pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11821 Skrevet 2. juli 2010 Hvordan får en bildene små??? :klø: :klø: Prøve og legge ut bilde men kommer opp dem er for store..
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11822 Skrevet 2. juli 2010 Er det på landet? Neida.. Her jeg bor flyr all ungsommen med puppa ute.. At det går ann... Men men.. jeg bor på landet assa.. Greit med utringning men dissa jentene tarn heeeeelt ut.. Eg bor faktisk på landet.. Typisk sånt sted som Avalon beskriver og jentener her er ikke snaue,fy f..... Småtøs kler seg som 30åringer osv... Ikke merkelig dem blir voldtatt spør du meg!!!!
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11823 Skrevet 2. juli 2010 I natt skal jeg sove uten bhen.. Det blir deilig.. Men sikkert litt rart å... AVALON: var ikke så veldig utringa den da. Det er ikke noe i forhold til hva fjortisene har her.. Jeg får bakoversveis jeg assa. Var det godt og sove uten sportsbhen Janedoe?? Ligger enda med den eg. Thiihii... Må kansje slutte med den på natten..
JaneDoe Skrevet 2. juli 2010 #11824 Skrevet 2. juli 2010 Hvordan får en bildene små??? :klø: :klø: Prøve og legge ut bilde men kommer opp dem er for store.. Du må ha de i ett bilderedigeringprogram som photoshoop e.l for å forminske de.. Jeg bruker som regel photoscape på sånne småting..
JaneDoe Skrevet 2. juli 2010 #11825 Skrevet 2. juli 2010 Var det godt og sove uten sportsbhen Janedoe?? Ligger enda med den eg. Thiihii... Må kansje slutte med den på natten.. Ja deilig.. hehe.. godt å ha på seg annen bh i dag å Nå kan jeg fly rundt bikini.. johoo..
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11826 Skrevet 2. juli 2010 Ja deilig.. hehe.. godt å ha på seg annen bh i dag å Nå kan jeg fly rundt bikini.. johoo.. Har vert og kjøpt ny bikini idag eg :gjeiper: En stripete i mange farger på cubus. Overdelen er i 40 og underdel i 36
elinpelin Skrevet 2. juli 2010 #11827 Skrevet 2. juli 2010 Kjempefine pupper Avalon! Ser visst ut til at mine blir mere "rett ut" typen. Gleder meg til de synker litt og blir litt mykere. Skal ta bilder om en stund. Husker ikke hvem som spurte om hvilke tabletter vi hadde fått vi som ble dårlige, men jeg kan svare det jeg vet. Tok en azitromax før jeg kom frem til klinikken. Fikk en "cocktail" der som inneholdt en Celebra, tror det var to Pinex forte og en liten som hun sa holdt i 12 timer. Vet ikke hva den het. Aner ikke hva jeg ikke tålte med andre ord. Ble ikke dårlig med en gang etter operasjonen, var våken i 10-tiden og ble ikke dårlig før i 13-13.30 tiden. Har ikke rørt annet enn paracet etterpå I dag har jeg ikke tatt noe. Det går veldig bra Sjekket str på sportsbh'n og den er 75 C. Trodde de skulle være skikkelig stamme? Strikken rundt under puppene er jo stram, men det er ikke så veldig stramt over selve puppene. Jeg kjøpte mindre sportsbh'er selv, kanskje jeg bør bytte. Sov forøvrig på siden i natt, det var digg
Avalon Skrevet 2. juli 2010 #11828 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for det! Mine bikinibher er også i str 40 mens trusa er 36... Om noen uker skal jeg gå bananas hos Change
JaneDoe Skrevet 2. juli 2010 #11829 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for det! Mine bikinibher er også i str 40 mens trusa er 36... Om noen uker skal jeg gå bananas hos Change Min bh overdel er også i 40 men for liten Så får kjøpe en større en.. Trusa i 36:) Jeg skal gå bananas der om 5 mnd jeg.. haha
Rødtoppen86 Skrevet 2. juli 2010 #11830 Skrevet 2. juli 2010 Hvordan får en bildene små??? :klø: :klø: Prøve og legge ut bilde men kommer opp dem er for store.. Du kan bare gå i paint rett og slett Bare å resize bildene der til du får en passelig størrelse.
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11831 Skrevet 2. juli 2010 Du kan bare gå i paint rett og slett Bare å resize bildene der til du får en passelig størrelse. Hmm okey :gjeiper: Eg er så lite data at det er synd Er sikkert kjempe enkelt men det blonde hodet mitt fatter nada
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11832 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for det! Mine bikinibher er også i str 40 mens trusa er 36... Om noen uker skal jeg gå bananas hos Change Hvor ligger Change?? I Stavanger? Ville fått hjelp til og funne den eksakte bhstr. Var jo LaZenza før på kvadrat men den er ikke lenger
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11833 Skrevet 2. juli 2010 Kjempefine pupper Avalon! Ser visst ut til at mine blir mere "rett ut" typen. Gleder meg til de synker litt og blir litt mykere. Skal ta bilder om en stund. Husker ikke hvem som spurte om hvilke tabletter vi hadde fått vi som ble dårlige, men jeg kan svare det jeg vet. Tok en azitromax før jeg kom frem til klinikken. Fikk en "cocktail" der som inneholdt en Celebra, tror det var to Pinex forte og en liten som hun sa holdt i 12 timer. Vet ikke hva den het. Aner ikke hva jeg ikke tålte med andre ord. Ble ikke dårlig med en gang etter operasjonen, var våken i 10-tiden og ble ikke dårlig før i 13-13.30 tiden. Har ikke rørt annet enn paracet etterpå I dag har jeg ikke tatt noe. Det går veldig bra Sjekket str på sportsbh'n og den er 75 C. Trodde de skulle være skikkelig stamme? Strikken rundt under puppene er jo stram, men det er ikke så veldig stramt over selve puppene. Jeg kjøpte mindre sportsbh'er selv, kanskje jeg bør bytte. Sov forøvrig på siden i natt, det var digg Har og sportsbhen i 75c og den har aldri vert sånt super stram.. Puppene fyller den bare ut om du skjønner Kjempe fint det går bra med deg
Merete M Skrevet 2. juli 2010 #11834 Skrevet 2. juli 2010 Hvordan får en bildene små??? :klø: :klø: Prøve og legge ut bilde men kommer opp dem er for store.. 1. Åpne bildet i bildeviseren FØR du legger den inn på dataen. 2. Trykk tasten "Prt Sc SysRq" 3. Åpne Paint 4. Trykk "ctrl" + "c" 5. Trykk på "utvalg" tasten på paint, da kan du markere en del av bildet 6. Marker bare bildet (for når du trykker prt sc sysrg så tar du "bilde" av hele skjermen din) 7. Høyreklikk på bildet du har markert, og trykk "lagre som". Da har du det lite
Liinni Skrevet 2. juli 2010 #11835 Skrevet 2. juli 2010 jaa.... da var det akkurat 2 mnd til det er min tur da hihi
pluske83 Skrevet 2. juli 2010 #11836 Skrevet 2. juli 2010 jaa.... da var det akkurat 2 mnd til det er min tur da hihi Det var en stund til ja :gjeiper: Men den som venter på noe kjekt venter ikke forjeves vett du Bestillte og min op ca 2mnd før og tiden frem til op gjekk ganske greit
Theri86 Skrevet 2. juli 2010 #11837 Skrevet 2. juli 2010 Her ser dere hvordan puppene mine ser ut nå. Fortsatt en del forskjell hvis en ser det litt nedenifra, men ellers begynner det å se veldig likt ut. Håper fortsatt at venstre pupp siger bittelitt til, men ikke så mye som trengs nå. Såååååå mye bedre enn hvordan jeg så ut før ihvertfall. :D
eplekak1 Skrevet 2. juli 2010 #11838 Skrevet 2. juli 2010 Her ser dere hvordan puppene mine ser ut nå. Fortsatt en del forskjell hvis en ser det litt nedenifra, men ellers begynner det å se veldig likt ut. Håper fortsatt at venstre pupp siger bittelitt til, men ikke så mye som trengs nå. Såååååå mye bedre enn hvordan jeg så ut før ihvertfall. :D ooooj! så fine de har blitt synes godt at de har sunket litt ned og blitt mer lik ja tror det endelige resultatet ditt blir kjempebra!
Avalon Skrevet 2. juli 2010 #11839 Skrevet 2. juli 2010 Hvor ligger Change?? I Stavanger? Ville fått hjelp til og funne den eksakte bhstr. Var jo LaZenza før på kvadrat men den er ikke lenger Change er i stavanger, på torgterrassen.
pluske83 Skrevet 3. juli 2010 #11840 Skrevet 3. juli 2010 Her ser dere hvordan puppene mine ser ut nå. Fortsatt en del forskjell hvis en ser det litt nedenifra, men ellers begynner det å se veldig likt ut. Håper fortsatt at venstre pupp siger bittelitt til, men ikke så mye som trengs nå. Såååååå mye bedre enn hvordan jeg så ut før ihvertfall. :D Såå flotte og veldig naturlige.. Hadde heller aldri tippet at du hadde tatt silikon.. hvor mye har du lagt inn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå