JaneDoe Skrevet 9. juli 2010 #11961 Skrevet 9. juli 2010 Jeg gleder meg så inderlig til jeg kan begynne med vanlige bher nå jeg. Under en uke igjen. På torsdag har det gått seks uker, og vanlige bher skal finne veien inn i skapet mitt igjen. Stikkingen og sviingen jeg hadde i det ene arret har avtatt veldig. Puppene blir også likere og likere for hver dag, og dette tror jeg blir kjempebra. :D Dette er så utrolig mye bedre enn utgangspunktet mitt, og jeg trives utrolig mye bedre med meg selv nå. Det ser faktisk ut som at jeg kan kunne gå med tubetopper eller tubekjoler uten bh under også. Når jeg prøvde tubetoppen min for tre uker siden så det grusomt ut, men da jeg prøvde igår så det faktisk veldig bra ut. Dette blir kjempedigg. :D Trenger jeg å si at jeg gleder meg til spaniatur om fem uker? :D La deg til som venn jeg Begynte med vanlig bh forrige torsdag jeg. Ikke med spiler da, men uten.. Digg å slippe den sportsbhen:) Skulle bare bruke den i 4 uker
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11962 Skrevet 10. juli 2010 Om noen vil være venn med meg på facebook, så er det bare å legge meg til. Theri Cecilie heter jeg der. Legger deg og til eg:) Kan vi prate pupper der og,thihii:) Men husk topp secret:))
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11963 Skrevet 10. juli 2010 Jeg vil å være venn med Avalon.. hihi.. Sa kirurgen noe om at de blei mykere under snart da? Jeg kjenner at mine beveger seg når jeg flyr etter unga.. haha.. hopper litt opp og ned her ja... Mine har blitt mye mykere den siste uka. Men de er fortsatt faste og gode.. Nei han sa ingenting om det.. Hmm.. Eg var faktisk hos en annen en han som opererte meg:( Vett ikke hvorfor og det gjorde ikke han andre kirurgen heller som såg på meg.. Vimsehoder på den klinikken asså!!!
cessi89 Skrevet 10. juli 2010 #11964 Skrevet 10. juli 2010 Nei han sa ingenting om det.. Hmm.. Eg var faktisk hos en annen en han som opererte meg:( Vett ikke hvorfor og det gjorde ikke han andre kirurgen heller som såg på meg.. Vimsehoder på den klinikken asså!!! De fleste leger sier de er så mye som de kommer til å bli etter ca 8 uker. Har man smerter /ikke så mye bryster vil det ofte fortsette sånn:( nå er det bare tre uker til jeg opererer!!!!
cessi89 Skrevet 10. juli 2010 #11965 Skrevet 10. juli 2010 De fleste leger sier de er så mye som de kommer til å bli etter ca 8 uker. Har man smerter /ikke så mye bryster vil det ofte fortsette sånn:( nå er det bare tre uker til jeg opererer!!!! mente myke ..
Rødtoppen86 Skrevet 10. juli 2010 #11966 Skrevet 10. juli 2010 Mine pupper ble enda mykere langt etter 8 uker Kan vel være noe med at man blir aktiv og slikt kanskje? Ble ihvertfall overrasket over at de fortsatt ble mykere etter flere mnd.
JaneDoe Skrevet 10. juli 2010 #11967 Skrevet 10. juli 2010 Mine pupper ble enda mykere langt etter 8 uker Kan vel være noe med at man blir aktiv og slikt kanskje? Ble ihvertfall overrasket over at de fortsatt ble mykere etter flere mnd. Ja det blei mine sist å.. Men kirurgen min har aldri sagt at de er så myke de kommer til å bli etter 8 uker.. Han sa at sidenjeg la under muskel vil det kunne ta opptil 1 år før det endelige resultatet var der.. Men det er jo forskjellig hva hver kirurg sier å vil jeg tro
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11968 Skrevet 10. juli 2010 Driver alle og føner teipen tørr?? så lei av det.. Er det nødvendig? Og skal en lufttørke hvor lenge må en gå sånt? Gidder liksom ikke gå halvnaken heller rundt i 20min etterpå...
elinpelin Skrevet 10. juli 2010 #11969 Skrevet 10. juli 2010 Hehe, jeg føner sikkert teipen i max 1 minutt.....
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11970 Skrevet 10. juli 2010 Hehe, jeg føner sikkert teipen i max 1 minutt..... Vett du om en må føne teipen?? Hva er igrunnen vits med det??
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11971 Skrevet 10. juli 2010 Mine pupper ble enda mykere langt etter 8 uker Kan vel være noe med at man blir aktiv og slikt kanskje? Ble ihvertfall overrasket over at de fortsatt ble mykere etter flere mnd. Var godt og høre... Tror du det er sånt at viss en har på grensen til store implantater iforhold til sin kropp at dem ikke vil bli så myke?
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11972 Skrevet 10. juli 2010 De fleste leger sier de er så mye som de kommer til å bli etter ca 8 uker. Har man smerter /ikke så mye bryster vil det ofte fortsette sånn:( nå er det bare tre uker til jeg opererer!!!! Hmmm får håpe det ikke stemmer da:)
JaneDoe Skrevet 10. juli 2010 #11973 Skrevet 10. juli 2010 Vett du om en må føne teipen?? Hva er igrunnen vits med det?? De første ukene er jo sikkert fordi at det skal ha best mulig gromuligheter for såret. men i ettertid veit jeg ikke. Syns de lufttørker fort jeg.. Og tar ikke lang til med fønern. jeg syns det klør om jeg ikke tørker de.. men det er meg da.. haha.. Puppeene har vel en tendens til å blii hardere\faste om man ikke har noe fett over.. hehe. men jeg blei veldig overraska forrige gang. de blei bra da:)
Avalon Skrevet 10. juli 2010 #11974 Skrevet 10. juli 2010 Må bare si at jeg er ikke åpen om operasjonen på facebook, bare til nærmeste familie og venner Bare sånn at dere jeg har på listen vet det
JaneDoe Skrevet 10. juli 2010 #11975 Skrevet 10. juli 2010 Må bare si at jeg er ikke åpen om operasjonen på facebook, bare til nærmeste familie og venner Bare sånn at dere jeg har på listen vet det Samma her.. Skriver ikke om det der da.. hehe.. men jeg hadde ikke spurt rett ut på facebook heller. hadde spurt deg først på chatten eller noe:)
Avalon Skrevet 10. juli 2010 #11976 Skrevet 10. juli 2010 Samma her.. Skriver ikke om det der da.. hehe.. men jeg hadde ikke spurt rett ut på facebook heller. hadde spurt deg først på chatten eller noe:) Selvfølgelig
pluske83 Skrevet 10. juli 2010 #11977 Skrevet 10. juli 2010 Må bare si at jeg er ikke åpen om operasjonen på facebook, bare til nærmeste familie og venner Bare sånn at dere jeg har på listen vet det Da er vi 2stk:) Ingen andre har noe med det...
JaneDoe Skrevet 10. juli 2010 #11978 Skrevet 10. juli 2010 Da er vi 2stk:) Ingen andre har noe med det... Nei det er tross alt en personlig avgjørelse. Er ikke alle som lufter silikonpuppene for media.. hehe
Avalon Skrevet 11. juli 2010 #11979 Skrevet 11. juli 2010 Tror jeg ringer klinikken på mandag, som jeg nevnte tidligere har begge puppene blitt vonde. Har vært sånn en stund, igår virket det som om det ble bedre men er blitt vondt igjen. Begge puppene gjør vondt, ikke at de verker eller noe sånn men når jeg kommer borti noe med dem så gjør det vondt. Er også vondt når jeg tar i dem. Vondt over hele, sidene, øverst, under og midt på :/ Kirurgen nevnte at en kunne kjenne forandringer i puppene ved mensen, noe som er veldig logisk. Men siden jeg har endometriose må jeg ta pillen kontinuerlig, uten pause, altså ingen blødninger, så det kan ikke være det. Er litt bekymret, håper virkelig at det ikke er noe permanent, spesielt siden puppene ikke var vonde i det hele tatt for en stund siden :/ Håper litt at jeg kan få en time og snakke med kirurgen, men jeg har ikke sjans til å være der før om 2uker. Har nå tatt på meg den fantastiske sportsbhen jeg kjøpte på Change i håp om at det vil hjelpe. Har lurt på om de kan være vonde fordi jeg har vært mye uten bh i det siste, på dagtid også. Har ikke drevet med noe akrobatisk, men kanskje kan det være det allikevel? Måtte bare få lufte litt, er som sagt litt bekymret men sparer den store sorgen til jeg evt får snakket med kirurgen
pluske83 Skrevet 11. juli 2010 #11980 Skrevet 11. juli 2010 Tror jeg ringer klinikken på mandag, som jeg nevnte tidligere har begge puppene blitt vonde. Har vært sånn en stund, igår virket det som om det ble bedre men er blitt vondt igjen. Begge puppene gjør vondt, ikke at de verker eller noe sånn men når jeg kommer borti noe med dem så gjør det vondt. Er også vondt når jeg tar i dem. Vondt over hele, sidene, øverst, under og midt på :/ Kirurgen nevnte at en kunne kjenne forandringer i puppene ved mensen, noe som er veldig logisk. Men siden jeg har endometriose må jeg ta pillen kontinuerlig, uten pause, altså ingen blødninger, så det kan ikke være det. Er litt bekymret, håper virkelig at det ikke er noe permanent, spesielt siden puppene ikke var vonde i det hele tatt for en stund siden :/ Håper litt at jeg kan få en time og snakke med kirurgen, men jeg har ikke sjans til å være der før om 2uker. Har nå tatt på meg den fantastiske sportsbhen jeg kjøpte på Change i håp om at det vil hjelpe. Har lurt på om de kan være vonde fordi jeg har vært mye uten bh i det siste, på dagtid også. Har ikke drevet med noe akrobatisk, men kanskje kan det være det allikevel? Måtte bare få lufte litt, er som sagt litt bekymret men sparer den store sorgen til jeg evt får snakket med kirurgen Hmm det hørtest ikke godt ut nei. Og det er jo lenge siden du op deg og. Må bare få deg en time på kontroll tror eg. Kan det vere nerver? Eg går med sportsbhen dag og natt enda snart 3mnd etter op og har tenkt og fortsette med det en stund til. Synst den er så god og behagelig:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå