Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med nye pupper:) Sportsbh fikk jeg på klinikken men det er bare å kjøpe en som sitter godt og har god støtte.

Tusen takk, hehe!:)

Ja, fikk en der jeg også. Den er hvit og ligner på slik bestemorsbh :P

Kunne tenkt meg en svart en, men det haster ikke.

Håper bare de ikke blir for små!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, hehe!:)

Ja, fikk en der jeg også. Den er hvit og ligner på slik bestemorsbh :P

Kunne tenkt meg en svart en, men det haster ikke.

Håper bare de ikke blir for små!

Gratulerer med nye pupper :klemmer: Endelig er det gjort liksom. Hmm hadde eg fått 355ml hadde eg blitt kjempe glad. Men hos meg var det ikke plass til mer en 300ml.

Vanskelig og si enda hvordan di blir. Er jo så ferske.

Men synst mine er smååååå og kunne godt lagt inn mellom 400-500ml uten problem. Har vert skikkelig deppa eg pga str.

Fikk bh på klinikken og kjøpte en på Cubus. Sweagmark sin.

Hvor høy og tung er du? Var det du som hadde bhest b-c før op??

Skrevet

Nå er jeg operert også. wee :P

355ml i hver pupp for det mente kirurgen ble best. Jeg ville egentlig ha 400ml, men det mente han kom til å bli alt for stort.

Når jeg leser om dere andre, så synest jeg dere virker som dere har fått skikkelig store pupper etter å lagt inn under 300ml, men når jeg ser på meg selv, synest jeg ikke de ser noe særlig større ut :(

Føler meg skikkelig mørbanket, hver bevegelse gjør vondt, er kvalm og ør. Meen dette vet dere jo alt om :)

Hvor kjøper dere sportsbh? Er det bare helt vanlige man kan kjøpe eller er det noe spesialgreier?

Jeg skal til kontroll igjen i morgen.

Går med nedpressbånn også, men husker ikke hvor lenge de sa jeg skulle gå med det..

Håper dere har det bra alle sammen!

Gratulerer med puppene dine da :biggrin:

Hvor høy og tung er du da, og hvordan cup hadde du før operasjonen? Sitter å lurer på hvor mye jeg skal ha selv - legen foreslo noe rundt 250 i full fart, men tror jeg vil ha litt mer enn det. Kanskje rundt 280 - 300 :lur: 355 høres jo ikke lite ut da, men har jo sikkert veldig mye å si hvordan fysikk man har i utgangspunktet. Blir nok supert etter hvert skal du se!! :):)

Skrevet (endret)

Hvor høy og tung er du da, og hvordan cup hadde du før operasjonen? Sitter å lurer på hvor mye jeg skal ha selv - legen foreslo noe rundt 250 i full fart, men tror jeg vil ha litt mer enn det. Kanskje rundt 280 - 300 :lur: 355 høres jo ikke lite ut da, men har jo sikkert veldig mye å si hvordan fysikk man har i utgangspunktet. Blir nok supert etter hvert skal du se!! :):)

Det er greit at puppene står i samsvar til resten av kroppen ja. det syns i alle fall jeg. Beinbygning har en del å si å. Har man litt høfte og tumpe kan man som regel ha litt større pupper for at det skal bli mer likevekt. Jeg har ingen svær rompe, men trener for harde livet for å få den større hehe...

Det er faktisk en del tilfeller der jenter har blitt nekta å legge inn mer enn så så mye.. Ei venninne av ei venninna la inn silikon for 2 år siden og kirurgen nekta å legge inn mer enn 235 ml. For la han inn mer ville det se ut som to runde kuler på brystet hennes. O ghun er ikke syltynn assa. en del større enn meg.

Hvilken størrelse er du nå da? Da mener jeg puppene.. hehe.. Og høyde og vekt?

Endret av JaneDoe
Skrevet

Gratulerer med nye pupper :klemmer: Endelig er det gjort liksom. Hmm hadde eg fått 355ml hadde eg blitt kjempe glad. Men hos meg var det ikke plass til mer en 300ml.

Vanskelig og si enda hvordan di blir. Er jo så ferske.

Men synst mine er smååååå og kunne godt lagt inn mellom 400-500ml uten problem. Har vert skikkelig deppa eg pga str.

Fikk bh på klinikken og kjøpte en på Cubus. Sweagmark sin.

Hvor høy og tung er du? Var det du som hadde bhest b-c før op??

Tusen takk :klemmer: Ja, endelig er det gjort. Har lekt med tanken i flere år, men har aldri gjort noe med det før nå.

Ja, er vanskelig å se enda, jeg har bare sett mine mens jeg låg i sengen etter jeg var operert. Og jeg synest ikke de så noe særlig større ut :( Kjente jeg var så skuffa!! Men håper jeg var så omtåka at jeg har sett feil eller noe.. De sa at de var blitt store og fine på klinikken, men de får jo betalt for å si det..

Visst det ikke er noe særlig større kommer jeg til å bli skikkelig skuffa pga jeg ville jo egentlig ha mere. Og har verken råd eller lyst til å gjøre dette igjen!!

Jeg skrev sist jeg var 158cm, men er visst 162cm og er 55kg.

Ja, hadde b/ c cup før og når kirurgen kom fær jeg skulle gå sa han at jeg var blitt en c cup?? :tristbla:

Synest det er så rart at jeg "bare" er blitt det, når mange andre jeg leser på her inne har lagt inn mindre og blitt mye større.

Hvor lenge siden er det du tok?

Skrevet

Hei og tusen takk!

Jeg er 162cm høy og 55 kg. Hadde b/ c cup før operasjonen.

Ja, håper virkelig det blir bra :/

Kirurgen har jo lang erfaring og ser hva som vil passe, jeg valgte å høre på han. Men burde heller hørt på meg og lagt inn 390ml. Ska få lagt inn før etter bilder, så kan dere få se og vurdere hva dere synest om de?

Hvilken str. er du nå da?

Skrevet

Tusen takk :klemmer: Ja, endelig er det gjort. Har lekt med tanken i flere år, men har aldri gjort noe med det før nå.

Ja, er vanskelig å se enda, jeg har bare sett mine mens jeg låg i sengen etter jeg var operert. Og jeg synest ikke de så noe særlig større ut :( Kjente jeg var så skuffa!! Men håper jeg var så omtåka at jeg har sett feil eller noe.. De sa at de var blitt store og fine på klinikken, men de får jo betalt for å si det..

Visst det ikke er noe særlig større kommer jeg til å bli skikkelig skuffa pga jeg ville jo egentlig ha mere. Og har verken råd eller lyst til å gjøre dette igjen!!

Jeg skrev sist jeg var 158cm, men er visst 162cm og er 55kg.

Ja, hadde b/ c cup før og når kirurgen kom fær jeg skulle gå sa han at jeg var blitt en c cup?? :tristbla:

Synest det er så rart at jeg "bare" er blitt det, når mange andre jeg leser på her inne har lagt inn mindre og blitt mye større.

Hvor lenge siden er det du tok?

Det er 9uker siden eg tok. Har lagt ut bilder før i tråden. vi er veldig like i str men eg hadde bare en knapp 75a i utgangspunktet.

Du må legge ut bilder etterhvert så vi andre for se :klemmer:

Men med tanke på at du var en b-c før op og har lagt inn over 300ml tror eg ikke du trenger bekymre deg :sjenert:

Mine blei større og "tydeligere" når muskelen slapp og...

Men fatter deg kjempe godt.. Hadde det og sånt..

Var sååå j.... skuffa.. Hadde jo spart leeeeeenge og har vert smertefullt til tider og liksom ikke bli glad.

Puppa var faktisk større nåe eg amma og :sjenert:

Skrevet

Det er 9uker siden eg tok. Har lagt ut bilder før i tråden. vi er veldig like i str men eg hadde bare en knapp 75a i utgangspunktet.

Du må legge ut bilder etterhvert så vi andre for se :klemmer:

Men med tanke på at du var en b-c før op og har lagt inn over 300ml tror eg ikke du trenger bekymre deg :sjenert:

Mine blei større og "tydeligere" når muskelen slapp og...

Men fatter deg kjempe godt.. Hadde det og sånt..

Var sååå j.... skuffa.. Hadde jo spart leeeeeenge og har vert smertefullt til tider og liksom ikke bli glad.

Puppa var faktisk større nåe eg amma og :sjenert:

Skal ta å lete litt etter dine jeg, vet du hvilken side det er?

Er litt omtåket ennå av all smertestillende kjenner jeg, hehe!

Hvor mye la du inn?

Kan du bevege deg som normalt nå? Ja, skal få lagt ut før/ etter bilder etterhvert slik at du kan få se.

Hvor lang tid tok det før muskelen slapp?

Beklager at jeg spør så mye! Er glad jeg har funnet denne siden! Er så godt å kunne spørre, lese andres erfaringer og se på før/ etter bilder. :klemmer:

Skrevet

Skal ta å lete litt etter dine jeg, vet du hvilken side det er?

Er litt omtåket ennå av all smertestillende kjenner jeg, hehe!

Hvor mye la du inn?

Kan du bevege deg som normalt nå? Ja, skal få lagt ut før/ etter bilder etterhvert slik at du kan få se.

Hvor lang tid tok det før muskelen slapp?

Beklager at jeg spør så mye! Er glad jeg har funnet denne siden! Er så godt å kunne spørre, lese andres erfaringer og se på før/ etter bilder. :klemmer:

Det går så bra det atte :klemmer: Var sånt i begynnelsen eg og.

Hmm det er ganske langt bak nå etterhvert. Kanskje en 20-30sider. La dem ut i mai-juni. Får du se hva du synst om dem.

La inn 300ml. Han sa at han trodde ikke det var plass til mer en 280ml men eg sa at eg ville helst ha 300ml så da hadde han "laget" plass til det :gjeiper:

Drømmer jo nå om å legge inn 500ml.. Men time will tell :skratte:

Alt har gått veldig tregt hos meg :sjenert: Føler vel nå etter 9uker muskelen har slippet. Er fortsatt ganske harde.. Skal på kontroll i neste uke så blir SYYYYKKTTT spennende og høre hva han sier om jentene :fnise::fnise: Har jo og fått en del rippling eg dessverre i tillegg :snurt::snurt:

Når eg prøver bher i butikker er det 75d som er mest behagelig på. 75c går og kanske men føler den blir litt liten.

Er jo ikke lite med 75d men di er ikke så store asså...

Skrevet

Idag var det så varmt at jeg tok på meg en topp, en sånn singlet sak med litt utringning. Uten bh, da de uten spile er veldig dekkende og toppe ville ikke ha dekket den skikkelig.

Er hos foreldrene mine, et lite sted, og her har de tydligvis ikke sett et kvinnfolk i en topp med litt utrigning før... spesiellt sånne små bærter.

Var rett før jeg sa at de må passe på slik at øynene ikke popper ut av hodet deres... faktisk veldig ubehagelig å bli beglodd sånn.

Hadde jeg gått med den toppen i stavanger hadde ingen brydd seg :filer:

Skrevet

Det er greit at puppene står i samsvar til resten av kroppen ja. det syns i alle fall jeg. Beinbygning har en del å si å. Har man litt høfte og tumpe kan man som regel ha litt større pupper for at det skal bli mer likevekt. Jeg har ingen svær rompe, men trener for harde livet for å få den større hehe...

Det er faktisk en del tilfeller der jenter har blitt nekta å legge inn mer enn så så mye.. Ei venninne av ei venninna la inn silikon for 2 år siden og kirurgen nekta å legge inn mer enn 235 ml. For la han inn mer ville det se ut som to runde kuler på brystet hennes. O ghun er ikke syltynn assa. en del større enn meg.

Hvilken størrelse er du nå da? Da mener jeg puppene.. hehe.. Og høyde og vekt?

Som jeg har skrevet før vil jeg jo selvfølgelig at puppene skal stå til kroppen, men vil ha litt igjen for pengene :lur:

Er 168 og veier 56 kg, har A-cup nå.

Skrevet

Hei og tusen takk!

Jeg er 162cm høy og 55 kg. Hadde b/ c cup før operasjonen.

Ja, håper virkelig det blir bra :/

Kirurgen har jo lang erfaring og ser hva som vil passe, jeg valgte å høre på han. Men burde heller hørt på meg og lagt inn 390ml. Ska få lagt inn før etter bilder, så kan dere få se og vurdere hva dere synest om de?

Ja, er kjempe fint å få se før og etter bilder! :) Er 168 og veier 56 kg, også har jeg a cup nå. Tror det jeg vil ha er en c cup. Kjøpte en BH her om dagen i den cupen, og skal forsøke å fylle den med ris eller hva det var man kunne gjøre??? :ler:

Skrevet

Idag var det så varmt at jeg tok på meg en topp, en sånn singlet sak med litt utringning. Uten bh, da de uten spile er veldig dekkende og toppe ville ikke ha dekket den skikkelig.

Er hos foreldrene mine, et lite sted, og her har de tydligvis ikke sett et kvinnfolk i en topp med litt utrigning før... spesiellt sånne små bærter.

Var rett før jeg sa at de må passe på slik at øynene ikke popper ut av hodet deres... faktisk veldig ubehagelig å bli beglodd sånn.

Hadde jeg gått med den toppen i stavanger hadde ingen brydd seg :filer:

Hahahahahaha :fnise::fnise: Vett hva du mener..

Må legge ut et bilde av deg i den berømte toppen da :ler:

Skrevet

Ja, er kjempe fint å få se før og etter bilder! :) Er 168 og veier 56 kg, også har jeg a cup nå. Tror det jeg vil ha er en c cup. Kjøpte en BH her om dagen i den cupen, og skal forsøke å fylle den med ris eller hva det var man kunne gjøre??? :ler:

Jepp tok ris i en pose eg og det stemma ganske bra med den str eg har nå... Kanskje risen var litt større :sjenert:

Skrevet

Som jeg har skrevet før vil jeg jo selvfølgelig at puppene skal stå til kroppen, men vil ha litt igjen for pengene :lur:

Er 168 og veier 56 kg, har A-cup nå.

Du er ganske lik meg da.. Ville ikke lagt inn mindre en 300ml da.. Føler seriøst ikke eg har fått valuta for pengene men er det ikke plass så er det ikke plass dessverre...

Skrevet

Dere som har blitt så dårlige av smertestillende etter op, hvilke tabletter er det snakk om? Jeg har fått resept nå noe som visstnok tilsvarer voltaren...

Skrevet (endret)

Hahahahahaha :fnise::fnise: Vett hva du mener..

Må legge ut et bilde av deg i den berømte toppen da :ler:

hehehehehe!

Var kanskje mer enn bare litt utringning da men, allikevel :P

Endret av Avalon
Skrevet (endret)

Sånn, der var toppen som tydeligvis var meget eksååtisk på bygda...

edit, glemte å legge med bildet :sjenert:

Endret av Avalon
Skrevet

Åj, nå var det plutselig noen dager siden sist :goodbye: Lurer på noe, nå er det 10 dager sin op og jeg har så utrolig såre brystvorter..er det flere som har det sånn? Akkurat som om jeg nesten har litt sånn gnagsår følelse på begge to.. :sjenert: Håper ikke det er noen nerver som gjør at jeg skal ha det sånn som dette lenge..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...