Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, det er jeg enig i! De sier jo at på Klinikk Stavanger betaler du 30 000 ca, og da får man livstidsgaranti. Dette får man ikke på Colosseum Klinikken. Det er jo noe jeg syns er viktig, så betaler lett 5000 ekstra for det (om prisforskjellen er det). Når jeg først skal ut med en sånn sum for pupper, så har det ikke noe å si om jeg må betale 2-5000 mer. Så penger har ikke så mye å si :)

Jeg er så redd for det skal se unaturlig ut, at de skal være harde, eller at jeg skal få infeksjoner eller kapsel.

Så vet jeg ikke om det er best med silikon under eller over muskelen. Mine venninner har tatt over. Men jeg har hørt om noen som tok under muskelen på Colosseum Klinikken i Stavanger, og det fikk så store komplikasjoner at hun måtte inn å få fikset dem på ny. Så derfor lurer jeg på om noen her har tatt i Stavanger. For jeg er så skeptisk, nøye og kresen.

Ang konsultasjonstimer, så er det jo bare to klinikker i Stavanger, så det får bli disse to jeg kan dra å prate med.

Takk for kjapt svar forresten :)

Hei!!

Jeg skal operere på colusseum Stavanger i august! De har livstidsgaranti hvis det går hull på silikonen. men vet ikke om du mener en annen garanti..

Jeg var og veldig i tvil om hvilken klinikk jeg skulle velge, siden jeg ikke kjente noen som hadde gjort det noen av stedene.. Men jeg håper på bra resultat;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi jeg greide visst å skrive på ditt svar! oopps!

Skrevet

Hei :)

Nei jeg kjenner heller ingen som har tatt på noen av disse to klinikkene, men jeg har hørt historier derimot. Du har nok sett på hjemmesidene til begge to, og jeg regner med du er enig i at Klinikk Stavanger sine hjemmesider ser litt shabby ut :/ Det ser jo ikke bra ut i det hele tatt om man sammenligner den med Colosseum sine hjemmesider.

Men ikke skremme deg, men jeg har hørt om et par stykker som tok silikon hos Colosseum og de måtte inn å ta dem ut igjen, og få Klinikk Stavanger til å reparere opp i noen feil dem hadde gjort. Men altså, det kan jo også være at de bare er EKSTREMT pirkete og at kroppen dems ikke tålte protesene.

Så derfor vil jeg høre noen erfaringer fra disse to klinikkene.

Jeg er veldig misunnelig på deg nå :) Jeg vil også ta nå, men tror jeg må være fornuftig å tenke på økonomien min først.

Hva var det som fikk deg til å velge Colosseum klinikken forran Klinikk Stavanger?

Skrevet

oi jeg greide visst å skrive på ditt svar! oopps!

Går fint det :) Men ja, jeg glemte å svare på det med livstidsgarantien. Slik jeg har forstått det så bytter de dem ut om noe galt skal skje, eller så er det at disse protesene varer livet ut, at de ikke trenger å skiftes ut etter 10-15 år. Men jeg er ikke helt sikker :S

Jeg vil ha en garanti at jeg får fikset problemet som det skulle oppstå et, uten at jeg må ut med ekstra kostnader.

Skrevet

De jeg har snakket med her inne har tatt på colusseum, og de hadde hørt litt negativt om stavanger klinikk.. men jeg hadde egentlig tenkt å gjøre det på stavanger klinikk, men droppet det for jeg hadde hørt så lite om de..

Men jeg spurte hvordan garantien var på forskjellige ting, hull på protesen - livstidsgaranti. Alvorlig rippling ett år, det samme med kappsling..

Jeg skal ta over muskelen, tenkte egentlig å ta under. men legen mente jeg hadde nok underhudsfett, så han ville ta over..

Skrevet

De jeg har snakket med her inne har tatt på colusseum, og de hadde hørt litt negativt om stavanger klinikk.. men jeg hadde egentlig tenkt å gjøre det på stavanger klinikk, men droppet det for jeg hadde hørt så lite om de..

Men jeg spurte hvordan garantien var på forskjellige ting, hull på protesen - livstidsgaranti. Alvorlig rippling ett år, det samme med kappsling..

Jeg skal ta over muskelen, tenkte egentlig å ta under. men legen mente jeg hadde nok underhudsfett, så han ville ta over..

Såpass :S Ja, jeg er så usikker nå. Men ja, Colosseum Klinikken er jo en kjede som er over hele landet, så de er jo litt mer kjent enn klinikk Stavanger. Det ser jo mer profesjonelt ut på Colosseumklinikken. Men om du kjenner andre som har tatt der, hva har de sagt?

Okej, så livstidsgarantien går ut på kapsling første året og hull? Sa han noe om å måtte bytte ut protesene etter 10-15 år? For de protesene de har på Klinikk Stavanger trenger man ikke det. De varer livet ut. Så håper jo det samme gjelder hos Colosseum :S

Hva er prisen på de du skal ta nå? Skal du ta inn mye?

Ja, jeg vil også ha over muskelen, men vi får se hva dem sier da :)

Vet ikke hvor høy du er, vekt osv, men jeg er 174/66, har en A cup, eller liten B

Skrevet (endret)

Mirri.

Jeg ble operert ved colosseum stavanger for 6mnd siden.

Jeg gikk ikke på konsultasjon på stavanger klinikken, fikk dårlig inntrykk av bare nettsiden.

Har vedig dårlig tid akkurat nå så dette blir raskt skrevet :P

Veldig fornøyd med Dr. Vanja Busic på colosseum, fornøyd med hele klinikken. Imøtekommende, svarer på spm, og tar godt vare på deg!

Alle forventer seg noe fra en klinikk, og det er klart det er folk som ikke er fornøyde med colosseum.

Du må bare gå på konsultasjon og se om du er komfortabel med kirurgen.

Jeg betale 32 000 på colosseum, kirurgen sløste til og med bort et innlegg på 300g på meg, han syntes ikke det passet. tok det ut og kastet det ;) betalte ikke noe ekstra for dette.

400kr for sportsbh på kinikken.

Jeg er rimelig sikker på at det er livsgaranti på colosseum også, det er iallefall (som jeg husker, ca) noe om at om noe går galt innen 1år får du ny op gratis.

Du må bare som sagt, gå på konsultasjon og spør om det du lurer på :)

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner. En kan sjelden vite om en vil få komplikasjoner, det gjelder ved alle operasjoner.

Under muskel, 240 og 260gram!

har ikke tid til mer nå men svarer bedre litt senere ;)

edit: de bruker ikke lenger de gamle protesene som varte i 10-15år. De nye er bedre og tryggere.

Men en må være realistisk. Jeg forventer meg ikke at mine skal vare til jeg er 50år.....

Kirurgen sa at disse protesene er så nye at de ikke kan si sikkert hvor mange år de kan vare, men at de skal kunne vare lenger enn den gamle typen.

Endret av Avalon
Skrevet

Mirri.

Jeg ble operert ved colosseum stavanger for 6mnd siden.

Jeg gikk ikke på konsultasjon på stavanger klinikken, fikk dårlig inntrykk av bare nettsiden.

Har vedig dårlig tid akkurat nå så dette blir raskt skrevet :P

Veldig fornøyd med Dr. Vanja Busic på colosseum, fornøyd med hele klinikken. Imøtekommende, svarer på spm, og tar godt vare på deg!

Alle forventer seg noe fra en klinikk, og det er klart det er folk som ikke er fornøyde med colosseum.

Du må bare gå på konsultasjon og se om du er komfortabel med kirurgen.

Jeg betale 32 000 på colosseum, kirurgen sløste til og med bort et innlegg på 300g på meg, han syntes ikke det passet. tok det ut og kastet det ;) betalte ikke noe ekstra for dette.

400kr for sportsbh på kinikken.

Jeg er rimelig sikker på at det er livsgaranti på colosseum også, det er iallefall (som jeg husker, ca) noe om at om noe går galt innen 1år får du ny op gratis.

Du må bare som sagt, gå på konsultasjon og spør om det du lurer på :)

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner. En kan sjelden vite om en vil få komplikasjoner, det gjelder ved alle operasjoner.

Under muskel, 240 og 260gram!

har ikke tid til mer nå men svarer bedre litt senere ;)

edit: de bruker ikke lenger de gamle protesene som varte i 10-15år. De nye er bedre og tryggere.

Men en må være realistisk. Jeg forventer meg ikke at mine skal vare til jeg er 50år.....

Kirurgen sa at disse protesene er så nye at de ikke kan si sikkert hvor mange år de kan vare, men at de skal kunne vare lenger enn den gamle typen.

Takk, syns det var et bra svar :) Jeg får bare dra på konsultasjon da å se og høre med dem :) Jeg er fortsatt litt nysgjerrig på denne livstidsgarantien på Colosseum..

Har også hørt at man får ikke narkose på Klinikk Stavanger, kun lokalbedøvelse. Det skremmer meg litt altså. Alt virker litt "hjemmelaget" der etter hva jeg har hørt, og sett på bildene.

Sålangt; Colosseum leder :)

Skrevet

Jeg er ikke så inne på gram og slikt, men venninnen min som er mest lik meg kroppsmessig, hun la vel inn 260 eller 275. Men hun var litt kraftig før og slanket seg MYE, så hun hadde mye ekstra hud og plass i brystene, så kirurgen la inn mer enn det de ble enig om. Og jeg vil det skal se mest mulig naturlig ut, men ja, folk sier jo at alle kvinner skulle ønske de la inn mer enn det de gjor, så jeg vil ha en full C. Kanskje en liten D? jeg er litt usikker som sagt, men jeg vil de skal se bra ut til kroppen min uten at det ser unaturlig ut :)

Jeg er så gira, har så lyst å ta NÅ med en gang, men jeg har nylig tatt lappen for bil, og måtte betale alt selv, så jeg har minus 23 000 på kredittkortet mitt :S ikke bra.. så føler jeg burde betale det ned før jeg betaler 30 000 for pupper.. men jeg er så utålmodig :P hehe.. vil ta NÅ jeg!! :P

Ja det skjønner jeg godt.. hehe... Jeg hadde sparepenger jeg så brukte de .. Hadde jo oengene tilgjengelige og hadde både konsultasjon og op på 3 uker.. hehe..

Jeg hadde plass til 260 første gangen men ønsket meg litt større omkrets siden jeg ikke hadde noen pupper. Så jeg la inn mer andre gangen. Opererte første gangen i oktober i fjor og andre gangen 3.juni i år.

Blir spennende å høre hva de har å si til seg da og anbefale.. Jeg strålende fornøyd med mine. Det ligger bilder lenger bak her.. hehe Veit ikke om du har sett de..

Jeg tror man har lettere for å få ett naturlig resultat om man har litt fra før..

Skrevet

Jeg hadde plass til mer, men kirurgen syntes det ble for mye. Jeg er veldig fornøyd med sjefsbesluttningen hans :goodbye:

Så klart de kunne jo sett større ut med klær på, men det kan en push-up fikse ;)

Jeg får fremdeles sjokk når jeg er meg i speilet uten klær, de ser mye større ut da.

Og mine ser egentlig helt naturlige ut, vil jeg påstå ;) også er de overraskende myke.

Imorgen skal jeg ut å handle bher med spile :D

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt.. hehe... Jeg hadde sparepenger jeg så brukte de .. Hadde jo oengene tilgjengelige og hadde både konsultasjon og op på 3 uker.. hehe..

Jeg hadde plass til 260 første gangen men ønsket meg litt større omkrets siden jeg ikke hadde noen pupper. Så jeg la inn mer andre gangen. Opererte første gangen i oktober i fjor og andre gangen 3.juni i år.

Blir spennende å høre hva de har å si til seg da og anbefale.. Jeg strålende fornøyd med mine. Det ligger bilder lenger bak her.. hehe Veit ikke om du har sett de..

Jeg tror man har lettere for å få ett naturlig resultat om man har litt fra før..

ja, alle sier jo de er fornøyde nå, så jeg gleder meg :) Men da må jeg nok vente litt til før jeg gjør dette med tanke på penger. Håper det ikke blir så lenge til så jeg får oppdatert dere hva resultatet blir ;) Det blir nok garantert bedre :)

Skrevet

Jeg hadde plass til mer, men kirurgen syntes det ble for mye. Jeg er veldig fornøyd med sjefsbesluttningen hans :goodbye:

Så klart de kunne jo sett større ut med klær på, men det kan en push-up fikse ;)

Jeg får fremdeles sjokk når jeg er meg i speilet uten klær, de ser mye større ut da.

Og mine ser egentlig helt naturlige ut, vil jeg påstå ;) også er de overraskende myke.

Jeg syns mine pupper ser så små ut uten klær. Jeg har jo litt, men føler de er for små i forhold til bakenden min :( Sprettrompe er ikke kult når man ikke har matchene pupper ;P

Åh, jeg gleder meg til min dag kommer da jeg kan gå ut å kjøpe nytt undertøy :D

Skrevet

Man vil da for guds skyld ikke ha gedigne pupper heller. I alle fall ikke jeg.. Vil ha så de passer til min kropp.. hehe..

Skrevet

Man vil da for guds skyld ikke ha gedigne pupper heller. I alle fall ikke jeg.. Vil ha så de passer til min kropp.. hehe..

Ja ikke sant, det er nettopp det!

Som jeg skrev at de kunne jo sett større ut med klær på, MEN jeg klarer fint å se at større pupper hadde ikke vært fint på meg. Jo større de blir så blir de jo også større i omkrets. Jeg vil ikke ha nakke og rygg plager og vil heller ikke ha pupper som ligger i armhulen :skratte:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Kirurgen tok absolutt rett avgjørelse på størrelsen hos meg!

Skrevet

Ja ikke sant, det er nettopp det!

Som jeg skrev at de kunne jo sett større ut med klær på, MEN jeg klarer fint å se at større pupper hadde ikke vært fint på meg. Jo større de blir så blir de jo også større i omkrets. Jeg vil ikke ha nakke og rygg plager og vil heller ikke ha pupper som ligger i armhulen :skratte:

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Kirurgen tok absolutt rett avgjørelse på størrelsen hos meg!

Jeg vil ha pupper i armhulene :flekke::danse: Pupper i armhulen er sexy.. haha.. Nei absolutt ikke.. Jeg har jo mer enn deg men absolutt ikke svære til meg.. Passer perfekt syns jeg:) Kunne ikke ha tenkt meg noe større og det var jo ikke størrelsen det gikk på forrige gang heller. hehe var omkretsen jeg ville ha litt større:)

Se så søt :pasha: :pasha: :pasha: :pasha:

Skrevet

Kom på noe nå.. Jeg lå på siden på gulvet i går og lekte med lego sammen med unga på 1,5 og 3 år. Hu eldste dreiv å fikla med noe pannebåndgreier. Så sier hu: " Mamma, jeg henger den her jeg.." Brukte puppen min som knagg da.. haha jeg måtte le å si hun ikke kunne nruke de som knagg ..

Unger assa..

Skrevet

Jeg er 167 høy, og veier ca 60 kilo. Er A- liten b cup.. Så håper jeg blir en D cup etter operasjonen, håper 300 holder! men jo ikke sprenge puppen heller..

Jeg og hadde hørt om at protesen på stavanger klinikken varte livet ut, og jeg spurte legen Vanja om det stemte på colusseum og..men han sa at det ikke fantes, bare at de nye protesene er mye bedre og kan vare lengre..

Men syns jo garantien er grei på colusseum. For du finner jo ut innen ett år om noe er så gale at det må fikses på. også livstidsgaranti om det går hull på de!

Såg hun derre noor kamil fra paradise hadde lagt inn nye proteser på 600, og jeg syns det så fint ut. så begynte jeg å tvile om jeg tar inn nok, haha :gjeiper: har blitt puppeblind allerede, for 600 er jo mye! men det spørs jo hvilken kroppsfasong en har..

Skrevet

Igår var det gått seks uker siden min operasjon, og i natt sov jeg uten bh. Deilig, men samtidig uvant. Puppene er jo tyngre nå enn før, og jeg føler kanten på puppen nesten er under armhulen når jeg ligger. :P hehe. Det er kun når jeg ligger på rygg at en kan se at jeg har silikon. Da er det mer fyll inn mot kløfta selv om puppene siger litt til siden. Men typen liker at puppene står litt opp selv om jeg ligger. Hehe. Uansett klager jeg ikke. :) dette tror jeg må være noe av det mest fornuftige jeg noen gang har brukt penger på, og jeg angrer ikke i det hele tatt!! :D

Er dere andre også fornøyd med avgjørelsen om å ta silikon?

Skrevet

Igår var det gått seks uker siden min operasjon, og i natt sov jeg uten bh. Deilig, men samtidig uvant. Puppene er jo tyngre nå enn før, og jeg føler kanten på puppen nesten er under armhulen når jeg ligger. :P hehe. Det er kun når jeg ligger på rygg at en kan se at jeg har silikon. Da er det mer fyll inn mot kløfta selv om puppene siger litt til siden. Men typen liker at puppene står litt opp selv om jeg ligger. Hehe. Uansett klager jeg ikke. :) dette tror jeg må være noe av det mest fornuftige jeg noen gang har brukt penger på, og jeg angrer ikke i det hele tatt!! :D

Er dere andre også fornøyd med avgjørelsen om å ta silikon?

Yes veldig...Angrer bare på at jeg ikke gjorde det før.. hehe. Men er kanskje like greit siden jeg nå er ferdig med barn:)

Skrevet

Yes veldig...Angrer bare på at jeg ikke gjorde det før.. hehe. Men er kanskje like greit siden jeg nå er ferdig med barn:)

Greit å vente til en er ferdig med barn ja. Jeg valgte å gjøre det nå, siden jeg ikke skal amme nestemann. Det var ammingen som ødela puppene mine i utgangspunktet. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...