Mirri Skrevet 19. juli 2010 #12101 Skrevet 19. juli 2010 har en liten b, vil ha en middels c. jeg tror det da holder med 240 ,mens legen som skal ha peiling mener minst 260 og helst 300 for at det skal bli bra :/ Tror jeg ville ha stolt på legen om han mener det blir best Med mindre de blir å se spreng eller fake ut da :/ Men han har nok peiling Jeg vil ha mine så store som mulig uten å se fake ut.. Og tror jeg vil ta på Fornebuklinikken i Oslo
cessi89 Skrevet 19. juli 2010 #12102 Skrevet 19. juli 2010 Tror jeg ville ha stolt på legen om han mener det blir best Med mindre de blir å se spreng eller fake ut da :/ Men han har nok peiling Jeg vil ha mine så store som mulig uten å se fake ut.. Og tror jeg vil ta på Fornebuklinikken i Oslo jg skal ta der selv. greia er at jeg er redd de skal bli for store. Da jeg prøvde proteser så gikk jeg ut like mye foran som bak (rompa) sikkert estetisk riktig, men hvor mange mennesker ser sånn ut naturlig da?
elinpelin Skrevet 19. juli 2010 #12103 Skrevet 19. juli 2010 Cessi: jeg ville tro 260 holder. Som sagt er vi ganske like høye med lik vekt, og jeg ser ut til å havne på c med 260 og 280 og liten 75 a fra før. Men det er jo individuelle forskjeller allikevel. Jane Doe tok 260 første gangen og fikk d cup med veldig lite fra før, så det er spennende å se hva man får! Men jeg tror ikke legen anbefaler noe som blir seende ikke bra ut heller da.
cessi89 Skrevet 19. juli 2010 #12104 Skrevet 19. juli 2010 Cessi: jeg ville tro 260 holder. Som sagt er vi ganske like høye med lik vekt, og jeg ser ut til å havne på c med 260 og 280 og liten 75 a fra før. Men det er jo individuelle forskjeller allikevel. Jane Doe tok 260 første gangen og fikk d cup med veldig lite fra før, så det er spennende å se hva man får! Men jeg tror ikke legen anbefaler noe som blir seende ikke bra ut heller da. ja tror det holder i massevis har du lagt ut før og etter bilder?
Mirri Skrevet 20. juli 2010 #12105 Skrevet 20. juli 2010 jg skal ta der selv. greia er at jeg er redd de skal bli for store. Da jeg prøvde proteser så gikk jeg ut like mye foran som bak (rompa) sikkert estetisk riktig, men hvor mange mennesker ser sånn ut naturlig da? Du må si hvordan det går på Fornebuklinikken da Jeg er så fram og tilbake hvos jeg egentlig vil ta, men leste på hjemmesidene deres, og de virker jo som de beste! Tenkter spesielt på garantien da. Den syns jeg betyr litt. Ja, 260 er sikkert nok Men om legen ser det blir lite under operasjonen, så hiver han sikkert i mer Det gjorde han på venninnen min hvertfall, og hun var like fornøyd Og der er mange kvinner som angrer på at de ikke tok mer :/ Men jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for som sagt, legen vet nok best
Pearlys Skrevet 20. juli 2010 #12106 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har badet mye, og har ikke opplevd det som et problem med svømming...hm... Mulig det var litt ekkelt i starten, fordi alt var litt stramt og ikke strekt ut så mye. Kanskje det blir bedre hvis du tøyer litt? Jeg merker derimot at det er litt annerledes når jeg trener nå, i forhold til før op. Merker at det er litt strammere feks når jeg trener ryggen med nedrekk, men ikke noe som gjør vondt. Har badet mye jeg også tidligere, men det har vært mest med ungene så har aldri lagt på svøm slik at jeg har kjent etter dette. Vil ikke si det var vondt da, men ubehagelig. Er vel for at jeg aldri har gjort det nesten så derfor kommer det. Har lagt under muskelen
Pearlys Skrevet 20. juli 2010 #12107 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Cessi: jeg ville tro 260 holder. Som sagt er vi ganske like høye med lik vekt, og jeg ser ut til å havne på c med 260 og 280 og liten 75 a fra før. Men det er jo individuelle forskjeller allikevel. Jane Doe tok 260 første gangen og fikk d cup med veldig lite fra før, så det er spennende å se hva man får! Men jeg tror ikke legen anbefaler noe som blir seende ikke bra ut heller da. Jeg la inn 380 og 400, hørest jo helt sykt mye ut men de ser ikke svær ut. Var 170 og 53 kg i fjor sommer da jeg var på fornebuklinikken for OP. Var en AA og en liten B, mens nå er jeg en liten D, stor C. Etter OP var mine større, brukte da en stor D å tenke at de var litt for store. Men så gikk de seg litt til så hadde jeg valgt mindre hadde de jo blitt enda mindre å det er jeg glad for. Kirurgen prøvde å forklare dette også, for da vi prøvde litt i en bh på hvor mye jeg skulle ha så ville jeg ha litt mindre slik de er nå. Så anbefaler å hør på kirurgen, og velg en str. større enn hva man vil ha Her er mine 1 uke etter og 1 år etter OP Endret 20. juli 2010 av Pearlys
cessi89 Skrevet 20. juli 2010 #12108 Skrevet 20. juli 2010 Jeg la inn 380 og 400, hørest jo helt sykt mye ut men de ser ikke svær ut. Var 170 og 53 kg i fjor sommer da jeg var på fornebuklinikken for OP. Var en AA og en liten B, mens nå er jeg en liten D, stor C. Etter OP var mine større, brukte da en stor D å tenke at de var litt for store. Men så gikk de seg litt til så hadde jeg valgt mindre hadde de jo blitt enda mindre å det er jeg glad for. Kirurgen prøvde å forklare dette også, for da vi prøvde litt i en bh på hvor mye jeg skulle ha så ville jeg ha litt mindre slik de er nå. Så anbefaler å hør på kirurgen, og velg en str. større enn hva man vil ha jøss ,dine var jo knall fine da. hmm ,hvor mye ble dere enige om først da?
elinpelin Skrevet 20. juli 2010 #12109 Skrevet 20. juli 2010 Har lagt ut før og etterbilde, kommer flere etterbilder, tenkte et i morgen for da er de 3 uker. Finere nå
Pearlys Skrevet 20. juli 2010 #12110 Skrevet 20. juli 2010 jøss ,dine var jo knall fine da. hmm ,hvor mye ble dere enige om først da? Akkurat nå husker jeg ikke, jeg hadde en del forskjell på mine så det var to forskjellige str. Han viste meg i cup str. da vi prøvde så husker ikke helt hvor mye gram det var. Men det var rundt 350 kansje om jeg husker rett :gjeiper:
Mirri Skrevet 20. juli 2010 #12111 Skrevet 20. juli 2010 Jeg la inn 380 og 400, hørest jo helt sykt mye ut men de ser ikke svær ut. Var 170 og 53 kg i fjor sommer da jeg var på fornebuklinikken for OP. Var en AA og en liten B, mens nå er jeg en liten D, stor C. Etter OP var mine større, brukte da en stor D å tenke at de var litt for store. Men så gikk de seg litt til så hadde jeg valgt mindre hadde de jo blitt enda mindre å det er jeg glad for. Kirurgen prøvde å forklare dette også, for da vi prøvde litt i en bh på hvor mye jeg skulle ha så ville jeg ha litt mindre slik de er nå. Så anbefaler å hør på kirurgen, og velg en str. større enn hva man vil ha Her er mine 1 uke etter og 1 år etter OP De var dritfine Det er stor forskjell på en uke etter, og ett år ser jeg, og de ble så absolutt bra *gleder seg til min tur*
cessi89 Skrevet 20. juli 2010 #12112 Skrevet 20. juli 2010 Har lagt ut før og etterbilde, kommer flere etterbilder, tenkte et i morgen for da er de 3 uker. Finere nå husker du hvilken side de er på ? før bildene altså
elinpelin Skrevet 20. juli 2010 #12113 Skrevet 20. juli 2010 På side 603 har jeg før og etterbilde. Ett opp ned og ett på siden Tror jeg gjorde noe rart med armene på førbildet, for de ser ikke bra ut Puppene er mye finere nå, skal se om jeg får lagt ut bilde i morgen igjen.
cessi89 Skrevet 20. juli 2010 #12114 Skrevet 20. juli 2010 På side 603 har jeg før og etterbilde. Ett opp ned og ett på siden Tror jeg gjorde noe rart med armene på førbildet, for de ser ikke bra ut Puppene er mye finere nå, skal se om jeg får lagt ut bilde i morgen igjen. ja så de nå ..(gått gjennom maaaange sider ) men ser ut som jeg er en del mindre enn deg ,så selvom jeg syns dine var veldig bra størrelse er jeg redd det blir veldig stort på meg ... hmmm vanskelig dette her. Jeg tenkte litt å ta 240 nå ,så kan jg heller legge inn mer etter eventuelle barn ,om typ 10 års tid
elinpelin Skrevet 20. juli 2010 #12115 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Tok bilde i dag ja. Nå fikk jeg det ikke med. Tror det var riktig vei til og med. Hmmm. Prøver igjen........ WOW, det var stort, vent litt....... Sånn ja. Står nesten rett, de er nok ikke helt like nei. Endret 20. juli 2010 av elinpelin
cessi89 Skrevet 20. juli 2010 #12117 Skrevet 20. juli 2010 Tok bilde i dag ja. Nå fikk jeg det ikke med. Tror det var riktig vei til og med. Hmmm. Prøver igjen........ WOW, det var stort, vent litt....... Sånn ja. Står nesten rett, de er nok ikke helt like nei. De er jo så fine ,ser ikke silikon aktig ut heller ! jeg vil ha sånne . tror det blir 260 på meg ja
elinpelin Skrevet 20. juli 2010 #12118 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Takk De har gått seg litt til, sunket litt ned. 260 blir sikkert fint Endret 20. juli 2010 av elinpelin
christelle Skrevet 21. juli 2010 #12119 Skrevet 21. juli 2010 Hei, Må kommentere litt her jeg Jeg ser at vi er like i høyde og vekt, men jeg har A, liiiten B-cup. Bor også i Stavanger og er så forvirret for hvor jeg vil ta :S Jeg vurderer Tromsø for alle mine venninner tok der, og de er super fornøyde!! Bra ut så det også :) Har du vært på konsultasjon på klinikkene her i Stavanger? Er enig med deg at du ikke vil at det skal se fake og hardt ut, og at om du putter inn 300 at det skal se sprengt ut. Er som jeg skulle ha skrevet dette innlegget selv Så jeg håper du oppdaterer litt her sånn at vi får vite resultatet Jeg skal ikke ta enda, har litt med penger å gjøre, men får jeg penger imorgen, så tar jeg imorgen altså ;P hehe Heia:)Jeg har en venninne som har op seg på Nobel og ser så fint ut og siden jeg fikk godt inntrykk av plassen valgte jeg de selv om jeg må reise inn dit..så derfor har jeg ikke oppsøkt noen av klinikkene her i området. Men jeg kjenner til en som blei veldig fornøyd hos Colosseum i stavanger vertfall:) Jeg prøvde med risposer igår, prøvde å vise typen og meg selv forskjellen på 280gram og 300gram og det er jo ganske stor forskjell syntes jeg. Syntes 300 ser veeldig stort ut, men samtidig blir jeg litt forelsket i str også Men på andre siden, tar jeg 300 blir det nok helt sprengt og da blir det nok litt lite bevegelighet. men kirurgen sa at 300 blir liten c cup og det er jo kjipt å ta 280 og ende opp med b-cup når jeg først legger meg under kniven.. Kanskje jeg skal tenke som Jane doe her å ta mer i senere når det er plass.. Jane doe, hvordan blir det med arrene etter 2 gangs operasjon? blir de større? Men men denne gangen SKAL jeg tørre å legge meg under kniven. Gleder meg masse samtidig som det er skummelt! 9 august- ikke lenge til! Seff skal jeg skrive update hvordan det går:-) skulle ønske du også tok samtidig med meg så kunne vi ha sammenlignet formen etc siden vi har samme mål og ønsker lik str ;)Tipp Lotto i helgen:p
Mirri Skrevet 21. juli 2010 #12120 Skrevet 21. juli 2010 Heia:)Jeg har en venninne som har op seg på Nobel og ser så fint ut og siden jeg fikk godt inntrykk av plassen valgte jeg de selv om jeg må reise inn dit..så derfor har jeg ikke oppsøkt noen av klinikkene her i området. Men jeg kjenner til en som blei veldig fornøyd hos Colosseum i stavanger vertfall:) Jeg prøvde med risposer igår, prøvde å vise typen og meg selv forskjellen på 280gram og 300gram og det er jo ganske stor forskjell syntes jeg. Syntes 300 ser veeldig stort ut, men samtidig blir jeg litt forelsket i str også Men på andre siden, tar jeg 300 blir det nok helt sprengt og da blir det nok litt lite bevegelighet. men kirurgen sa at 300 blir liten c cup og det er jo kjipt å ta 280 og ende opp med b-cup når jeg først legger meg under kniven.. Kanskje jeg skal tenke som Jane doe her å ta mer i senere når det er plass.. Jane doe, hvordan blir det med arrene etter 2 gangs operasjon? blir de større? Men men denne gangen SKAL jeg tørre å legge meg under kniven. Gleder meg masse samtidig som det er skummelt! 9 august- ikke lenge til! Seff skal jeg skrive update hvordan det går:-) skulle ønske du også tok samtidig med meg så kunne vi ha sammenlignet formen etc siden vi har samme mål og ønsker lik str ;)Tipp Lotto i helgen:p 300 så får du en C? oi, det syns jeg hørtes lite ute :S Jeg vil ha full C eller en liten D jeg :D Jeg har lagt merke til at når jeg først kom inn på tanken med å ta silikon, så sa jeg at jeg ville kanskje ha en liten C. Og nå, nå vil jeg ha STORE!! Det forandrer seg Men jeg ser jo at jeg ikke ha all verden med plass, så det blir nok veldig unaturlig om jeg skal fylle fem maks Jaa, gjett om jeg skal tippe lotto i helgen :D Kanskje idag også? Er det ikke Jackpot på Vikinglottoen hehe Jeg har lest litt på Fornebuklinikken, og jeg tror jeg vil ta der nå uff så jeg forandrer mening. Men de har en ganske bra garanti leste jeg. Opptil 5 år. Det er ikke så værst det Så jeg blir nok også å reise til Oslo :D Får håpe jeg vinner i lotto i helgen, så stikker jeg 9.august jeg også ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå