Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit å vente til en er ferdig med barn ja. Jeg valgte å gjøre det nå, siden jeg ikke skal amme nestemann. Det var ammingen som ødela puppene mine i utgangspunktet. :(

Jeg amma aldri noe særig jeg siden jeg ikke hadde melk.. Hehe men jeg var like flatbrysta før graviditetene som etter.. hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha tatt silikon. Er veldig ferdig med barn :) Hadde litt melk, minst med sistemann, og puppene var like små etterpå.

Bare lurte på hvordan størrelsen går seg til? Prøvde nemlig spilebh på Cubus i går, lett foret men ingen push, og der passet 75c fint :) :) :)

Men blir de mindre når de går seg til? De var 2 uker på onsdag.

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med å ha tatt silikon. Er veldig ferdig med barn :) Hadde litt melk, minst med sistemann, og puppene var like små etterpå.

Bare lurte på hvordan størrelsen går seg til? Prøvde nemlig spilebh på Cubus i går, lett foret men ingen push, og der passet 75c fint :) :) :)

Men blir de mindre når de går seg til? De var 2 uker på onsdag.

Mine var lite hovne.. Og de blei ikke mindre syns jeg.. jeg la under muskel og mine kom mer fram etter at muskelen var ferdig med å tulle.. hehe.. Tror kanskje de blei litt større når muskelen slapp, det så i alle fall sånn ut. Da var de ikke så klemt lenger.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Fikk ikke sove inatt så jeg får ta bh shoppingen på mandag istedet :P

Skrevet

Fikk ikke sove inatt så jeg får ta bh shoppingen på mandag istedet :P

Ja, noen dager fra eller til spiller vel ingen rolle:)

Skrevet

Tenkte jeg kunne poste et nytt bilde, her er puppene 3 uker gamle :) Hva syns dere?

post-31596-1279410268,9625_thumb.jpg

Skrevet

Tenkte jeg kunne poste et nytt bilde, her er puppene 3 uker gamle :) Hva syns dere?

Du har all grunn til å være fornøyd ja! Jeg syns de var kjempefine!! :jepp: De ligner litt på mine egentlig (snart to år siden jeg fikk lagt inn silikon), men dine ser liitt større ut. Jeg er også veldig fornøyd. :)

Skrevet

WOWWW kanofine :klemmer: Hvor mye la du inn? Sånt ville eg og hatt mine.. Ser store ut...

Skrevet

I morgen kan jeg begynne med vanlig bh ,men hvor i all verden får jeg tak i fine bhr som ikke har spile eller er push up ?

Skrevet (endret)

*dobbel*

Endret av Merete M
Skrevet

WOWWW kanofine :klemmer: Hvor mye la du inn? Sånt ville eg og hatt mine.. Ser store ut...

Takk takk :) jeg la inn 350 i hver.. men jeg tror dine er større, hvertfall det jeg husker utifra bildene du har lagt ut.. men kan være de ser litt store ut pga jeg er ganske lita i overkroppen også! :)

Skrevet

Nattergal: jeg har kjøpt en på Lindex, en fra Ellos, og en fra Victorias secret. Men de er ikke spesielt fine. Helt vanlige trekant bh'r igrunn. Er lite å få tak i uten spiler....

Skrevet

I morgen kan jeg begynne med vanlig bh ,men hvor i all verden får jeg tak i fine bhr som ikke har spile eller er push up ?

Jeg kjøpte mine uten spile hos Change

Skrevet

Theri86 og Pearlys: Må bare si gratulerer med så fiiine pupper begge to :)

Og Pearlys: skal du også gifte deg :D ? Her i gården blir det også bryllup, men ikke før neste sommer. Heldigvis masse tid til å planlegge og kjolen er allerede kjøpt :fnise:

Beklager for utrolig treigt svar men jeg har vært litt sløv på forumlesing og skriving i det siste. Men nå skal jeg bli flink igjen...hehe.

Vi skal gifte oss ja, gleder meg masse. Men blir ikke før neste sommer her heller, eller sensommeren blir det. 10.septmeber11 :yvonne:

Men, jeg lurer på noe. Noen av dere som bruker å svømme, vi var i badeland med ungene å jeg skulle uti for å ta noen svømmetak men niks....jeg klarte det ikke :tristbla: Det ble veldig ekkelt, ubehagelig nesten litt vondt. Noen flere som har det slik, er jo godt 13 mnd til meg nå siden OP å så klarer jeg ikke svømme? :tristbla:

Skrevet

Jeg har badet mye, og har ikke opplevd det som et problem med svømming...hm...

Mulig det var litt ekkelt i starten, fordi alt var litt stramt og ikke strekt ut så mye. Kanskje det blir bedre hvis du tøyer litt? Jeg merker derimot at det er litt annerledes når jeg trener nå, i forhold til før op.

Merker at det er litt strammere feks når jeg trener ryggen med nedrekk, men ikke noe som gjør vondt.

Skrevet

Hei hei har vært på lang ferie og derfor ikke hatt tid til internett og catche opp i det siste her. En forsinket takk til deg Pluske for bildene jeg fikk på mail, de såg kjempefine ut! Heldige:) sånn jeg også ønsker at mine blir ! Og dere andre også, alle har fått så fine og naturlige pupper! Jeg også krysser alt for å bli så heldig!:D

Jeg skal ha operasjon den 9 august i Oslo. er fra stavanger, men planen er å utføre den på Nobel Clinic fordi de virket veldig flinke og har ca 50 brystforstørrelser i uken. Så derfor håper jeg de vet hva de gjør:)

Har avlyst allerede 2 andre datoer for op, selv om jeg har tenkt på dette i flere år! Er så redd for at det skal se så "fake" og hardt ut. Men denne gangen tar jeg sjansen:) Er 175 høy, 60 kg og 70AA nå. ganske smal overkropp. Kirurgen sa at det max er plass til 300 gram og at det ville ca tilsvare liten c c-up, men er redd for å presse inn max fordi ønsker å ha litt bevegelse på dem og ikke helt faste.. samtidig ikke for små igjen..

Hehe ikke lett. Men har satt av en uke i oslo før jeg drar tilbake til Stavanger,håper det holder:)

Skrevet

Hei hei har vært på lang ferie og derfor ikke hatt tid til internett og catche opp i det siste her. En forsinket takk til deg Pluske for bildene jeg fikk på mail, de såg kjempefine ut! Heldige:) sånn jeg også ønsker at mine blir ! Og dere andre også, alle har fått så fine og naturlige pupper! Jeg også krysser alt for å bli så heldig!:D

Jeg skal ha operasjon den 9 august i Oslo. er fra stavanger, men planen er å utføre den på Nobel Clinic fordi de virket veldig flinke og har ca 50 brystforstørrelser i uken. Så derfor håper jeg de vet hva de gjør:)

Har avlyst allerede 2 andre datoer for op, selv om jeg har tenkt på dette i flere år! Er så redd for at det skal se så "fake" og hardt ut. Men denne gangen tar jeg sjansen:) Er 175 høy, 60 kg og 70AA nå. ganske smal overkropp. Kirurgen sa at det max er plass til 300 gram og at det ville ca tilsvare liten c c-up, men er redd for å presse inn max fordi ønsker å ha litt bevegelse på dem og ikke helt faste.. samtidig ikke for små igjen..

Hehe ikke lett. Men har satt av en uke i oslo før jeg drar tilbake til Stavanger,håper det holder:)

Hei,

Må kommentere litt her jeg :) Jeg ser at vi er like i høyde og vekt, men jeg har A, liiiten B-cup. Bor også i Stavanger og er så forvirret for hvor jeg vil ta :S Jeg vurderer Tromsø for alle mine venninner tok der, og de er super fornøyde!! Bra ut så det også :) :)

Har du vært på konsultasjon på klinikkene her i Stavanger?

Er enig med deg at du ikke vil at det skal se fake og hardt ut, og at om du putter inn 300 at det skal se sprengt ut. Er som jeg skulle ha skrevet dette innlegget selv :P

Så jeg håper du oppdaterer litt her sånn at vi får vite resultatet :) Jeg skal ikke ta enda, har litt med penger å gjøre, men får jeg penger imorgen, så tar jeg imorgen altså ;P hehe

Skrevet

Nå er det bare to uker til det er min tur!!! fortsatt ikke sikker om det blir 240 eller 260! legen vil 300! ,hva syns dere? er 163 og 56 kg.

Skrevet

Cessi89: du og jeg er ganske like i høyde og vekt, men du er endel yngre enn meg da ;) Jeg tok 260 og 280 pga litt forskjellig størrelse og syntes det ble nok.

Hva har du fra før da?

Skrevet

Cessi89: du og jeg er ganske like i høyde og vekt, men du er endel yngre enn meg da ;) Jeg tok 260 og 280 pga litt forskjellig størrelse og syntes det ble nok.

Hva har du fra før da?

har en liten b, vil ha en middels c. jeg tror det da holder med 240 ,mens legen som skal ha peiling mener minst 260 og helst 300 for at det skal bli bra :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...