Avalon Skrevet 21. juli 2010 #12141 Skrevet 21. juli 2010 Har de fleste av dere følesene i brystvortene med en gang etter OP? Jeg hadde i grunn ikke det. Etter noen uker ble de hypersensitive. Etter det hadde jeg litt følelse i høyre brystvorte og null i venstre (ca3mnd etter op). Men nå (6mnd siden op) har jeg følelse i begge
Pearlys Skrevet 21. juli 2010 #12142 Skrevet 21. juli 2010 Jeg hadde i grunn ikke det. Etter noen uker ble de hypersensitive. Etter det hadde jeg litt følelse i høyre brystvorte og null i venstre (ca3mnd etter op). Men nå (6mnd siden op) har jeg følelse i begge Jeg hadde følelse i bare den ene, den som var minst som det ble lagt i mest har jeg faktisk enda ikke følelse i
Avalon Skrevet 21. juli 2010 #12143 Skrevet 21. juli 2010 Jeg hadde følelse i bare den ene, den som var minst som det ble lagt i mest har jeg faktisk enda ikke følelse i Kirurgen min sa at det kan ta 6mnd før nervene eventuellt finner sammen igjen, men noen fester seg ikke igjen. Slik er det ved alle operasjoner. Søstera mi har null følelse i buken etter keisersnitt
Pearlys Skrevet 21. juli 2010 #12144 Skrevet 21. juli 2010 Kirurgen min sa at det kan ta 6mnd før nervene eventuellt finner sammen igjen, men noen fester seg ikke igjen. Slik er det ved alle operasjoner. Søstera mi har null følelse i buken etter keisersnitt Han sa opp mot 1 år til meg, men nå er det gått 13 mnd så tror det toget er gått. Men er dette prisen for dette så gjør det meg ikke noe i det hele tatt. Hadde noen sagt det i forveien at det hadde sjedd meg og at jeg hadde måttet levet med det hadde jeg gjort det igjen uten å blunke :gjeiper: Hadde ett lite håp om at jeg kjente noen for en ukes tid siden....føler noe men ikke slik det skal være. Kansje det er på vei tilbake? Er det mulig så sent?
Avalon Skrevet 22. juli 2010 #12145 Skrevet 22. juli 2010 Han sa opp mot 1 år til meg, men nå er det gått 13 mnd så tror det toget er gått. Men er dette prisen for dette så gjør det meg ikke noe i det hele tatt. Hadde noen sagt det i forveien at det hadde sjedd meg og at jeg hadde måttet levet med det hadde jeg gjort det igjen uten å blunke :gjeiper: Hadde ett lite håp om at jeg kjente noen for en ukes tid siden....føler noe men ikke slik det skal være. Kansje det er på vei tilbake? Er det mulig så sent? Det kan jo godt være Hvis ikke, så tenkt på alt du kan gjøre med den brystvorta, du kan pierce den uten at du kjenner det (det er jævlig vondt), eller du kan tattovere et smilefjes Tenke posetivt
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12146 Skrevet 22. juli 2010 koster 40, så jeg tjente 5 kr på det hehe Heilt konge Mirri! Haha 5 kr e en bra begynnelse;) Ja prøv med risen du også, spent på din reaksjon Men hva er dine mål nå igjen? Var det slik at vi hadde samme utgangspunkt?? Jeg gleder meg masse nå. Men igjen frister vilt å velge 300, tror jeg skal ringe kirurgen på forhånd før jeg drar inn å høre igjen ang bevegelighet på herlighetene;) Ellers så stakk jeg innom Nobel fordi jeg studerer i Oslo så da passet det greit å stikke innom:) men jeg skal tilbake til Stavanger etter op fordi jeg skal ha et halvår her hjemme før det er tilbake i Oslo igjen:) Men jeg lurer på hvordan formen blir dagene etter op, for siden jeg skal ta under muskel så har jeg hørt det blir mer pain! Op er på mandag og jeg håper å reise hjem igjen fredag.. hva tror dere jenter? hvordan var formen hos dere andre som har op under muskel? zombie i en hel uke eller er det bare op dagen og dag 2 som er megapain??
pluske83 Skrevet 22. juli 2010 #12147 Skrevet 22. juli 2010 Har de fleste av dere følesene i brystvortene med en gang etter OP? Har følelse i hele puppen eg og der eg har tatt keisersnitt Føler meg veldig heldig der. må ha gode nerver som er flinke g finne hverandre Er verre med arret,det er rødt enda det er 3mnd siden op
Mirri Skrevet 22. juli 2010 #12148 Skrevet 22. juli 2010 Heilt konge Mirri! Haha 5 kr e en bra begynnelse;) Ja prøv med risen du også, spent på din reaksjon Men hva er dine mål nå igjen? Var det slik at vi hadde samme utgangspunkt?? Jeg gleder meg masse nå. Men igjen frister vilt å velge 300, tror jeg skal ringe kirurgen på forhånd før jeg drar inn å høre igjen ang bevegelighet på herlighetene;) Ellers så stakk jeg innom Nobel fordi jeg studerer i Oslo så da passet det greit å stikke innom:) men jeg skal tilbake til Stavanger etter op fordi jeg skal ha et halvår her hjemme før det er tilbake i Oslo igjen:) Men jeg lurer på hvordan formen blir dagene etter op, for siden jeg skal ta under muskel så har jeg hørt det blir mer pain! Op er på mandag og jeg håper å reise hjem igjen fredag.. hva tror dere jenter? hvordan var formen hos dere andre som har op under muskel? zombie i en hel uke eller er det bare op dagen og dag 2 som er megapain?? ja, hadde vi ikke samme mål da? 173 høy, 66 kg, A-cup/liten B, vil ha betydelig større, men ikke se fake og sprengt ut? ja, jeg har hørt av ei venninne som har ei venninne som har tatt under muskelen, og hun hadde så vonst lenge etterpå at du klarte faktisk ikke kjøre bil eller klappe i hendene.. så det tar lengre tid før smertene går over om du tar under muskelen. Så jeg vil IKKE ta under muskelen :S men det e jo mindre sjangse for ripling, og de føles mykere om du har dem under muskelen. Slik jeg har forstått da.. men, jeg regner med siden jeg ikke ha så store pupper fra før av, at jeg må ta under muskelen jeg også :S Venninnen min hadde 5 dager før hun var tilbake på skole og jobb..men hun tok over muskelen da! Men tror det også er fra person til person..
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12149 Skrevet 22. juli 2010 ja, hadde vi ikke samme mål da? 173 høy, 66 kg, A-cup/liten B, vil ha betydelig større, men ikke se fake og sprengt ut? ja, jeg har hørt av ei venninne som har ei venninne som har tatt under muskelen, og hun hadde så vonst lenge etterpå at du klarte faktisk ikke kjøre bil eller klappe i hendene.. så det tar lengre tid før smertene går over om du tar under muskelen. Så jeg vil IKKE ta under muskelen :S men det e jo mindre sjangse for ripling, og de føles mykere om du har dem under muskelen. Slik jeg har forstått da.. men, jeg regner med siden jeg ikke ha så store pupper fra før av, at jeg må ta under muskelen jeg også :S Venninnen min hadde 5 dager før hun var tilbake på skole og jobb..men hun tok over muskelen da! Men tror det også er fra person til person.. Haha betydelig større og ikke sprengt ut, vilt bra oppsummert! Ja jeg er såpass flat at jeg ikke har så mye space der for å fyre inn store innlegg for å si det sånn! Har en venninne som har tatt over muskel og der kan du faktisk kjenne kantene på protesene siden hun også hadde lite å ta av så derfor jeg tenker jeg får gjennomgå mer smerte å ta under muskel, for å få mer naturlig preg og mykere:) men åååh 280 eller 300 what to choose?!! tenker bare på pupper for tiden siden op er close!!hihi :rødme:
Mirri Skrevet 22. juli 2010 #12150 Skrevet 22. juli 2010 Haha betydelig større og ikke sprengt ut, vilt bra oppsummert! Ja jeg er såpass flat at jeg ikke har så mye space der for å fyre inn store innlegg for å si det sånn! Har en venninne som har tatt over muskel og der kan du faktisk kjenne kantene på protesene siden hun også hadde lite å ta av så derfor jeg tenker jeg får gjennomgå mer smerte å ta under muskel, for å få mer naturlig preg og mykere:) men åååh 280 eller 300 what to choose?!! tenker bare på pupper for tiden siden op er close!!hihi :rødme: jeg tenker nå at.....hvis du skal ta under muskelen, hvorfor ikke bare ta 300 da?? de fleste angrer jo på at de ikke tok mer Du blir jo vant til dem om du syns dem er store i starten, og de går seg jo til Jeg tror jeg ville gått for 300 om legen har sagt at det går ann..
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12151 Skrevet 22. juli 2010 Skal ta å lete litt etter dine jeg, vet du hvilken side det er? Er litt omtåket ennå av all smertestillende kjenner jeg, hehe! Hvor mye la du inn? Kan du bevege deg som normalt nå? Ja, skal få lagt ut før/ etter bilder etterhvert slik at du kan få se. Hvor lang tid tok det før muskelen slapp? Hvilken str. er du nå da? Beklager at jeg spør så mye! Er glad jeg har funnet denne siden! Er så godt å kunne spørre, lese andres erfaringer og se på før/ etter bilder. Millo Jeg leste litt tilbake på sidene her og forsod det slik at du skulle ta anatomiske..hva valgte du tilslutt?? Er så nysgjerrig for tenker på det selv siden jeg vil ha naturlig resultat, er 23 år men tenker at det vil se fint ut og ikke typisk sånn "hengepupp-ish" men vet jo ikke hvordan de vil bli i virkeligheten. Er du fornøyd med den type form og er de faste selv om de er anatomiske? tuusen takk for svar. klem
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12152 Skrevet 22. juli 2010 jeg tenker nå at.....hvis du skal ta under muskelen, hvorfor ikke bare ta 300 da?? de fleste angrer jo på at de ikke tok mer Du blir jo vant til dem om du syns dem er store i starten, og de går seg jo til Jeg tror jeg ville gått for 300 om legen har sagt at det går ann.. Takk du bra du pusher meg;) tror nok jeg kommer til å få sjokk uansett så da blir mby 20 gram ikke den største forskjellen! Heller for den løsningen;) *greier ikke jobbe, tenker bare på livet etter op*
pluske83 Skrevet 22. juli 2010 #12153 Skrevet 22. juli 2010 Haha betydelig større og ikke sprengt ut, vilt bra oppsummert! Ja jeg er såpass flat at jeg ikke har så mye space der for å fyre inn store innlegg for å si det sånn! Har en venninne som har tatt over muskel og der kan du faktisk kjenne kantene på protesene siden hun også hadde lite å ta av så derfor jeg tenker jeg får gjennomgå mer smerte å ta under muskel, for å få mer naturlig preg og mykere:) men åååh 280 eller 300 what to choose?!! tenker bare på pupper for tiden siden op er close!!hihi :rødme: Seriøst 280ml er 300l er NULL forskjell :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:
Mirri Skrevet 22. juli 2010 #12154 Skrevet 22. juli 2010 Takk du bra du pusher meg;) tror nok jeg kommer til å få sjokk uansett så da blir mby 20 gram ikke den største forskjellen! Heller for den løsningen;) *greier ikke jobbe, tenker bare på livet etter op* Ja, ta 300 :D :D jeg er såååå gira for din del nå!! :D klarer ikke vente til du er ferdig så du kan fortelle meg hvordan det gikk :D har nettopp snakket med en venninne som har tatt på Fornebuklinikken, og hun anbefalte dem på det STERKESTE!! Så jeg tror jeg drar dit uannz hva andre sier jeg er så vingle-petter.. *kjære Gud, kjære Univers, gi meg 30 000 på lørdag*
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12155 Skrevet 22. juli 2010 Ja, ta 300 :D :D jeg er såååå gira for din del nå!! :D klarer ikke vente til du er ferdig så du kan fortelle meg hvordan det gikk :D har nettopp snakket med en venninne som har tatt på Fornebuklinikken, og hun anbefalte dem på det STERKESTE!! Så jeg tror jeg drar dit uannz hva andre sier jeg er så vingle-petter.. *kjære Gud, kjære Univers, gi meg 30 000 på lørdag* Hva med pupper på avbetaling da?? Men skal ikke jinkse universmeldingen om å vinne jackpot. håper at du vinner!!! weeee Hehe da blir d 300!!thanks girls;) et problem mindre Klinikken sa at det var perfekt å ha 3 dgr ekstra i byen i hht etterkontroll o.l så d ville gå fint å reise hjem på fredagen:) Ja har også hørt mye bra om Fornebuklinikken! Men verd å sjekke ut Nobel også, syntes dr.Lykke virker veldig dyktig, så la oss håpe at han gjør en perfekt jobb å gir meg fantastiske pupper :D
christelle Skrevet 22. juli 2010 #12156 Skrevet 22. juli 2010 btw Mirri, tenker du også på anatomiske eller skal du ha runde? hvor gammel er du forresten? :-) Jeg er 23 og tenker om det er unormalt å ta anatomiske i en slik alder..men syntes ikke det ser så fint ut med trillrunde heller men dette varierer jo i smaken til person til person :-)
Mirri Skrevet 22. juli 2010 #12157 Skrevet 22. juli 2010 Hva med pupper på avbetaling da?? Men skal ikke jinkse universmeldingen om å vinne jackpot. håper at du vinner!!! weeee Hehe da blir d 300!!thanks girls;) et problem mindre Klinikken sa at det var perfekt å ha 3 dgr ekstra i byen i hht etterkontroll o.l så d ville gå fint å reise hjem på fredagen:) Ja har også hørt mye bra om Fornebuklinikken! Men verd å sjekke ut Nobel også, syntes dr.Lykke virker veldig dyktig, så la oss håpe at han gjør en perfekt jobb å gir meg fantastiske pupper :D ja om jeg bare kunne, har -20 000 på kreditkortet jeg, så tror ikke jeg burde kjøpe så mye mer på avbetaling he he Men om jeg ikke vinner i lotto, så har jeg klart å spare opp nok til i januar, men januar er så lenge til :'( Men, jeg SKAL vinne i helgen!! Dessuten så søkte jeg på en ekstrajobb idag, så jeg kan jobbe i helgene også, og da skal de pengene rett inn på puppekontoen Men jeg prøver å være positiv til at jeg skal få tatt i år
cessi89 Skrevet 22. juli 2010 #12158 Skrevet 22. juli 2010 btw Mirri, tenker du også på anatomiske eller skal du ha runde? hvor gammel er du forresten? :-) Jeg er 23 og tenker om det er unormalt å ta anatomiske i en slik alder..men syntes ikke det ser så fint ut med trillrunde heller men dette varierer jo i smaken til person til person :-) Triana Iglesias har anatomiske. fun fact hennes er drit fine
Avalon Skrevet 22. juli 2010 #12159 Skrevet 22. juli 2010 Nå har jeg endelig fått fingen ut og målt meg! Gikk på Change, kjøpte bare en bh med spile der fordi hun som var på jobb idag var igrunn litt frekk....gikk på Sørbø etterpå, men der hadde de ikke str, men fant en som var en cup mindre og som ikke strammet øverst på puppene så den gikk. Slenger med to skryte bilder, denne bhen her er den jeg kjøpte på change (til tross for at dama var frekk..) YOU ARE LOOKING AT A 70 E
cessi89 Skrevet 22. juli 2010 #12160 Skrevet 22. juli 2010 Nå har jeg endelig fått fingen ut og målt meg! Gikk på Change, kjøpte bare en bh med spile der fordi hun som var på jobb idag var igrunn litt frekk....gikk på Sørbø etterpå, men der hadde de ikke str, men fant en som var en cup mindre og som ikke strammet øverst på puppene så den gikk. Slenger med to skryte bilder, denne bhen her er den jeg kjøpte på change (til tross for at dama var frekk..) YOU ARE LOOKING AT A 70 E Fine! hvor mye la du inn igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå