pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11921 Skrevet 8. juli 2010 Huff ja, jeg var ikke veldig fornøyd med mine pupper med en gang. De var så runde og rett frem, skikkelig silikon, akkurat slik jeg hadde forklart kirurgen at jeg ikke ønsket. Men NÅ er jeg fornøyd, de er virkelig fine ser veldig ekte og naturlig ut, og har naturlig heng. Husk å ta bilder elinpelin, selv om du ikke ønsker å vise oss, det er veldig kjekt for sin egen del å se hvordan de forandrer seg etterhvert Bra du er fornøydd.. Eg ville hatt større da og er ikke så fornøydd. Snufs... Har du lagt ut bilder så vi får se dem?
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11922 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har høyprofil jeg å.. Men ingen heng enda. Men de er ikke fullt så sprettpupper som de var.. hehe.. og det er like greit:) Tenkte på deg Janedoe idag at du er såååå j..... heldig som er ferdig med op nr2 og nå.. Tenk!! Følte nettopp du sa du skulle inn eg.. Og har fått drømmestr og å greier.. Veldig mesunte eg da.. Ville og hatt 450 HVERTFALL... Ser på dem hver dag og tenker fy flate di sko vore større... Var vel sånt du og hadde det?
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11923 Skrevet 8. juli 2010 Kommer snart bilde. Vil se om de synker litt til først. De er ikke så pene akkurat. Bikinioverdelen passet altså, litt sånn halterneck type, tok ut innleggene og det ble bra Var 75 a, vet ikke helt hva det blir enda, muligens stor b eller liten c Ja BIlder bilder... hihi..
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11924 Skrevet 8. juli 2010 Huff, ja, altfor mye fyll øverst. Godt det går seg til Mine er det motsatt med.. hmm..
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11925 Skrevet 8. juli 2010 Tenkte på deg Janedoe idag at du er såååå j..... heldig som er ferdig med op nr2 og nå.. Tenk!! Følte nettopp du sa du skulle inn eg.. Og har fått drømmestr og å greier.. Veldig mesunte eg da.. Ville og hatt 450 HVERTFALL... Ser på dem hver dag og tenker fy flate di sko vore større... Var vel sånt du og hadde det? Nei hadde det ikke sånn jeg. Ville ikke nødvendigvis ha de større enn da var. Men ønska større omkrets. Og da blir de jo automatisk større.. Var veldig fornøyd med mine sist å jeg.
*elia* Skrevet 8. juli 2010 #11926 Skrevet 8. juli 2010 Ja veldig hjelpsom. hehe.. måtte du få en ny i 75c da? Ho skulle sende en i 80 b tror jeg, strammer voldaomt under puppene, er ikke særlig elastisk, nei.
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11927 Skrevet 8. juli 2010 Ho skulle sende en i 80 b tror jeg, strammer voldaomt under puppene, er ikke særlig elastisk, nei. En 80b er vel kanskje det samme som en 75c vil eg tro...
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11928 Skrevet 8. juli 2010 Nei hadde det ikke sånn jeg. Ville ikke nødvendigvis ha de større enn da var. Men ønska større omkrets. Og da blir de jo automatisk større.. Var veldig fornøyd med mine sist å jeg. Synst di du har nå er veldig mye finere en di på 260ml eg,kremt kremt:))
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11929 Skrevet 8. juli 2010 Er det fakta viss en legger inn dråpeforma så kan en ikke legge under muskelen?????
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11930 Skrevet 8. juli 2010 Er alle her inne fornøyd med puppene utenom meg? Ingen som tenker: Arhh eg skulle tatt litt større...
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11931 Skrevet 8. juli 2010 Synst di du har nå er veldig mye finere en di på 260ml eg,kremt kremt:)) Syns de er finere nå jeg å.. men det var ikke pga størrelsen jeg ville inn igjen.. Var mest pga omkretsen.. hehe.. De ser ganske så svære ut i push up bh.. haha.. måtte prøve det i butikken her om dagen. HAr du begynt med vanlig bh enda da?
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11932 Skrevet 8. juli 2010 Er det fakta viss en legger inn dråpeforma så kan en ikke legge under muskelen????? Jeg tror man kan legge under også.. Men helt sikker er jeg ikke.. Du får prøve å google litt. hehe
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11933 Skrevet 8. juli 2010 Er alle her inne fornøyd med puppene utenom meg? Ingen som tenker: Arhh eg skulle tatt litt større... Du kan jo tenke på at du ikke hadde plass til mer da.. Syns de ser store ut jeg.. Husk at de blir større i vanlig bh å da.. hehe.. Skulle likt å ha sett bilde av de fra sida.. Siden du sier at de ikke er så store.. :sjenert: :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11934 Skrevet 8. juli 2010 En 80b er vel kanskje det samme som en 75c vil eg tro... Jepp det er det... 75 i sportsbh er dritstramt.. hadde det etter første op og den var fæl etter ei uke.. Stramma no jævli og det føltes som om strikken gnagde.. Nå sist fikk jeg 80 rundt.. det var deilig.. hehe Vanligvis bruker jeg jo 70.
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11935 Skrevet 8. juli 2010 Syns de er finere nå jeg å.. men det var ikke pga størrelsen jeg ville inn igjen.. Var mest pga omkretsen.. hehe.. De ser ganske så svære ut i push up bh.. haha.. måtte prøve det i butikken her om dagen. HAr du begynt med vanlig bh enda da? Nei har ikke begynt enda men begynner snart.. Hehe.. Gruer meg litt og begynne med vanlig,vett ikke hvorfor.. Har brukt sporten dag og natt i snart 3mnd nå..
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11936 Skrevet 8. juli 2010 Du kan jo tenke på at du ikke hadde plass til mer da.. Syns de ser store ut jeg.. Husk at de blir større i vanlig bh å da.. hehe.. Skulle likt å ha sett bilde av de fra sida.. Siden du sier at de ikke er så store.. :sjenert: :gjeiper: Ja det er absolut en trøst.. Ja sender bilde på mail i løpet av kvelden fra siden så kan du se selv at di IKKE er store...
pluske83 Skrevet 8. juli 2010 #11937 Skrevet 8. juli 2010 Jepp det er det... 75 i sportsbh er dritstramt.. hadde det etter første op og den var fæl etter ei uke.. Stramma no jævli og det føltes som om strikken gnagde.. Nå sist fikk jeg 80 rundt.. det var deilig.. hehe Vanligvis bruker jeg jo 70. Den i 75 er helt perfekt til meg.. Kan ha 75c på det strameste hakket og da er den passe stram og god...
JaneDoe Skrevet 8. juli 2010 #11938 Skrevet 8. juli 2010 Den i 75 er helt perfekt til meg.. Kan ha 75c på det strameste hakket og da er den passe stram og god... Sportsbhen blei bare færl og stram etter ei uke syns jeg.. haha.. Og vanlig bh blir litt for stor.. sitter ikke godt nok..
*elia* Skrevet 8. juli 2010 #11939 Skrevet 8. juli 2010 Jepp det er det... 75 i sportsbh er dritstramt.. hadde det etter første op og den var fæl etter ei uke.. Stramma no jævli og det føltes som om strikken gnagde.. Nå sist fikk jeg 80 rundt.. det var deilig.. hehe Vanligvis bruker jeg jo 70. Nå kan jeg godt greie med smertene etter operasjonen, det verste er at bhen strammer helt jævli. Er så vondt at jeg knapt greier å trekke pusten ordentlig....I morgen må jeg definitivt finne noen som kan kjøre meg, blir snart desperat her...
frkjeat Skrevet 8. juli 2010 #11940 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Nå har jeg vært her og sneket på dere i over en mnde. Jeg har bestemt meg får å ta silikon, men det blir ikke før om et år siden jeg må få skrapt sammen pengene først. Har allerede kontaktet forskjellige klinikker og fått tilsendt informasjon om operasjon pr mail.. Men.. Jeg har noen spørsmål til dere som er så heldige at dere allerede har fått dere større pupper som jeg misunner døgnet rundt. Så mange fine pupper her inne! :rødme: Kan man ligge på magen når man ha tatt silikon? Jeg har selv ammet 2 barn, å har strekkmerker på puppene.. Vil det bli stygt? Har noen av dere strekkmerker på puppene før dere tok silikon eller fått senere? Jeg vet ikke hvordan man regner ut hvor mange ml man trenger etter størrelse på kropp. Nå er jeg 164cm og .. 69kg. Fødte får 7 mnder siden. Å er på vei ned igjen nå da.. Målet mitt er 59 som før graviditetene. Noen av dere som kan regne ut hvor mange ml jeg vil trenge får å få en full c eller d cup med størrelsen min nå, eller 164cm og 59 kg om jeg kommer meg dit? Håper dere synes det er greit at jeg spør selv om det ennå er et år til jeg skal under kniven ..om ikke jeg vinner i lotto da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå