Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mira 369: de var jo kjempefine! Syntes ikke de var spesielt ungdommelige. Jeg blir kjempefornøyd hvis mine blir sånn og jeg er 36.

Millo: jeg tror ikke puppene dine blir ødelagt av at du kastet opp. Det tåler de nok. Nå kastet du opp lenger enn meg, men det er jo noe kirurgene må regne med. Det har nok ingenting med kapsel å gjøre (er visst veldig få som får hard kapsel nå). Ripling er man visst ekstra utsatt for hvis man har lite underhudsfett.

Jeg har byttet sportsbh, det hjalp litt mot gnaging. Håper det går bedre med deg nå.

JaneDoe: så søt du er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name='elinpelin' date='06 juli 2010 - 10:16'

Millo: jeg tror ikke puppene dine blir ødelagt av at du kastet opp. Det tåler de nok. Nå kastet du opp lenger enn meg, men det er jo noe kirurgene må regne med. Det har nok ingenting med kapsel å gjøre (er visst veldig få som får hard kapsel nå). Ripling er man visst ekstra utsatt for hvis man har lite underhudsfett.

Jeg har byttet sportsbh, det hjalp litt mot gnaging. Håper det går bedre med deg nå.

Gjest Sobril
Skrevet

Takk for svar!!

Hva skal du gjøre med puppene nå da, siden du skal operere de igjen?

Du så helt perfekt ut, så naturlige ut også! Arrene dine viser jo nesten ikke engang, håper mine blir slik også!!!

Ja, er nok helt normalt.. Bare at jeg leser om dette kapsel og ripling greiene og tror jeg kan ha fått noe slikt siden jeg har vært så dårlig nå.. Er det noe man kan gjøre for å unngå dette?

Kirurgen er reist på ferie.

Men jeg kan jo ringe klinikken å høre.

Hvor lang tid etter operasjonen tok det før du ble "normal" igjen? At du kunne gjøre alt som vanlig uten å tenke på puppene om du skjønner? :)

Skal legge inn moderatprofil (har høyprofil). Det synes ikke forfra, men i profil har jeg for mye over.

Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg ble "normal" men jeg husker at jeg var overrasket over at det gjorde så jævlig vondt samt at jeg lurte på det samme som deg ;)

Tar nok noen uker er jeg redd. Nerver og dritt er jo kuttet tvert av, og når nervetrådene gror seg sammen igjen kan det gjøre vanvittig vondt.

Skrevet

Her er mine 12 uker gamle (nå er de 48 :) )

060720101244b4d4a0e31b0141eaa0.jpg?26

Såå pene.. Hvor mye har du lagt i dem?

Gjest Sobril
Skrevet

260 i hver. Hadde A-cup før. Er nå en 70D, selv om det av bildet ser ut som jeg har en B :)

Skrevet

Da har eg kommet hjem fra den berømye kontrollen.

Han sa at puppene var kjempe fine og at eg ikke kunne hatt større,da hadde det blitt på grensa til vulgært. Var litt på kanten nå og synest han MEEENNN det synst ikke eg i det hele tatt!!! Måtte teipe i 1år da mine arr er røøøde..

Var ikke rippling eg hadde kjent bare kanten på protesen.

Kjendte den så godt for det var pressa i max.

Men synst det var merkelig. Er jo tyyyyydelige riller eg kjenner.

Sa eg måtte legge på meg 5kg,thihii..

Nei takk sa eg da:)

Men dem blei visst ikke så mye mykere,gulp... Er jo veldig faste da.. Hmm...

Skrevet

260 i hver. Hadde A-cup før. Er nå en 70D, selv om det av bildet ser ut som jeg har en B :)

Vil du legge i litt mer nå og moderat profil er det sånt og forstå?:))

Gjest Sobril
Skrevet

Vil du legge i litt mer nå og moderat profil er det sånt og forstå?:))

Nope. Det blir vel heller litt mindre. Moderat profil, ja, men slik at de blir litt mer definert om du skjønner. Vil ha litt mer "side boob" (*sukket damen som aldri blir fornøyd med noe-som-helst*).

Skrevet

Nope. Det blir vel heller litt mindre. Moderat profil, ja, men slik at de blir litt mer definert om du skjønner. Vil ha litt mer "side boob" (*sukket damen som aldri blir fornøyd med noe-som-helst*).

Ja skjønner.. Huff eg er akkurat lik deg.. Blir liksom aldri fornøyd med noe eg heller.. Og puppene er en ting...

Er dine myke?

Gjest Sobril
Skrevet

Ja skjønner.. Huff eg er akkurat lik deg.. Blir liksom aldri fornøyd med noe eg heller.. Og puppene er en ting...

Er dine myke?

Hva skal jeg si? Myke nok vil jeg anta. Puppene vil jo aldri bli mykere enn et innlegg kjennes når man tar på det hos kirurgen (slike prøver han har - sikkert testet?). De er ganske faste, det er de jo. Men nå er jeg vant til nesten null pupp, så det blir vel bare en annen måte å kjenne pupp på :)

Skrevet

Nå har jeg hatt vonde brystvorter i sikkert 2mnd, det gjør vondt bare litt tøy kommer borti. Og begge puppene er også blitt vonde, minner meg litt om da jeg fikk brystspreng før i tiden men er allikevel ikke brystspreng.

Om ca 2uker skal jeg tilbake til stavanger, har det ikke gitt seg til da kontakter jeg klinikken.

Skrevet

Hva skal jeg si? Myke nok vil jeg anta. Puppene vil jo aldri bli mykere enn et innlegg kjennes når man tar på det hos kirurgen (slike prøver han har - sikkert testet?). De er ganske faste, det er de jo. Men nå er jeg vant til nesten null pupp, så det blir vel bare en annen måte å kjenne pupp på :)

Ja heller litt fast pupp en ingen pupp!!! Hehe...

Skrevet

Mira 369: de var jo kjempefine! Syntes ikke de var spesielt ungdommelige. Jeg blir kjempefornøyd hvis mine blir sånn og jeg er 36.

JaneDoe: så søt du er :)

Naah, takk :)

Skrevet

Takk for svar! Synest det er så merkelig at det er konstante smerter i bare den høyre puppen og det er forferdelig ømt.

Prøvde å ringe klinikken siden kirurgen har ferie, men der var de stengt.

Kan det bare være pga giringen ved bilkjøringen da?

Jeg er tynn, så har vel ikke så mye underhudsfett? Huff, er noe drit dette her. Til nå har det ikke vært verdt noe av dette og jeg angrer på hele operasjonen!

Uff så kjedelig, men ingen er like når det kommer til restitusjon.. Jeg var veldig heldig.. Men det må være ett tlf nr du har så du kan nå noen å spørre de? Jeg hadde døgntelefonnr til kirurgen min. Og jeg kunne ringe han når som helst.

Skrevet

Var som meg det da.. Hehe hadde ikke noe å la inn 260 ml og endte på en 70 D. Mine så også ut som en B.. hehe...

Men nå er jeg fornøyd. Fikk den fasongen og omkretsen jeg ønska meg :)

Skrevet

Ja heller litt fast pupp en ingen pupp!!! Hehe...

Som jeg sa til ei venninne av meg.. Hvordan skal en pupp føles egentlig? Hehe. Ingen har like pupper uansett.. Mine er faste men myke.. De kommer seg mer og mer.. hehe men supermyke blir de aldri sidenjeg ikke har no fett over. Hehe.. Sånn er det vel med deg å. Men nå skulle jeg gjerne ha lagt på meg noen kilo jeg da.. haha trener for harde livet å de kiloene kommer sakte men sikkert.

Skrevet (endret)

Deere? Hvor nøyaktig er egentlig den testen en kan utføre med å veie ris i poser i den bh størrelsen en ønsker?

Har veid opp to risposer på 300g nå og har på meg en bh i c-cup. Virker som om bh'en kanskje er litt liten - men ellers er jeg veldig fornøyd altså når jeg tar på t-skjorter og lignende over bhen. Men er det da slik at om jeg velger proteser på 300 g så vil jeg ca få en stor c-cup etter op.? Leser jo dere her som har fått d-cup etter 260 gram :hakeslepp: hmhmhm.. :lol:

Vet ikke engang om jeg får lov av legen å legge inn 300, men går vell greit med 270-80 også ;) hihi.. brukte forresten grøtris, har dette noe å si? :ler:

Endret av Liinni
Skrevet

Deere? Hvor nøyaktig er egentlig den testen en kan utføre med å veie ris i poser i den bh størrelsen en ønsker?

Har veid opp to risposer på 300g nå og har på meg en bh i c-cup. Virker som om bh'en kanskje er litt liten - men ellers er jeg veldig fornøyd altså når jeg tar på t-skjorter og lignende over bhen. Men er det da slik at om jeg velger proteser på 300 g så vil jeg ca få en stor c-cup etter op.? Leser jo dere her som har fått d-cup etter 260 gram :hakeslepp: hmhmhm.. :lol:

Vet ikke engang om jeg får lov av legen å legge inn 300, men går vell greit med 270-80 også ;) hihi.. brukte forresten grøtris, har dette noe å si? :ler:

Synst faktisk når eg prøvde med ris så var det ganske nøyaktig.. Eg la inn 300ml og var en liten 75a fra før og er nå en 75d..

Er veldig forskjellig fra per til per..

Skrevet

Som jeg sa til ei venninne av meg.. Hvordan skal en pupp føles egentlig? Hehe. Ingen har like pupper uansett.. Mine er faste men myke.. De kommer seg mer og mer.. hehe men supermyke blir de aldri sidenjeg ikke har no fett over. Hehe.. Sånn er det vel med deg å. Men nå skulle jeg gjerne ha lagt på meg noen kilo jeg da.. haha trener for harde livet å de kiloene kommer sakte men sikkert.

Huff eg ville hatt av meg noen kg. spiser for mye dritt på kveldene her så må ta meg sammen...

Skrevet

Huff eg ville hatt av meg noen kg. spiser for mye dritt på kveldene her så må ta meg sammen...

Er ikke så glad i gotteri jeg da.. Hehe var skikkelig glad i sjokolade før jeg fikk unger. Men det har gått over.. Jeg har alltid hatt skyhøy forbrenning da.. Ikke noe kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...