Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

sånn, der!

Syns jo ikke det var noen ekstrem utringing (men fine pupper!) ...men på bygda skal det jo gjerne ikke så mye til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj, nå var det plutselig noen dager siden sist :goodbye: Lurer på noe, nå er det 10 dager sin op og jeg har så utrolig såre brystvorter..er det flere som har det sånn? Akkurat som om jeg nesten har litt sånn gnagsår følelse på begge to.. :sjenert: Håper ikke det er noen nerver som gjør at jeg skal ha det sånn som dette lenge..?

Jeg også hadde det sånn. Det var helt sykt. Hadde det sånn i rundt to uker tror jeg. Smurte bare brystvortene med krem, og prøvde å være minst mulig borti de. :P Var vondt bare å komme borti med en finger. Men det gikk over. Er fire uker siden op idag, og tror det gav seg for rundt en uke siden

Skrevet

Syns jo ikke det var noen ekstrem utringing (men fine pupper!) ...men på bygda skal det jo gjerne ikke så mye til...

takk for det :)

Sant det, selv om de gjerne blir gravide når de er 12 og et halvt år på bygda er det allikevel eksåtisk når noen viser hud. Nesten på grensen til å være syndig!

Spesiellt de små 14tiss bærtene som ikke klarte slutte å glo :P

Skrevet

Dere som har blitt så dårlige av smertestillende etter op, hvilke tabletter er det snakk om? Jeg har fått resept nå noe som visstnok tilsvarer voltaren...

Fikk på paragin forte tror eg det var :gjeiper: Hev hele esken.. Det vart for sterkt..

Skrevet

sånn, der!

ÅHRRR herregud den var jo ikke galen bare helt fin :klemmer:

Jaja di må bare glo.. Er sikkert j.... mesunnte :sjenert:

Skrevet

sånn, der!

ÅHRRR herregud den var jo ikke galen bare helt fin :klemmer:

Jaja di må bare glo.. Er sikkert j.... mesunnte :sjenert:

Skrevet

Åj, nå var det plutselig noen dager siden sist :goodbye: Lurer på noe, nå er det 10 dager sin op og jeg har så utrolig såre brystvorter..er det flere som har det sånn? Akkurat som om jeg nesten har litt sånn gnagsår følelse på begge to.. :sjenert: Håper ikke det er noen nerver som gjør at jeg skal ha det sånn som dette lenge..?

Hadde og såre vorter en periode men det gikk fort over :sjenert: Trøst deg med det du.. Er sååå verdt smertene etterpå..

Skrevet

Jeg også hadde det sånn. Det var helt sykt. Hadde det sånn i rundt to uker tror jeg. Smurte bare brystvortene med krem, og prøvde å være minst mulig borti de. :P Var vondt bare å komme borti med en finger. Men det gikk over. Er fire uker siden op idag, og tror det gav seg for rundt en uke siden

Takk for svar fra Pluske også:D Ok, da må krem til pers! Håper det gir seg om noen dager, ikke godt i hvertfall. Har jo bare lyst til å gå uten klær hele tiden,minst mulig som gnisser mot de :fnise:

Skrevet

Idag var det så varmt at jeg tok på meg en topp, en sånn singlet sak med litt utringning. Uten bh, da de uten spile er veldig dekkende og toppe ville ikke ha dekket den skikkelig.

Er hos foreldrene mine, et lite sted, og her har de tydligvis ikke sett et kvinnfolk i en topp med litt utrigning før... spesiellt sånne små bærter.

Var rett før jeg sa at de må passe på slik at øynene ikke popper ut av hodet deres... faktisk veldig ubehagelig å bli beglodd sånn.

Hadde jeg gått med den toppen i stavanger hadde ingen brydd seg :filer:

Er det på landet? :P Neida.. Her jeg bor flyr all ungsommen med puppa ute.. At det går ann... Men men.. jeg bor på landet assa.. Greit med utringning men dissa jentene tarn heeeeelt ut..

Skrevet

Purelan brystvortekrem fungerer sikkert, Jeg hadde litt såre brystvorter ved amming og det funka. Står i mor og barn hyllen på apoteket.. Gul..

Skrevet

I natt skal jeg sove uten bhen.. Det blir deilig.. Men sikkert litt rart å...

AVALON: var ikke så veldig utringa den da. Det er ikke noe i forhold til hva fjortisene har her.. Jeg får bakoversveis jeg assa.

Skrevet

I natt skal jeg sove uten bhen.. Det blir deilig.. Men sikkert litt rart å...

AVALON: var ikke så veldig utringa den da. Det er ikke noe i forhold til hva fjortisene har her.. Jeg får bakoversveis jeg assa.

hehehe! sier mye om mentaliteten her på bygda!

Skrevet

Får vel våge å legge ut bilde av mine også da.. så, her er de, 6mnd om 14dager :P

post-19781-1278018755,0702_thumb.jpg

post-19781-1278018766,2512_thumb.jpg

Skrevet

Får vel våge å legge ut bilde av mine også da.. så, her er de, 6mnd om 14dager :P

så fine de var :)

synes de så helt naturlige ut jeg ;) :rødme:

Skrevet

så fine de var :)

synes de så helt naturlige ut jeg ;) :rødme:

tusen takk, det synes jeg også ^^,

Skrevet

tusen takk, det synes jeg også ^^,

De var kjempefine.. Mine kommer aldri til å bli så naturlige.. hehe. Har mer sånne sprett ut pupper. Står mer ut liksom. hehe

Skrevet

De var kjempefine.. Mine kommer aldri til å bli så naturlige.. hehe. Har mer sånne sprett ut pupper. Står mer ut liksom. hehe

Samma her :P Men de var kjemepfine Avalon!

Skrevet

Purelan brystvortekrem fungerer sikkert, Jeg hadde litt såre brystvorter ved amming og det funka. Står i mor og barn hyllen på apoteket.. Gul..

Haha,det var faktisk den jeg fant frem i går etter at jeg logget meg av her. Like såre id ag, men skal gi det noen dager til før jeg begynner å grine :gjeiper:

Skrevet

Haha,det var faktisk den jeg fant frem i går etter at jeg logget meg av her. Like såre id ag, men skal gi det noen dager til før jeg begynner å grine :gjeiper:

uff da, men ha på hele tida.. Det fungeret i ale fall da jeg amma... Det lille jeg amma.. haha

Skrevet

[/quotså flotte og sykt naturlige.. Hadde aldri tippet du hadde silikon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...