Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm det hørtest ikke godt ut nei. Og det er jo lenge siden du op deg og. Må bare få deg en time på kontroll tror eg.

Kan det vere nerver? Eg går med sportsbhen dag og natt enda snart 3mnd etter op og har tenkt og fortsette med det en stund til.

Synst den er så god og behagelig:)

Nei det er ikke nerver. Det er mer som om de er jævlig ømme på en måte, såpass at det gjør vondt når du kommer borti.

Sendte en mail til klinikken igår kveld også, skal ringe de på mandag om ikke de ringer meg først, og be om en time.

Bare dumt jeg ikke får sjans til å komme meg dit før om ca 2uker :/

Det begynte da jeg var på spa, og da lurte jeg på om det var fordi jeg måtte ligge en del på magen... er vel ca en 3-4uker siden det nå snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke nerver. Det er mer som om de er jævlig ømme på en måte, såpass at det gjør vondt når du kommer borti.

Sendte en mail til klinikken igår kveld også, skal ringe de på mandag om ikke de ringer meg først, og be om en time.

Det begynte da jeg var på spa, og da lurte jeg på om det var fordi jeg måtte ligge en del på magen... er vel ca en 3-4uker siden det nå snart.

Hmm ja det kan jo godt vere.. Jaja bedre sent en aldri.. Håper det ordner seg FORT.. Klem klem:)

Skrevet

Hva jobber dere jenter med og jobber dere full stilling??:)

Er for tiden jobb søkende ME

N er j.... vanskelig å få ny jobb:(

Noe litt annet en pupper,thihii:)

Skrevet

Tror jeg ringer klinikken på mandag, som jeg nevnte tidligere har begge puppene blitt vonde.

Har vært sånn en stund, igår virket det som om det ble bedre men er blitt vondt igjen.

Begge puppene gjør vondt, ikke at de verker eller noe sånn men når jeg kommer borti noe med dem så gjør det vondt. Er også vondt når jeg tar i dem.

Vondt over hele, sidene, øverst, under og midt på :/

Kirurgen nevnte at en kunne kjenne forandringer i puppene ved mensen, noe som er veldig logisk.

Men siden jeg har endometriose må jeg ta pillen kontinuerlig, uten pause, altså ingen blødninger, så det kan ikke være det.

Er litt bekymret, håper virkelig at det ikke er noe permanent, spesielt siden puppene ikke var vonde i det hele tatt for en stund siden :/

Håper litt at jeg kan få en time og snakke med kirurgen, men jeg har ikke sjans til å være der før om 2uker.

Har nå tatt på meg den fantastiske sportsbhen jeg kjøpte på Change i håp om at det vil hjelpe. Har lurt på om de kan være vonde fordi jeg har vært mye uten bh i det siste, på dagtid også. Har ikke drevet med noe akrobatisk, men kanskje kan det være det allikevel?

Måtte bare få lufte litt, er som sagt litt bekymret men sparer den store sorgen til jeg evt får snakket med kirurgen :P

Uff da kjedelig. Håper det er helt normalt for din del :) Det er vel en stund siden du opererte? Mente vi opererte ikke såå langt fra hverandre sist. Hmm..

Syns det virker rart at d eskal bli vonde bare fordi man ikke bruker bh hele tida.. For på sommeren så blir det jo mye bikini og andre fine topper som ikke egner seg med bh.. hehe

Skrevet

Jeg lå på magen 4 - 5 uker etter forrige op og det var ikke noe ubehag seinere eller noe.. Men vi er jo forskjellige.. Skjønner at det kunne ha vært ubehagelig i ettertid men ikke så lenge etterpå. :kose:

Skrevet

Jeg lå på magen 4 - 5 uker etter forrige op og det var ikke noe ubehag seinere eller noe.. Men vi er jo forskjellige.. Skjønner at det kunne ha vært ubehagelig i ettertid men ikke så lenge etterpå. :kose:

Jeg har ikke klart å ligge ordentlig på magen etter op, føler meg ligger på noe som er i veien :P

Men, jeg håper det er forbipasserende spesiellt siden det kom så sent og plutselig.

Det kan jo også være senbivirkninger, både av op og kanskje de nye mini-pillene eg tar. Har vel bare tatt 3-4brett av de til nå...

Håper virkelig at det ikke er noe permanent... en kan ikke gå med konstant vonde pupper liksom.

Prøver å holde de negative tankene om at det er permanent og at jeg kan ende opp med å måtte fjerne implantatene borte, meeeeeeeeen de tankene er i bakhodet :/

Skrevet

Jeg tror kanskje de ømme og vonde puppene kan komme av microgynonen jeg altså, ømme pupper er alltid en bivirkninger av slike piller, og jeg har sjekket felleskatalogen.

Men, vil høre med kirurgen for sikkerhetsskyld.

Har jeg rett håper jeg at det enten vil komme og gå eller forsvinne helt, det er dessverre uaktuellt å bytte merke, da disse er de eneste som faktisk hjelper mot endometriosen.

Skrevet

Jeg tror kanskje de ømme og vonde puppene kan komme av microgynonen jeg altså, ømme pupper er alltid en bivirkninger av slike piller, og jeg har sjekket felleskatalogen.

Men, vil høre med kirurgen for sikkerhetsskyld.

Har jeg rett håper jeg at det enten vil komme og gå eller forsvinne helt, det er dessverre uaktuellt å bytte merke, da disse er de eneste som faktisk hjelper mot endometriosen.

Får håpe det er pga pillene da. Og håper det ikke er permanent. Men jeg hadde nok ringt kirurgen jeg å. :) Bedre å ta en tlf for mye.. hehe..

Jeg leiter livet av meg etter p piller jeg kan ta hele tida uten at mensen kommer i hytt og pine.. :frustrert: "Alt" forandra seg etter jeg fikk unger.. hehe. Får gikk jeg på pillene hele tiden uten stopp det fungere ikke lenger :(

Vurderer å gå tilbake til p sprøyte..

Skrevet

Får håpe det er pga pillene da. Og håper det ikke er permanent. Men jeg hadde nok ringt kirurgen jeg å. :) Bedre å ta en tlf for mye.. hehe..

Jeg leiter livet av meg etter p piller jeg kan ta hele tida uten at mensen kommer i hytt og pine.. :frustrert: "Alt" forandra seg etter jeg fikk unger.. hehe. Får gikk jeg på pillene hele tiden uten stopp det fungere ikke lenger :(

Vurderer å gå tilbake til p sprøyte..

Har du prøvd microgynon?

De er de eneste som har funket på meg... vært gjennom Loette, Yasmin, Yasminelle, cerazette og noen jeg har glemt hva heter, de var ikke et prevensjonsmiddel akkurat men de inneholdt bare progesteron slik som p-sprøyten.. på loette blødde jeg sammenhengedei 5mnd... yasmin blødde jeg også hele tiden pluss at jeg ikke tålte dem, brakk meg og hadde migrene hele tiden Yasminelle, der blødde jeg også hele tiden... de jeg ikke husker navnet på, jeg brukte den fra mars iår til ca mai, og hadde migrene hver jævla dag Oo.... blødnigene stoppet da men det hjalp ikke stort ja jeg var dårlig konstant.

Cerazette blødde jeg også hele tiden.....

pga av migrenen er p-sprøyte og p-stav ikke aktuellt... Cerazette skal inneholde det samme som p-staven, og de jeg ikke husker navnet på som jeg prøvde inneholdt det samme som p-sprøyten..

Så jeg må nok holde meg til microgynon, og satse på at den også ikke lager kluss til slutt :P

Gå rundt å være dårlig, blodfattig og ha den endometriosen som ikke blir holdt i sjakk er ikke særlig gøy.

Skrevet

Har du prøvd microgynon?

De er de eneste som har funket på meg... vært gjennom Loette, Yasmin, Yasminelle, cerazette og noen jeg har glemt hva heter, de var ikke et prevensjonsmiddel akkurat men de inneholdt bare progesteron slik som p-sprøyten.. på loette blødde jeg sammenhengedei 5mnd... yasmin blødde jeg også hele tiden pluss at jeg ikke tålte dem, brakk meg og hadde migrene hele tiden Yasminelle, der blødde jeg også hele tiden... de jeg ikke husker navnet på, jeg brukte den fra mars iår til ca mai, og hadde migrene hver jævla dag Oo.... blødnigene stoppet da men det hjalp ikke stort ja jeg var dårlig konstant.

pga av migrenen er p-sprøyte og p-stav ikke aktuellt... Cerazette skal inneholde det samme som p-staven, og de jeg ikke husker navnet på som jeg prøvde inneholdt det samme som p-sprøyten..

Så jeg må nok holde meg til microgynon, og satse på at den også ikke lager kluss til slutt :P

Gå rundt å være dårlig, blodfattig og ha den endometriosen som ikke blir holdt i sjakk er ikke særlig gøy.

Hmm, kanskje jeg skal prøve Microgynon da.. Hmm.. Er det p pille eller minipille?

Skrevet

Har du prøvd microgynon?

Du skulle prøvd p-ring. Jeg har brukt den i snart fire år, og det er den prevensjonen jeg har vært mest fornøyd med av alt jeg har prøvd. Null bivirkninger av den! :D

Skrevet

Du skulle prøvd p-ring. Jeg har brukt den i snart fire år, og det er den prevensjonen jeg har vært mest fornøyd med av alt jeg har prøvd. Null bivirkninger av den! :D

Den har jeg prøvd å. Men funka ikke for meg.. hehe..

Skrevet

Er seriøst såå glad for eg har tatt silikon!!!! Er det beste eg noen gang har gjort.. Kunne gjort det om igjen å om igjen..

så deilig å legge seg på ryggen og ha fine pupper som står opp ikke sånt det var før... Verre en et mannfolk bryst når eg låg på ryggen.. Helt totalt flat:(((((

Gleder meg en gang i fremtiden når eg skal ha op nr 2 og legge inn litt større:)

Såååå deilig å ha pupper eg kunne grini. Hehe....

Måtte bare lufte tankene litt jenter:)

Skrevet

P-ring er også uaktuellt dessverre, men grunnen blir for personlig..

Skrevet

P-ring er også uaktuellt dessverre, men grunnen blir for personlig..

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal prøve Microgynon da.. Hmm.. Er det p pille eller minipille?

Det er en minipille :)

Skrevet

Fikk mail tilbake fra klinikken, de sa at det første de tenkte på ang vonde bryster var enten at man var gravid eller har byttet prevensjon, og hvis jeg kunne utelukke dette kunne jeg få en time.

Så det er nok pillene :D

Her har jeg gått rundt og trodd det var mandag idag Oo

Skrevet

Fikk mail tilbake fra klinikken, de sa at det første de tenkte på ang vonde bryster var enten at man var gravid eller har byttet prevensjon, og hvis jeg kunne utelukke dette kunne jeg få en time.

Så det er nok pillene :D

Her har jeg gått rundt og trodd det var mandag idag Oo

Det var bra i alle fall.. Da gir det seg vel om en stund..:):yvonne:

Skrevet

Det var bra i alle fall.. Da gir det seg vel om en stund..:):yvonne:

ja, det gjør det nok!

Det slo meg liksom ikke at jeg hadde jo byttet piller i mai før etter jeg sendte den mailen :skratte:

For gravid er jeg ikke... har ikke vært noe action der på lenge :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...