pluske83 Skrevet 5. juli 2010 #11861 Skrevet 5. juli 2010 Hei alle sammen! Jeg tar antibiotika (dalacin) nå etter operasjonen for å forbeygge evt. infeksjon. Tok også to antibiotika tbl. før operasjonen, husker ikke navnet nå i farten. Utenom det har jeg ikke tatt noe nå, men om jeg tar noe får det bli paracet. Også må jeg ta en fragmin sprøyte daglig (blodfortynnende) i ca 10 dager. Er fortsatt kvalm, dårlig og store smerter, men har ikke kastet opp!! Men nå har jeg diare Hehe, må jo alltids være noe. Er veldig trøtt og ønsker bare å sove, men prøver å komme meg opp å bare gå litt.. På torsdag skal jeg til kontroll igjen. Hvor lang tid tok det før puppene deres kom på plass? Er det slik at man merker de "detter" på plass? Er det derfor jeg går med nedpress båndet? Beklager dumme spm. men jeg har ingen andre å spørre.. Håper dere har det bra!! Ja det må alltid vere noe. hehe.. Nei eg merket ikke om dem fallt på plass eller noe. Og hadde ikke nedpressbånd. Bare eg teip over puppa i 4dager så sporten:)
pluske83 Skrevet 5. juli 2010 #11862 Skrevet 5. juli 2010 En liten bildeupdate på puppefronten.. hehe.. Feridg med sportsbh nå..Deilig å kunne sove uten og slippe den på dagen. Jeg hadde fest på fredag og bilde er tatt med en tynn topp med tynn bandau bikini under.. Ingen push up eller noe.. NICCCCCEEEEE:)))))
pluske83 Skrevet 5. juli 2010 #11863 Skrevet 5. juli 2010 det svir så jeg gråter nå... AO DET GIR SEG IKKE! Ring klinikken og hør...
elinpelin Skrevet 5. juli 2010 #11864 Skrevet 5. juli 2010 De er flotte JaneDoe! Merete, du må se etter da *streng* Tror jeg var litt bråkjekk da jeg gikk en tur på ca 7,4 km tilsammen på grus/sportsbilvei oppover Mistberget og ned igjen etterpå i går. Sov dårlig inatt, hadde litt press og kjenner de bedre i dag enn i går før turen ja. Menmen, går fint å kjøre bil og er nå på jobb i dag. *skal ta det mere med ro*
JaneDoe Skrevet 5. juli 2010 #11865 Skrevet 5. juli 2010 De er flotte JaneDoe! Merete, du må se etter da *streng* Tror jeg var litt bråkjekk da jeg gikk en tur på ca 7,4 km tilsammen på grus/sportsbilvei oppover Mistberget og ned igjen etterpå i går. Sov dårlig inatt, hadde litt press og kjenner de bedre i dag enn i går før turen ja. Menmen, går fint å kjøre bil og er nå på jobb i dag. *skal ta det mere med ro* Mistberget? Hvor er du i fra? Hehe jeg bor ikke langt fra Mistberget... Og Merete du må se etter ja. Men jeg vil ikke tro det har gått opp.
Godemine Skrevet 5. juli 2010 #11867 Skrevet 5. juli 2010 De er flotte JaneDoe! Merete, du må se etter da *streng* Tror jeg var litt bråkjekk da jeg gikk en tur på ca 7,4 km tilsammen på grus/sportsbilvei oppover Mistberget og ned igjen etterpå i går. Sov dårlig inatt, hadde litt press og kjenner de bedre i dag enn i går før turen ja. Menmen, går fint å kjøre bil og er nå på jobb i dag. *skal ta det mere med ro* Det samme gjorde jeg. Gikk en lang tur, i litt for fort tempo og det straffet seg litt i ettertid. Hadde ikke vondt før, men fikk kanskje så press og stikkinger i etterkant
JaneDoe Skrevet 5. juli 2010 #11869 Skrevet 5. juli 2010 Fine pupper JaneDoe Takk takk. De kommer seg nå.. hehe.. Litt faste er de enda, emn bedre og bedre blir de.. en de kommer aldri til å bli like naturlige som dine
elinpelin Skrevet 5. juli 2010 #11870 Skrevet 5. juli 2010 (endret) JaneDoe: jeg bor på Råholt Godemine: føles så bra vet du, men man kjenner det i etterkant. Fikk streng beskjed av ei av de andre silikon-jentene på jobb om å ta det mer med ro. Så jeg gikk tidlig hjem idag, og ser an i morgen. Syntes jeg var litt uggen en stund på jobb, men bedre nå. Nok syting! Da blir det krim og sofa Endret 5. juli 2010 av elinpelin
JaneDoe Skrevet 5. juli 2010 #11871 Skrevet 5. juli 2010 JaneDoe: jeg bor på Råholt Godemine: føles så bra vet du, men man kjenner det i etterkant. Fikk streng beskjed av ei av de andre silikon-jentene på jobb om å ta det mer med ro. Så jeg gikk tidlig hjem idag, og ser an i morgen. Syntes jeg var litt uggen en stund på jobb, men bedre nå. Nok syting! Da blir det krim og sofa Haha der bor jeg å.. Hmm.. Er du på facebook? Send meg gjerne en pm så kan vi jo utveksle navn..
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2010 #11873 Skrevet 5. juli 2010 (endret) *slettet* Endret 5. juli 2010 av Sobril
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2010 #11874 Skrevet 5. juli 2010 (endret) *slettet* Endret 18. november 2010 av Sobril
Theri86 Skrevet 5. juli 2010 #11875 Skrevet 5. juli 2010 De siste dagene kjenner jeg mer stikking og sviing i ene arret mitt. Jeg føler det har blitt tydligere og bredere også, og det ser nesten ut som at snittet sitter lenger inn i huden enn resten. Som om det har sunket litt. Jeg blir jo livredd for at arret skal åpne seg. Men det skjer vel ikke etter en måned det? Kanskje det bare er nervene som finner tilbake til hverandre? Og at arret bare forandrer seg litt siden det har blitt litt mer tydelig? det tar jo tid før arret blir finere. Noen beroligende ord?
millo Skrevet 6. juli 2010 #11876 Skrevet 6. juli 2010 Theri86: Jeg har ikke så mye å komme med, dessverre. Men håper noen erfarne her inne kan si noe. Visst ikke, kan du jo ringe klinikken å høre? Jeg trenger også noen råd. I går kveld når jeg skulle legge meg, fikk jeg enorme smerter i høyre pupp. Den er helt sprengt føler jeg og kjempevond bare jeg er borti den. Kan det være pga jeg har gangsperr etter jeg kjørte bil og giret? Og bhen tynger slik på arrene at det gjør vondt og jeg kjenner arrene hele tiden, nett som det gnager.. Har fått sår under armene etter nedpress båndet også.. Er det noen som gidder å svare meg og gi meg noen råd? Klinikken er ikke åpen enda, skal til kontroll i morgen , kanskje jeg bare skal vente til da?
millo Skrevet 6. juli 2010 #11877 Skrevet 6. juli 2010 Er så redd puppene er ødelagt etter jeg var så dårlig og bare kastet opp :(
millo Skrevet 6. juli 2010 #11878 Skrevet 6. juli 2010 Mira369: Så nydelige puppene dine er, kjempefine!!
Gjest Sobril Skrevet 6. juli 2010 #11879 Skrevet 6. juli 2010 Mira369: Så nydelige puppene dine er, kjempefine!! Takk takk. Føler meg nesten som en idiot som skal under kniven igjen, for jeg synes de er fine. Det er nettopp dét som er problemet; synes de ser ut som to spretne ungdomspupper. JEG er da ingen ungdom... Når det gjelder smerter i puppene så ville jeg ringt kirurgen for sikkerhets skyld. Selv hadde jeg JÆVLIG vondt en god stund, og det kom stikksmerter ut av MILDE innnimellom Verst var det en gang jentungen klarte å skumpe borti den (FY f... ). Men det meste gjorde vondt lenge. Var et prosjekt å åpne dører for eksempel. Så jeg antar at det er helt normalt, men jeg ville altså ringt kirurgen.
millo Skrevet 6. juli 2010 #11880 Skrevet 6. juli 2010 Takk takk. Føler meg nesten som en idiot som skal under kniven igjen, for jeg synes de er fine. Det er nettopp dét som er problemet; synes de ser ut som to spretne ungdomspupper. JEG er da ingen ungdom... Når det gjelder smerter i puppene så ville jeg ringt kirurgen for sikkerhets skyld. Selv hadde jeg JÆVLIG vondt en god stund, og det kom stikksmerter ut av MILDE innnimellom Verst var det en gang jentungen klarte å skumpe borti den (FY f... ). Men det meste gjorde vondt lenge. Var et prosjekt å åpne dører for eksempel. Så jeg antar at det er helt normalt, men jeg ville altså ringt kirurgen. Takk for svar!! Hva skal du gjøre med puppene nå da, siden du skal operere de igjen? Du så helt perfekt ut, så naturlige ut også! Arrene dine viser jo nesten ikke engang, håper mine blir slik også!!! Ja, er nok helt normalt.. Bare at jeg leser om dette kapsel og ripling greiene og tror jeg kan ha fått noe slikt siden jeg har vært så dårlig nå.. Er det noe man kan gjøre for å unngå dette? Kirurgen er reist på ferie. Men jeg kan jo ringe klinikken å høre. Hvor lang tid etter operasjonen tok det før du ble "normal" igjen? At du kunne gjøre alt som vanlig uten å tenke på puppene om du skjønner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå