JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11941 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Nå har jeg vært her og sneket på dere i over en mnde. Jeg har bestemt meg får å ta silikon, men det blir ikke før om et år siden jeg må få skrapt sammen pengene først. Har allerede kontaktet forskjellige klinikker og fått tilsendt informasjon om operasjon pr mail.. Men.. Jeg har noen spørsmål til dere som er så heldige at dere allerede har fått dere større pupper som jeg misunner døgnet rundt. Så mange fine pupper her inne! :rødme: Kan man ligge på magen når man ha tatt silikon? Jeg har selv ammet 2 barn, å har strekkmerker på puppene.. Vil det bli stygt? Har noen av dere strekkmerker på puppene før dere tok silikon eller fått senere? Jeg vet ikke hvordan man regner ut hvor mange ml man trenger etter størrelse på kropp. Nå er jeg 164cm og .. 69kg. Fødte får 7 mnder siden. Å er på vei ned igjen nå da.. Målet mitt er 59 som før graviditetene. Noen av dere som kan regne ut hvor mange ml jeg vil trenge får å få en full c eller d cup med størrelsen min nå, eller 164cm og 59 kg om jeg kommer meg dit? Håper dere synes det er greit at jeg spør selv om det ennå er et år til jeg skal under kniven ..om ikke jeg vinner i lotto da... Hei og velkommen. Bare å spørre i vei. Jeg svarer på det jeg kan svare på. Man kan fint ligge på magen med silikon, det kan i alle fall jeg. Strekkmerker aner jeg ingenting om for jeg har vært så heldig å ikke fått noen etter mine to graviditeter. Det angående hvor mye man trenger for å oppnå en viss størelse er veldig individuelt. Hør med kiryrgen angående det og strekkmerkene. Det hadde nok jeg gjort.
Theri86 Skrevet 8. juli 2010 #11942 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Nå har jeg vært her og sneket på dere i over en mnde. Jeg har bestemt meg får å ta silikon, men det blir ikke før om et år siden jeg må få skrapt sammen pengene først. Har allerede kontaktet forskjellige klinikker og fått tilsendt informasjon om operasjon pr mail.. Men.. Jeg har noen spørsmål til dere som er så heldige at dere allerede har fått dere større pupper som jeg misunner døgnet rundt. Så mange fine pupper her inne! :rødme: Kan man ligge på magen når man ha tatt silikon? Jeg har selv ammet 2 barn, å har strekkmerker på puppene.. Vil det bli stygt? Har noen av dere strekkmerker på puppene før dere tok silikon eller fått senere? Jeg vet ikke hvordan man regner ut hvor mange ml man trenger etter størrelse på kropp. Nå er jeg 164cm og .. 69kg. Fødte får 7 mnder siden. Å er på vei ned igjen nå da.. Målet mitt er 59 som før graviditetene. Noen av dere som kan regne ut hvor mange ml jeg vil trenge får å få en full c eller d cup med størrelsen min nå, eller 164cm og 59 kg om jeg kommer meg dit? Håper dere synes det er greit at jeg spør selv om det ennå er et år til jeg skal under kniven ..om ikke jeg vinner i lotto da... Jeg kan ligge på magen nå om jeg vil, og det er fem uker siden operasjonen. Litt uvant enda, men ikke vondt. Strekkmerkene jeg fikk etter svangerskapet har ikke blitt verre. De synes like mye/like lite som alltid ellers. Jeg er 165 cm høy og 61 kg tung og jeg la inn 310 og 360 gram, og jeg gikk fra b/c-cup til sånn ca dd-cup. Det er jo flere her inne som har lagt inn under 300 gram og gått fra ingenting til d-cup, mens jeg bare har gått opp rundt to størrelser med over 300 gram. Det er veldig forskjellig fra person til person. Du burde prøve med ris i bhen. Jeg synes det stemte ganske greit jeg. Å så snakker du nærmere med kirurgen selvfølgelig. Dere blir nok enige, og hvis du i tillegg forteller hva du ønsker å bli i cup-størrelse, så vet han hva du er ute etter.
Avalon Skrevet 9. juli 2010 #11943 Skrevet 9. juli 2010 Hei! Nå har jeg vært her og sneket på dere i over en mnde. Jeg har bestemt meg får å ta silikon, men det blir ikke før om et år siden jeg må få skrapt sammen pengene først. Har allerede kontaktet forskjellige klinikker og fått tilsendt informasjon om operasjon pr mail.. Men.. Jeg har noen spørsmål til dere som er så heldige at dere allerede har fått dere større pupper som jeg misunner døgnet rundt. Så mange fine pupper her inne! :rødme: Kan man ligge på magen når man ha tatt silikon? Jeg har selv ammet 2 barn, å har strekkmerker på puppene.. Vil det bli stygt? Har noen av dere strekkmerker på puppene før dere tok silikon eller fått senere? Jeg vet ikke hvordan man regner ut hvor mange ml man trenger etter størrelse på kropp. Nå er jeg 164cm og .. 69kg. Fødte får 7 mnder siden. Å er på vei ned igjen nå da.. Målet mitt er 59 som før graviditetene. Noen av dere som kan regne ut hvor mange ml jeg vil trenge får å få en full c eller d cup med størrelsen min nå, eller 164cm og 59 kg om jeg kommer meg dit? Håper dere synes det er greit at jeg spør selv om det ennå er et år til jeg skal under kniven ..om ikke jeg vinner i lotto da... Hei! Min kirurg sa at det er sjelden strekkmerker på puppene forsvinner når man legger inn silikon, men mine forsvant
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11944 Skrevet 9. juli 2010 Hei! Nå har jeg vært her og sneket på dere i over en mnde. Jeg har bestemt meg får å ta silikon, men det blir ikke før om et år siden jeg må få skrapt sammen pengene først. Har allerede kontaktet forskjellige klinikker og fått tilsendt informasjon om operasjon pr mail.. Men.. Jeg har noen spørsmål til dere som er så heldige at dere allerede har fått dere større pupper som jeg misunner døgnet rundt. Så mange fine pupper her inne! :rødme: Kan man ligge på magen når man ha tatt silikon? Jeg har selv ammet 2 barn, å har strekkmerker på puppene.. Vil det bli stygt? Har noen av dere strekkmerker på puppene før dere tok silikon eller fått senere? Jeg vet ikke hvordan man regner ut hvor mange ml man trenger etter størrelse på kropp. Nå er jeg 164cm og .. 69kg. Fødte får 7 mnder siden. Å er på vei ned igjen nå da.. Målet mitt er 59 som før graviditetene. Noen av dere som kan regne ut hvor mange ml jeg vil trenge får å få en full c eller d cup med størrelsen min nå, eller 164cm og 59 kg om jeg kommer meg dit? Håper dere synes det er greit at jeg spør selv om det ennå er et år til jeg skal under kniven ..om ikke jeg vinner i lotto da... Hmm strekkmerker vett eg ingenting om dessverre.. Eg var en 75aaa og la inn 300ml og ender på en 75D ser det ut som.. Er garantert det beste som har skjedd i livet mitt og hadde gjort det om igjen og om igjen.. Er SÅÅÅÅÅ verdt hvert øre seriøst!!!! Hvilke cup har du nå da??
elinpelin Skrevet 9. juli 2010 #11945 Skrevet 9. juli 2010 Jeg prøvde begge 75c bh'ne mine i går, og fylte de ut :) (Det er slike uten spile da) (frkjeat: jeg er 160, ca 55 kg, liten 75 a før, la inn 260 og 280 pga litt forskjell) Men som de andre sier, du må tenke litt på hva du vil ha, og så ser kirurgen godt hva som passer til deg. Cup str er nok ikke så lett å regne på. Kirurgen min tvilte vel i grunn på om jeg ble en c, og det vet jeg ikke sikkert ennå heller. Men mere til meg hadde ikke vært pent.
elinpelin Skrevet 9. juli 2010 #11946 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Det finnes forresten mange sider å se før og etter bilder på. Da ser du hvor stor forskjell det er på hva man legger inn og hva man får. www.qvinna.info www.justbreastimplants.com Eller rett og slett "breastimplants before and after" på google.com Endret 9. juli 2010 av elinpelin
frkjeat Skrevet 9. juli 2010 #11947 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar alle som svarte meg! ) Håper mine strekkmerker blir mindre synlig, tviler egentlig litt siden enkelte av di jeg har er litt dype. :/ Nå er jeg faktisk en 80 a.. Eller, fyller fakstisk ikke ut en 80a, er får brei rundt, hadde kanskje passet i en 75a eller 70a om jeg hadde vært 75-70 rundt. Jeg har endelig fått rumpa opp av sofaen og funnet veien til treningssenteret, så håper jeg går ned nå til normalvekta mi. Jeg skal prøve risposen.. Men.. må jeg kjøpe bh i den størrelsen jeg ønsker meg da å fylle opp til jeg er fornøyd? Hvorfor kan man ikke bruke spiler når man har silikon? Er ikke det spiler i alle bher? :klø: Eller er det bare i begynnelsen? Kan man bruke push? Eller, det er vel kanskje ikke nødvendig om jeg får store fine pupper. ) Å det med heng, når jeg ikke har noe heng, kommer jeg til å få det da?
elinpelin Skrevet 9. juli 2010 #11948 Skrevet 9. juli 2010 Det er bare i begynnelsen man må bruke bh uten spiler. Man kan fint bruke push up med silikon. Om du får heng eller ikke tror jeg er individuelt.
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11949 Skrevet 9. juli 2010 Det er bare i begynnelsen man må bruke bh uten spiler. Man kan fint bruke push up med silikon. Om du får heng eller ikke tror jeg er individuelt. Mine pupper er så harde enda føler eg at push er ubehagelig... hmmfff..
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11950 Skrevet 9. juli 2010 Det er bare i begynnelsen man må bruke bh uten spiler. Man kan fint bruke push up med silikon. Om du får heng eller ikke tror jeg er individuelt. Mine pupper er så harde enda føler eg at push er ubehagelig... hmmfff..
JaneDoe Skrevet 9. juli 2010 #11951 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Mine pupper er så harde enda føler eg at push er ubehagelig... hmmfff.. Får du "lov" haha til å bruke push up enda? Veit klinikkene praktiserer litt forskjellig.. Jeg skal vente 6 mnd med spile og push up.. Men da skal jeg virkelig gå amok i undertøysbutikkene... hehe Hvor harde er de? Er de bevegelige da? Endret 9. juli 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 9. juli 2010 #11952 Skrevet 9. juli 2010 Får du "lov" haha til å bruke push up enda? Veit klinikkene praktiserer litt forskjellig.. Jeg skal vente 6 mnd med spile og push up.. Men da skal jeg virkelig gå amok i undertøysbutikkene... hehe Hvor harde er de? Er de bevegelige da? 6mnd stemmer ja, er det også på colosseum i stvg også hvor jeg og pluske ble op. Mine blir 6mnd om 6 dager!!!!!!!!!!! Jeg skal gå amok hos Change når jeg er tilbake i byen, gleder meg virkelig til å se hvordan det ser ut med push-up
JaneDoe Skrevet 9. juli 2010 #11953 Skrevet 9. juli 2010 6mnd stemmer ja, er det også på colosseum i stvg også hvor jeg og pluske ble op. Mine blir 6mnd om 6 dager!!!!!!!!!!! Jeg skal gå amok hos Change når jeg er tilbake i byen, gleder meg virkelig til å se hvordan det ser ut med push-up hehe jeg tenkte bare: "OI...!!!" da jeg så mine forrige gang.. hehe.. Utrolig hva en god pushup kan gjøre.. Mine er bare 5 uker så har lang ventetid igjen jeg da.. Men tida går så fort atte.. hehe..
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11954 Skrevet 9. juli 2010 Får du "lov" haha til å bruke push up enda? Veit klinikkene praktiserer litt forskjellig.. Jeg skal vente 6 mnd med spile og push up.. Men da skal jeg virkelig gå amok i undertøysbutikkene... hehe Hvor harde er de? Er de bevegelige da? Nei får ikke lov men har prøvd mange heime:) Di er veldig myke øverst men harde under:( Når eg hopper opp og ned så er det ikke mye bevegelse nei...
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11955 Skrevet 9. juli 2010 Jippi da har eg blitt ivrig skribent med over 500innlegg:)))
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11956 Skrevet 9. juli 2010 6mnd stemmer ja, er det også på colosseum i stvg også hvor jeg og pluske ble op. Mine blir 6mnd om 6 dager!!!!!!!!!!! Jeg skal gå amok hos Change når jeg er tilbake i byen, gleder meg virkelig til å se hvordan det ser ut med push-up Heldigen du som snart kan begynne med push up Avalon:) Prøvde med push idag og di ser en del større ut da. Thiihii...
pluske83 Skrevet 9. juli 2010 #11957 Skrevet 9. juli 2010 Noen som vil vere venn på Facebook utenom Janedoe og Avalon?? Mye enklere og snakke der MMEEENNN operasjonen min er TOPPSECRET så ingenting må nevnest offentligt... Bare eg og mannen min som vett det..
JaneDoe Skrevet 9. juli 2010 #11958 Skrevet 9. juli 2010 Noen som vil vere venn på Facebook utenom Janedoe og Avalon?? Mye enklere og snakke der MMEEENNN operasjonen min er TOPPSECRET så ingenting må nevnest offentligt... Bare eg og mannen min som vett det.. Jeg vil å være venn med Avalon.. hihi.. Sa kirurgen noe om at de blei mykere under snart da? Jeg kjenner at mine beveger seg når jeg flyr etter unga.. haha.. hopper litt opp og ned her ja... Mine har blitt mye mykere den siste uka. Men de er fortsatt faste og gode..
Theri86 Skrevet 9. juli 2010 #11959 Skrevet 9. juli 2010 Om noen vil være venn med meg på facebook, så er det bare å legge meg til. Theri Cecilie heter jeg der.
Theri86 Skrevet 9. juli 2010 #11960 Skrevet 9. juli 2010 Jeg gleder meg så inderlig til jeg kan begynne med vanlige bher nå jeg. Under en uke igjen. På torsdag har det gått seks uker, og vanlige bher skal finne veien inn i skapet mitt igjen. Stikkingen og sviingen jeg hadde i det ene arret har avtatt veldig. Puppene blir også likere og likere for hver dag, og dette tror jeg blir kjempebra. :D Dette er så utrolig mye bedre enn utgangspunktet mitt, og jeg trives utrolig mye bedre med meg selv nå. Det ser faktisk ut som at jeg kan kunne gå med tubetopper eller tubekjoler uten bh under også. Når jeg prøvde tubetoppen min for tre uker siden så det grusomt ut, men da jeg prøvde igår så det faktisk veldig bra ut. Dette blir kjempedigg. :D Trenger jeg å si at jeg gleder meg til spaniatur om fem uker? :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå