha sammenlignet formen etc siden vi har samme mål og ønsker lik str ;)Tipp Lotto i helgen:p

Hei:)

Arrene blir de samme. de skjærer ut det gamle arrvevet og lager nytt arr.. Jeg hadde maks plass til 260. Han måtte presse de inn, men jeg hadde ikke pupper :P

Jeg fikk en 70 D av 260 ml. Så det er stor forskjell på hvordan man er i kroppen fra før. Veit ikke om du har sett bildene mine? Skal prøve å få tatt noen nye nå å .. Sammenligne litt med rett etter op. Jeg er 170 cm høy og veuer 58 kg. Er slank vil jeg si :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Har de fleste av dere følesene i brystvortene med en gang etter OP?

Det gikk vel en ukes tid på meg tror jeg..

Skrevet (endret)

Nå har jeg endelig fått fingen ut og målt meg!

Gikk på Change, kjøpte bare en bh med spile der fordi hun som var på jobb idag var igrunn litt frekk....gikk på Sørbø etterpå, men der hadde de ikke str, men fant en som var en cup mindre og som ikke strammet øverst på puppene så den gikk.

Slenger med to skryte bilder, denne bhen her er den jeg kjøpte på change (til tross for at dama var frekk..)

YOU ARE LOOKING AT A 70 E :eeeh:

Nice.. Lurer på hva jeg blir.. Den DD cupen jeg har nå blir det litt dobbeltpupp av.. :P Skal måle meg når den tid kommer , men det er en stund til enda.. hehe..

men jeg har agt merke til at butikker som ikke har DD har E og de som ikke har E har DD.. Er det den samme størrelsen?

Endret av JaneDoe
Skrevet

Har følelse i hele puppen eg og der eg har tatt keisersnitt :goodbye::goodbye: Føler meg veldig heldig der.må ha gode nerver som er flinke g finne hverandre :sjenert: Er verre med arret,det er rødt enda det er 3mnd siden op :tristbla:

Jeg tror jeg begynner å få mer følelse, har følelse i puppene, men dette er snakk om kun brystvorta :gjeiper: Å det er på den puppen som var minst, som da ble mest sprengt etter OP.

Arrene mine ser jeg ikke lengre :danse:

ja, hadde vi ikke samme mål da? 173 høy, 66 kg, A-cup/liten B, vil ha betydelig større, men ikke se fake og sprengt ut?ja, jeg har hørt av ei venninne som har ei venninne som har tatt under muskelen, og hun hadde så vonst lenge etterpå at du klarte faktisk ikke kjøre bil eller klappe i hendene.. så det tar lengre tid før smertene går over om du tar under muskelen. Så jeg vil IKKE ta under muskelen :S men det e jo mindre sjangse for ripling, og de føles mykere om du har dem under muskelen. Slik jeg har forstått da.. men, jeg regner med siden jeg ikke ha så store pupper fra før av, at jeg må ta under muskelen jeg også :SVenninnen min hadde 5 dager før hun var tilbake på skole og jobb..men hun tok over muskelen da! Men tror det også er fra person til person..

Jeg tok under muskelen, hadde kun vondt da jeg våknet opp etter narkosen. Da sa jeg at jeg hadde litt vondt å fikk smertestillende, etter det hadde jeg aldri vondt. Bare litt stiv og støl og dagen etter OP ble det Oslo shopping :fnise: Tok jo det selfølgelig med ro men var i topp form :nigo:

Triana Iglesias har anatomiske. fun fact :P hennes er drit fine

Jeg fant noen bilder av henne som jeg printet ut og tok med meg faktisk, sa jeg ville ha slike :fnise:

Jeg hadde aldri konsultasjon heller, kun over telefon pga av avstandene. Og jeg vil si jeg fikk meg ganske så nøyaktig lik det resultatet jeg ville ha, utrolig fornøyd med Dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken :biggrin:

Skrevet

Jeg tror jeg begynner å få mer følelse, har følelse i puppene, men dette er snakk om kun brystvorta :gjeiper: Å det er på den puppen som var minst, som da ble mest sprengt etter OP.

Arrene mine ser jeg ikke lengre :danse:

Jeg tok under muskelen, hadde kun vondt da jeg våknet opp etter narkosen. Da sa jeg at jeg hadde litt vondt å fikk smertestillende, etter det hadde jeg aldri vondt. Bare litt stiv og støl og dagen etter OP ble det Oslo shopping :fnise: Tok jo det selfølgelig med ro men var i topp form :nigo:

Jeg fant noen bilder av henne som jeg printet ut og tok med meg faktisk, sa jeg ville ha slike :fnise:

Jeg hadde aldri konsultasjon heller, kun over telefon pga av avstandene. Og jeg vil si jeg fikk meg ganske så nøyaktig lik det resultatet jeg ville ha, utrolig fornøyd med Dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken :biggrin:

Ja se der!!! Jeg har hørt at han skal være super flink!! Har hørt andre som har operert hos han og ikke hatt smerter etterpå.. Det er han jeg vurdere å få fikset puppene hos :D Nå ble jeg kjempe glad :D :D

Jeg vurdere også å ta med meg bilder av noe slikt som jeg vil ha, for jeg klarer liksom ikke helt å forklare hvordan jeg vil ha dem. Men da er jeg ikke så redd for å legge under muskelen likevel :) Det står jo på hjemmesidene til Fornebuklinikken at over 50% av innleggene blir lagt under muskelen. Jeg får kanskje høre med han hva han mener :) Da skal jeg også ta konsultasjon over telefon :)

Tusen takk for at du sa dette, det hjalp veldig :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg skulle liksom sjekke for en stund siden i papirene mine om jeg hadde moderat eller høy profil. Men er enda ikke funnet de, men vet i hvilken skuffe de ligger :gjeiper: Ble så nysjerrig nå at jeg skal finne de i kveld. Kom over denne 3D filmen, var jo litt artig å se behandlingen. For de som takler å se slikt da, selv om det ikke er en ekte film :gjeiper:

Men moderat og høy profil er ikke det bare for de som har runde proteser? Jeg har jo dråpeformede (anatomiske proteser)

Endret av Pearlys
Skrevet

Ja se der!!! Jeg har hørt at han skal være super flink!! Har hørt andre som har operert hos han og ikke hatt smerter etterpå.. Det er han jeg vurdere å få fikset puppene hos :D Nå ble jeg kjempe glad :D :D

Jeg vurdere også å ta med meg bilder av noe slikt som jeg vil ha, for jeg klarer liksom ikke helt å forklare hvordan jeg vil ha dem. Men da er jeg ikke så redd for å legge under muskelen likevel :) Det står jo på hjemmesidene til Fornebuklinikken at over 50% av innleggene blir lagt under muskelen. Jeg får kanskje høre med han hva han mener :) Da skal jeg også ta konsultasjon over telefon :)

Hei jeg ble opperert av Dr Shistad ,21 juni ,er kjempefornøyd:) Tok ikke noe av de sterke smertestillende kun paraseth og de man måtte ta i to dager . Jeg la over muskel 350 i det ene og 280 i det andre . Klinikken ringte meg et par dager før oppr for å høre om jeg hadde flere spørsmål og dagen etter oppr for å høre hvordan det gikk med meg :) Kan på det varmeste anbefale klinikken :)

Skrevet

Kjempe hyggelig mann altså, jeg begynte å tenke på å ta silion etter min størstemann som er snart 6 år. Begynte å lese da på forskjellige forum og begynte da og tenke. Leste så utrolig mye posetivt om fornebuklinikken og Dr.Pål Schistad da at det var ingen tvil i hva valget falt på. Også pga av livstidsgarantien de har som ingen andre har :jepp: Så da jeg ringte og bestilte time sa jeg at jeg ville ha han som kirurg og ikke han andre som jeg nå ikke husker navnet på.

Skrevet

Når skal du til OP Mirri?:)

*flau* nei jeg vet ikke enda :P jeg prøver å fikse meg penger nå sånn at det skal bli ganske snart. Har nylig tatt sertifikatet til bil, så det endte jo opp med en del minus på kreditkortet, så vil ikke ta pupper på avbetaling. Så jeg har nå søkt meg helgejobb i tillegg til 100% stillingen jeg har i ukedagene :S så SÅ mye vil jeg ta silikon!! Håper det blir så fort som mulig :) Skader jo ikke å undersøke og fiske etter litt info først, så er jeg klar til dagen kommer :)

Skrevet

Kjempe hyggelig mann altså, jeg begynte å tenke på å ta silion etter min størstemann som er snart 6 år. Begynte å lese da på forskjellige forum og begynte da og tenke. Leste så utrolig mye posetivt om fornebuklinikken og Dr.Pål Schistad da at det var ingen tvil i hva valget falt på. Også pga av livstidsgarantien de har som ingen andre har :jepp: Så da jeg ringte og bestilte time sa jeg at jeg ville ha han som kirurg og ikke han andre som jeg nå ikke husker navnet på.

Ja, det er det jeg også har hørt, så jeg vil også ha han :)

Ja, jeg leste ikke noe om en livstidsgaranti, men en 5 års garanti der de fjerner, fikser og bytter ut implantatene om noe skulle skje, uten ekstra kostnader, og de var de eneste som hadde så lang garanti :) Så, ingen tvil lengre, jeg skal ta hos Fornebuklinikken :) Selv om jeg bor i Stavanger og ville ta her. Men tror en Oslo-tur er verdt det :)

Skrevet

Hei jeg ble opperert av Dr Shistad ,21 juni ,er kjempefornøyd:) Tok ikke noe av de sterke smertestillende kun paraseth og de man måtte ta i to dager . Jeg la over muskel 350 i det ene og 280 i det andre . Klinikken ringte meg et par dager før oppr for å høre om jeg hadde flere spørsmål og dagen etter oppr for å høre hvordan det gikk med meg :) Kan på det varmeste anbefale klinikken :)

Høres fantastisk ut :) Jeg er glad mange kan anbefale dem da det er der jeg er mest interessert i å få dette utført :)

Skrevet

Ja, det er det jeg også har hørt, så jeg vil også ha han :)Ja, jeg leste ikke noe om en livstidsgaranti, men en 5 års garanti der de fjerner, fikser og bytter ut implantatene om noe skulle skje, uten ekstra kostnader, og de var de eneste som hadde så lang garanti :) Så, ingen tvil lengre, jeg skal ta hos Fornebuklinikken :) Selv om jeg bor i Stavanger og ville ta her. Men tror en Oslo-tur er verdt det :)

Bor selv i Møre&Romsdal, Kristiasund så ja...absolutt verdt turen og ja, ALT :biggrin:

Om livstidgarantien: :)

Fornebuklinikken benytter leverandører som gir sine brystinnlegg livstidsgaranti. Selve produktet erstattes av produsenten ved eventuelle feil, men ikke operasjonskostnaden.

Garantien gjelder:

1. Brystinnlegget skiftes kostnadsfritt hvis det ved MR påvises skader på protesen innen 5 år.

2. Den som ønsker å fjerne innleggene (meget sjelden), får dette utført uten kostnader innen 5 år.

3. Kostnadsfri operasjon av hard kapseldannelse (Baker grad 3 og 4) utføres i løpet av en periode på 5 år, regnet fra første gangs operasjon. Garantien forlenges ikke etter utført kapseloperasjon, eller om du ønsker å bytte proteser til annen størrelse.

4. Ved bytte av eldre innlegg med eller uten annen korreksjon (for eksempel brystløft, kapselfjerning og lignende.), gis 1 års garanti ved hard kapseldannelse (Baker grad 3 og 4).

5. Garantien omfatter silikon- og PU-innlegg .

6. Våre garantier gjelder selv ved gravidited i løpet av ovennevnte 5-årsperiode.

Garantien gjelder ikke:

1. Dersom du er operert med brystimplantater ved annen klinikk.

Krav til kvinnen for at garantien skal gjelde:

1. Følge de pålegg som gis i forbindelse med operasjonen.

2. Følge klinikkens kontrollprogram (kostnadsfritt).

3. At man tar omgående kontakt hvis man skulle få et problem, og lar seg undersøke av en av Fornebuklinikkens kirurger, samt gjennomfører nødvendige tilleggsundersøkelser.

4. Eventuell ny operasjon foretas ved Fornebuklinikken

Skrevet

Bor selv i Møre&Romsdal, Kristiasund så ja...absolutt verdt turen og ja, ALT :biggrin:

Om livstidgarantien: :)

Fornebuklinikken benytter leverandører som gir sine brystinnlegg livstidsgaranti. Selve produktet erstattes av produsenten ved eventuelle feil, men ikke operasjonskostnaden.

Garantien gjelder:

1. Brystinnlegget skiftes kostnadsfritt hvis det ved MR påvises skader på protesen innen 5 år.

2. Den som ønsker å fjerne innleggene (meget sjelden), får dette utført uten kostnader innen 5 år.

3. Kostnadsfri operasjon av hard kapseldannelse (Baker grad 3 og 4) utføres i løpet av en periode på 5 år, regnet fra første gangs operasjon. Garantien forlenges ikke etter utført kapseloperasjon, eller om du ønsker å bytte proteser til annen størrelse.

4. Ved bytte av eldre innlegg med eller uten annen korreksjon (for eksempel brystløft, kapselfjerning og lignende.), gis 1 års garanti ved hard kapseldannelse (Baker grad 3 og 4).

5. Garantien omfatter silikon- og PU-innlegg .

6. Våre garantier gjelder selv ved gravidited i løpet av ovennevnte 5-årsperiode.

Garantien gjelder ikke:

1. Dersom du er operert med brystimplantater ved annen klinikk.

Krav til kvinnen for at garantien skal gjelde:

1. Følge de pålegg som gis i forbindelse med operasjonen.

2. Følge klinikkens kontrollprogram (kostnadsfritt).

3. At man tar omgående kontakt hvis man skulle få et problem, og lar seg undersøke av en av Fornebuklinikkens kirurger, samt gjennomfører nødvendige tilleggsundersøkelser.

4. Eventuell ny operasjon foretas ved Fornebuklinikken

å, der står det ja :D har klart å hoppe over den første setningen der :sjenert:

Skrevet

Jeg ville også egentlig ha han ,men endte med Barstad ,siden Schistad har ferie da jeg skal op. blæh

Skrevet

Jeg ville også egentlig ha han ,men endte med Barstad ,siden Schistad har ferie da jeg skal op. blæh

Blir nok bra uansett :D

Skrevet

Jeg skulle liksom sjekke for en stund siden i papirene mine om jeg hadde moderat eller høy profil. Men er enda ikke funnet de, men vet i hvilken skuffe de ligger :gjeiper: Ble så nysjerrig nå at jeg skal finne de i kveld. Kom over denne 3D filmen, var jo litt artig å se behandlingen. For de som takler å se slikt da, selv om det ikke er en ekte film :gjeiper:

Men moderat og høy profil er ikke det bare for de som har runde proteser? Jeg har jo dråpeformede (anatomiske proteser)

Jeg mener anatomiske bare har en profil ja...

Skrevet

Blir nok bra uansett :D

Barstad er kjempeflink.. Han opererte meg og kjenner mange som er fornøyde med han:) De er veldig opptatt av det estetiske der.. Det liker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...