Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Change er i stavanger, på torgterrassen.

Ja okey.. Er kjekt og vite.. Takk takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå flotte og veldig naturlige.. Hadde heller aldri tippet at du hadde tatt silikon..

hvor mye har du lagt inn?

La inn 310 på den siden som var størst, og 360 på den andre. :)

Skrevet

Theri86: Så fine pupper du har fått!! :klemmer:

Hvor lenge etter operasjonen forandrer de seg?

Når får man "sluttresultatet"nom dere skjønner?

Så en liten oppdatering fra meg:

Var i går til etterkontroll og har vært skikkelig dårlig siden jeg kom igjen. Har kastet opp hele tiden og vært dårlig.

Tror de så det på meg når jeg kom i går, for de tok i mot meg og fikk gitt meg kvalmestillende og gitt meg væskebehandling. Hun tok av å såg på puppene og skiftet teip også, men jeg var så svimen at jeg fikk ikke sett så mye. Det lille jeg så, synest jeg at så grusomt ut :( :(

Arret såg ut som det gikk nedover magen i steden for under brystet og puppene såg ikke ut.

Jeg håper de kommer seg og at arret ikke er der jeg tror.

Kastet opp i natt og i dag tidlig også, føler meg så slapp. Alt jeg spiser kommer bare opp igjen, og det er ikke noe kjekt i det hele tatt! Føler jeg har en klump i brystet når jeg svelger, er det noen andre som har følt det?

Og jeg er HOVEN i ansiktet og over brystkassen, er det normalt?

Satser på det snart blir bedre...

Skrevet

Theri86: Så fine pupper du har fått!! :klemmer:

Hvor lenge etter operasjonen forandrer de seg?

Når får man "sluttresultatet"nom dere skjønner?

Så en liten oppdatering fra meg:

Var i går til etterkontroll og har vært skikkelig dårlig siden jeg kom igjen. Har kastet opp hele tiden og vært dårlig.

Tror de så det på meg når jeg kom i går, for de tok i mot meg og fikk gitt meg kvalmestillende og gitt meg væskebehandling. Hun tok av å såg på puppene og skiftet teip også, men jeg var så svimen at jeg fikk ikke sett så mye. Det lille jeg så, synest jeg at så grusomt ut :( :(

Arret såg ut som det gikk nedover magen i steden for under brystet og puppene såg ikke ut.

Jeg håper de kommer seg og at arret ikke er der jeg tror.

Kastet opp i natt og i dag tidlig også, føler meg så slapp. Alt jeg spiser kommer bare opp igjen, og det er ikke noe kjekt i det hele tatt! Føler jeg har en klump i brystet når jeg svelger, er det noen andre som har følt det?

Og jeg er HOVEN i ansiktet og over brystkassen, er det normalt?

Satser på det snart blir bedre...

Huff det hørest ikke bra ut.. Håper du blir bedre snart..

Hovenhet er helt normlat. Var hoven i 6uker eg.. Måtte til og med ringe klinikken og høre om det var noe galt..

Har enda en slags surklelyd i mellom brystene over 9uker etter. Det liker eg ikke!!! Hadde og dårlig matlyst i ca 10dager så ting tar tid ved en sånt op kan man si...

Men bare prøv og ta parasetter og ingen annen smertestillende samme hva du får.. Det hjelpte meg myyyyeeee!! Og ikke ta på tom mage... Klem klem:)

Skrevet

La inn 310 på den siden som var størst, og 360 på den andre. :)

Ja er mye større en mine og eg la inn 300ml.. Men du hadde mye mer pupp en meg og fra før:) hadde eg tippet på deg hadde eg tippet 450ml. hehe...

Skrevet

Hei!

Nå er det litt over 5 måneder siden jeg ble operert. Er kjempe fornøyd me puppene mine, men synes fortsatt de er litt harde. Man kan ikke se at jeg har silikon for de ser veldig naturlig ut men om man kjenner på de så er de noe hard. Noen som vet om de fortsatt kan bli mykere?

Lures også på når man burde dra på kontroll? Har ikke hatt noe problemer og arrene er blitt veldig fine men..

Hvor lenge brukte dere sportsbh? Jeg brukte det dag og natt de 6 første ukene og etterpå har jeg sovet uten men fortsatt brukt det til daglig. Så her på forumet at noen bruker det mye lengere, hva har det og si for resultatet om man bruker vanlig bh?

Til slutt så lurer jeg på hvordan dere takler dette med spørsmål om puppene? Jeg har bare fortalt de nærmeste venninnene og familien om operasjonen. Problemet er at jeg bor sammen med ei annen jente og vi er en del ute på byen sammen. Får en del komplimanger for puppene mine og det virker da som venninen min blir sjalu og kan da finne på og slenge ut kommentarer som "ja hadde de bare vært ekte" eller "hun har jukset" og lignenede..Hun har selv en del større pupper en meg men etter min mening er de er alt for store og henger. Dette sier jeg selfølgelig aldri noe om til henne siden jeg ikke ønsker og såre henne og jeg vet at hun er klar over det selv siden hun har sagt at hun ønsker seg reduksjon og løft. Har har sagt til henne at jeg ikke ønsker at hun skal si noe om puppenen mine eller operasjonen min og til daglig er det ikke noe problem. Virker som det er når hun har drukket at sjalusien kommer fram..

Skrevet

Hei!

Nå er det litt over 5 måneder siden jeg ble operert. Er kjempe fornøyd me puppene mine, men synes fortsatt de er litt harde. Man kan ikke se at jeg har silikon for de ser veldig naturlig ut men om man kjenner på de så er de noe hard. Noen som vet om de fortsatt kan bli mykere?

Lures også på når man burde dra på kontroll? Har ikke hatt noe problemer og arrene er blitt veldig fine men..

Hvor lenge brukte dere sportsbh? Jeg brukte det dag og natt de 6 første ukene og etterpå har jeg sovet uten men fortsatt brukt det til daglig. Så her på forumet at noen bruker det mye lengere, hva har det og si for resultatet om man bruker vanlig bh?

Til slutt så lurer jeg på hvordan dere takler dette med spørsmål om puppene? Jeg har bare fortalt de nærmeste venninnene og familien om operasjonen. Problemet er at jeg bor sammen med ei annen jente og vi er en del ute på byen sammen. Får en del komplimanger for puppene mine og det virker da som venninen min blir sjalu og kan da finne på og slenge ut kommentarer som "ja hadde de bare vært ekte" eller "hun har jukset" og lignenede..Hun har selv en del større pupper en meg men etter min mening er de er alt for store og henger. Dette sier jeg selfølgelig aldri noe om til henne siden jeg ikke ønsker og såre henne og jeg vet at hun er klar over det selv siden hun har sagt at hun ønsker seg reduksjon og løft. Har har sagt til henne at jeg ikke ønsker at hun skal si noe om puppenen mine eller operasjonen min og til daglig er det ikke noe problem. Virker som det er når hun har drukket at sjalusien kommer fram..

Minn henne på det engang til, og hvis du gjør det i fylla igjen hadde jeg bedt henne om å klappe igjen!

Skrevet

Hei!

Herregud for en megge!! Du må bare aldri bry deg om det. Er kun ren sjalusi.. Bryr du deg om det ho forteller har ho vunnet. Lukker du øra og ikke bruker energien din på det hodet skal du se ho driter seg ut til slutt.. Håper det ordner seg..

Mine pupper er rett over 9uker og er og HARDE:( Når eg hopper opp og ned er det så vit dem beveger seg så sier bare litt. Hmmm...

Har brukt sportsbhen dag og natt nå i 9uker og kommer til og fortsette med den noen uker til.

Står i papirene mine 6uker. Men har bare fått det føre meg eg vil bruke en del lenger. Hehe...

Skrevet

Huff det hørest ikke bra ut.. Håper du blir bedre snart..

Hovenhet er helt normlat. Var hoven i 6uker eg.. Måtte til og med ringe klinikken og høre om det var noe galt..

Har enda en slags surklelyd i mellom brystene over 9uker etter. Det liker eg ikke!!! Hadde og dårlig matlyst i ca 10dager så ting tar tid ved en sånt op kan man si...

Men bare prøv og ta parasetter og ingen annen smertestillende samme hva du får.. Det hjelpte meg myyyyeeee!! Og ikke ta på tom mage... Klem klem:)

Takk for svar!! :klemmer:

Ja, tar KUN paracet og antibiotikaen nå, men er fremdeles dårlig! Har ligget i sengen siden jeg kom hjem igjen. Men må ta blodfortynnende sprøyter i tillegg pga økt fare for blodbropp så får ikke lov til å ligge mer. Legen ringte å sa jeg var nødt til å komme meg opp. Jeg prøver, men er så susen i hodet og kvalm at det frister å bare ligge.

Kan vel si at til nå har ingenting av dette vært verdt alle pengene og smertene.

Mye sutring og klaging på meg her nå, hehe.

Skrevet (endret)

Uffda, Millo, ikke bra. Håper det gir seg fort nå.

Bozybird, enig med pluske, si det en gang til og be henne klappe igjen hvis hun nevner det igjen.

Her går det greit. Venstre puppen er mere hoven og har fått mere juling enn den høyre ser det ut til. Syntes det er bittelitt rart siden den fikk det minste innlegget, men, men. Går seg til.

Sorry, enig med Avalon :)

Endret av elinpelin
Skrevet

Ja, tar KUN paracet og antibiotikaen nå, men er fremdeles dårlig! Har ligget i sengen siden jeg kom hjem igjen. Men må ta blodfortynnende sprøyter i tillegg pga økt fare for blodbropp så får ikke lov til å ligge mer. Legen ringte å sa jeg var nødt til å komme meg opp. Jeg prøver, men er så susen i hodet og kvalm at det frister å bare ligge.

Kan vel si at til nå har ingenting av dette vært verdt alle pengene og smertene.

Hmm er nok en blanding av parasettene,anibiotikaen og selve op som gjør at du føler deg dårlig.. Bare prøv og kome deg opp litt sånt at kroppen får begynne og fungere igjen:)

Husket eg og låg mye stille første uka.. Rumpen blei seriøst paddeflat. hehe.. Måtte kikke 2ganger etter den i speilet. Hoho..

Skrevet

Uff da.. Men tar du antibiotika enda? Kanskje det er den du reagerer på?

Skrevet

Jeg tok iallefall ingenting og ble bedre etter den første dagen. Hvorfor tar du antibiotika?

Skrevet

Jeg tok iallefall ingenting og ble bedre etter den første dagen. Hvorfor tar du antibiotika?

Jeg heller tok ikke noe antibiotika etter operasjonen. Kun kvelden før op at jeg tok antibiotika. Jeg ble bedre på dag to etter operasjonen. Jeg tålte ikke alle smertestillende, så så fort jeg kutta ned på den høye dosen med paracet så ble jeg bedre. :) Var nok paraceten som gjorde meg så kvalm.

Skrevet

Jeg tok noe som skulle forhindre infeksjon.. En type antibiotika.. Men bare dagen før op, op dagen og dagen etter.

Skrevet (endret)

Jeg tok noen sykt sterke tabletter. En jeg fikk bare ta halve, og den skulle legges under tunga. Tror det var morfin i den også. Så vondt hadde jeg.. Jeg fikk med meg 4 brett Parlagin Forte eller hvordan det skrives, og har bare 1 tablett igjen nå. Tok da 6 porsjoner med den morfin tingen også. Har enda 3 (6 porsjoner) igjen, tror jeg skal spare dem :P

Endret av Merete M
Skrevet

Hei alle sammen! :klemmer:

Jeg tar antibiotika (dalacin) nå etter operasjonen for å forbeygge evt. infeksjon. Tok også to antibiotika tbl. før operasjonen, husker ikke navnet nå i farten.

Utenom det har jeg ikke tatt noe nå, men om jeg tar noe får det bli paracet.

Også må jeg ta en fragmin sprøyte daglig (blodfortynnende) i ca 10 dager.

Er fortsatt kvalm, dårlig og store smerter, men har ikke kastet opp!! :)

Men nå har jeg diare :( Hehe, må jo alltids være noe.

Er veldig trøtt og ønsker bare å sove, men prøver å komme meg opp å bare gå litt..

På torsdag skal jeg til kontroll igjen. Hvor lang tid tok det før puppene deres kom på plass? Er det slik at man merker de "detter" på plass? Er det derfor jeg går med nedpress båndet?

Beklager dumme spm. men jeg har ingen andre å spørre..

Håper dere har det bra!!

Skrevet (endret)

En liten bildeupdate på puppefronten.. hehe.. Feridg med sportsbh nå..Deilig å kunne sove uten og slippe den på dagen. Jeg hadde fest på fredag og bilde er tatt med en tynn topp med tynn bandau bikini under.. Ingen push up eller noe..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hei dere.

Ehm, jeg satt bare her på dataen, så plutselig kjenner jeg en enorm SVIE i høyre snitt. Teipen er ganske løs, så er litt redd for at det kanskje er kommet bakterier inni eller noe. Saken er den, jeg har gått rundt å anstrengt meg veldig, vaska kjøkkenbenk og bært mange poser, gått opp og ned trapper i hytt og pine, og siden jeg er høyrehendt, er jeg litt redd det kan være noe galt - iom at jeg bare kjenner det i ene snittet, og det gjør VONDT, men bare hvis jeg snur eller bender på meg. Kanskje snittet har gått opp? :( Tørr ikke se.

Skrevet

det svir så jeg gråter nå... AO DET GIR SEG IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...