Avalon Skrevet 15. juli 2010 #12041 Skrevet 15. juli 2010 Jeg er operert på colosseumklinikken i Oslo. Har kjøpt en helt annen bh, og veksler mellom disse, sånn at det ikke blir for vondt...men er ikke noe særlig uansett. Men så lenge resultatet blir bra, så får en bare smøre seg med tålmodighet:) Tror kanskje jeg må ut å handle ny bikini som skjuler bedre, den jeg har går med hudfarga tape, men ikke med hvit, da er d risiko for at den synes. Tror jeg skal drøye litt med spiler jeg og, siden det virker som de fleste skal vente minst tre mnd... Jeg opererte på colosseum i stavanger, i mine papirer står det at du kan bruke spiler etter 6mnd.. synes det er rart at samme klinikk "kjede" har så forskjellige rutiner
JaneDoe Skrevet 15. juli 2010 #12042 Skrevet 15. juli 2010 Jeg er operert på colosseumklinikken i Oslo. Har kjøpt en helt annen bh, og veksler mellom disse, sånn at det ikke blir for vondt...men er ikke noe særlig uansett. Men så lenge resultatet blir bra, så får en bare smøre seg med tålmodighet:) Tror kanskje jeg må ut å handle ny bikini som skjuler bedre, den jeg har går med hudfarga tape, men ikke med hvit, da er d risiko for at den synes. Tror jeg skal drøye litt med spiler jeg og, siden det virker som de fleste skal vente minst tre mnd... Ja det er jo noen som begynner med en gang omtrent. Men jeg venter i alle fall mine 6 mnd.. Hehe nå er mine 6 uker så fortsatt noen måneder igjen. Men skal jeg på fest så kan det nok hende jeg tar på meg en spile bh eller en av disse klistrebhene i silikon. De er digge:) jeg har Bandau (skrives det sånn) bikini.. SÅnn som går rett over vettu.. Funker den.
JaneDoe Skrevet 15. juli 2010 #12043 Skrevet 15. juli 2010 Jeg opererte på colosseum i stavanger, i mine papirer står det at du kan bruke spiler etter 6mnd.. synes det er rart at samme klinikk "kjede" har så forskjellige rutiner Ja det var rart, Har ei venninne som opererte på Collosseum i Oslo. Brystløft og innlegg og hun skulle ikke bruke spilebh på 6 mnd.. Hmm..
*elia* Skrevet 15. juli 2010 #12044 Skrevet 15. juli 2010 Jeg opererte på colosseum i stavanger, i mine papirer står det at du kan bruke spiler etter 6mnd.. synes det er rart at samme klinikk "kjede" har så forskjellige rutiner Ja, det er det....tror jeg skal sjekke med klinikken for sikkerhetsskyld, vil ikke ta noen sjanser. Men det virker som om de forskjellige kirurgene har ulike meninger, min sa i allefall at uansett hva som sto om antall dager med nedpressbånd i papirene jeg hadde fått, så ville han jeg skulle bruke det i 3 uker...
elinpelin Skrevet 15. juli 2010 #12045 Skrevet 15. juli 2010 Skal se om jeg får til å legge inn bilder. Fikk endelig sendt et og et bilde til e-posten min (før har jeg fått overført alle bildene uten problemer..............) Ehhhh, det er et opp ned og et på tvers......(dårlig på data?????????) Før bildet er skikkelig rart, tror jeg har armene på en litt merkelig måte, jeg så iallefall ikke sååååå stor forskjell på de som det ser ut på bildet. Etter bildet er jeg ikke helt sikker på hvor lenge etter er tatt, sannsynligvis ca en uke.
elinpelin Skrevet 15. juli 2010 #12046 Skrevet 15. juli 2010 Ser ut som jeg har arr eller er møkkete under puppa på før-bildet, er ikke det altså, vet ikke hva det er.
Avalon Skrevet 15. juli 2010 #12047 Skrevet 15. juli 2010 Her er mine arr... ser dem nesten ikke, skikkelig dårlig lys på badet. Eneste en ser er de lange røde "sitte stripene" og merker etter teipen
Merete M Skrevet 16. juli 2010 #12048 Skrevet 16. juli 2010 Se den! http://www.youtube.com/user/itschriscrocker#p/u/17/5aOp5w9KHBc ganske bra sagt.. "Not everybody who take breast implants are stupid" (Y)
Avalon Skrevet 16. juli 2010 #12049 Skrevet 16. juli 2010 Se den! http://www.youtube.com/user/itschriscrocker#p/u/17/5aOp5w9KHBc ganske bra sagt.. "Not everybody who take breast implants are stupid" (Y) Hear hear!!!!!!!!!!!
Mirri Skrevet 16. juli 2010 #12050 Skrevet 16. juli 2010 Haha okej, nå var jeg kanskje litt optimistisk her jeg sitter.. "Nå skal jeg lese gjennom hele tråden å se hva de andre har skrevet" Men det e jo over 600 sider!!! Tror jeg dropper det nå Litt morsomt å se hvor lenge denne dagboken har foregått. Jeg begynte jo å lese fra begynnelsen av, og da var første innlegg skrevet i mars 2005 Litt morsomt.. men er Cee Cee her fortsatt? Jeg trenger litt råd. Jeg har alltid hatt lyst til å få større pupper siden bakenden min er veldig struttende, så syns ikke helt puppene mine samkjører med rompen min, og nå har jeg jo blitt gammel nok til å kunne gjøre det, så nå begynner jeg å undersøke litt og vurdere om jeg virkelig vil og tør dette!! :O Har noen venninner som har tatt, og de er kjempe fornøyd!! Jeg fikk se og ta på hun ene sine pupper etter operasjonen, og de ser så naturlige ut, de var kjempe myke, ja, de var vel så bra man kan få dem Da ble jeg jo hvertfall misunnelig. Hun andre venninnen min har ganske harde "sprengte" pupper. Men hun var HELT flat før hun la inn silikon. Hun så virkelig ut som en gutt. Syns veldig synd i henne, og hun er jo selvfølgelig kjempe fornøyd med resultatet da hun nå ser kvinnelig ut. Men de er litt for struttende, sprengte og harde for min smak. Så det er derfor jeg er usikker på dette. Jeg er så kresen og angrer lett på ting, er redd for at det ikke skal gå bra. Jeg rett og slett bekymrer meg for mye. Så hjelp meg!!!! :O Jeg bor i Stavanger og kjenner ingen som har forstørret brystene sine her nede. Hvilken klinikk skal jeg velge??? Colosseum Klinikken, eller Klinikk Stavanger? (har hørt både negative og positive ting om begge plassene) Hva skal jeg velge 22 år, 174cm, 66 kg, A(liten B)cup.
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12051 Skrevet 16. juli 2010 Skal se om jeg får til å legge inn bilder. Fikk endelig sendt et og et bilde til e-posten min (før har jeg fått overført alle bildene uten problemer..............) Ehhhh, det er et opp ned og et på tvers......(dårlig på data?????????) Før bildet er skikkelig rart, tror jeg har armene på en litt merkelig måte, jeg så iallefall ikke sååååå stor forskjell på de som det ser ut på bildet. Etter bildet er jeg ikke helt sikker på hvor lenge etter er tatt, sannsynligvis ca en uke. De var fine:) Jeg gleder meg til å bli ferdig med denna teipen jeg.. Uff.. Kjedelig med teip og de er såå mye finere uten.. hehe
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12052 Skrevet 16. juli 2010 Her er mine arr... ser dem nesten ikke, skikkelig dårlig lys på badet. Eneste en ser er de lange røde "sitte stripene" og merker etter teipen Mine arr er omtrent som dine... Nesten borte allerede.. Jeg blir gul av å ta bilder på badet selv om lyset er hvitt.. haha.
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12053 Skrevet 16. juli 2010 Se den! http://www.youtube.com/user/itschriscrocker#p/u/17/5aOp5w9KHBc ganske bra sagt.. "Not everybody who take breast implants are stupid" (Y) Hehe
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12054 Skrevet 16. juli 2010 Haha okej, nå var jeg kanskje litt optimistisk her jeg sitter.. "Nå skal jeg lese gjennom hele tråden å se hva de andre har skrevet" Men det e jo over 600 sider!!! Tror jeg dropper det nå Litt morsomt å se hvor lenge denne dagboken har foregått. Jeg begynte jo å lese fra begynnelsen av, og da var første innlegg skrevet i mars 2005 Litt morsomt.. men er Cee Cee her fortsatt? Jeg trenger litt råd. Jeg har alltid hatt lyst til å få større pupper siden bakenden min er veldig struttende, så syns ikke helt puppene mine samkjører med rompen min, og nå har jeg jo blitt gammel nok til å kunne gjøre det, så nå begynner jeg å undersøke litt og vurdere om jeg virkelig vil og tør dette!! :O Har noen venninner som har tatt, og de er kjempe fornøyd!! Jeg fikk se og ta på hun ene sine pupper etter operasjonen, og de ser så naturlige ut, de var kjempe myke, ja, de var vel så bra man kan få dem Da ble jeg jo hvertfall misunnelig. Hun andre venninnen min har ganske harde "sprengte" pupper. Men hun var HELT flat før hun la inn silikon. Hun så virkelig ut som en gutt. Syns veldig synd i henne, og hun er jo selvfølgelig kjempe fornøyd med resultatet da hun nå ser kvinnelig ut. Men de er litt for struttende, sprengte og harde for min smak. Så det er derfor jeg er usikker på dette. Jeg er så kresen og angrer lett på ting, er redd for at det ikke skal gå bra. Jeg rett og slett bekymrer meg for mye. Så hjelp meg!!!! :O Jeg bor i Stavanger og kjenner ingen som har forstørret brystene sine her nede. Hvilken klinikk skal jeg velge??? Colosseum Klinikken, eller Klinikk Stavanger? (har hørt både negative og positive ting om begge plassene) Hva skal jeg velge 22 år, 174cm, 66 kg, A(liten B)cup. hei og velkommen... Jeg veit det er noen sm har operet i Stavanger her inne og de svarer sikkert når de ser innlegget ditt.. Jeg var heeelt flat da jeg la inn. Men mine er ikke sprengte harde pupper.. Joa de var sprengte den førte uka, emn det går seg til. Ja de er faste men ikke harde.. Men jeg tror det er vedig individuelt hva man ender opp med. Reis på minst 2 konsultasjoner før du bestemmer deg. det lønner seg hvis man har muligheten. Jeg var på to og følte meg mest komfortabel hos den ene kirurgen så da gikk jeg for han. Den klinikken jeg valgte var litt dyrere men 2 tusenlapper fra eller til spiller ingen rolle når man faktisk skal gjøre ett inngrep.
Mirri Skrevet 16. juli 2010 #12055 Skrevet 16. juli 2010 hei og velkommen... Jeg veit det er noen sm har operet i Stavanger her inne og de svarer sikkert når de ser innlegget ditt.. Jeg var heeelt flat da jeg la inn. Men mine er ikke sprengte harde pupper.. Joa de var sprengte den førte uka, emn det går seg til. Ja de er faste men ikke harde.. Men jeg tror det er vedig individuelt hva man ender opp med. Reis på minst 2 konsultasjoner før du bestemmer deg. det lønner seg hvis man har muligheten. Jeg var på to og følte meg mest komfortabel hos den ene kirurgen så da gikk jeg for han. Den klinikken jeg valgte var litt dyrere men 2 tusenlapper fra eller til spiller ingen rolle når man faktisk skal gjøre ett inngrep. Nei, det er jeg enig i! De sier jo at på Klinikk Stavanger betaler du 30 000 ca, og da får man livstidsgaranti. Dette får man ikke på Colosseum Klinikken. Det er jo noe jeg syns er viktig, så betaler lett 5000 ekstra for det (om prisforskjellen er det). Når jeg først skal ut med en sånn sum for pupper, så har det ikke noe å si om jeg må betale 2-5000 mer. Så penger har ikke så mye å si Jeg er så redd for det skal se unaturlig ut, at de skal være harde, eller at jeg skal få infeksjoner eller kapsel. Så vet jeg ikke om det er best med silikon under eller over muskelen. Mine venninner har tatt over. Men jeg har hørt om noen som tok under muskelen på Colosseum Klinikken i Stavanger, og det fikk så store komplikasjoner at hun måtte inn å få fikset dem på ny. Så derfor lurer jeg på om noen her har tatt i Stavanger. For jeg er så skeptisk, nøye og kresen. Ang konsultasjonstimer, så er det jo bare to klinikker i Stavanger, så det får bli disse to jeg kan dra å prate med. Takk for kjapt svar forresten
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12056 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Nei, det er jeg enig i! De sier jo at på Klinikk Stavanger betaler du 30 000 ca, og da får man livstidsgaranti. Dette får man ikke på Colosseum Klinikken. Det er jo noe jeg syns er viktig, så betaler lett 5000 ekstra for det (om prisforskjellen er det). Når jeg først skal ut med en sånn sum for pupper, så har det ikke noe å si om jeg må betale 2-5000 mer. Så penger har ikke så mye å si Jeg er så redd for det skal se unaturlig ut, at de skal være harde, eller at jeg skal få infeksjoner eller kapsel. Så vet jeg ikke om det er best med silikon under eller over muskelen. Mine venninner har tatt over. Men jeg har hørt om noen som tok under muskelen på Colosseum Klinikken i Stavanger, og det fikk så store komplikasjoner at hun måtte inn å få fikset dem på ny. Så derfor lurer jeg på om noen her har tatt i Stavanger. For jeg er så skeptisk, nøye og kresen. Ang konsultasjonstimer, så er det jo bare to klinikker i Stavanger, så det får bli disse to jeg kan dra å prate med. Takk for kjapt svar forresten Jeg har under muskel og angrer ikke ett sekund på det. SIden jeg er tynn anbefalte kirurgen det på meg så jeg ikke skulle få den "brå" overgangen fra bryskasse til protesene. Det ville jeg ikke ha. Jeg har runde også fordi han anbefalte det og han var veldig flink til å fortelle meg hvorfor han valgte det og det. MEn alt var opp til meg for det. Han anbefalte runde til meg siden jeg ikke hadde noe fyll øverst.. haha og mange ender da opp med å bruke push uup hele tiden for å få fylde øverst. Men jeg var heeelt flat. HAn sa det er like mange som legger inn runde som anatomiske hos de i alle fall.. Reis på noen konsultasjoner og fortell om dine følelser\ tanker bak hele inngrepet. Jeg er nøye jeg å Jeg har operet på Fornebuklinikken og er strålende fornøyd.. Har vært der 2 ganger. Uansett så kan selvfølgelig komplikasjoner skje. Det fikk jeg veldig god informasjon om. de har også denne livstidsgarantien, men det var ikke derforjeg valgte de.. jeg var på 2 konsultasjoner: Fornebu og Collosseum Oslo. De har begge bra rykte her nede, men jeg følte meg litt utilpass på Collosseumklinikken. Følte meg helt "hjemme" hos Fornebu så derfor valgte jeg dem. Men mange føler jo omvendt av det jeg føler å.. hehe Du har jo litt pupp fra før så det kan hende du slipper unna med å legge over muskel. Men noen velger under muskel uansett.. Endret 16. juli 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 16. juli 2010 #12057 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har under muskel og angrer ikke ett sekund på det. SIden jeg er tynn anbefalte kirurgen det på meg så jeg ikke skulle få den "brå" overgangen fra bryskasse til protesene. Det ville jeg ikke ha. Jeg har runde også fordi han anbefalte det og han var veldig flink til å fortelle meg hvorfor han valgte det og det. MEn alt var opp til meg for det. Han anbefalte runde til meg siden jeg ikke hadde noe fyll øverst.. haha og mange ender da opp med å bruke push uup hele tiden for å få fylde øverst. Men jeg var heeelt flat. HAn sa det er like mange som legger inn runde som anatomiske hos de i alle fall.. Reis på noen konsultasjoner og fortell om dine følelser\ tanker bak hele inngrepet. Jeg er nøye jeg å Jeg har operet på Fornebuklinikken og er strålende fornøyd.. Har vært der 2 ganger. Uansett så kan selvfølgelig komplikasjoner skje. Det fikk jeg veldig god informasjon om. de har også denne livstidsgarantien, men det var ikke derforjeg valgte de.. jeg var på 2 konsultasjoner: Fornebu og Collosseum Oslo. De har begge bra rykte her nede, men jeg følte meg litt utilpass på Collosseumklinikken. Følte meg helt "hjemme" hos Fornebu så derfor valgte jeg dem. Men mange føler jo omvendt av det jeg føler å.. hehe Du har jo litt pupp fra før så det kan hende du slipper unna med å legge over muskel. Men noen velger under muskel uansett.. Ja, for slik jeg har forstått det, så er det litt "skummelt" å legg under muskelen, og alle sier jeg burde ta over, for de som trener og har under muskelen, så faller på en måte protesene ned under de vanlige brystene, så man får jo så å si 4 pupper:p så jeg er litt forvirret. Ja, jeg har jo litt fra før av, så håpe det er positivt Hun venninnen min tok også på Fornebu og var veldig fornøyd Hun andre tok i Tromsø, er kun én klinikk der, og hun var også kjempe fornøyd. Egentlig så tror jeg de fleste blir fornøyd, så hvorfor skal det skje noe galt akkurat med meg da? Ja, jeg vil også ha runde proteser Men som sagt, så er jeg redd de skal se "sprengt" ut. Men det vet vel kirurgen litt om Jeg får se om noen fra Stavanger kan fortelle med litt om klinikkene her Har ikke så lyst å reise bort for å forstørre puppene, når det allerede er to klinikker rett i nærheten.
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12058 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Ja, for slik jeg har forstått det, så er det litt "skummelt" å legg under muskelen, og alle sier jeg burde ta over, for de som trener og har under muskelen, så faller på en måte protesene ned under de vanlige brystene, så man får jo så å si 4 pupper:p så jeg er litt forvirret. Ja, jeg har jo litt fra før av, så håpe det er positivt Hun venninnen min tok også på Fornebu og var veldig fornøyd Hun andre tok i Tromsø, er kun én klinikk der, og hun var også kjempe fornøyd. Egentlig så tror jeg de fleste blir fornøyd, så hvorfor skal det skje noe galt akkurat med meg da? Ja, jeg vil også ha runde proteser Men som sagt, så er jeg redd de skal se "sprengt" ut. Men det vet vel kirurgen litt om Jeg får se om noen fra Stavanger kan fortelle med litt om klinikkene her Har ikke så lyst å reise bort for å forstørre puppene, når det allerede er to klinikker rett i nærheten. Jeg trener 3 - 4 ganger i uka med vekter og jeg har ikke hatt noe problem med de. Kirurgen min sa at hvis man var veldig anhengig av en veldig sterk brystmuskel så burde man legge over.. Den kan svekkes litt når man legger under. Når jeg strammer sbrystmusklene så er puppene der de skal de... Jeg har sterke brystmuskler og puppene følger bare litt med når jeg strammer om du skjønner. Jeg har ikke hørt at det er noe mer risiko ved å legge under muskel enn over. Eneste er at det tar lenger tid å komme seg etter op. men kirurgene veit hva som passer best vil jeg tro. hehe.. jeg skjønner godt at du ikke vil reise bort å gjøre det.. Jeg hadde jo mange klinikker å velge mellom i Oslo. Men gikk til to av de mest kjente som jeg hadde hørt bra om:) Om de kommer til å se sprengte ut kommer vel litt ann på hvor mye man legger inn å. Hvilken størrelse er det du vil ha da? Husk å spør og grav hos kirurgen:) Da får du mer intrykk av hva han kan og hvordan han forholder seg til spørsmålene.. Hehe. Husk å fortell at de er "redd" for sprengte pupper o.l Endret 16. juli 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 16. juli 2010 #12059 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Dobbelt post Endret 16. juli 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 16. juli 2010 #12060 Skrevet 16. juli 2010 Jeg trener 3 - 4 ganger i uka med vekter og jeg har ikke hatt noe problem med de. Kirurgen min sa at hvis man var veldig anhengig av en veldig sterk brystmuskel så burde man legge over.. Den kan svekkes litt når man legger under. Når jeg strammer sbrystmusklene så er puppene der de skal de... Jeg har sterke brystmuskler og puppene følger bare litt med når jeg strammer om du skjønner. Jeg har ikke hørt at det er noe mer risiko ved å legge under muskel enn over. Eneste er at det tar lenger tid å komme seg etter op. men kirurgene veit hva som passer best vil jeg tro. hehe.. jeg skjønner gost at du ikke vil reise bort å gjøre det.. Jeg hadde jo mange klinikker å velge mellom i Oslo. Men gikk til to av de mest kjente som jeg hadde hørt bra om:) Om de kommer til å se sprengte ut kommer vel litt ann på hvor mye man legger inn å. Hvilken størrelse er det du vil ha da? Husk å spør og grav hos kirurgen:) Da får du mer intryll av hva han kan og hvordan han forholder seg til spørsmålene.. Hehe. Husk å fortell at de er "redd" for sprengte pupper o.l Jeg er ikke så inne på gram og slikt, men venninnen min som er mest lik meg kroppsmessig, hun la vel inn 260 eller 275. Men hun var litt kraftig før og slanket seg MYE, så hun hadde mye ekstra hud og plass i brystene, så kirurgen la inn mer enn det de ble enig om. Og jeg vil det skal se mest mulig naturlig ut, men ja, folk sier jo at alle kvinner skulle ønske de la inn mer enn det de gjor, så jeg vil ha en full C. Kanskje en liten D? jeg er litt usikker som sagt, men jeg vil de skal se bra ut til kroppen min uten at det ser unaturlig ut Jeg er så gira, har så lyst å ta NÅ med en gang, men jeg har nylig tatt lappen for bil, og måtte betale alt selv, så jeg har minus 23 000 på kredittkortet mitt :S ikke bra.. så føler jeg burde betale det ned før jeg betaler 30 000 for pupper.. men jeg er så utålmodig hehe.. vil ta NÅ jeg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå