Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I all verden! Skal det ha noe å si hva man jobber som? Tror da ikke kirurgen min visste hva jeg jobber som engang. Er utdannet førskolelærer da, så det passer vel ikke heller ;P

Kirurgen min spurte hva jeg jobbet med. Var fordi han ville vite om jeg hadde en tng eller lett jobb virka det om. Og så fortalte han meg hvordan jeg skulle forholde meg etter op.

Det der med sykepleier klisjeen er jo bare teit å si..

Hvordan går det med deg da? Og de nye puppene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk også spørsmål om hvordan type jobb jeg hadde, men var i permisjon så da var det ikke så farlig :)

Skrevet

Hvordan går det med dere nyopererte og alle dere andre?

Gøy å høre litt tilbakemeldinger om tanker og hva dere syns om hele "greia". Hehe..

Skrevet

Kathrine Aschim med sine 600 eller 700 gram er jo sykepleier:)

spørsmål til dere som er så heldige med pupper ,ble areola større?

Skrevet (endret)

Kathrine Aschim med sine 600 eller 700 gram er jo sykepleier:)

spørsmål til dere som er så heldige med pupper ,ble areola større?

Hehe ja men så er hun grusom syns jeg.. Er ikke mye pent med så store pupper på en liten kropp.. hehe..

Jeg har bare små brystvorter og ikke den typsike areolaen rundt. Men brystvortene blei litt større, huden blir strekt så noe større vil de jo bli. men det kommer ann på hvor mye man legger inn å da.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hei hei jenter :)

Nå er det 9 mnd siden jeg oppererte puppene mine på Fornebuklinikken. Egentlig så er jeg ikke fornøyd, men sammtidig så er jeg det. Haha...

Det er jo mye bedre enn hva det var, men jeg syns de kan bli bedre, jeg har ikke noe kløft bla, mest fordi det er fett og overflødig hud mellom puppene pga overvekt. Har gått ned mye det siste året (25kg) men har fortsatt mnye igjen. Jeg fikk opperert inn 500g i den ene og 450 i den andre. Dråpeformede. Dette høres mye ut, og det er forholdsvis mye, men til min kropp, ser det ikke mye ut i det hele tatt. Har veldig brede skuldre. Så egentlig vil jeg opperere inn mere. Føler ikke jeg har fått den størrelsen, og kløften som jeg ville ha. Legen pratet om å fettsuge mellom puppene, og under, for å få de mere frem. Men, en får se. Tror egentlig jeg venter med mere etter jeg er ferdig med å få barn :)

Noe som jeg syns er ekkelt, er at når jeg ligger på ryggen, så er det som at de sklir ned på siden, jeg kan da hente de opp igjen om dere skjønner? Dette er ganske ekkelt og ubehagelig. Er det flere som har dette problemet? Mulig det bare er kroppen min som har mye "tomrom" etter kg som er borte. Men trodde liksom at puppene ble sittende "fast" der forran selv om en lå på ryggen?

Skrevet

JaneDoe: takk som spør :)

Joda, det går veldig bra. I dag var tid for første teipbytte. Syntes arrene så bra ut. Men jeg ser stor forskjell på puppene. Høyre pupp som var minst før og fikk 20 gram el ml mer ser større ut. Den er også finere i fasong på en måte. Den venstre hadde fått mest juling under operasjonen, blåmerkene på siden og over har begynt å forsvinne, men så har det kommet mere blåfarge på den andre siden, mot den andre puppen hvis dere skjønner. Den kjennes mere hoven ut også, merker mindre følelse i den når jeg klemmer på den. Den høyre har vært bedre lenge. Menmen, det går seg vel til.

Skal legge ut bilde bare kjæresten tar med en slik kabel for overføring mellom tlf og pc. Jeg har rotet bort min.*Surrehue*.

Det er moro å prøve litt mere klær, har stort sett gått i singlet. Merker det blir finere form på gensere og jakker :) Jeg er veldig fornøyd. Og hvis trekantbh'er uten spile er representativt for str, så fikk jeg en c :)

Cessi 89: Areolaene mine ble iallefall større.

Skrevet (endret)

Hei hei jenter :)

Nå er det 9 mnd siden jeg oppererte puppene mine på Fornebuklinikken. Egentlig så er jeg ikke fornøyd, men sammtidig så er jeg det. Haha...

Det er jo mye bedre enn hva det var, men jeg syns de kan bli bedre, jeg har ikke noe kløft bla, mest fordi det er fett og overflødig hud mellom puppene pga overvekt. Har gått ned mye det siste året (25kg) men har fortsatt mnye igjen. Jeg fikk opperert inn 500g i den ene og 450 i den andre. Dråpeformede. Dette høres mye ut, og det er forholdsvis mye, men til min kropp, ser det ikke mye ut i det hele tatt. Har veldig brede skuldre. Så egentlig vil jeg opperere inn mere. Føler ikke jeg har fått den størrelsen, og kløften som jeg ville ha. Legen pratet om å fettsuge mellom puppene, og under, for å få de mere frem. Men, en får se. Tror egentlig jeg venter med mere etter jeg er ferdig med å få barn :)

Noe som jeg syns er ekkelt, er at når jeg ligger på ryggen, så er det som at de sklir ned på siden, jeg kan da hente de opp igjen om dere skjønner? Dette er ganske ekkelt og ubehagelig. Er det flere som har dette problemet? Mulig det bare er kroppen min som har mye "tomrom" etter kg som er borte. Men trodde liksom at puppene ble sittende "fast" der forran selv om en lå på ryggen?

Jeg har 450 runde selv, men hadde ingen pupper idet hele tatt før mine 2 operasjoner. jeg blei også operert på Fornebu:)

Jeg har kløft med litt hjelp fra hendene eller en bh, men får ikke lov til å bruke spile og pushup enda.

Mine sklir litt mot siden som vanlige pupper ville ha gjort, men jeg kan ikke hente de opp igjen om du skjønner. Kan jo klemme de sammen, men de ligger fortsatt der de skal.. hehe.. Men som sagt så har lite underhudsfett så det kasn jo hende mine "sitter mer fast" enn dine.

Jeg hadde nok vente med en ny operasjon til etter jeg var ferdig med barn, for de kan forandre seg en del under graviditeten og amming.

Endret av JaneDoe
Skrevet

JaneDoe: takk som spør :)

Joda, det går veldig bra. I dag var tid for første teipbytte. Syntes arrene så bra ut. Men jeg ser stor forskjell på puppene. Høyre pupp som var minst før og fikk 20 gram el ml mer ser større ut. Den er også finere i fasong på en måte. Den venstre hadde fått mest juling under operasjonen, blåmerkene på siden og over har begynt å forsvinne, men så har det kommet mere blåfarge på den andre siden, mot den andre puppen hvis dere skjønner. Den kjennes mere hoven ut også, merker mindre følelse i den når jeg klemmer på den. Den høyre har vært bedre lenge. Menmen, det går seg vel til.

Skal legge ut bilde bare kjæresten tar med en slik kabel for overføring mellom tlf og pc. Jeg har rotet bort min.*Surrehue*.

Det er moro å prøve litt mere klær, har stort sett gått i singlet. Merker det blir finere form på gensere og jakker :) Jeg er veldig fornøyd. Og hvis trekantbh'er uten spile er representativt for str, så fikk jeg en c :)

Cessi 89: Areolaene mine ble iallefall større.

Så bra alt er bra. Det med forskjell er det mange som "sliter" med. men det går seg til vil jeg tro. Jeg hadde en del blåmerker etter min første op men bare ett lite etter andre.. På siden hadde jeg de og ett under. Mine har vært like hele tiden og lite hovne så jeg kan ikke sammenligne med deg der.. hehe.. Det kan jo hende det er en liten forskjee på mine men ikke noe man ser i alle fall.

Blir gøy å se bilder. Har du før og etter eller?

Syns fortsatt det er litt rart at du bare bor borti gata her.. hehe.. Rart å komme borti noen som bor på det samme lile stedet som jeg gjør :)

Skrevet

NÅ ER DET 6MND SIDEN JEG OPERERTE!!!!!!!!!!! :sexy:

Skrevet

NÅ ER DET 6MND SIDEN JEG OPERERTE!!!!!!!!!!! :sexy:

WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO, ut å kjøpe masse fine bher:)

Skrevet

JaneDoe: det er ganske sprøtt at vi bor så nærme ja.

Hvis det er lov å bade etter 4 uker (står ikke noe om det i papirene mine), så må det gå an å ha på bikini? Bade i sportsbh er liksom ikke helt greia. Har tenkt å ta med gutta på Skarnes bade/lekeland, hvis jeg venter 2 uker til er det 4 uker siden.

Skrevet

JaneDoe: det er ganske sprøtt at vi bor så nærme ja.

Hvis det er lov å bade etter 4 uker (står ikke noe om det i papirene mine), så må det gå an å ha på bikini? Bade i sportsbh er liksom ikke helt greia. Har tenkt å ta med gutta på Skarnes bade/lekeland, hvis jeg venter 2 uker til er det 4 uker siden.

Jeg måtte ha på sportsbhen i 4 uker så kunne jeg bruke spileløs bh.. Regner med at bikini teller som spileløs bh.. Jeg har i alle fall bikini uten spiler.

Jeg opererte på Fornebu.

Skrevet

Oki, i mine papirer står det sportsbh i 6 uker. Men hvis Fornebu sier det er greit etter 4 uker, så....... :)

Skrevet

Hvordan går det med dere nyopererte og alle dere andre?

Gøy å høre litt tilbakemeldinger om tanker og hva dere syns om hele "greia". Hehe..

Mine er 9 dager nå, og jeg er igrunn fornøyd med resultatet. 260 under muskel, tror jeg kommer til å ende opp med 75b. Syns de har blitt ganske mye mykere allerede, selv om den ene fortsatt er gansek fast og litt "kantete". Har ikke særlig med smerter lenger, og siden jeg har byttelånt meg bil med automatgir, har jeg allerede kjørt bil i nesten ei uke. Sliter litt med å holde meg i ro....

Kjenner at det stikker og river litt i sårene nå, er sikkert fordi det ikke er så vondt ellers lenger. Nummen under puppene, ganske myk og følsom over. Det verste er å skulle bruke sportsbh dag og natt i nesten 5 uker til, kommer jo til å få gnagsår på ribbeina selv om jeg veksler på ulike bher...:P

Jeg skal bruke sportsbh dag og natt i 6 uker, og deretter kan jeg bruke spiler også....er det vanlig? Jeg må også bruke nedpressbårnd døgnet rundt i tre uker.

Noen som veit om en får tak i hudfarga tape? Jeg har jo det fra klinikken, men apoteket hadde bare hvit. Ser jo ikke så fint ut, og skal jeg ha bikini noen timer, er det jo kjekt om det ikke vises så godt

Skrevet

Oki, i mine papirer står det sportsbh i 6 uker. Men hvis Fornebu sier det er greit etter 4 uker, så....... :)

Kliikkene praktiserer forskjellig. Men uansett så vil jeg ikke tro det er farlig å ha på seg bikini en dag på badeland:)

Skrevet

Mine er 9 dager nå, og jeg er igrunn fornøyd med resultatet. 260 under muskel, tror jeg kommer til å ende opp med 75b. Syns de har blitt ganske mye mykere allerede, selv om den ene fortsatt er gansek fast og litt "kantete". Har ikke særlig med smerter lenger, og siden jeg har byttelånt meg bil med automatgir, har jeg allerede kjørt bil i nesten ei uke. Sliter litt med å holde meg i ro....

Kjenner at det stikker og river litt i sårene nå, er sikkert fordi det ikke er så vondt ellers lenger. Nummen under puppene, ganske myk og følsom over. Det verste er å skulle bruke sportsbh dag og natt i nesten 5 uker til, kommer jo til å få gnagsår på ribbeina selv om jeg veksler på ulike bher...:P

Jeg skal bruke sportsbh dag og natt i 6 uker, og deretter kan jeg bruke spiler også....er det vanlig? Jeg må også bruke nedpressbårnd døgnet rundt i tre uker.

Noen som veit om en får tak i hudfarga tape? Jeg har jo det fra klinikken, men apoteket hadde bare hvit. Ser jo ikke så fint ut, og skal jeg ha bikini noen timer, er det jo kjekt om det ikke vises så godt

Kjøp deg en eller 2 sportsbher til som ikke er like som den du har. Det måtte jeg for jeg var "sår" og øm pga strikken.- Det hjalp veldig med annen bh.

Puppene "går seg til" etterhvert.. hehe

Nedpressbånd er veldig individuelt. Jeg skal ikke bruke spiler på 6 mnd og det er vel det som er mest vanlig tror jeg. HAr noe med trykk fra protesen under huden å gjøre, samtidig som man får trykk fra spilen, som kan være uheldig.

jeg har bare brukt hvit teip siden det var det de hadde på apotekt, men den syns jo ikke så godt og min bikini får jeg gjemt teipen under. Har du prøvd å bestille teip over nettet da? Ett eller annen apotek må jo ha hudfarga. Har sett de har den i den som 1,5 cm men den er for smal syns jeg..

Hvor har du operert?

Skrevet

Kjøp deg en eller 2 sportsbher til som ikke er like som den du har. Det måtte jeg for jeg var "sår" og øm pga strikken.- Det hjalp veldig med annen bh.

Puppene "går seg til" etterhvert.. hehe

Nedpressbånd er veldig individuelt. Jeg skal ikke bruke spiler på 6 mnd og det er vel det som er mest vanlig tror jeg. HAr noe med trykk fra protesen under huden å gjøre, samtidig som man får trykk fra spilen, som kan være uheldig.

jeg har bare brukt hvit teip siden det var det de hadde på apotekt, men den syns jo ikke så godt og min bikini får jeg gjemt teipen under. Har du prøvd å bestille teip over nettet da? Ett eller annen apotek må jo ha hudfarga. Har sett de har den i den som 1,5 cm men den er for smal syns jeg..

Hvor har du operert?

Jeg er operert på colosseumklinikken i Oslo.

Har kjøpt en helt annen bh, og veksler mellom disse, sånn at det ikke blir for vondt...men er ikke noe særlig uansett. Men så lenge resultatet blir bra, så får en bare smøre seg med tålmodighet:)

Tror kanskje jeg må ut å handle ny bikini som skjuler bedre, den jeg har går med hudfarga tape, men ikke med hvit, da er d risiko for at den synes.

Tror jeg skal drøye litt med spiler jeg og, siden det virker som de fleste skal vente minst tre mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...